3. leht 3-st
Saab 9-5 V6t, 2003, Ets (MÜÜDUD)
Postitatud: T Mai 24, 2011 9:05
Postitas Ets
täidan natuke remondipäevikut. Pühapäeval ei tahtnud masin käivituda. Peale poole tunnilist pausi siiski käivitus aga kuna oli juba vihje olemas, et ilmselt annab endast märku vända andur, siis otse joones töökotta. Seal selgus veel, et peale anduri vajavad vahetust ka mõningased puksid (esim.hoova tagumine, stab.varras esim. ja poolraami).
Tänud Iisakule, kes ei pea paljuks ka pühapäeva õhtul aidata!
Igal juhul auto jälle ratastel ja suviseid km-treid valmis koguma.
Saab 9-5 V6t, 2003, Ets (MÜÜDUD)
Postitatud: T Mai 24, 2011 9:45
Postitas Ets
eelnevast jutust lähtuvalt, kas peale pukside vahetust peaks sillastendi uuesti tegema?
Saab 9-5 V6t, 2003, Ets (MÜÜDUD)
Postitatud: T Mai 24, 2011 9:47
Postitas iisak
Soovitav oleks.
Saab 9-5 V6t, 2003, Ets (MÜÜDUD)
Postitatud: K Juul 06, 2011 10:00
Postitas Ets
olen juba jupike aega mõelnud, et esiklaas vajaks vahetust. Väikesi täkkeid ja kriipse on juba piisavalt, et vastu päikest sõites nähtavust oluliselt segada. Võtsin siis lõpuks tee ette klaasitöökotta (Carglass), et kasko kaudu klaas vahetada. Töö kiire ja korralik ning klaar nähtavus jälle olemas. Eks jääb oodata veel üks vihmasabin, et veenduda vihmasensori töötamises!
Saab 9-5 V6t, 2003, Ets (MÜÜDUD)
Postitatud: K Juul 06, 2011 15:21
Postitas vmaster
Olen kuulnud et kasko abil vahetatakse klaasi siis kui sinna mingi suurem vigastus on tekkinud. Väiksemate kriimude puhul ei pidavat kaskost abi olema.
Saab 9-5 V6t, 2003, Ets (MÜÜDUD)
Postitatud: K Juul 06, 2011 15:39
Postitas Ets
minul oli üsna silmade ees üks ristikujuline täke, mille läbimõõt 12mm ja teine samasugune oli kõrvalistuja pool all servas. Nendest täketest piisas, et kasko vahetas omade kuludega klaasi ära.
Saab 9-5 V6t, 2003, Ets (MÜÜDUD)
Postitatud: T Sept 06, 2011 18:29
Postitas Ets
10 000 km täis ja järjekordne õlivahetus seljataga. Veel vahetati esimesed piduriklotsid, salongi õhufilter, kummipuks õhufiltri korpusele, kummipuks roolivõimu torule ja veel mõned tüüblid ja pirnid. Nüüd peaks järgmiseks väljaminekuks olema uued lamellid aga sinna veel mitu kuud aega!
Tekkis hooldusega üks küsimus. Mitme km tagant oleks mõistlik käigukasti õli vahetada?
Saab 9-5 V6t, 2003, Ets (MÜÜDUD)
Postitatud: K Sept 07, 2011 7:52
Postitas Trionic
Üle 100 kkm. ei maksaks lasta,kui on viiekäiguline.Neljasel kastil 60-80 kkm.
Saab 9-5 V6t, 2003, Ets (MÜÜDUD)
Postitatud: R Dets 30, 2011 14:40
Postitas teager
Kas see teema läheb lukku või jätkab uus omanik saagat?
terv, teager
Saab 9-5 V6t, 2003, Ets (MÜÜDUD)
Postitatud: R Dets 30, 2011 14:45
Postitas Ets
Kas see teema läheb lukku või jätkab uus omanik saagat?
terv, teager
selle teema võib sulgeda, tänud