3. leht 11-st
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: R Sept 25, 2009 12:55
Postitas RStorm
Algselt postitas: Jupats
Äkki sa täpsustad, mida stage 1 all mõtled. Minu stage 1 andis 136kw pealt 198kw peale:D. Juba kusagil 160kw pealt soovitaks Garretiga sumpat natuke vabamaks lasta. Ei pea see õnnetu loom ültse backpressurile vastu. Endal on hetkel 2,5" ilma kattideta, orig. reso ja pütt. Plaan on lisada veel 3" racekat ja jätta 2,5". Isiklikult ei meeldi 3" hääl.
Talvel tuleb eriti hoiduda külmalt kiirendamast. Kui nüüd külmalt 1 bar(ca 150 - 160kw) Garretile takka anda paar korda, siis kohe tükid taga.
Stage 1 all mõtlen ainult softivahetust, 165 kw tuleb siis;). Hetkel veel sumpa ja muude asjade kallale plaan pole minna. Vaikselt edenen:drive:
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: N Okt 08, 2009 14:47
Postitas RStorm
Nüüd siis Aero lip ka küljes:headbang:. Suured tänud Troost autole ja Vikile kes külge pani.
Lisatud failid
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: L Okt 10, 2009 15:50
Postitas RStorm
Täna sai siis Stage 1 ka peale lastud. Nüüd 170 kw ja stockiga võrreldes on vahe üüratu:head:. Vääga mõnus on:drive:
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: L Okt 10, 2009 17:11
Postitas AntonG

palju õnne
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: L Okt 10, 2009 19:18
Postitas Homersimpson
Kena värk

Pean oma vagunil ka ikka iluvõre ette võtma. Ja suveveljed kah ootavad talvel tegemist. Hea kui keegi kuskil nokitseb, see paneb teised ka liigutama

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: L Okt 10, 2009 20:17
Postitas kasparius
Algselt postitas: RStorm
Täna sai siis Stage 1 ka peale lastud. Nüüd 170 kw ja stockiga võrreldes on vahe üüratu:head:. Vääga mõnus on:drive:
Hakka siis bensiini peale rohkem raha arvestama

Ja noki ikka summutit ka, lag väheneb ja föön hakkab palju kiiremini tuure üles võtma.
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: L Okt 10, 2009 22:44
Postitas AntonG
ron 98 on soovitav eks ole ?! mina näiteks panen ainult 98
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: L Okt 10, 2009 23:00
Postitas Homersimpson
Ikka 98

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: E Okt 12, 2009 15:35
Postitas RStorm
kusjuures erilist bensukulu tõusu ma märganud ei ole, sain poole paagitäiega pea sama palju sõita kui ennem. 98-t olen juba ennem sisse tankinud;) tundus auto natuke elavam kui 95-ga:D. Võib ka mu ettekujutus olla.
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: T Okt 13, 2009 9:54
Postitas Jupats
Korralike softide puhul reeglina kütusekulu vähenebki või jääb samaks. Oleneb mootori seisukorrast. Aga seda ka kuni teatud piirini:evil:
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: K Okt 14, 2009 18:41
Postitas RStorm
Algselt postitas: AntonG
Ütlevad et Sportfilter oleks kasuks, mis ma panin ka endale JR oma.
Ja 98 RON bensat 95 asemele.
Mis see Sportfilter sul maksma läks ja kus paigaldasid? Mis on selle plussid üldse ja kas see teeks ainult head, pärast stage 1 peale laskmist? Keegi äkki seletab:thumb:
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: K Okt 14, 2009 19:02
Postitas S9K
Swade-il oli saabsunitedis artikkel sport filtri kohta. Mäletamist mööda räägiti seal 300 hj, et alla selle ei ole effekti. Kel soovi leiab teema sealt uuesti

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: K Okt 14, 2009 19:08
Postitas AntonG
Umbes 1k läks maksma. Panin seda tavalise filtri asemel, kui käisin järjekordse hooldusele Troostis. Filtriga on kõik lihtne - kuna auto võimsus kasvas, siis kasvab ka sissetulev õhukogus. Sportfiltril on suurem läbilaskevõimsus kui tavafiltril. Järelikult töötleb see paremini suurema õhukoguse.
EDIT: aga ''saab9000il'' on õigus, jah- kasutaja Jupats kirjutas nii - ''originaalis oli sul max sissetulev õhukogus 1070mg/c. 265 hp / 425Nm saavutamiseks tuleks õhku sisse imeda vähemalt 1250mg/c.'' nagu näha , sellise olulise võimsuse kasvu puhul õhukoguse vahe ei ole nii suur . Järelikult võib öelda, et efekt on minimaalne Stage 1 puhul
Oma kogemusest ütlen - et ikka mõnus

Ka teeb väga mõnusat häält ja saab tunda salongis et see töötab. + nagu seda reklaamitakse, see on eluaegne, ei ole vaja hooldustel muuta, vaid ainult puhastada. Puhastamisevahendeid on ka vaja osta eraldi.
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: R Okt 16, 2009 12:26
Postitas sebastian
Algselt postitas: AntonG
EDIT: aga ''saab9000il'' on õigus, jah- kasutaja Jupats kirjutas nii - ''originaalis oli sul max sissetulev õhukogus 1070mg/c. 265 hp / 425Nm saavutamiseks tuleks õhku sisse imeda vähemalt 1250mg/c.'' nagu näha , sellise olulise võimsuse kasvu puhul õhukoguse vahe ei ole nii suur . Järelikult võib öelda, et efekt on minimaalne Stage 1 puhul
Tegelikult on efekt päris suur, kuid 1250mg/c on ohutu ainult Mitsu turbo puhul. Sedagi õhukogust vähendatakse kõrgetel pööretel (5500 RPM) ca 1050mg/c peale. Vastasel korral juhtuks mootoris koledaid asju...
Stage1 mis väikesele Garrettile mõeldud, on piiratud tavaliselt (5000RPM) ~1000mg/c peale, see annab võimsuse 220...230hj.
Väändega madalatel pööretel on asi lihtsam, arvestatakse üldiselt käigukastile lubatud maksimumiga, turbo tootlikkus (kas Mitsu või Garrett) siin erilist rolli ei mängi.
RStorm'il on näiteks 3500RPM juures ~370Nm (täpsemalt selguks ehk dünos), automaatkastile on see turvaline.
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: L Okt 24, 2009 18:29
Postitas RStorm
Sai siin vahepeal 0-100-ni kiirendust proovitud. Käiguvalits asendis M ja TCS peal. Käsitsi stopperiga mõõdetud, üksinda autos.
Stock-- 8.65 sek
Stage 1-- 7.35 sek

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: R Okt 30, 2009 16:42
Postitas RStorm
Auto siis talvevarustuses;). Naeltega on väga imelik krõbistada:P
Lisatud failid
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: N Dets 10, 2009 16:56
Postitas RStorm
Vahepeal siis esiklaas vahetatud, oli vanal palju kivitäkkeid ja pimedal ajal muutus nähtavus olematuks;).Tänud siinkohal VKM Motorsile kvaliteetse töö eest:notworthy:. Nüüd olen kuulma hakanud tagant mingeid kiginaid/krudinaid. Kas võivad puksid läbi olla? Keegi oskab ehk kommenteerida:D
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: K Jaan 06, 2010 0:16
Postitas RStorm
Nüüd käes ka Trunk lip spoiler lõpuks, kui külge saan siis ka mõni pilt:thumb:
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: K Jaan 06, 2010 7:17
Postitas AntonG
Kas võtsid ebay(lt) ?
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: K Jaan 06, 2010 16:00
Postitas RStorm
Ebay-st jah...Amebawings on valmistaja;)
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: K Jaan 06, 2010 16:25
Postitas iisak
Veits OT aga kas sa aegajalt figureerid Lepatriinus?
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: K Jaan 06, 2010 16:41
Postitas AntonG
Algselt postitas: RStorm
Ebay-st jah...Amebawings on valmistaja;)
Ehk sama ka siin. Kui hakkad paigaldama, siis teine inimene oleks abiks, sest üksinda on päris võimatu seda korralikult kleppida.
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: K Jaan 06, 2010 16:51
Postitas RStorm
Algselt postitas: iisak
Veits OT aga kas sa aegajalt figureerid Lepatriinus?
Mitte aegajalt, vaid elan siin;)
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: K Jaan 06, 2010 17:07
Postitas iisak
Algselt postitas: RStorm
Algselt postitas: iisak
Veits OT aga kas sa aegajalt figureerid Lepatriinus?
Mitte aegajalt, vaid elan siin;)
Kõrvalmajas siis:headbang:
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: K Jaan 06, 2010 18:41
Postitas AntonG

tuntub et see teine inimene on leitud