Kuidas käitub korras kliimaseade (ACC2)?

Tonnised ja nende mured
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#51

No see ei ole see anduri juhe. Või on keegi isetegevuse korras kuhugi eraldi termotakisti peitnud.
Kui andur puudub, siis näitab tablool kas 'err' või üldse mitte midagi.
INFO nupp: bensukulu -> pinge -> sõita jäänud kilomeetrid...temperatuuri infost lihtsalt 'hüpatakse üle' (järjekord ei tarvitse mul täpne olla!)
Parandage, kui eksin.
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#52

Aga anduri asukoht peaks olema seal, eksju. Sest see piirkond on seal igatpidi läbi tuuseldatud, ja rohkem kahtlast seal nagu ei märganud!!!!

ahjaa...kui ongi keegi isetegevust seal teinud, kas mul on ka mingisugune võimalus see jupstükk sealt üles leida(juhtmete värvid, asukoht, kust juhtmed jooksevad ja pistiku kuju):beer:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#53

Foori taga istudes mõjutab radikas seda va andurit enam kui häirivalt. Täna oli õues korraks isegi +18 :gun:
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#54

Huvitav. mul on alati paari kraadi täpsusega näidanud.
Hoopis bensiininäidik paneb segast, vahepeal näitab 10 km, siis 90......
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#55

Algselt postitas: avelito
Mul viimasel ajal ka selle soojendusega jama. 19 kraadi ACC peal kütab auto nii kuumaks, et lausa piin on sõita. Kui palju mängib ACC töös rolli välistemp. näidik, kuna mul see kas üldse puudub, või on see kuhugi jube hästi ära peidetud !!! Muidu salongis näitab temperatuuri ilusti, ehkki 5 kraadise eksimusega...ACC=0 kraadi, tegelik= +5 kraadi, ja ACC= -15 kraadi, tegelik -10 kraadi !!!!

Või on aeg juba kliimaga kontrolli minna ???:o

Vabandaks väikse eksimuse kohta, 5 kraadist eksimust ei näita mitte ACC, vaid hoopis see mis asub seal odomeetri all, kus näitab keskmist kütusekulu, aku laetust jne(ei tule kahjuks selle nimi hetkel meelde)
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#56

Ega muud võimalust tempi uurimiseks polegi.

To Andreas: bensiini näidikust on juttu olnud aga selle lahkamise võiks omaette teemaks teha. Kui auto on olnud ideaalselt horisontaalses asendis ja kõik süsteemid on korras võib neid numbreid täiesti uskuda
KrikU
Postitusi: 313
Liitunud: E Dets 27, 2004 19:12
Asukoht:
Auto:

#57

Ma arvan, et mu isendil on normaalselt töötav see andur ja välistemperatuuri näitab enamvähem adekvaatselt (eriti hommikul külmalt startides), kuid jah kui sooja mootoriga seista siis võib kuni +5 kraadi valetama hakata see välistempi näit, ilmselt tänu jahutusradika ümbruskonda levitatavast soojusest.
Ja kliimaseadme töö sõltub ikkagi vägagi selle anduri näidust ;)
Seda manuaalset värki pole veel proovinud.
Kahju muidu, et hetkelist salongitemperatuuri kuskilt vaadata ei saa (kasvõi samas INFO menüüs võiks olla), ometi on autol ju salongitemperatuuri andur olemas.. :wall:
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#58

Pilt

Ära petta saab alati. Näiteks on salongis millegipärast 25 kraadi, kuigi ACC on seatud 20 kraadi peale.
Egas muud kui termotakistile 39kOhm takisti paralleelselt peale.
Nüüd arvab ACC, et salongis on juba 30 kraadi ja seab oma klapid kiiresti 5 kraadi jahedamat puhuma.
Lolliks tehtud nagu naksti :P

Tegelikult kõik nii lihtsalt vist ei õnnestu. Näiteks 0 kraadi puhul salongis arvab ACC, et niigi on juba 15 kraadi sooja ja puhub ka sellele vastavalt...leiget õhku.
Aga kes viitsib jamada, võib Tevalost selle 10kOhm termotakisti asemele osta teiste väärtustega isendid ja proovida mis toimub. Neid seal igasuguseid: http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store. ... =60-258-86
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#59

Täna otsustas minu kliima ka mind jahedama õhuga üle külvata, kui alles eile oli nii, et 20 kraadi ACC peal oli justkui saunas(kusjuures temperatuuri näidiku seier oli täpselt keskel), siis täna hommikul tõusis seier vaevalt veerandi peale, ja 25 kraadi ACC peal on juskui paras.

Muide konditsioneeri radikas oli soe, aga terve tänase 400 km juures oli suur radikas külm ja jäigi külmaks.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#60

Nii Sa uue termostaadi saadki (juhul kui hoovastik ei jäänud kinni või elektroonika ei andnud otsi,. Kas ACC erroreid ei näita?)

Soovitati, kui vähegi võimalik kord aastas termostaati vahetada. Kaldun seda soovitust nüüdseks juba tõsiselt võtma.
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#61

Algselt postitas: qdwin
Nii Sa uue termostaadi saadki (juhul kui hoovastik ei jäänud kinni või elektroonika ei andnud otsi,. Kas ACC erroreid ei näita?)

Soovitati, kui vähegi võimalik kord aastas termostaati vahetada. Kaldun seda soovitust nüüdseks juba tõsiselt võtma.

Käks väikest küsimust veel, kui termostaat peetis, kas siis ei tule enam sooja või külma õhku??? Ja mis selle termostaadi hind keskmiselt on???
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#62

Termostaat jääb kinni kas välise ringi peale (kogu soojus läheb ette radikasse) või sisemise peale (plokikaan läheb kõveraks lõpuks).

Termostaadi hind oli vist 160 + jahutusvedelik + töö + jäsemete keedetud karvastik.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#63

Algselt postitas: qdwin
Termostaadi hind oli vist 160 + jahutusvedelik + töö + jäsemete keedetud karvastik.
No kes käsib otse sõidust tulles seda vahetama hakata..:) Karvastik jääb alles, kui jahtunud mootoriga seda teha. Ma ei tea kus tonnisel see termostaat on, aga klassikul kaasneb selle tööga väga minimaalne jahutusvedeliku kadu. Pärast õhutad ära veel, kui korralikult soojaks on läinud ja ongi rahu majas. Aga termostaat tundub tonnisel odavam olema, kui klassikul...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#64

Algselt postitas: qdwin
Nii Sa uue termostaadi saadki (juhul kui hoovastik ei jäänud kinni või elektroonika ei andnud otsi,. Kas ACC erroreid ei näita?)

Soovitati, kui vähegi võimalik kord aastas termostaati vahetada. Kaldun seda soovitust nüüdseks juba tõsiselt võtma.

Kahepooleste veekuute omanikud kindlasti rõõmustavad seda kuuldes ;):head:
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#65

Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: qdwin
Termostaadi hind oli vist 160.-
Aga termostaat tundub tonnisel odavam olema, kui klassikul...

Huvitav, ma mäletan mingit kahesotist hinda.... :poke: kuid üldiselt suurt vahet pole, on ta 160, 180 või 200 krooni.

Termostaat on kah üks selline asi, mille hind sõltub kogustest. Mäletan et vanal oopelirondil oli müüdi termostaati koos korpusega (oli siuke huvitav lahendus) ja selle hind oli kah alla 200. Vat nii.
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#66

Algselt postitas: Cyber
No kes käsib otse sõidust tulles seda vahetama hakata..:) Karvastik jääb alles, kui jahtunud mootoriga seda teha. Ma ei tea kus tonnisel see termostaat on, aga klassikul kaasneb selle tööga väga minimaalne jahutusvedeliku kadu. Pärast õhutad ära veel, kui korralikult soojaks on läinud ja ongi rahu majas. Aga termostaat tundub tonnisel odavam olema, kui klassikul...

Tonnisel seda tosooli vahetamise käigus ikka lekib.
Millalgi eelmise aasta kevadel Trionic vahetas mul kiirkorras termostaati ja tõestas, et tõelisel meistril on sepa käed :notworthy:
Masin polnud jõudnud lihtsalt piisavalt maha jahtuda.
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#67

Nüüd siis termostaat vahetatud. Hinda oli tal 207.-, käekarvad kõik alles:thumb:, pool tundi tööd ja asi küljes.

Huvitav aga see, et temp. seier kõigub ikka kuskil veerandi vahemail:o

ACC töötaktika on aga jälle normaalne.:drive:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#68

Algselt postitas: suur
Algselt postitas: qdwin
Termostaadi hind oli vist 160.-
Aga termostaat tundub tonnisel odavam olema, kui klassikul...
Huvitav, ma mäletan mingit kahesotist hinda.... kuid üldiselt suurt vahet pole, on ta 160, 180 või 200 krooni.
[/quote]
Mul augi aju. Vähe maksis, see on kindel.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#69

Algselt postitas: tripp
Algselt postitas: qdwin
Nii Sa uue termostaadi saadki (juhul kui hoovastik ei jäänud kinni või elektroonika ei andnud otsi,. Kas ACC erroreid ei näita?)

Soovitati, kui vähegi võimalik kord aastas termostaati vahetada. Kaldun seda soovitust nüüdseks juba tõsiselt võtma.

Kahepooleste veekuute omanikud kindlasti rõõmustavad seda kuuldes ;):head:

Pole see V-6 termoka vahetus kah väga hull,maksab see oopeli junn mingi 400.-(korpusega)la sisselaskekollektori 2 ülemist kihti tuleb eemaldada.2-3 tundi tööd.
Vasta