Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Vasta
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#51

Algselt postitas: Jupats
Äkki sa täpsustad, mida stage 1 all mõtled. Minu stage 1 andis 136kw pealt 198kw peale:D. Juba kusagil 160kw pealt soovitaks Garretiga sumpat natuke vabamaks lasta. Ei pea see õnnetu loom ültse backpressurile vastu. Endal on hetkel 2,5" ilma kattideta, orig. reso ja pütt. Plaan on lisada veel 3" racekat ja jätta 2,5". Isiklikult ei meeldi 3" hääl.

Talvel tuleb eriti hoiduda külmalt kiirendamast. Kui nüüd külmalt 1 bar(ca 150 - 160kw) Garretile takka anda paar korda, siis kohe tükid taga.
Stage 1 all mõtlen ainult softivahetust, 165 kw tuleb siis;). Hetkel veel sumpa ja muude asjade kallale plaan pole minna. Vaikselt edenen:drive:
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#52

Nüüd siis Aero lip ka küljes:headbang:. Suured tänud Troost autole ja Vikile kes külge pani.

Lisatud failid
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#53

Täna sai siis Stage 1 ka peale lastud. Nüüd 170 kw ja stockiga võrreldes on vahe üüratu:head:. Vääga mõnus on:drive:
AntonG
Postitusi: 446
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:54
Asukoht:
Auto:

#54

:D palju õnne
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#55

Kena värk :) Pean oma vagunil ka ikka iluvõre ette võtma. Ja suveveljed kah ootavad talvel tegemist. Hea kui keegi kuskil nokitseb, see paneb teised ka liigutama :thumb:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#56

Algselt postitas: RStorm
Täna sai siis Stage 1 ka peale lastud. Nüüd 170 kw ja stockiga võrreldes on vahe üüratu:head:. Vääga mõnus on:drive:
Hakka siis bensiini peale rohkem raha arvestama :)
Ja noki ikka summutit ka, lag väheneb ja föön hakkab palju kiiremini tuure üles võtma.
Sent from my Monte Carlo using B236
AntonG
Postitusi: 446
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:54
Asukoht:
Auto:

#57

ron 98 on soovitav eks ole ?! mina näiteks panen ainult 98
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#58

Ikka 98 :)
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#59

kusjuures erilist bensukulu tõusu ma märganud ei ole, sain poole paagitäiega pea sama palju sõita kui ennem. 98-t olen juba ennem sisse tankinud;) tundus auto natuke elavam kui 95-ga:D. Võib ka mu ettekujutus olla.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#60

Korralike softide puhul reeglina kütusekulu vähenebki või jääb samaks. Oleneb mootori seisukorrast. Aga seda ka kuni teatud piirini:evil:
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#61

Algselt postitas: AntonG
Ütlevad et Sportfilter oleks kasuks, mis ma panin ka endale JR oma.
Ja 98 RON bensat 95 asemele.
Mis see Sportfilter sul maksma läks ja kus paigaldasid? Mis on selle plussid üldse ja kas see teeks ainult head, pärast stage 1 peale laskmist? Keegi äkki seletab:thumb:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#62

Swade-il oli saabsunitedis artikkel sport filtri kohta. Mäletamist mööda räägiti seal 300 hj, et alla selle ei ole effekti. Kel soovi leiab teema sealt uuesti :)
AntonG
Postitusi: 446
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:54
Asukoht:
Auto:

#63

Umbes 1k läks maksma. Panin seda tavalise filtri asemel, kui käisin järjekordse hooldusele Troostis. Filtriga on kõik lihtne - kuna auto võimsus kasvas, siis kasvab ka sissetulev õhukogus. Sportfiltril on suurem läbilaskevõimsus kui tavafiltril. Järelikult töötleb see paremini suurema õhukoguse.

EDIT: aga ''saab9000il'' on õigus, jah- kasutaja Jupats kirjutas nii - ''originaalis oli sul max sissetulev õhukogus 1070mg/c. 265 hp / 425Nm saavutamiseks tuleks õhku sisse imeda vähemalt 1250mg/c.'' nagu näha , sellise olulise võimsuse kasvu puhul õhukoguse vahe ei ole nii suur . Järelikult võib öelda, et efekt on minimaalne Stage 1 puhul

Oma kogemusest ütlen - et ikka mõnus :) Ka teeb väga mõnusat häält ja saab tunda salongis et see töötab. + nagu seda reklaamitakse, see on eluaegne, ei ole vaja hooldustel muuta, vaid ainult puhastada. Puhastamisevahendeid on ka vaja osta eraldi.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#64

Algselt postitas: AntonG
EDIT: aga ''saab9000il'' on õigus, jah- kasutaja Jupats kirjutas nii - ''originaalis oli sul max sissetulev õhukogus 1070mg/c. 265 hp / 425Nm saavutamiseks tuleks õhku sisse imeda vähemalt 1250mg/c.'' nagu näha , sellise olulise võimsuse kasvu puhul õhukoguse vahe ei ole nii suur . Järelikult võib öelda, et efekt on minimaalne Stage 1 puhul
Tegelikult on efekt päris suur, kuid 1250mg/c on ohutu ainult Mitsu turbo puhul. Sedagi õhukogust vähendatakse kõrgetel pööretel (5500 RPM) ca 1050mg/c peale. Vastasel korral juhtuks mootoris koledaid asju...
Stage1 mis väikesele Garrettile mõeldud, on piiratud tavaliselt (5000RPM) ~1000mg/c peale, see annab võimsuse 220...230hj.
Väändega madalatel pööretel on asi lihtsam, arvestatakse üldiselt käigukastile lubatud maksimumiga, turbo tootlikkus (kas Mitsu või Garrett) siin erilist rolli ei mängi.
RStorm'il on näiteks 3500RPM juures ~370Nm (täpsemalt selguks ehk dünos), automaatkastile on see turvaline.
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#65

Sai siin vahepeal 0-100-ni kiirendust proovitud. Käiguvalits asendis M ja TCS peal. Käsitsi stopperiga mõõdetud, üksinda autos.
Stock-- 8.65 sek
Stage 1-- 7.35 sek

:drive:
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#66

Auto siis talvevarustuses;). Naeltega on väga imelik krõbistada:P

Lisatud failid
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#67

Vahepeal siis esiklaas vahetatud, oli vanal palju kivitäkkeid ja pimedal ajal muutus nähtavus olematuks;).Tänud siinkohal VKM Motorsile kvaliteetse töö eest:notworthy:. Nüüd olen kuulma hakanud tagant mingeid kiginaid/krudinaid. Kas võivad puksid läbi olla? Keegi oskab ehk kommenteerida:D
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#68

Nüüd käes ka Trunk lip spoiler lõpuks, kui külge saan siis ka mõni pilt:thumb:
AntonG
Postitusi: 446
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:54
Asukoht:
Auto:

#69

Kas võtsid ebay(lt) ?
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#70

Ebay-st jah...Amebawings on valmistaja;)
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#71

Veits OT aga kas sa aegajalt figureerid Lepatriinus?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
AntonG
Postitusi: 446
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:54
Asukoht:
Auto:

#72

Algselt postitas: RStorm
Ebay-st jah...Amebawings on valmistaja;)
Ehk sama ka siin. Kui hakkad paigaldama, siis teine inimene oleks abiks, sest üksinda on päris võimatu seda korralikult kleppida.
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#73

Algselt postitas: iisak
Veits OT aga kas sa aegajalt figureerid Lepatriinus?
Mitte aegajalt, vaid elan siin;)
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#74

Algselt postitas: RStorm
Algselt postitas: iisak
Veits OT aga kas sa aegajalt figureerid Lepatriinus?
Mitte aegajalt, vaid elan siin;)
Kõrvalmajas siis:headbang:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
AntonG
Postitusi: 446
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:54
Asukoht:
Auto:

#75

:) tuntub et see teine inimene on leitud
Vasta