3. leht 3-st

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: P Sept 02, 2007 22:11
Postitas ametivend
Sai siis veits seda asja uuritud miks minek kehv ja turbo seiere üle poole ei lähe!!
Kakkusin BPC-i klappi minevad voolikud maha, voolikuid korralikult uurides avastasin ühes väikse augu, mis oli tekkinud turbo vahetuse käigus vist?
Sai siis ajutiselt teine voolik pandud, nüüd laheb tubro seier üle kolmanda punase kriipsu veits!
Sellist minekut ei ole veel selle saabiga kogenud, kiirenda läks 120km/h peal ka veel korraks TCS tuli põlema, muidugi asfalt oli ka märg!

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: P Sept 02, 2007 23:27
Postitas vulkanus
pane manuaalne klapp, pole mõtet selle BPC ga jamada, niikuinii hakkab kärna keerama. Ühelkorral on tõmme siis jälle mitte.

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: E Sept 03, 2007 0:02
Postitas ametivend
Algselt postitas: vulkanus
pane manuaalne klapp, pole mõtet selle BPC ga jamada, niikuinii hakkab kärna keerama. Ühelkorral on tõmme siis jälle mitte.
Mul on se turbopurustaja olemas, ainult turbokell on veel puudu!
Ei julge ennem pale panna, kui sellest kahtlasest tiksumiset olen lahti saanud, ketid ei tee häält, aga sääne kahtalne tiksumine, päris tugeva häälega ikka, kui kiirendada on hästi salongi kuulda!!

Hea oleks, kui keegi asjatundja Tartust viitiks asja üle vaadata!!

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: R Sept 07, 2007 11:42
Postitas ametivend
Arvatavasti tuleb ette votta hudrotoukurite vahetus!!
Mis veel oleks kasulik ule vaadata ja ara vehetada, seoses toukurite vahetusega??

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: R Sept 07, 2007 17:08
Postitas iisak
Klapisääred kindlasti:wise:

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: P Sept 30, 2007 13:09
Postitas ametivend
Väike katsetus!!

http://www.youtube.com/user/ametivend

Põhimõteliselt on 1,1bar-i peale välja timmitud!!

Pilt
Pilt

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: K Okt 10, 2007 23:50
Postitas ametivend
Armaturi lammutades leitsin sealt pealt ühe trossi, mis on ühest piidast teiseni, kas se tross hoiab piidad koos kui avarii toimub?

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: K Okt 10, 2007 23:54
Postitas qdwin
See on ohutuse pärast tõesti. Miks - ei tea. Äkitsi tonnise väga vedela kere pärast?
Neid trosse võib eest veelgi leida.

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: N Okt 11, 2007 13:58
Postitas ametivend
Algselt postitas: qdwin
See on ohutuse pärast tõesti. Miks - ei tea. Äkitsi tonnise väga vedela kere pärast?
Neid trosse võib eest veelgi leida.

Mis mõttes tonnise kere vedel on?

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: N Okt 11, 2007 15:03
Postitas Cyber
Algselt postitas: ametivend
Mis mõttes tonnise kere vedel on?
Otseses..:) nagu kingakarp. Peale jäikade vedrude-amortide, polüpukside ja strutbari installi võiks juba peaaegu hea olla..;) Jäme stabikavarras tagasillas ei tee ka paha.

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: R Nov 02, 2007 18:56
Postitas ametivend
Kirjutaks mis vahepeal tehtud!

Paar nädalat tagasi sai mootoriõli ära vahetatud, sisse läks(Mobil täisünt 5w-40), selle vahetusega oli veits jama, kuna karteri punnil sai kandid maha keeratud(vigane juba ennem). Esindusest sai uus punn tellitud(nädal läks aega)
Nüüd siis sai vahetatud esimsed piduriklotid, õõtsa puksid ja vända otsa simmer(mitte kastipoolne).
Kasti õli peaks ka uuesti ära vahetama!

Saab 9000 CSE Turbo 2.3T 147 kW, Ametivend

Postitatud: T Apr 01, 2008 13:53
Postitas HTKotermann
ise vahetaks enda korraliku musta nahksisu hea meelega nn nõmeda heleda sisu vastu, kui see oleks vähese vaevaga võimalik ja teisel ka kõik istmesoojendused, elektrooniline juhtimine jm töötaks :gun: