No see ei ole see anduri juhe. Või on keegi isetegevuse korras kuhugi eraldi termotakisti peitnud.
Kui andur puudub, siis näitab tablool kas 'err' või üldse mitte midagi.
INFO nupp: bensukulu -> pinge -> sõita jäänud kilomeetrid...temperatuuri infost lihtsalt 'hüpatakse üle' (järjekord ei tarvitse mul täpne olla!)
Parandage, kui eksin.
Kuidas käitub korras kliimaseade (ACC2)?
Aga anduri asukoht peaks olema seal, eksju. Sest see piirkond on seal igatpidi läbi tuuseldatud, ja rohkem kahtlast seal nagu ei märganud!!!!
ahjaa...kui ongi keegi isetegevust seal teinud, kas mul on ka mingisugune võimalus see jupstükk sealt üles leida(juhtmete värvid, asukoht, kust juhtmed jooksevad ja pistiku kuju)
ahjaa...kui ongi keegi isetegevust seal teinud, kas mul on ka mingisugune võimalus see jupstükk sealt üles leida(juhtmete värvid, asukoht, kust juhtmed jooksevad ja pistiku kuju)
Algselt postitas: avelito
Mul viimasel ajal ka selle soojendusega jama. 19 kraadi ACC peal kütab auto nii kuumaks, et lausa piin on sõita. Kui palju mängib ACC töös rolli välistemp. näidik, kuna mul see kas üldse puudub, või on see kuhugi jube hästi ära peidetud !!! Muidu salongis näitab temperatuuri ilusti, ehkki 5 kraadise eksimusega...ACC=0 kraadi, tegelik= +5 kraadi, ja ACC= -15 kraadi, tegelik -10 kraadi !!!!
Või on aeg juba kliimaga kontrolli minna ???:o
Vabandaks väikse eksimuse kohta, 5 kraadist eksimust ei näita mitte ACC, vaid hoopis see mis asub seal odomeetri all, kus näitab keskmist kütusekulu, aku laetust jne(ei tule kahjuks selle nimi hetkel meelde)
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ega muud võimalust tempi uurimiseks polegi.
To Andreas: bensiini näidikust on juttu olnud aga selle lahkamise võiks omaette teemaks teha. Kui auto on olnud ideaalselt horisontaalses asendis ja kõik süsteemid on korras võib neid numbreid täiesti uskuda
To Andreas: bensiini näidikust on juttu olnud aga selle lahkamise võiks omaette teemaks teha. Kui auto on olnud ideaalselt horisontaalses asendis ja kõik süsteemid on korras võib neid numbreid täiesti uskuda
Ma arvan, et mu isendil on normaalselt töötav see andur ja välistemperatuuri näitab enamvähem adekvaatselt (eriti hommikul külmalt startides), kuid jah kui sooja mootoriga seista siis võib kuni +5 kraadi valetama hakata see välistempi näit, ilmselt tänu jahutusradika ümbruskonda levitatavast soojusest.
Ja kliimaseadme töö sõltub ikkagi vägagi selle anduri näidust
Seda manuaalset värki pole veel proovinud.
Kahju muidu, et hetkelist salongitemperatuuri kuskilt vaadata ei saa (kasvõi samas INFO menüüs võiks olla), ometi on autol ju salongitemperatuuri andur olemas..
Ja kliimaseadme töö sõltub ikkagi vägagi selle anduri näidust

Seda manuaalset värki pole veel proovinud.
Kahju muidu, et hetkelist salongitemperatuuri kuskilt vaadata ei saa (kasvõi samas INFO menüüs võiks olla), ometi on autol ju salongitemperatuuri andur olemas..


Ära petta saab alati. Näiteks on salongis millegipärast 25 kraadi, kuigi ACC on seatud 20 kraadi peale.
Egas muud kui termotakistile 39kOhm takisti paralleelselt peale.
Nüüd arvab ACC, et salongis on juba 30 kraadi ja seab oma klapid kiiresti 5 kraadi jahedamat puhuma.
Lolliks tehtud nagu naksti

Tegelikult kõik nii lihtsalt vist ei õnnestu. Näiteks 0 kraadi puhul salongis arvab ACC, et niigi on juba 15 kraadi sooja ja puhub ka sellele vastavalt...leiget õhku.
Aga kes viitsib jamada, võib Tevalost selle 10kOhm termotakisti asemele osta teiste väärtustega isendid ja proovida mis toimub. Neid seal igasuguseid: http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store. ... =60-258-86
Täna otsustas minu kliima ka mind jahedama õhuga üle külvata, kui alles eile oli nii, et 20 kraadi ACC peal oli justkui saunas(kusjuures temperatuuri näidiku seier oli täpselt keskel), siis täna hommikul tõusis seier vaevalt veerandi peale, ja 25 kraadi ACC peal on juskui paras.
Muide konditsioneeri radikas oli soe, aga terve tänase 400 km juures oli suur radikas külm ja jäigi külmaks.
Muide konditsioneeri radikas oli soe, aga terve tänase 400 km juures oli suur radikas külm ja jäigi külmaks.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Nii Sa uue termostaadi saadki (juhul kui hoovastik ei jäänud kinni või elektroonika ei andnud otsi,. Kas ACC erroreid ei näita?)
Soovitati, kui vähegi võimalik kord aastas termostaati vahetada. Kaldun seda soovitust nüüdseks juba tõsiselt võtma.
Soovitati, kui vähegi võimalik kord aastas termostaati vahetada. Kaldun seda soovitust nüüdseks juba tõsiselt võtma.
Algselt postitas: qdwin
Nii Sa uue termostaadi saadki (juhul kui hoovastik ei jäänud kinni või elektroonika ei andnud otsi,. Kas ACC erroreid ei näita?)
Soovitati, kui vähegi võimalik kord aastas termostaati vahetada. Kaldun seda soovitust nüüdseks juba tõsiselt võtma.
Käks väikest küsimust veel, kui termostaat peetis, kas siis ei tule enam sooja või külma õhku??? Ja mis selle termostaadi hind keskmiselt on???
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Termostaat jääb kinni kas välise ringi peale (kogu soojus läheb ette radikasse) või sisemise peale (plokikaan läheb kõveraks lõpuks).
Termostaadi hind oli vist 160 + jahutusvedelik + töö + jäsemete keedetud karvastik.
Termostaadi hind oli vist 160 + jahutusvedelik + töö + jäsemete keedetud karvastik.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
No kes käsib otse sõidust tulles seda vahetama hakata..Algselt postitas: qdwin
Termostaadi hind oli vist 160 + jahutusvedelik + töö + jäsemete keedetud karvastik.

Algselt postitas: qdwin
Nii Sa uue termostaadi saadki (juhul kui hoovastik ei jäänud kinni või elektroonika ei andnud otsi,. Kas ACC erroreid ei näita?)
Soovitati, kui vähegi võimalik kord aastas termostaati vahetada. Kaldun seda soovitust nüüdseks juba tõsiselt võtma.
Kahepooleste veekuute omanikud kindlasti rõõmustavad seda kuuldes

[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Algselt postitas: CyberAga termostaat tundub tonnisel odavam olema, kui klassikul...Algselt postitas: qdwin
Termostaadi hind oli vist 160.-
Huvitav, ma mäletan mingit kahesotist hinda....

Termostaat on kah üks selline asi, mille hind sõltub kogustest. Mäletan et vanal oopelirondil oli müüdi termostaati koos korpusega (oli siuke huvitav lahendus) ja selle hind oli kah alla 200. Vat nii.
Algselt postitas: Cyber
No kes käsib otse sõidust tulles seda vahetama hakata..Karvastik jääb alles, kui jahtunud mootoriga seda teha. Ma ei tea kus tonnisel see termostaat on, aga klassikul kaasneb selle tööga väga minimaalne jahutusvedeliku kadu. Pärast õhutad ära veel, kui korralikult soojaks on läinud ja ongi rahu majas. Aga termostaat tundub tonnisel odavam olema, kui klassikul...
Tonnisel seda tosooli vahetamise käigus ikka lekib.
Millalgi eelmise aasta kevadel Trionic vahetas mul kiirkorras termostaati ja tõestas, et tõelisel meistril on sepa käed

Masin polnud jõudnud lihtsalt piisavalt maha jahtuda.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Huvitav, ma mäletan mingit kahesotist hinda.... kuid üldiselt suurt vahet pole, on ta 160, 180 või 200 krooni.Algselt postitas: suurAga termostaat tundub tonnisel odavam olema, kui klassikul...Algselt postitas: qdwin
Termostaadi hind oli vist 160.-
[/quote]
Mul augi aju. Vähe maksis, see on kindel.
Algselt postitas: trippAlgselt postitas: qdwin
Nii Sa uue termostaadi saadki (juhul kui hoovastik ei jäänud kinni või elektroonika ei andnud otsi,. Kas ACC erroreid ei näita?)
Soovitati, kui vähegi võimalik kord aastas termostaati vahetada. Kaldun seda soovitust nüüdseks juba tõsiselt võtma.
Kahepooleste veekuute omanikud kindlasti rõõmustavad seda kuuldes:head:
Pole see V-6 termoka vahetus kah väga hull,maksab see oopeli junn mingi 400.-(korpusega)la sisselaskekollektori 2 ülemist kihti tuleb eemaldada.2-3 tundi tööd.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989