3. leht 3-st
(Kiirendus)võistlused vs. garantii tühistamine
Postitatud: T Okt 09, 2007 13:18
Postitas Cyber
A mis te teoretiseerite? Kel ora perses, see võib ju minna küsima võistluste definitsiooni ja sealt edasi minna vastavalt vajadusele. Praegu kõvatame siin niisama, et "võiks" ja "peaks" ja "aga kui..." Nii ei saa rallit sõita..

(Kiirendus)võistlused vs. garantii tühistamine
Postitatud: T Okt 09, 2007 13:37
Postitas Homer
Algselt postitas: Cyber
A mis te teoretiseerite? Kel ora perses, see võib ju minna küsima võistluste definitsiooni ja sealt edasi minna vastavalt vajadusele. Praegu kõvatame siin niisama, et "võiks" ja "peaks" ja "aga kui..." Nii ei saa rallit sõita..
Minu post oligi mõeldud hädalistele nõuandena, mida võiks edasi tegutsedes silmas pidada.
(Kiirendus)võistlused vs. garantii tühistamine
Postitatud: N Okt 11, 2007 7:02
Postitas Trionic
Tsiteerin:
4. Ülal Trionicu mainitud lugu, kus mootor tänavasõidus laiali jooksis, on küll minu arust oma rumalus, et asjale ekspertiisi ei tellinud. Isegi pärast mootori lahtikatkumist oleks olnud mõtet üritada Vikingile pasunasse sõita, kui praaktööd ilmnesid.
Nende ekspertiisidega on nii,et need võtavad tohutu aja,on kallid,maksma peab süüdlane. Kes on süüdi,peab tihti otsustama kohus,mis omakorda eeldaks eelnevat ekspertiisi

Kohtus loeb,kellel on paksem rahakott ja raudsem närvikava(kostjal,või hagejal- kelle advokaat suudab end paremini argumenteerida jne.).
Kohus ei aktsepteeri tihti ka kõige suurema erialaspetsi ütlusi.Viimane näide minu-meie juba 3aastat kestnud kohtusaagast "TurboMutiga".
(Kiirendus)võistlused vs. garantii tühistamine
Postitatud: N Okt 11, 2007 17:00
Postitas Homer
Algselt postitas: Trionic
Tsiteerin:
4. Ülal Trionicu mainitud lugu, kus mootor tänavasõidus laiali jooksis, on küll minu arust oma rumalus, et asjale ekspertiisi ei tellinud. Isegi pärast mootori lahtikatkumist oleks olnud mõtet üritada Vikingile pasunasse sõita, kui praaktööd ilmnesid.
Nende ekspertiisidega on nii,et need võtavad tohutu aja,on kallid,maksma peab süüdlane. Kes on süüdi,peab tihti otsustama kohus,mis omakorda eeldaks eelnevat ekspertiisi

Kohtus loeb,kellel on paksem rahakott ja raudsem närvikava(kostjal,või hagejal- kelle advokaat suudab end paremini argumenteerida jne.).
Kohus ei aktsepteeri tihti ka kõige suurema erialaspetsi ütlusi.Viimane näide minu-meie juba 3aastat kestnud kohtusaagast "TurboMutiga".
OK, elu on ettearvamatu ja sageli keeruline tõestada, et ise kaamel pole. Aga kui masinal väliselt midagi viga polnud, ei kujuta ette, kuidas Viking oleks suutnud ära tõestada, et kolb läheb puruks valede sõiduvõtetega. Mina poleks masinat lihtsalt enne ära toonud, kui vähemalt Vikingu kirjalikud põhjendused koos fotodega olemas. 99% oleks tasunud siis ka peakorteriga suhelda.
Aga kui ise asja rahulikult võtta, siis kiputakse pähe istuma. Tuttaval tuli mõni aasta tagasi näiteks KIA-l sõidu ajal esiklaas liimist lahti, üritati ka esialgu väita, et valed sõiduvõtted. Endal mitte ammu olid aeg-ajalt käivitusjamad (siiani lahendamata, mingi elektroonikajama ilmselt) ühe VAG grupi diisliga. Tehti siis kütuseanalüüs ja üritati esialgu väita, et väävel väga piiri peal (10 ühikut, mis on väävlivaba diisli norm, st üle ka polnud). Tegelikkuses on aga Eestis veel mõnda aega legaalne ka diisel (hind sama, võib-olla 5-10 senti erinevus), kus väävlit 50 ühikut. Kui see info sai välja kaevata, polnud esindusel midagi öelda rohkem. Samas jaapanlaste puhul on kogemus, et esindused teevad ülihea meelega garantiitöid, kui pole 100% kliendi süü (ja isegi siis probleem pigem siis, kui midagi on ilmselgelt kliendi poolt ära lõhutud, st tehasele ei saa tõestada, et garantiitöö)
(Kiirendus)võistlused vs. garantii tühistamine
Postitatud: N Okt 11, 2007 17:31
Postitas eeroz
Umbes viis aastat tagasi juhtus Vikingis Opeli poole peal selline lugu, et hoolduse käigus unustati tühjakslastud käigukasti uus õli panna ja sellest läks muidugi kast õhtale. Vikingil jäi veel õigust ülegi ja näidati isegi anumat kust oli väidetavalt uus õli võetud. Ja asi laheneski lõpuks sellega, et automanik sai romulast avariilise auto pealt uue kasti ning Viking viga omaks ei võtnud.
(Kiirendus)võistlused vs. garantii tühistamine
Postitatud: N Okt 11, 2007 19:07
Postitas spark
Algselt postitas: reeves
13 600,- hind. Kõik täiskomplekt. Torud ja värgid. Tuliuus.
:drive:
KM saavad veel ettevõtlikud tagasi

paremat Aerodiili vist ei ole võimalik teha
huvitav kaua sellel garanii kestab

(Kiirendus)võistlused vs. garantii tühistamine
Postitatud: N Okt 11, 2007 23:23
Postitas Cyber
Kui sa ostad selle ametlikust esinduses ja maksad neile, siis miks peaks garantii erinema kuidagi muudest juppidest? Mäletamist pidi oli Reeves'il tellitud vurr ja torud, aga et auto enne maha müüdi, siis kohaletulnud jupid on hetkel kohe riiulist võtta..
Algselt postitas: spark
Algselt postitas: reeves
13 600,- hind. Kõik täiskomplekt. Torud ja värgid. Tuliuus.
:drive:
KM saavad veel ettevõtlikud tagasi

paremat Aerodiili vist ei ole võimalik teha
huvitav kaua sellel garanii kestab