Saab 900 2.0, 1997, oswald

oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#51

Ees uues vedrud, amordid, õõtshoovad, aga rool veits viltu peal - mis selle põhjustas?

EDIT: nojah. Sillaregull peale selliseid töid. Mida ausaltöeldes oligi karta..:(
Egas midagi, julge hundi rahakott on tühi v kuidas see oligi...
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#52

täna sai esimest korda vee-eemaldajat/sidujat paaki kallatud. Eks näis, kas peaaegu tühja paagiga käivitumine paraneb aja jooksul v mitte.
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#53

kui kaua plokikaanetihend peaks peale vahetamist vastu pidama?

2 v 3 aastat tagasi vahetati-lihviti, kuid nüüd on midagi jälle juhtumas..:gun:

keema pole vahepeal läinud ja jahutusvedelikku on ka vahepeal vahetatud..
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#54

proovi üle pingutada.
mitmel 900 l üle pingutanud ja poldid ikka täitsa lahti olnud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#55

ma eeldan, et selleks on ka momentvõtit vaja? ja pingutamise õiget järjekorda?:freak:
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#56

logi mõttes: uus õli ja õhufilter, odomeeter ~232000.
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#57

Juhtus midagi "huvitavat". Käivitades käis päris hea kolks. teist korda käivitades läks käima, midagi ei juhtunud. Pidin tankimas käima - käivitades jälle kolks.
Tööjuures tahtsin demonstreerida, eimidagi. Läks ilusti käima ja töötas probleemideta (3 tundi oli seisnud).
Kontrollisin õlitaset - maksimumi lähedal, aga mitte üle selle.

Mis diagnoosi foorumi hiromandid paneks?
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#58

Veel uut ja huvitavat - esisillas tekkis ratta pöörlemisega kaasnev kolks. Elagu Tallinna tänavad:head:

Kas viga võiks olla pigem rattalaagris või poolteljes, kui keegi viitsiks puusalt tulistada?

Või kuidas seda kõige lihtsam kontrollida oleks?

EDIT: Süüdlane siis kivi, mis roostes kaitsepleki kõveraks löönud. sõidab jälle "vaikselt".:beer:
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#59

Nii, jälle midagi uut. Summutisse 3 aasta jooksul auk tekkinud... sai parandusteipi proovitud, aga see on ikka p.rno ja kuna enne teipimist sai rooste eemaldatud ja auk veel suuremaks, siis praegu on "vägev"plärin.:(
Nii et keegi oskab soovitada, kus Tallinnas oleks soodne summuti keevitusse viia?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#60

Laki tänaval on üks summutitöökoda, samas hoovis kus Troost auto aga järgmises "vahes". Mingi mersuteenindus on ka seal kõrval veel. Käisin just sukka vahetamas seal ja olen ka varem sealt abi saanud.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#61

Tänud. Hetkel sai suheldud Kalda 9a asuva firmaga, mis on Tesperast eraldunud autoremondi moodul, kui õigesti aru sain.
Võib öelda, et nii vaikse autoga polegi vist sõitunud:head:
Kahjuks küll mitte kogu välismüra osas vaid ainult summuti..
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#62

Uus ajastu on saabunud - panin 3 aastat pagassis kaasasõitnud püsikiirushoidja peale ning see isegi töötab:head:
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#63

Tallinn-Pärnu trassil keskmine "kompuutri" järgi 6,5:head:
Täispaagi meetodil mõõtmise põhjal saab väita, et see valetab mitte rohkem kui +0,5.
Ilma püsikiiruseta oli keskmine enamvähem 6,9-7,5, seega mõju on positiivne:P
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#64

Nii jätkame summuti teemadel. Hakkas jälle plärisema ning sai vaadatud, mis siis viga. Avastus oli "tore" ja selle kogemuse põhjal arvan, et klient peaks remondi ajal kogu aeg kõrval olema. Mis siis tehtud oli:
augu koht välja lõigatud, selle asemele peenem toru, mille otsa keevitatud vanast torust lõigatud ots koos vana ja läbiroostetanud klambriga. Summuti keskmine ja tagumine osa seisid põhimõtteliselt ausõna peal koos ja eks mõni auk sellle lahti raputas.

Krt uus klamber maksab 4 eurot ja väidetavalt tegeleb töökoda summutite remondiga - järelikult peaks klambreid kilode kaupa olema.
OK - läksin küll parandama auku ja see oli parandatud, kuid uus ja vana osa ...*mati ja tatiga kokku panna. :gun:

Sai pandud uus klamber ja pastat vahele. Õigem oleks muidugi uus ja parem jupp vahele keevitada, aga hetkel ei ole selleks aega ja usaldusväärset kohta(st "ametlikud" töökojad eelistavad uue tagumise püti panemist, mitte paarieurose jupi panemist).
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#65

ng summuti klambrid on haruldane kaup- neid igast poest ei saa , veel vähem tellida.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#66

Kui sa lõpuks tüdined selle "paberi liimimisest" siis mine pane uus lõpupütt alla.
Aga niikaua kui aega ja huvi on siis :beer:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#67

ng summuti klambrid on haruldane kaup- neid igast poest ei saa , veel vähem tellida.

Nii on:P Ise sain Ameerika tädi abil selle ikkagi kätte. Eks nad mainisid ise ka, et uus summuti tuleb panna järgmine kord, aga andke andeks, see kinnitus oli naljanumber.


Kui sa lõpuks tüdined selle "paberi liimimisest" siis mine pane uus lõpupütt alla.
Aga niikaua kui aega ja huvi on siis :beer:

See on tõenäoliselt kõige õigem, kui kestvusele ja enese närvidele mõelda. Samas ma pole hetkel kindel, mis autoga edasi saab, seega uusi suuri kulutusi hetkel teha ei kavatse. Lõpupütt on iseenesest korras, ~20cm jupp on jama ja selle esialgu ikka keevitaks.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#68

Ma eespool soovitasin kohta... Seal vähemalt otsiti samajämedad torud ja lõigati parajaks ja lapiti kõik kokku.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#69

Ma eespool soovitasin kohta... Seal vähemalt otsiti samajämedad torud ja lõigati parajaks ja lapiti kõik kokku.

Kuidas neil tööpõld ees on olnud? On mõtet homme otsima minna ja loota, et saab kohe löögile?
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#70

Seal on elav järjekord, niiet ilma kohaleminemata löögile ei saagi :)
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#71

Oleks pidanud kohe sinna Laki tänavale minema... Aga valisin mugavuse pärast töökohale lähemal asuva. Nüüd käidud ja vaikus majas. :beer:
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#72

Sai eile jupp piduritoru Ivometsa käte abil vasktoruga asendatud, jälle kuivem ja muretum tunne:beer:
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#73

Lõbu jätkub - mingi süüteluku vedru läks puruks, mis võtme viimasest astmest tagasi lükkab/tõmbab... On see eraldi parandatav või mingi kogu süsteemi vahetamise lõbu?:freak:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#74

Lõbu jätkub - mingi süüteluku vedru läks puruks, mis võtme viimasest astmest tagasi lükkab/tõmbab... On see eraldi parandatav või mingi kogu süsteemi vahetamise lõbu?:freak:

lukk käib 1001 jubinaks lahti . ja kui midagi väga ära kulunud pole, siis peaks korda ikka saama.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#75

Millises luku osas süüdlane asub? Südamikus või all kontaktplaadis või ...?
Vasta