Tonnise automaatkasti suremine

Tonnised ja nende mured
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#51

Mitte midagi hirmsat ei juhtu..:) kastid on samad, turbiin jäta oma 2.3-se oma. Minu autol on täpselt nii kunagi tehtud. Qdwini kadunud 9000 CD alt (mis oli minu mäletamist pidi 2.0T) võeti kast ja pandi minu praeguse auto alla. Tol hetkel ei olnud ma küll veel selle auto omanik...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Marko28
Postitusi: 64
Liitunud: R Okt 03, 2008 18:40
Asukoht:
Auto:

#52

..aga 147 kw 2,3 mootorilt kast peaks sobima hästi siis koos turbiiniga mu 125kw, 2,3 pillile ju. Seal kastil samad numbrid ka EA43201 :eureka:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#53

Ma kordan end... Kastid on samad, turbiinid vist erinevad. Jäta oma originaalturbiin ja vaheta kast...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Marko28
Postitusi: 64
Liitunud: R Okt 03, 2008 18:40
Asukoht:
Auto:

#54

2 häält veel vaja siis vaatan:facts:

Hääled on kogunenud ja ega nendest tonnise kastidest eriti peale paari venna nagu keegi midagi ei jaga. Control unitest ja silindritest jne..Isegi Saabe remontiv firma ei suutnud mulle kuu aja jooksul teha ühtegi pakkumist, kuigi auto hoovil ootas. Selleasemel lasti aku tühjaks tiksuda, udutuli katki ja muud nipet-näpet asjad + esinumber kõver keegi sisse tagurdanud tundub..eino johhaidii krt hallooo :angry::facts:
rekkamees
Postitusi: 6
Liitunud: N Juun 30, 2005 15:39
Asukoht:
Auto:

#55

Kui juba küsitakse kasti suremise kohta, siis panen oma loo ka kirja, mis juhtus, tõsi küll, juba aasta tagasi. Autoks 87 aasta 9000 turbo 2,0 meerika variant.

Kast oli juba auto ostmise hetkel suht laisk. Käigud, eriti tagurpidikäik, lülitusid sisse peale mõningast viivitust. Kast kaotas ka õli, kuhu see kadus, ma ei tea, sest leket polnud, aga seda tuli aegajalt lisada. Mõnikord kadus ära parking, autot parkides ei saanud seda kasti toele seisma jätta, oht oli, et jalutab ära. Kurvis, ringliikluses, jms tõsisemalt talda andes libises kuskilt miskit läbi, kumm ei vilisenud, aga pöörded kasvasid.

Ühel päeval jäi kasti lülitumine kuidagi eriti laisaks, võrreldes varasemaga tuli kordades kauem lülitumist oodata. Õnneks olin kodu lähedal, kui selsamal õnnetul päeval kadusid ära kõik edaspidikäigud, järele jäi ainult tagurpidikäik. Ei aidanud ka õli lisamine, tuli tagurpidi koju sõita (u 7km).

Kuna ka kere oli omadega otsas, ülevaatusel ei tahetud näraka välimuse pärast enam isegi sõbramehe poolest läbi lasta ehkki tuled-viled, pidurid ja muu tehniliselt nõutav oli korras. Seega ei hakanud käigukastiga enam jamama vaid auto sai lammutusotsuse.
Vasta