3. leht 4-st

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: K Mai 30, 2012 16:18
Postitas oswald
Ees uues vedrud, amordid, õõtshoovad, aga rool veits viltu peal - mis selle põhjustas?

EDIT: nojah. Sillaregull peale selliseid töid. Mida ausaltöeldes oligi karta..:(
Egas midagi, julge hundi rahakott on tühi v kuidas see oligi...

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: K Aug 08, 2012 9:51
Postitas oswald
täna sai esimest korda vee-eemaldajat/sidujat paaki kallatud. Eks näis, kas peaaegu tühja paagiga käivitumine paraneb aja jooksul v mitte.

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: T Sept 25, 2012 10:31
Postitas oswald
kui kaua plokikaanetihend peaks peale vahetamist vastu pidama?

2 v 3 aastat tagasi vahetati-lihviti, kuid nüüd on midagi jälle juhtumas..:gun:

keema pole vahepeal läinud ja jahutusvedelikku on ka vahepeal vahetatud..

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: T Sept 25, 2012 11:36
Postitas ivomets
proovi üle pingutada.
mitmel 900 l üle pingutanud ja poldid ikka täitsa lahti olnud.

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: T Sept 25, 2012 14:02
Postitas oswald
ma eeldan, et selleks on ka momentvõtit vaja? ja pingutamise õiget järjekorda?:freak:

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: K Apr 17, 2013 10:37
Postitas oswald
logi mõttes: uus õli ja õhufilter, odomeeter ~232000.

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: N Apr 18, 2013 14:08
Postitas oswald
Juhtus midagi "huvitavat". Käivitades käis päris hea kolks. teist korda käivitades läks käima, midagi ei juhtunud. Pidin tankimas käima - käivitades jälle kolks.
Tööjuures tahtsin demonstreerida, eimidagi. Läks ilusti käima ja töötas probleemideta (3 tundi oli seisnud).
Kontrollisin õlitaset - maksimumi lähedal, aga mitte üle selle.

Mis diagnoosi foorumi hiromandid paneks?

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: P Apr 21, 2013 15:41
Postitas oswald
Veel uut ja huvitavat - esisillas tekkis ratta pöörlemisega kaasnev kolks. Elagu Tallinna tänavad:head:

Kas viga võiks olla pigem rattalaagris või poolteljes, kui keegi viitsiks puusalt tulistada?

Või kuidas seda kõige lihtsam kontrollida oleks?

EDIT: Süüdlane siis kivi, mis roostes kaitsepleki kõveraks löönud. sõidab jälle "vaikselt".:beer:

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: K Mai 01, 2013 20:02
Postitas oswald
Nii, jälle midagi uut. Summutisse 3 aasta jooksul auk tekkinud... sai parandusteipi proovitud, aga see on ikka p.rno ja kuna enne teipimist sai rooste eemaldatud ja auk veel suuremaks, siis praegu on "vägev"plärin.:(
Nii et keegi oskab soovitada, kus Tallinnas oleks soodne summuti keevitusse viia?

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: N Mai 02, 2013 8:05
Postitas Cyber
Laki tänaval on üks summutitöökoda, samas hoovis kus Troost auto aga järgmises "vahes". Mingi mersuteenindus on ka seal kõrval veel. Käisin just sukka vahetamas seal ja olen ka varem sealt abi saanud.

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: N Mai 02, 2013 10:18
Postitas oswald
Tänud. Hetkel sai suheldud Kalda 9a asuva firmaga, mis on Tesperast eraldunud autoremondi moodul, kui õigesti aru sain.
Võib öelda, et nii vaikse autoga polegi vist sõitunud:head:
Kahjuks küll mitte kogu välismüra osas vaid ainult summuti..

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: E Mai 20, 2013 22:19
Postitas oswald
Uus ajastu on saabunud - panin 3 aastat pagassis kaasasõitnud püsikiirushoidja peale ning see isegi töötab:head:

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: L Juun 01, 2013 12:49
Postitas oswald
Tallinn-Pärnu trassil keskmine "kompuutri" järgi 6,5:head:
Täispaagi meetodil mõõtmise põhjal saab väita, et see valetab mitte rohkem kui +0,5.
Ilma püsikiiruseta oli keskmine enamvähem 6,9-7,5, seega mõju on positiivne:P

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: N Juun 13, 2013 10:00
Postitas oswald
Nii jätkame summuti teemadel. Hakkas jälle plärisema ning sai vaadatud, mis siis viga. Avastus oli "tore" ja selle kogemuse põhjal arvan, et klient peaks remondi ajal kogu aeg kõrval olema. Mis siis tehtud oli:
augu koht välja lõigatud, selle asemele peenem toru, mille otsa keevitatud vanast torust lõigatud ots koos vana ja läbiroostetanud klambriga. Summuti keskmine ja tagumine osa seisid põhimõtteliselt ausõna peal koos ja eks mõni auk sellle lahti raputas.

Krt uus klamber maksab 4 eurot ja väidetavalt tegeleb töökoda summutite remondiga - järelikult peaks klambreid kilode kaupa olema.
OK - läksin küll parandama auku ja see oli parandatud, kuid uus ja vana osa ...*mati ja tatiga kokku panna. :gun:

Sai pandud uus klamber ja pastat vahele. Õigem oleks muidugi uus ja parem jupp vahele keevitada, aga hetkel ei ole selleks aega ja usaldusväärset kohta(st "ametlikud" töökojad eelistavad uue tagumise püti panemist, mitte paarieurose jupi panemist).

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: N Juun 13, 2013 10:35
Postitas ivomets
ng summuti klambrid on haruldane kaup- neid igast poest ei saa , veel vähem tellida.

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: N Juun 13, 2013 10:36
Postitas iisak
Kui sa lõpuks tüdined selle "paberi liimimisest" siis mine pane uus lõpupütt alla.
Aga niikaua kui aega ja huvi on siis :beer:

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: N Juun 13, 2013 11:01
Postitas oswald
ng summuti klambrid on haruldane kaup- neid igast poest ei saa , veel vähem tellida.

Nii on:P Ise sain Ameerika tädi abil selle ikkagi kätte. Eks nad mainisid ise ka, et uus summuti tuleb panna järgmine kord, aga andke andeks, see kinnitus oli naljanumber.


Kui sa lõpuks tüdined selle "paberi liimimisest" siis mine pane uus lõpupütt alla.
Aga niikaua kui aega ja huvi on siis :beer:

See on tõenäoliselt kõige õigem, kui kestvusele ja enese närvidele mõelda. Samas ma pole hetkel kindel, mis autoga edasi saab, seega uusi suuri kulutusi hetkel teha ei kavatse. Lõpupütt on iseenesest korras, ~20cm jupp on jama ja selle esialgu ikka keevitaks.

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: N Juun 13, 2013 12:17
Postitas Cyber
Ma eespool soovitasin kohta... Seal vähemalt otsiti samajämedad torud ja lõigati parajaks ja lapiti kõik kokku.

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: N Juun 13, 2013 19:10
Postitas oswald
Ma eespool soovitasin kohta... Seal vähemalt otsiti samajämedad torud ja lõigati parajaks ja lapiti kõik kokku.

Kuidas neil tööpõld ees on olnud? On mõtet homme otsima minna ja loota, et saab kohe löögile?

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: N Juun 13, 2013 19:13
Postitas ill
Seal on elav järjekord, niiet ilma kohaleminemata löögile ei saagi :)

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: R Juun 14, 2013 15:08
Postitas oswald
Oleks pidanud kohe sinna Laki tänavale minema... Aga valisin mugavuse pärast töökohale lähemal asuva. Nüüd käidud ja vaikus majas. :beer:

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: L Juul 06, 2013 13:47
Postitas oswald
Sai eile jupp piduritoru Ivometsa käte abil vasktoruga asendatud, jälle kuivem ja muretum tunne:beer:

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: N Juul 11, 2013 0:41
Postitas oswald
Lõbu jätkub - mingi süüteluku vedru läks puruks, mis võtme viimasest astmest tagasi lükkab/tõmbab... On see eraldi parandatav või mingi kogu süsteemi vahetamise lõbu?:freak:

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: N Juul 11, 2013 7:48
Postitas ivomets
Lõbu jätkub - mingi süüteluku vedru läks puruks, mis võtme viimasest astmest tagasi lükkab/tõmbab... On see eraldi parandatav või mingi kogu süsteemi vahetamise lõbu?:freak:

lukk käib 1001 jubinaks lahti . ja kui midagi väga ära kulunud pole, siis peaks korda ikka saama.

Saab 900 2.0, 1997, oswald

Postitatud: R Juul 12, 2013 12:17
Postitas oswald
Millises luku osas süüdlane asub? Südamikus või all kontaktplaadis või ...?