3. leht 3-st
kustutada
Postitatud: P Mär 16, 2008 12:40
Postitas Jürgen
Võru tänaval ehk nägin, hästi madal tundus auto olevat

kustutada
Postitatud: T Apr 01, 2008 10:44
Postitas ergoh
Plokikaane tihend lendas eile arvatavasti. 4-s silinder ei tööta. Panin käe sumpa ette ja loobib sealt tosooli. Jumala rahulikult sõitsin kah veel. Aga ma juba pikemat aega kahtlustasin,et mingi kala on sees. Hommikul käima pannes sekundiks plödistas kolme silindri pealt. Arvatavasti natukene tosooli nirises silindrisse. Üllataval kombel tosoolikadu jälle märkimisväärne ei olnud.
Mis siin ikka, mootor laiali vaja lammutada:head:
kustutada
Postitatud: T Apr 01, 2008 12:56
Postitas D116
Kas sul on tosool sees? Kes seda solki tänapäeval kasutab?! Punaneroheline jahutusvedelik peab olema, punane parem:facts:
Tosooliga varsti hakkad veepumpa vahetama.
kustutada
Postitatud: T Apr 01, 2008 13:12
Postitas Cyber
Rahva seas on ju igasugune jahutusvedelik tosool..

kustutada
Postitatud: T Apr 01, 2008 17:34
Postitas ergoh
Algselt postitas: Cyber
Rahva seas on ju igasugune jahutusvedelik tosool..
Tõesti, see millegi pärast suupärasem. Igaljuhul roheline sees.
Mootor laiali hetkel. Tihend oli totaalselt läbi ussitanud.
Masin liikvel jälle. Alguses sain shoki, kuna ei käinud kohe üldse-pläsrtsus ja lörtsus. Sisselaskekollektori tihend lekkis, sest mingi jama oli sinna vahele jäänud. Kollektori lammutasin küljest, korralikult puhtaks, nata hermetsi vahele ja kokku jälle ning käib nagu kellavärk.
Viimasel ajal päris palju öeldud Saabikese kohta, et üllatavalt mugav on:headbang:
kustutada
Postitatud: R Apr 25, 2008 12:47
Postitas ergoh
See õlirõhu teema kiusab mind jälle.
Kui sõita pikemat aega suure kiirusega(140-160km/h), siis seisma jäädes tühikäigul vilksatab vahel õlirõhu tulukest.
Võiks arvata,et pump kulunud? Õli vedel ja voolab pumba hammastest mööda? Või tuleks karta kõige hullemat(saaled)?
Millega õlirõhku mõõta saab? Peaks sel juhul õlirõhu anduri asemele kruvima, aga kas tavaline manomeeter vms sobib?
kustutada
Postitatud: R Apr 25, 2008 13:41
Postitas Cyber
Reduktsioonklapp ehk?
kustutada
Postitatud: R Apr 25, 2008 16:36
Postitas S9K
Tavaline manokas muidugi sobib, rõhk on rõhk. Kui laagrid läbi siis peaks ikka kolisema ka juba, ma vähemalt arvan nii. Ise uuriks ka seda reduktsioon klappi.
kustutada
Postitatud: R Mai 02, 2008 12:53
Postitas ergoh
Reduktsiooniklappi uurisin. Paistis enamvähem puhas olevat. Välja tuli ka oma pesast kergelt.
Kui auto seisma jätta sooja mootoriga ja kuulata õlivanni juurest, siis kuulda sorinat. Nagu õli voolaks õlivanni. Kas see normaalne? Või äkki õlipumba hambad nii kulunud,et ei hoia korralikult rõhku sees.
Hommikul käima pannes läheb ikka mingi 5s enne kui õlituli ära kustub. Nagu õli valguks öö jooksul kõik välja.
kustutada
Postitatud: R Mai 02, 2008 13:20
Postitas S9K
Siis on tõesti kas pump peetis, reduktsioon klapp ikkagi ei sulgu või on kuskilt pumba juurest mingi tihend läbi.
kustutada
Postitatud: E Mai 05, 2008 16:34
Postitas olaviv
Kui mootor kergelt käivitub ja juba esimesest pöördest, siis on norm, et õlituli päris kohe ei kustu aga 5 sek on selgelt liiga kaua. Midagi on õlituses mäda. Tegelikult ka variant, et hoopis andur ise pekkis. Selge pildi saamiseks tuleb ikkagi manokas külge panna ja vaadata mis rõhk teeb. Too andur on vaid ebakindel märk sellest, et midagi on nässus.
kustutada
Postitatud: E Mai 05, 2008 18:13
Postitas ergoh
Algselt postitas: olaviv
Kui mootor kergelt käivitub ja juba esimesest pöördest, siis on norm, et õlituli päris kohe ei kustu aga 5 sek on selgelt liiga kaua. Midagi on õlituses mäda. Tegelikult ka variant, et hoopis andur ise pekkis. Selge pildi saamiseks tuleb ikkagi manokas külge panna ja vaadata mis rõhk teeb. Too andur on vaid ebakindel märk sellest, et midagi on nässus.
Pumbale kunagi meisterdasin ise tihendi. 3,5mm-sest kumminöörist.
See oli liiga paks ja hoidis pumpa natukene korpusest eemale. Panin natukene peenema tihendi ja nüüd õlirõhuga pole enam probleeme olnud.
Õlirõhu andur muidu vahetatud.
Hea,et nii lihtsalt läks kõik:thumb:
kustutada
Postitatud: E Mai 05, 2008 20:23
Postitas olaviv
Loodame, et kõik saaled ka terveks jäid

kustutada
Postitatud: N Mai 15, 2008 19:23
Postitas ergoh
Oskab keegi laepolstri kohta rääkida. Et mul luukpära ja 86a oma. Et kas sedaani oma sobib ja kuni mis aastani peaksid need polstrid samad olema?
kustutada
Postitatud: N Mai 15, 2008 19:53
Postitas D116
86a polter on kindlasti erinev CS-i omaga ja vast ka CD omaga.
Võtad poltrid maha, alustad tagant, vanariie maha, kraabid pind vanast porolonist puhtaks, soovitavalt niiskuskindla ja vastava materjaliga liimiga paned uue materjali.
kustutada
Postitatud: E Mai 26, 2008 18:51
Postitas ergoh
kustutada
Postitatud: E Mai 26, 2008 19:04
Postitas Jürgen
ILUS ROOL SUL!:facts:
kustutada
Postitatud: K Juun 11, 2008 15:31
Postitas ergoh
Maadlen hetkel vibratsiooniga, mis tekib suuremal kiirusel. 120km/h ja edasi. Just siledal teel ntx Tallinn-Tartu mnt. Tavalisel kõvakattega teel otseselt aru ei saa. Veljed lasin pingist läbi. Ilusti sirged.
Kas piduri kettad võivad mõjutada seda? Sest pidurdamisel võtab kah vibra sisse.
Vectral olid mul kunagi tagumised trumlid ovaalsed ja peale nende vahetust kadus ka vibra sõidu ajal.
kustutada
Postitatud: K Juun 11, 2008 15:51
Postitas NO FEAR
Algselt postitas: ergoh
Maadlen hetkel vibratsiooniga, mis tekib suuremal kiirusel. 120km/h ja edasi. Just siledal teel ntx Tallinn-Tartu mnt. Tavalisel kõvakattega teel otseselt aru ei saa. Veljed lasin pingist läbi. Ilusti sirged.
Kas piduri kettad võivad mõjutada seda? Sest pidurdamisel võtab kah vibra sisse.
Vectral olid mul kunagi tagumised trumlid ovaalsed ja peale nende vahetust kadus ka vibra sõidu ajal.
Ja mõjutavadki.
esirattad maha ja jahutusribide vahel võib samuti pragu olla, mida esmasel vaatlusel ei näe. Koputad haamriga kergelt rooste minema ja vaata siis.
Ei usu, et Sul tagumised kettad ära on aga mine tea, vaata need ka üle. Arvan ikka, et esimesed kettad.
Edu!
kustutada
Postitatud: K Juun 11, 2008 17:48
Postitas ergoh
Paremale keerates nagu nõksuks kiiluks rool õrnalt kinni (keskasendist natukene üle keerates). Tuleks nagu roolilatist või siis see alumine liigend kardaanil. Ise pigem arvan ikka,et roolilatt:wall:
On kellelgi sellist kala olnud?
Tagumised kettad vahetasin ära. Vibra kadunud põhimõtteliselt.
Mootoripadjad ka nüüdsest vahetatud. Ei julgenud eriti kiirendada, kuna 1käiguga lastes tõstis mootorit nii palju,et pooltelg läks vastu logarit.
Üks uuem pilt.
[IMG]http://img180.imageshack.us/img180/4995/96116618yk8.th.jpg[/IMG]
Okei, roolilati vahetasin ära. Üks sisemine rooliots oli ka täiega kinni kiilunud. Igatahes ootan hetkel rahasid ja siis sillastendi. Praegu panin paika mõõdulindiga enam-vähem kokkujooksu. Pikki sõite samas ette ei võta...