3. leht 4-st

2,5 väljalaske ehitamisest.

Postitatud: E Okt 20, 2008 14:15
Postitas suur
Algselt postitas: daags
tegemist on ainult kontakt liitega, ehk siis toruklambriga kokku tõmmatud kahest otsast. Lõpp kiirust see ei mõjuta. Võin mustmetallist reso alati välja vahetada.
Ka kontaktliitepuhul on probleem olemas. Piisab elektrilise kontakti olemasolust.

Jagasin lihtsalt informatsiooni. Kui mingi hetk nagunii välja vahetad, pole vahet. Fakt on see ,et reso hakkab sul varem või hiljem roostetama.

2,5 väljalaske ehitamisest.

Postitatud: E Okt 20, 2008 15:47
Postitas kasparius
Olen saa juttu nagu daags lugenud full boosti tekitamiseks kolmas käik,gaasi pedal põhjas, siis pidurit samal ajal hoida ja kuskil 3-4k pöörde juures ongi maksimaalne boost olemas.
Aga mitte tõstukil, vaid maanteel.
Ise olen Trionicu juures mitmeid kordi lekkeid otsinud:head:
Aga jah, pane kell külge daags.

2,5 väljalaske ehitamisest.

Postitatud: E Okt 20, 2008 19:41
Postitas daags
kaspariusel k6ik 6igesti...ma eksisin jah s6itmise osas.

Lisatud failid

2,5 väljalaske ehitamisest.

Postitatud: K Okt 22, 2008 23:22
Postitas kasparius
Väga gruuvi häält teeb see setting sul minumeelest. Tühikäigul veidi lärmakas, aga full throttle ajal ma pole veel nii head häält Saabil kuulnudki. retsept.

2,5 väljalaske ehitamisest.

Postitatud: N Okt 23, 2008 9:06
Postitas daags
no mis teha :P tänud ikka taaskord - eks näis mispidi selle saabikesega üldse elu edasi veereb.

2,5 väljalaske ehitamisest.

Postitatud: R Nov 28, 2008 13:50
Postitas martti
mul 3" otsast lõpuni.. ei ütleks et vali on.. isegi väga vaikne ütleks.. ja väga meeldiva heliga (JT komplekt)

2,5 väljalaske ehitamisest.

Postitatud: R Nov 28, 2008 14:51
Postitas daags
eks naised ikka saunas vaidlevad, kas suurus on oluline v mitte :beer:

2,5 väljalaske ehitamisest.

Postitatud: E Dets 01, 2008 18:07
Postitas sebastian
Algselt postitas: daags
eks naised ikka saunas vaidlevad, kas suurus on oluline v mitte :beer:
Kindlasti vaidlevad...summuti suuruse üle :P
Aga tuunitud softi puhul suurus on oluline. Kahjuks või õnneks.
Tümistab rohkem, mitu korda juba öeldud, et kuule mees sul ju sumps katki.
Ei hakkagi asju lahti seletama, mõttetu. Niikuinii vaadatakse, et täismees aga varsa aru ;)

2,5 väljalaske ehitamisest.

Postitatud: K Dets 03, 2008 19:02
Postitas daags
seda kindlasti. Usun aga, et 2,5 " toru peaks kuni 300 hj hakkama saama. V eksin ?
Igatahes yle 300 hj esmalt minna ei tahaks, siis sooviks juba ikka t. v6i nelivedu omada.:headbang:

2,5 väljalaske ehitamisest.

Postitatud: K Dets 03, 2008 19:42
Postitas S9K
2.5" lubab kindlasti rohkem kui 300 hj. 3" kohta olen kuulnud numbrit mis algab 7-ega.

Kuna sa Fordi mees ka oled siis minu teada Cosworthi tooted peaks üsnagi lihtsalt kätte tulema ;)

2,5 väljalaske ehitamisest.

Postitatud: K Dets 03, 2008 23:02
Postitas daags
eks ideid ole alati rohkem kui aega ja raha :P

2,5 väljalaske ehitamisest.

Postitatud: T Mär 03, 2009 22:23
Postitas AntonG
... aga kui aega eriti ei ole, vaid raha on natukene, kuhu poole saab pöörata et enda Saabi väljalaske moodida ? ma saatsin oma soovi keisei-racingule , aga nemad ei vasta. Millised bürood on soovida ? Hind vs kvaliteet ''ratio'' on teretulnud muidugi.

2,5 väljalaske ehitamisest.

Postitatud: T Mär 03, 2009 22:30
Postitas sebastian
Algselt postitas: AntonG
... aga kui aega eriti ei ole, vaid raha on natukene, kuhu poole saab pöörata et enda Saabi väljalaske moodida ? ma saatsin oma soovi keisei-racingule , aga nemad ei vasta. Millised bürood on soovida ? Hind vs kvaliteet ''ratio'' on teretulnud muidugi.
Kasutaja Romza ja speedparts.ee

hind - normaalne
kvaliteet - 3" JT väljalase on väga populaarne. Küllap siis ka hea. Ise küll ei nurise :)

2,5 väljalaske ehitamisest.

Postitatud: T Mär 03, 2009 22:37
Postitas S9K
JT on isegi VÄGA HEA. Mõnus vaikne madal urin. Hääle järgi on aru saada, et kasutusel suured torud :head:
Üks viga mis sel summutil ikkagi juures on, on see, et peab tagumist osa ümber keevitama, sest toru lõpp on liiga kaugel stangest väljas. See on lihtsalt niivõrd kole. Õnneks pole tegemist väga raske ümberlõikusega. Minule meeldib, nii, et kroomitud osal kooniline osa pole näha. Natukene on summuti ots stangest väljas, ülejäänu kõik varjatud.

2,5 väljalaske ehitamisest.

Postitatud: T Mär 03, 2009 22:41
Postitas sebastian
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Üks viga mis sel summutil ikkagi juures on, on see, et peab tagumist osa ümber keevitama, sest toru lõpp on liiga kaugel stangest väljas.
Mul võeti sealt otsast ketaslõikuriga maha. Lihtsalt.
Ei olnud lõpus seda kroomitud junni. Ja kui olekski olnud, siis...ikka maha :P

2,5 väljalaske ehitamisest.

Postitatud: T Mär 03, 2009 23:02
Postitas AntonG
Algselt postitas: sebastian
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Üks viga mis sel summutil ikkagi juures on, on see, et peab tagumist osa ümber keevitama, sest toru lõpp on liiga kaugel stangest väljas.
Mul võeti sealt otsast ketaslõikuriga maha. Lihtsalt.
Ei olnud lõpus seda kroomitud junni. Ja kui olekski olnud, siis...ikka maha :P

Aga kes siis paigaldas ? Kas see sama speedparts ?
Kas räägite siis sellest toodest ?

http://www.elkparts.com/saab-95-m98/exh ... .p793.html

Ega see ei ole ilma Sport catalyst(ita) ? Ja siis sport catalystit on vaja eraldi osta ?

2,5 väljalaske ehitamisest.

Postitatud: T Mär 03, 2009 23:09
Postitas S9K
Algselt postitas: sebastian
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Üks viga mis sel summutil ikkagi juures on, on see, et peab tagumist osa ümber keevitama, sest toru lõpp on liiga kaugel stangest väljas.
Mul võeti sealt otsast ketaslõikuriga maha. Lihtsalt.
Ei olnud lõpus seda kroomitud junni. Ja kui olekski olnud, siis...ikka maha :P

:wtf: See junn on tegelikult väga ilus kui korralikult paigaldatud.
Algselt postitas: AntonG
Aga kes siis paigaldas ? Kas see sama speedparts ?
Kas räägite siis sellest toodest ?

http://www.elkparts.com/saab-95-m98/exh ... .p793.html

Ega see ei ole ilma Sport catalyst(ita) ? Ja siis sport catalystit on vaja eraldi osta ?

Anton pane siia oma auto täpsed andmed. Leiame sulle siis ka täpse summuti :) Speedparts pakub lihtsalt niivõrd palju erinevaid variante 9-5le ;) Paigaldada võivad vabalt näiteks Audacer või Troost või Saabianti.

2,5 väljalaske ehitamisest.

Postitatud: T Mär 03, 2009 23:22
Postitas AntonG
ow, tähendab , et ma panin enda mure õige topikusse.

Auto on Saab 9-5 Vector 2.3t MY 2004 . 136 kw
Vot see auto : http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=9407


Aga jah, plaanis on teha väike performance pack suveks. Alustan siis väljalaske moodimisest. Ei ole eriti supper-pupper vaja. Vaid kui ma õieti sain tarkade inimeste juttu aru, on vaja kahe tavaliste katalysti asemele yks sport catalyst, ja siis sportpütt. Seda pidi olema piisav Stage 1 jaoks.

2,5 väljalaske ehitamisest.

Postitatud: T Mär 03, 2009 23:23
Postitas Homersimpson
Algselt postitas: AntonG

http://www.elkparts.com/saab-95-m98/exh ... .p793.html

Ega see ei ole ilma Sport catalyst(ita) ? Ja siis sport catalystit on vaja eraldi osta ?

Need käivad eraldi jah ... Downpipe on koos katiga ja sealt edasi siis Sinu poolt viidatud catback

Edit: Pudelikael on ikka downpipe ja originaal katid. See tagumine ots pole esialgu tähtis

2,5 väljalaske ehitamisest.

Postitatud: T Mär 03, 2009 23:31
Postitas AntonG
:thumb: Jah jah , ma nüüd sain aru.

2,5 väljalaske ehitamisest.

Postitatud: T Mär 03, 2009 23:53
Postitas S9K
Siin mis ma andmete järgi leidsin:

http://speedparts.se/shop/prod/sp_avg_95_02-05.shtml

Siin on aero mudeli omad. Aga miks aero ei sobi? Ma järeldan ainult, et downpipe on teine??? Muu peaks ju sama olema?

http://speedparts.se/shop/prod/sp_avg_95_aero_04-.shtml

Hinnad peab vist korrutama 1.38 praeguse kursi järgi.

2,5 väljalaske ehitamisest.

Postitatud: K Mär 04, 2009 0:40
Postitas AntonG
Tänud ! :notworthy:

2,5 väljalaske ehitamisest.

Postitatud: K Mär 04, 2009 1:04
Postitas S9K
Aga ma soovitan soojalt helistada romzale. Teeb kõik puust ja punaselt ette :thumb:

2,5 väljalaske ehitamisest.

Postitatud: K Mär 04, 2009 1:32
Postitas AntonG
Aga mis erinevus on siis race cati ja sport cati vahel ?
Kas race catiga downpipe kah sobib minu autole ?
Sest mõttes, et CO oleks ka korras tehnoylevaatuse jaoks jne.

näiteks selline :

http://www.elkparts.com/saab-95-m98/exh ... p3244.html

2,5 väljalaske ehitamisest.

Postitatud: K Mär 04, 2009 1:51
Postitas sebastian
Algselt postitas: AntonG
Aga mis erinevus on siis race cati ja sport cati vahel ?
Kas race catiga downpipe kah sobib minu autole ?
Sest mõttes, et CO oleks ka korras tehnoylevaatuse jaoks jne.

näiteks selline :

http://www.elkparts.com/saab-95-m98/exh ... p3244.html
Vahe on läbilaskvuses. Iga katalüsaator on väljalaskegaasidele teatud takistuseks. Racecat on neist kõige "vabam" ja tänu sellele muutub ka kogu väljalase mõnevõrra häälekamaks.
Turbomootoril on võimalikult vaba väljalase üsna oluline tegur. Samas on racecat ka kallim, sest peab olema sama efektiivne, kui tavaline katalüsaator.
Sportcat on selles mõttes "vahepealne", kasutatakse üldselt siis, kui mootorist ei taheta erilist powerit pigistada.
Ma arvan, et stage1-2 jaoks piisab sportcat'st täiesti. Pealegi on ta racecat'st tunduvalt odavam.

CO peaks ka endiseks jääma, nii vähemalt väidetakse. Müratase üldiselt tõuseb.
Kui sul on 2 lambda andurit väljalaskes (9-5 tavaliselt on) siis peab ka pärast cat'i vahetust samamoodi kahte kasutama. Üks enne ja teine pärast cat'i.

edit: downpipe sobivuse kohta küsi Romza käest