3. leht 3-st

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)

Postitatud: R Veebr 29, 2008 16:26
Postitas Cyber
disco potato puhul pead DP ka ümber tegema, kinnitused on teised... Lisaks peab mõtlema, kas su automaatkast kõik selle valu vastu peab. Tonnise automaadi piir on kusagil 400Nm juures. Softi pead nagunii välja vahetama, et mingi kasu oleks asjast...

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)

Postitatud: R Veebr 29, 2008 16:31
Postitas Jürgen
Seda kasti killimist ma kardan väga, kuigi VT sõidab siiani üle 400nm?

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)

Postitatud: R Veebr 29, 2008 16:49
Postitas S9K
Ära karda selliseid asju. Mina juba ootan millal paljalt moment mu kasti purustab :headbang: See saab fun olema:P

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)

Postitatud: R Veebr 29, 2008 17:52
Postitas Trionic
Algselt postitas: Jürgen
Seda kasti killimist ma kardan väga, kuigi VT sõidab siiani üle 400nm?
VT`d ei kasutata sihipäraselt;) .

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)

Postitatud: K Mär 05, 2008 19:28
Postitas Jürgen
Installi oodates..:cool:
Varsti suvekad alla + Anti juures uued mahlad.

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)

Postitatud: P Mär 16, 2008 14:04
Postitas Jürgen
Pärast pigieemaldust ja vaha on autol teine ilme jälle, pildid suht kehvapoolsed, ei näe tulemust hästi...
Pilt
Pilt
Pilt
Peaks laskma mõnel proffil pildistada.

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)

Postitatud: P Mär 16, 2008 15:17
Postitas vmaster
Sul auto küljepealt porine ju. Sealt ikka ka vahatasid :D

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)

Postitatud: P Mär 16, 2008 15:24
Postitas Jürgen
Pildid on tehtud tegelt päev pärast vahatamist.:eureka:

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)

Postitatud: P Mär 16, 2008 15:57
Postitas ergoh
Nende velgedega näeb päris seks välja :thumb:

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)

Postitatud: L Mär 29, 2008 19:25
Postitas Jürgen
Müügis, täpsem info u2u teel.

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)

Postitatud: L Mär 29, 2008 21:02
Postitas iisak
Algselt postitas: Jürgen
Müügis, täpsem info u2u teel.
Niikauaks seda arendamise teemat siis oligi...:bs:

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)

Postitatud: L Mär 29, 2008 21:07
Postitas rantto
Disla pressib peale:drive:

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)

Postitatud: L Mär 29, 2008 21:26
Postitas Cyber
Noh, ei pidanud jaanipäevanigi ootama. Tühipaljas märtsilumi võttis ära..:(
Algselt postitas: Cyber
Vot, tubli poiss. Võib veel asja saada, kui külm jaanipäeval ära ei võta..:D

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)

Postitatud: L Mär 29, 2008 21:41
Postitas Jürgen
Suurim müügipõhjus on kütusekulu, eriti kui oled harjunud hybriid civicu numbreid vaatama..
Ja ilmselt saab soetatud V-tähega rootslane. Aga sulle iisak, küll ma kunagi ostan saabi tagasi ja sinu röömuks viin oma lubadused löpuni!:poke:

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)

Postitatud: L Mär 29, 2008 21:57
Postitas IFF
Algselt postitas: Jürgen
Suurim müügipõhjus on kütusekulu, eriti kui oled harjunud hybriid civicu numbreid vaatama..

Raske lugu. ka minu autol on kütuse kulu, ikka veel ei müü! :eureka:

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)

Postitatud: L Mär 29, 2008 22:11
Postitas KT100
8l ja 12l pole nagu eriline argument :poke:

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)

Postitatud: L Mär 29, 2008 22:17
Postitas Cyber
igapäevaselt 100km puhul mudugi natuke on ...

EDIT: mitte et ma midagi siin õigustaks...

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)

Postitatud: L Mär 29, 2008 22:18
Postitas Jürgen
Algselt postitas: KT100
8l ja 12l pole nagu eriline argument :poke:
Ammu enam pole nii :poke:. Minu sõidustiil on muutunud( :red: ), linnas saan ma 15-16 hakkama ja maanteel kisub sinna 9 kanti(põhjagaasiga möödasõidud jne jne).

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)

Postitatud: L Mär 29, 2008 22:22
Postitas KT100
no siis ma ei tea, võta mu valge hea raha eest ära. Siis saad teadma, mis möödasõit ja põhjagaas on :D

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)

Postitatud: P Mär 30, 2008 1:17
Postitas tarmiit
Kütusekulu on täna väga suur argument!! Mis jutt,et kas 8 või 12L sajale? See ju 4 liitrit ja lihtne matemaatika ütleb,et see hunnik raha! Tõesti,seda kütusekulu ja varuosade maksumust ja töötundide arvu pole mõtet lugeda hobi ja projektikatel,aga igapäeva sõidul on iga liiter RAHA!!

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)

Postitatud: P Mär 30, 2008 1:48
Postitas KT100
Algselt postitas: tarmiit
Kütusekulu on täna väga suur argument!! Mis jutt,et kas 8 või 12L sajale? See ju 4 liitrit ja lihtne matemaatika ütleb,et see hunnik raha! Tõesti,seda kütusekulu ja varuosade maksumust ja töötundide arvu pole mõtet lugeda hobi ja projektikatel,aga igapäeva sõidul on iga liiter RAHA!!

Esialgu tundus irooniana, kokkuvõttes on tõesti iga liiter raha. Aga iga uue auto soetamisel vajab see koheseid hoolduskulusid. Kui käesoleva autoga see tehtud, siis tuleks arvutus teha, millal uus auto selle 1l raha tagasi teenib. (8l maanteel-->7l, 12l-->11l linnas)
Kas või see, et minna diislile üle - diisel kallim kui bensiin ja hoolduskulud kindlasti suuremad kui bensiinil.

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)

Postitatud: P Mär 30, 2008 9:33
Postitas D116
Sellise ilmaga (paks lumi ja lörts), mul ka tuli rekord näit 9k Aeroga manualiga linnasõiduga 14,5L/100km, aga analoogse kiirendusega Audid ja MB-d võtavat veel +2L 100km-i peale BMW-st rääkimata veel +1L.
Kui gaasi pidevalt joiad põhjas siis millised tutvused sul pollaritega on :poke::? Linnas paar sekundit ja ületamine juba käes, maantel ka kaua aega ei võtta.

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)

Postitatud: T Apr 01, 2008 18:40
Postitas Jürgen
Nüüd müük täiesti kindel, ühendust oskab minuga igaüks võtta.