Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

ametivend
Postitusi: 74
Liitunud: N Juul 19, 2007 16:13
Asukoht:
Auto:

#51

Sai siis veits seda asja uuritud miks minek kehv ja turbo seiere üle poole ei lähe!!
Kakkusin BPC-i klappi minevad voolikud maha, voolikuid korralikult uurides avastasin ühes väikse augu, mis oli tekkinud turbo vahetuse käigus vist?
Sai siis ajutiselt teine voolik pandud, nüüd laheb tubro seier üle kolmanda punase kriipsu veits!
Sellist minekut ei ole veel selle saabiga kogenud, kiirenda läks 120km/h peal ka veel korraks TCS tuli põlema, muidugi asfalt oli ka märg!
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#52

pane manuaalne klapp, pole mõtet selle BPC ga jamada, niikuinii hakkab kärna keerama. Ühelkorral on tõmme siis jälle mitte.
ametivend
Postitusi: 74
Liitunud: N Juul 19, 2007 16:13
Asukoht:
Auto:

#53

Algselt postitas: vulkanus
pane manuaalne klapp, pole mõtet selle BPC ga jamada, niikuinii hakkab kärna keerama. Ühelkorral on tõmme siis jälle mitte.
Mul on se turbopurustaja olemas, ainult turbokell on veel puudu!
Ei julge ennem pale panna, kui sellest kahtlasest tiksumiset olen lahti saanud, ketid ei tee häält, aga sääne kahtalne tiksumine, päris tugeva häälega ikka, kui kiirendada on hästi salongi kuulda!!

Hea oleks, kui keegi asjatundja Tartust viitiks asja üle vaadata!!
ametivend
Postitusi: 74
Liitunud: N Juul 19, 2007 16:13
Asukoht:
Auto:

#54

Arvatavasti tuleb ette votta hudrotoukurite vahetus!!
Mis veel oleks kasulik ule vaadata ja ara vehetada, seoses toukurite vahetusega??
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#55

Klapisääred kindlasti:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
ametivend
Postitusi: 74
Liitunud: N Juul 19, 2007 16:13
Asukoht:
Auto:

#56

Väike katsetus!!

http://www.youtube.com/user/ametivend

Põhimõteliselt on 1,1bar-i peale välja timmitud!!

Pilt
Pilt
ametivend
Postitusi: 74
Liitunud: N Juul 19, 2007 16:13
Asukoht:
Auto:

#57

Armaturi lammutades leitsin sealt pealt ühe trossi, mis on ühest piidast teiseni, kas se tross hoiab piidad koos kui avarii toimub?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#58

See on ohutuse pärast tõesti. Miks - ei tea. Äkitsi tonnise väga vedela kere pärast?
Neid trosse võib eest veelgi leida.
ametivend
Postitusi: 74
Liitunud: N Juul 19, 2007 16:13
Asukoht:
Auto:

#59

Algselt postitas: qdwin
See on ohutuse pärast tõesti. Miks - ei tea. Äkitsi tonnise väga vedela kere pärast?
Neid trosse võib eest veelgi leida.

Mis mõttes tonnise kere vedel on?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#60

Algselt postitas: ametivend
Mis mõttes tonnise kere vedel on?
Otseses..:) nagu kingakarp. Peale jäikade vedrude-amortide, polüpukside ja strutbari installi võiks juba peaaegu hea olla..;) Jäme stabikavarras tagasillas ei tee ka paha.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
ametivend
Postitusi: 74
Liitunud: N Juul 19, 2007 16:13
Asukoht:
Auto:

#61

Kirjutaks mis vahepeal tehtud!

Paar nädalat tagasi sai mootoriõli ära vahetatud, sisse läks(Mobil täisünt 5w-40), selle vahetusega oli veits jama, kuna karteri punnil sai kandid maha keeratud(vigane juba ennem). Esindusest sai uus punn tellitud(nädal läks aega)
Nüüd siis sai vahetatud esimsed piduriklotid, õõtsa puksid ja vända otsa simmer(mitte kastipoolne).
Kasti õli peaks ka uuesti ära vahetama!
HTKotermann
Postitusi: 47
Liitunud: R Sept 02, 2005 12:43
Asukoht:
Auto:

#62

ise vahetaks enda korraliku musta nahksisu hea meelega nn nõmeda heleda sisu vastu, kui see oleks vähese vaevaga võimalik ja teisel ka kõik istmesoojendused, elektrooniline juhtimine jm töötaks :gun:
Vasta