NOFEAR- mida sa esisillaga tegid siis? Minu omal hakkas tagumine "limited slip" mägedes katkuma peale pikemat keerutamist. Peale väikest jahtumist on kõik ilus jälle...
Peale tagasilla luku jama on see anomaalia kadunud ning esisild jättis töölepingu katki. Aitab, arvas ta:wall:
Jälle kümnekas loosi. Americanisse aeg kinni ning udivek... Ja siis viin selle remonti, et juhul kui kaheks päevaks jääb, saate selle mulle reedel Viljandisse tulla-need kes teavad ja tulevad ning on! M.O.T.T.
Tundub, et need kaks lisa silindrit on saadanast:) Saabil paak tühi ja 284 Km sõidetud. Kuna bensiini hind just kallines, siis sõidan kuni odavnemiseni oma öko pilliga ja tangin peale kütuse odavnemist alla 1.18:)
Sai siis jälle American Beauty´t külastatud. Seekordseks mureks oli tagumise silla üks kontidest, mis vahetatud sai. Kusjuures uued on määritavad ja korra paari-kolme kuu tagant uus määre sisse lüüa on igati tore ja pikendab iga.
Saba andis vahekasti juhtmootor, mis tuli uus tellida. See juhib siis esi- ja tagasildade tööd ja lukustust.
Esistabika puksid ka uued ja üks esitule lamp põles läbi-H11 uus sisse susatud.
Muud nagu miskit.
Kütusekulu oli Tallinnasse ja tagasi 11,7 sajale , päris hea ju!:D
Eile kooles masin ära...
Korraks käivitus ja kohe jäi seisma. Sai see siis garaaži veetud ning kuna selle proovimisega oli akus voolu liiga väheks jäänud, sai apastraat järgi susatud.
Kaks tundi pusimist ning auto töötas jälle.
Nimelt jäi tal armatuuris põlema üks lambike, mis näitab, et immo on peal. Proovisin mõlemat võtit aga ikka ei midagi, siis kõne mehele, kes vist magas, siis veel üks kõne-Mart284-le, kelle käest sain American Beauty elektrooniku numbri ja õhtul, kell 9 helistada ei olnud sugugi hilja. Paar küsimust ning proovisime tema jutu järgi teha ühte ja teha teist. Masinat õpetada me ei osanud vist, igatahes proovisime...- ei midagi.
Siis kakkusin absoluutselt kõik kaitsmed välja, et veenduda, kas need ikka kõik terved on-ja masin läks käima, ilmselt oli viga mingis ühenduses...
No ja siis mõtlesime, et seda võiks ju tähistada mingi väikese iga kuu viimase neljapäeva kokkusaamise korraldamisega, aga lükata see hoopis reede peale. Ehk siis reedel, 28-l septil on baanja jms Viljandis, kes soovib, astub ligi!
Eile kooles masin ära...
Korraks käivitus ja kohe jäi seisma. Sai see siis garaaži veetud ning kuna selle proovimisega oli akus voolu liiga väheks jäänud, sai apastraat järgi susatud.
Kaks tundi pusimist ning auto töötas jälle.
Nimelt jäi tal armatuuris põlema üks lambike, mis näitab, et immo on peal. Proovisin mõlemat võtit aga ikka ei midagi, siis kõne mehele, kes vist magas, siis veel üks kõne-Mart284-le, kelle käest sain American Beauty elektrooniku numbri ja õhtul, kell 9 helistada ei olnud sugugi hilja. Paar küsimust ning proovisime tema jutu järgi teha ühte ja teha teist. Masinat õpetada me ei osanud vist, igatahes proovisime...- ei midagi.
Siis kakkusin absoluutselt kõik kaitsmed välja, et veenduda, kas need ikka kõik terved on-ja masin läks käima, ilmselt oli viga mingis ühenduses...
No ja siis mõtlesime, et seda võiks ju tähistada mingi väikese iga kuu viimase neljapäeva kokkusaamise korraldamisega, aga lükata see hoopis reede peale. Ehk siis reedel, 28-l septil on baanja jms Viljandis, kes soovib, astub ligi!
Eile õhtu jälle...
Täna kakkusin hommikul kõik kaitsmed igaks juhuks välja. ei midagi. Lähen pärastpoole teda veel "õpetama". Kui see ka ei aita, siis homme Tallinnasse selle autoga ma nüüd küll enam tulla ei saa ega julge...
Nii. Kuna ligi kuu aega oli masin seisnud hoovi peal ja liigutatud seda vaid puksiirköiega siis sai asi lõpuks niikaugele, et eile tuli järgi Tallinnast treila, et see viia American Beauty´sse. Sikutasime siis massina tagurpidi hoovist välja ja ma siis korra mõtlesin, et proovin võtit, et treila peale sõita on ju lihtsam kui sikutada teise autoga kõrvalt... masin käivitus:wall:.
Läks ikka Tallinna poole teele. Oli seal maha ajamisel samuti käima läinud. Täna vahetati üks tagumistest kontidest ja üks rooliots ära ning ka sillastend olla tehtud.
Ja jälle oli masin välja ajmisel ilusasti käima läinud...nagu polekski midagi viga olnud. Ei tea, eks targad asuvad oma aparaatidega kallale, siis saab teada, mis tuleb ära vahetada või mida mitte. Igatahes!
Seda veel uudiseks, et see kuradi käigukasti või oli see vahekasti mootorike jälle läbi... Hakkas juba ennast ka huvitama, et täpselt peale 6 kuud lõpetab mootorike lepingu. Alt ära ja lammutasin selle laiali. Tegelikult vaadates sellele mootorile ja hammakatele sisse, siis on see raudselt tootjapoolne sitt! Üks plaadike, kus peal asuvad igas nurgas ca 8mm läbimõõduga hammakad, on lihtsalt pragu sisse tulnud ja nii ongi!
Kuna immoblokk sai mõni aeg tagasi välja vahetatud siis oli vajalik uuesti võtmete paaritamine...
Ohhh---oleks ma seda teadnud, et hiljem ei saa enam võtit juurde paaritada siis ei oleks ma lasknud seda teha enne, kui ülesse leian teise võtme.
Nimelt oli asi selline, et aeg oli meil kokku lepitud ning saatsin oma kaasa Tallinnasse ja otsisin nagu pöörane teist võtit. No ei ole! Järgmisel päeval võtan ühed tööpüksid ning VOILA...võti seal taskus. Prooviti siis hiljem veel Americanis paaritada, ei õnnestunud. Soovitati siis pöörduda Vikingisse. Sai seal reedel siis oodatud 1,5 tundi masinat ja ikkagi ei õnnestunud vanat võtit masinale juurde lisada. Seega sai uus võti ära tellitud. Kas üldse saab. Sest et aasta tagasi olid nad proovinud tellida 9-7x le võtit ja siis ei olnud saanud...ja hind ei ole "nummi".
Nii et kaashaiglased saabipeded-kui satute samasse olukorda siis ärge laske vaid ühte võtit uue immoga paaritada. Teise lisamine läheb liiga kalliks...:wall::wall:
See hoiatus jookseb alati kõigi saabide puhul tech-2 ekraanil.et ära sa raisk vehi siin oma ainukese võtmega.
Hoiatus küll jah aga ega mina seda hoiatust ju ei näe. Ja tegelikult ei saa ma päris hästi aru, et miks ma siis ei pärast teist võtit paaritada? Kas seda ei saa siis nö nullida?