3. leht 14-st
Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
Postitatud: P Juul 20, 2008 12:15
Postitas LPT
Kõigepealt kontrolli kas airbag on ikka ajuga ühenduses. Rooli all peaks selline oranz isoleeritud kontaktrõngas olema, millel juhtmed küljes.
Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
Postitatud: T Aug 19, 2008 0:31
Postitas Andreas187
Sai tehtud mõneti ajalooline pilt. Nimelt pildil minu vanaisa ja minu esimesed autod koos omanike endiga.
Lisatud failid
Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
Postitatud: K Sept 10, 2008 17:10
Postitas Andreas187
Ma ei tea kuidas teised klassikud, kuid minu oma valmistub talveuneks. Nimelt käimas siis roostetõrje. Või õigemini roostetamise aeglustamine. Esialgu peab sellest piisama. Septembri lõpus jääb Ruubi paikseks ja peab hakkama nädalavahetusteti silitamas käima.
Roostetõrjest endast:
Kuna arvamusi kõikvõimalike keemiate kohta on palju, siis ei osanud ühtegi päris lõpptõena uskuda. Üks targem vanakooli raamat aga soovitas Movilit. Kaubandusest õnnestus leida isegi mitut varianti. Ostsin mõned aerosoolid, et saaks kõrrega halva ligipääsuga kohtadesse lasta ja mõned pudelid, kus too õige tökat sees. Haisevad pagana vängelt, aga pole valu, pole kasu. Kuhu pääsesin traatharjaga ligi, need kohad lasin haljaks ja tõmbasin Movili selga. Kuhu traatharja/kettaga ligi ei pääsenud, seal urgitsesin kruvikeeraja vms, et lahtine rooste kätte saada.
Kokkuvõttes, kes selle töö ette võtab, peab kõvasti aega varuma salongi tuulutamiseks. Aerosool hangub kiiresti ja hais kaob, kuid pudelimöks lehkab pikemat aega. Nüüd on vast juba kuu aega möödas, kui töö ette võtsin ja alles nüüd saab salongis mõistlikult olla. See on ka peamine põhjus miks ma vaipasid ja istmeid talveks tagasi ei pannud. Ise järeldasin, et ehk läks mõnes kohas seda möksi liiga paksult (ei pääsenud pintseldama ja lasin joogikõrrest voolata) ja seetõtt ei hangu piisavalt kiiresti. Need kohad proovisin kuiva pintsli ja kaltsuga üle nühkida.
Lisatud failid
Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
Postitatud: K Sept 10, 2008 17:11
Postitas Andreas187
Seelikuta
Lisatud failid
Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
Postitatud: R Sept 19, 2008 16:42
Postitas Andreas187
Sain minagi oma laepolstri vahetatud. Sisekujundajat minust ei ole, seega panin lakke samasuguse veluuri nagu originaal. Kuna auto on sisust täiesti tühi siis sai ka teised kätte jäänud osad uute katetega tehtud. Üldkokkuvõttes peaks üksjagu värskema lõpptulemuse andma. Lõpptulemust saab siiski näha alles kevadel, siis kui auto garaašist välja sõitmist ootab. Pole mõtet neid sinna sisse kopitama panna.
Tegemist ootavad veel esimesed piilarid, armatuur ja pagasikate. Kuid selleks terve talv aega.
Aga pildid on
SIIN.
Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
Postitatud: R Sept 19, 2008 17:20
Postitas Cyber
Armatuur ju ühes tükis... sellele millegi pealeehitamine on juba suur ooper. Ülejäänud tükid on tõesti "kättevõtmise asi"...
Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
Postitatud: T Dets 09, 2008 11:33
Postitas Andreas187
Minu Saab sai täna 16aastaseks!
Kingituseks soovis ta uut "tseedeega" makki koos heade plaatidega. Sai kah.
Palju õnne!
Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
Postitatud: T Dets 09, 2008 11:46
Postitas vmaster
Jaksu ja jõudu sinu saabile ka järgnevateks aastakümneteks

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
Postitatud: T Dets 09, 2008 12:03
Postitas ill
Paari aasta pärast võid etanooliga kütust pakkuda

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
Postitatud: T Mär 31, 2009 0:35
Postitas Andreas187
Pole ammu oma auto teemat uuendanud, mis aga ei tähenda, et tegevusetult istutud oleks. Laepolster on reinstalled ja nagu uus. Uue väljanägemise on saanud ka pagasikate.
Lahendamata probleemiks on seni tuledekorrektorid. Praegu ei mäletagi, kas sai mõlemat mootorit ja selle kontakte lähemalt uuritud, kuid ühte kindlasti ning mootor töötas, kuid laterna reflektorit ei liigutanud. Tuli sai maha võetud, kuid mootorit sealt kätte ei õnnestunud saada. Ettenähtust rohkem jõudu ei julenud samuti rakendada. Siinkohal võiks keegi tarkust jagada.
Aga üks huvitav peatükk on veel mille sissejuhatuseks on järgnev pilt.
[IMG]
http://i497.photobucket.com/albums/rr33 ... CN1560.jpg[/IMG]
Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
Postitatud: T Mär 31, 2009 9:43
Postitas Andreas187
Ma ei kujuta ette, mis põhjusel on absoluutselt kõigi aero klassikute bodykit selliste möödalaskmistega nagu nad on, kuid enda omal on need nüüdseks likvideeritud.
Nendest siis jutt.
[IMG]
http://i497.photobucket.com/albums/rr33 ... 3_01_s.jpg[/IMG]
Kõige rohkem tööd nõudis aga tagumine pamper. Ei tea kas sellega oli korduvalt vastu naelapäid tagurdatud või õhupüssi märklauana kasutatud, kuid just selletaolisi auke see täis oli. Väga palju kivitäkkeid ja muid kriime-kraame ka. Pealmine osa oli lihtsalt laines, kuid seegi sai tasandatud.
[IMG]
http://i497.photobucket.com/albums/rr33 ... ilt113.jpg[/IMG]
[IMG]
http://i497.photobucket.com/albums/rr33 ... ilt115.jpg[/IMG]
Siin on näha sirgeks voolitud uksepaneel.
[IMG]
http://i497.photobucket.com/albums/rr33 ... ilt112.jpg[/IMG]
Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
Postitatud: T Mär 31, 2009 9:59
Postitas ivomets
kle räägi sellest plastiku värvimisest.
millega krundid ja mis värvi peale paned? kruntisid ka pahtli alla?? ja mis kareduse tegid pahtli alla??
Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
Postitatud: T Mär 31, 2009 10:27
Postitas Andreas187
See krunt oli tavaline täitekrunt, millel oli tsipa plastiku elastikut (hea riim) sisse segatud koorumise vältimiseks ja parema nakkuvuse tagamiseks. Pahtli alla ei krunditud ja karestatud sai 240ga. Värv tuleb 242 ruby red metallic clearcoat.
Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
Postitatud: K Apr 29, 2009 20:37
Postitas Andreas187
Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
Postitatud: N Apr 30, 2009 12:23
Postitas yksheikki
ilus

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
Postitatud: L Juun 06, 2009 0:05
Postitas Andreas187
Lõpuks ometi saab värvimissaaga läbi.
Saagal endal pikalt ei peatuksi, teeks kokkuvõtte: Tamgarage

Autoruut:notworthy: Kuid eilne päev oli täpselt nagu lapsepõlve jõulud või sünnipäev. Ainult et kingitusi oli palju rohkem ja mitte ükski neist ei olnud pehme (mõni kampsun, särk vms).
[IMG]
http://i497.photobucket.com/albums/rr33 ... /Pakis.jpg[/IMG]
[IMG]
http://i497.photobucket.com/albums/rr33 ... os/vre.jpg[/IMG]
Täna sain asjad aga autole külge ja kõik väga vinks-vonks. Puudu on ainsana uued kroomitud iluliistud. Osa oli algselt liimitud jne ning eemaldades tükid taga. Seni ei ole ühestki poest õnnestunud õige mõõduga liistu leida. Kõik on kas liiga kitsad või laiad.
Korralik pildisessioon tuleb koos ilusamate ilmadega, ning ehk siis on põhjust ka fotokonkursist osa võtta. Kuid mingi ettekujutuse saamiseks tulemusest jagan ikka.
[IMG]
http://lh5.ggpht.com/_HTJj37Rh17Y/Sil-S ... gumine.JPG[/IMG]
Siinkohal julgeks taaskord kiita ja esile tõsta Autoruutu, kes väga kiirelt ning korralikult plastid üle tuiskasid. Super
Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
Postitatud: L Juun 06, 2009 0:35
Postitas S9K
Natuke kriitikat, rool on väga mööda. Selline suur klots keset rooli rikub pisut üldmuljet. Aga muidu on mycke bra!:thumb:
Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
Postitatud: L Juun 06, 2009 1:10
Postitas Cyber
Algselt postitas: Andreas187
Saagal endal pikalt ei peatuksi, teeks kokkuvõtte: Tamgarage

Autoruut:notworthy:
ohjah .. võta tqhq.ee foorum ette ja leia sealt Tamgarage kommentaarid....

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
Postitatud: L Juun 06, 2009 10:20
Postitas Andrus99
Ma tellisin stangedele liistu siit:
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=1341
Ainult et see teip mis seal taga on ei ole just kõige tugevam.
Asendasin selle hiljem korraliku 3M 2-poolse teibiga, mida saab näiteks autovärvi poest.
Seda oli 20m rull, mul on veel alles, võin meetrikaupa jagada.
Mida ma soovitaks liistude paigaldamisel on see, et lõika liistud täpselt parajaks ja ära suru liistu otsa sealt originaalliistu august sisse. Kleebitav liist on paksem ja liistu ots jääb pinge alla, mis mõne aja pärast teibi lahti kangutab. Ilmselt seepärast mul liistu taga olnud teip ei pidanudki.
Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
Postitatud: L Juun 06, 2009 18:46
Postitas suur
Kohalik
ladu24 pakub ka kroomliiste. Kas sealt õige laiusega lisitu ka saab, ei tea.
Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
Postitatud: T Juul 07, 2009 13:28
Postitas Andreas187
Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
Postitatud: T Juul 07, 2009 15:44
Postitas janek555
Autosid müües ei taha ma kirjutada,et müüa headesse kätesse, aga tegelikult on ikka kuradi hea näha ,kui endakäes olnud asi väga ilusaks tehakse. Tänud sulle Andreas187 ja palju muretuid km edaspidiseks

.
Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
Postitatud: T Juul 07, 2009 16:12
Postitas Vitautas
Mul oli umbes sama värvusega vana Volvo kunagi. Ja siinseid pilte vaadates tuleb tunnistada, et ilmselt see värv sobib rootslastele.
Muidu väga kena masin! Edu putitamisel...
Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
Postitatud: T Juul 07, 2009 16:20
Postitas Homersimpson
Ilus

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187
Postitatud: T Juul 07, 2009 16:48
Postitas Andreas187
Algselt postitas: janek555
Autosid müües ei taha ma kirjutada,et müüa headesse kätesse, aga tegelikult on ikka kuradi hea näha ,kui endakäes olnud asi väga ilusaks tehakse. Tänud sulle Andreas187 ja palju muretuid km edaspidiseks

.
Vaat kus eriline kompliment, aitäh.
Kuid tänud on kindlasti vastastikused ning iga sõit selles autos on olnud hästi veedetud aeg.