Stage 1 all mõtlen ainult softivahetust, 165 kw tuleb siis;). Hetkel veel sumpa ja muude asjade kallale plaan pole minna. Vaikselt edenen:drive:Algselt postitas: Jupats
Äkki sa täpsustad, mida stage 1 all mõtled. Minu stage 1 andis 136kw pealt 198kw peale:D. Juba kusagil 160kw pealt soovitaks Garretiga sumpat natuke vabamaks lasta. Ei pea see õnnetu loom ültse backpressurile vastu. Endal on hetkel 2,5" ilma kattideta, orig. reso ja pütt. Plaan on lisada veel 3" racekat ja jätta 2,5". Isiklikult ei meeldi 3" hääl.
Talvel tuleb eriti hoiduda külmalt kiirendamast. Kui nüüd külmalt 1 bar(ca 150 - 160kw) Garretile takka anda paar korda, siis kohe tükid taga.
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Kena värk
Pean oma vagunil ka ikka iluvõre ette võtma. Ja suveveljed kah ootavad talvel tegemist. Hea kui keegi kuskil nokitseb, see paneb teised ka liigutama 


-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Hakka siis bensiini peale rohkem raha arvestamaAlgselt postitas: RStorm
Täna sai siis Stage 1 ka peale lastud. Nüüd 170 kw ja stockiga võrreldes on vahe üüratu:head:. Vääga mõnus on:drive:

Ja noki ikka summutit ka, lag väheneb ja föön hakkab palju kiiremini tuure üles võtma.
Sent from my Monte Carlo using B236
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Ikka 98 

Mis see Sportfilter sul maksma läks ja kus paigaldasid? Mis on selle plussid üldse ja kas see teeks ainult head, pärast stage 1 peale laskmist? Keegi äkki seletab:thumb:Algselt postitas: AntonG
Ütlevad et Sportfilter oleks kasuks, mis ma panin ka endale JR oma.
Ja 98 RON bensat 95 asemele.
Umbes 1k läks maksma. Panin seda tavalise filtri asemel, kui käisin järjekordse hooldusele Troostis. Filtriga on kõik lihtne - kuna auto võimsus kasvas, siis kasvab ka sissetulev õhukogus. Sportfiltril on suurem läbilaskevõimsus kui tavafiltril. Järelikult töötleb see paremini suurema õhukoguse.
EDIT: aga ''saab9000il'' on õigus, jah- kasutaja Jupats kirjutas nii - ''originaalis oli sul max sissetulev õhukogus 1070mg/c. 265 hp / 425Nm saavutamiseks tuleks õhku sisse imeda vähemalt 1250mg/c.'' nagu näha , sellise olulise võimsuse kasvu puhul õhukoguse vahe ei ole nii suur . Järelikult võib öelda, et efekt on minimaalne Stage 1 puhul
Oma kogemusest ütlen - et ikka mõnus
Ka teeb väga mõnusat häält ja saab tunda salongis et see töötab. + nagu seda reklaamitakse, see on eluaegne, ei ole vaja hooldustel muuta, vaid ainult puhastada. Puhastamisevahendeid on ka vaja osta eraldi.
EDIT: aga ''saab9000il'' on õigus, jah- kasutaja Jupats kirjutas nii - ''originaalis oli sul max sissetulev õhukogus 1070mg/c. 265 hp / 425Nm saavutamiseks tuleks õhku sisse imeda vähemalt 1250mg/c.'' nagu näha , sellise olulise võimsuse kasvu puhul õhukoguse vahe ei ole nii suur . Järelikult võib öelda, et efekt on minimaalne Stage 1 puhul
Oma kogemusest ütlen - et ikka mõnus

Tegelikult on efekt päris suur, kuid 1250mg/c on ohutu ainult Mitsu turbo puhul. Sedagi õhukogust vähendatakse kõrgetel pööretel (5500 RPM) ca 1050mg/c peale. Vastasel korral juhtuks mootoris koledaid asju...Algselt postitas: AntonG
EDIT: aga ''saab9000il'' on õigus, jah- kasutaja Jupats kirjutas nii - ''originaalis oli sul max sissetulev õhukogus 1070mg/c. 265 hp / 425Nm saavutamiseks tuleks õhku sisse imeda vähemalt 1250mg/c.'' nagu näha , sellise olulise võimsuse kasvu puhul õhukoguse vahe ei ole nii suur . Järelikult võib öelda, et efekt on minimaalne Stage 1 puhul
Stage1 mis väikesele Garrettile mõeldud, on piiratud tavaliselt (5000RPM) ~1000mg/c peale, see annab võimsuse 220...230hj.
Väändega madalatel pööretel on asi lihtsam, arvestatakse üldiselt käigukastile lubatud maksimumiga, turbo tootlikkus (kas Mitsu või Garrett) siin erilist rolli ei mängi.
RStorm'il on näiteks 3500RPM juures ~370Nm (täpsemalt selguks ehk dünos), automaatkastile on see turvaline.
Vahepeal siis esiklaas vahetatud, oli vanal palju kivitäkkeid ja pimedal ajal muutus nähtavus olematuks;).Tänud siinkohal VKM Motorsile kvaliteetse töö eest:notworthy:. Nüüd olen kuulma hakanud tagant mingeid kiginaid/krudinaid. Kas võivad puksid läbi olla? Keegi oskab ehk kommenteerida:D
Kõrvalmajas siis:headbang:Algselt postitas: RStormMitte aegajalt, vaid elan siin;)Algselt postitas: iisak
Veits OT aga kas sa aegajalt figureerid Lepatriinus?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...