Algselt postitas: Cyber
Mina vist pean küll ütlema, et softivahetus on asja ökomaks teinud. Enne vahetust kippus puhtalt linnasõidukulu sinna 14+ kanti, viimane paagitäis näitas numbrit 12.8.
Seda küll natuke raske uskuda, aga kui nii, siis nii
Stage tõusuga tehakse ka fuel table-t tihedamaks ja paratamatult pritsib sama koormuse juures rohkem silindritesse.
Kütusekulu jaoks on muidu long term fuel trim. Elmscan mul seda ei suutnud logida, ju siis OBD2 kaudu infot ei tule. Ka 9-5'l oli Elm selle koha pealt vaikne
Roomlasel on õigus, peabkoolitama autot.
Õpetame muidugi föönile selgeks paari- kolme korraliku tõmbega, millist vatti ta tulevikus nägema hakkab.
Siis mõõdame.
Kõigepealt tuleks vanad adaptsioonid nullida(ka kasti omad),siis mõni KORRALIK kiirendus,soovitavalt pidevat ülesmäge,kogu pööretevahemikus,soov.kõigi käikudega,vähemalt 3min.järjest(katsu leida selline koht).
to kasparius: föönile pole teil midagi selgeks õpetada,ära desinformatsiooni vähem teadjatele levita:nono:
Õigust räägid. Föönile tõesti pole midagi õpetada. Sõnastus sai veidi vale.
Ma arvan, et see miks Rivo täna tõmbas nii vähe on sellest, et ei saanud ennem korralikult adapteeruda, peale seda kui ta teise aju koos stage1 softiga pani.
Teine asi võib olla muidugi orig(umbes) katalüsaator.
Kolmas asi.........kes teab?
EDIT: Mõte oli selles, et näitame turbole mida ta tulevikus kanatama peab.
Flashimise tehnoloogia täiustus veidi, reegline pole enam vaja aju auto pealt maha võtta, kasutan H42-5 ühenduspesa.
Algselt postitas: Rivo
Infoks, kuidas toimub T7 ECU flashimine P-Bus kaudu:
* ECU maha võtmine auto pealt
* ECU pessa toite ja CanBUS juhtmete ühendamine, toiteallikana kasutusel PC toiteplokk
* ECU seest softi download backup mõttes ja selleks, et teada saada VIN ja Immo koodid
* Uue softi ette valmistamine ehk softis VIN ja Immo koodide muutmine autole vastavaks
* ECU sisse uue softi flashimine
* ECU autole peale ja auto käima
* !!! TECH-2 abil laulatamist pole vaja, samuti mitte jootekolviga ECU kallale minna
Seni on asi õnnestunud 100% katsetel, proovisin ka I-BUS kaudu (CD-Box pesa) flashimist kuid see mingil põhjusel ei toiminud ehk flashimine katkes ja tulemuseks oli ilma softita ECU
Sellise olukorra tarvis tegin BDM interface adapteri, mis ühendub ECU sees olevate BDM header pin'ide külge ja on backdoor lahendus, võimaldades taastada suvalises seisus ECU't.
Jah igaüks, kes oskab/viitsib saab endale softi teha:)
Meie pakume täisteenust. Soft ja ümberkirjutamine.
Hind on kokkuleppe asi, olenevalt softist.
Nüüd ka kiirenduse mõõtmine elekrooniliselt vana softiga ja seejärel uue softiga. Seega saate oma auto võimetest teada ka numbrites, mitte ainult tagumikutundega.
Algselt postitas: Rivo
Saab jah igasugu huvitavat infot logida
Speed ja RPM oli eriti lihtne teha kuna iga 100ms tagant lükatakse see inf siinile ja on vaid lugemise vaev, MAP ja MAF infot I-Bus peale ükski seade regulaarselt ei saada, selle kätte saamiseks on vaja esitada I-Bus kaudu vastav päring ECU-le, mis ei ole ka väga keeruline ehk ainus küsimus on selles, et kas vastus tuleb piisavalt kiiresti, enne uut Speed ja RPM infot.
Katsetan seda lähipäevail ja usun, et peagi on selles graafikus oluliselt rohkem parameetreid korraga näha.
P-bus peale mõelnud ei ole? Seal päringuid pole vaja teha, kuna see primaarne bus. I-bus kasutatakse teisejärgulisteks toiminguteks (CD-box, SID info jne..)( P-bus aga ABS, TCS, TCM ja Airbag). P-bus`i kasuks räägib ka kordades suurem kiirus. Kuna T7 info on pakitud ning viive on mõõtmiskiirust arvestades meeletu, parandaks P-bus tulemusi. T7 logimise probleemiks on timeline`i ja info mitte kokku langemine. Kiiruse ja rpm mõõtmisega ei ole vahe nii suur, kui MAP sensoriga ning selle request suhetega.
EI OLE VEEL. Kui asi muutub, tuleb ka jutt selle kohta.
Alates 2002a tuli 9-3le uus mootorijutimise süsteem (Trionic8).
9-5le on softe alates 98a- tänapäev.
Vajab teistsugust lähenemist.
Tulge külla. Kirjutame tarkvara auto ajusse sisse.
Saate proovida kuidas on sõita sama tehnikaga oluliselt kiiremini:thumb:
Originaaltarkvarast teeme back-upi. Kui software ei meeldi, paneme originaali tagasi.