Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
que
Postitusi: 1412
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: GMmees

#51

temp. -21 ja paar sekki ;)
Everyday Regular SAAB guy!
Andre83
Postitusi: 249
Liitunud: K Sept 23, 2009 23:42
Asukoht:
Auto:

#52

-27 kraadi ja käivitumine OK....siiski oli õhus tunda, väikest tüdimust hommikusest külmkäivitusest.
Küsimus kah: Mul seisis auto tõusul nina üles poole. Kas kütus võis taha valguda ja tingida selle, et kütust ei saanud kohe hästi peale ja pisut turtsus?
Veel: Juhipoolne tagumine uks ei lukustu puldiga. Luku nuppu peab käega pisut logistama, et kesklukk selle taha võtaks. Saab kuskilt kaudu seda määrida?
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#53

Ma põle oma Saabi käivitanudki enam paar nädalat...lihtsalt ei ole vaja olnud. Enda ranger läheb praegu iga ilmaga. Täna oli -27 ja diisel jooksis no nii kähku käima, et selline tunne, et kas külm oli vist ja tahtsi sooja saada. Akud on ka muidugi uued peal.
Sai sellel aastal Rangerile uued akud ja Saabile uus aku, samuti traktorile uus aku. Ole nagu mingi sponsor kohalikule akupoele juba :)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#54

-25 ja probleemi polnud. Pisut raskelt tõesti, aga sellise temperatuuriga täiesti normaalne. Eks see külmade algamisega koos soetatud uus aku ilmselt mängib ka mõningast rolli siin.

&RE, sul on besukas ju... mis tagasivalgumisest sa räägid, süüte sisse keerad, lüüakse surve üles kohe. Ukse sisse pääsed polstreid eemaldades...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 867
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#55

-28 ja kõige raskem käivitus seni. Tõenäoliselt oli öösel veelgi külmem, sest nii raskelt liikuvat siduri pedaali pole ma seni näinud, üles tõusis nii üle sekundi :(. Aku uus ja starteri vedamisel probleeme polnud.
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#56

2,2 Tid käivitus tänase tuulise -27 kraadiga talutavalt diisli kohta (puudub eelsoojendus jms)
Andre83
Postitusi: 249
Liitunud: K Sept 23, 2009 23:42
Asukoht:
Auto:

#57

Algselt postitas: Cyber&RE, sul on besukas ju... mis tagasivalgumisest sa räägid, süüte sisse keerad, lüüakse surve üles kohe. Ukse sisse pääsed polstreid eemaldades...
No ma olen võhik sel alal.....Peaks siis küünlaid kontrollima? Tore kui teadjamad mehed julgevad lahendust pakkuda. Aga arusaadav - nii väikese infoga ei saa miskit...Tech2
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#58

No külm on lihtsalt... läheb soojemaks, enam ei turtsu..:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
95SELaunch
Postitusi: 328
Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
Asukoht:
Auto:

#59

Käivitub nagu ennem iga ilmaga
Uus aku ja värske hooldus arvatavasti ka mängivad rolli
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#60

Kogu aeg läheb käima, kuigi ma olen pidevalt akut kehvaks pidanud. Võibolla sekund kauem käivitub kui varem, muidu ka külma mootoriga ju saab pika vinnaga käima mineja. Täna oli 22 kraadi, aga millalgi sai vist käivitatud ka 27-28 kraadiga, mul kõik sassis juba nii kaua on külm olnud :headbang: Kütust võtab vist rohkem, viimane paak, mis sisaldas muidugi ka konvoijupitamist oli 12 liitrit sajale. Auto soojeneb ka vaevaliselt, kuna sõidan suure osa teest kanalis (Tallinn, Laagna tee) 2000 pööret ja viies käik, alles Viru ringile jõudes on peaaegu täitsa soe mootor.
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#61

NG-l 2,5 aastat vana aku ja käivitub kenasti - mida külmemaks, seda pikemalt. Täna -25 ja u 3 sek. Küsimus aga selline, et kui käivitasin, siis oli sidur all ning kui lahti lasin, siis suri välja. Teisel korral hoidsin sidurit pikemalt all ning käima ta jäi. Miks ei lahuta?
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#62

-27 kraadi ja käivitus vaevalisemalt kui varem...aga tööle läks:notworthy:
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#63

Algselt postitas: Fabrik
NG-l 2,5 aastat vana aku ja käivitub kenasti - mida külmemaks, seda pikemalt. Täna -25 ja u 3 sek. Küsimus aga selline, et kui käivitasin, siis oli sidur all ning kui lahti lasin, siis suri välja. Teisel korral hoidsin sidurit pikemalt all ning käima ta jäi. Miks ei lahuta?

Mis asi seal nüüd ei lahuta? Külmaga on õli paks ja mootoril niigi raske, kui siduri lahti lased lülitad käigukasti taha(kus samuti õli külmast paks) ja mootoril jääb jõudu väheks.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#64

Algselt postitas: Fabrik
Küsimus aga selline, et kui käivitasin, siis oli sidur all ning kui lahti lasin, siis suri välja. Teisel korral hoidsin sidurit pikemalt all ning käima ta jäi. Miks ei lahuta?
Lahutab ikka. Kastiõli on nii paks, et kui siduri lahti lased, siis ei jõua mootor kasti sisu ringi vedada..:) Teisel korral oli mootor end juba pisut kogunud ja õlid ringi ajanud ja siis suutis lisakoormust ka vedada..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#65

Käigu ma võtsin ikka enne välja, kui sidurit lahti hakkasin laskma. Selge see, et õlid tahked, aga huvitab kas äkki sidur ei hakka surema.
Algselt postitas: napoleon
Algselt postitas: Fabrik
NG-l 2,5 aastat vana aku ja käivitub kenasti - mida külmemaks, seda pikemalt. Täna -25 ja u 3 sek. Küsimus aga selline, et kui käivitasin, siis oli sidur all ning kui lahti lasin, siis suri välja. Teisel korral hoidsin sidurit pikemalt all ning käima ta jäi. Miks ei lahuta?

Mis asi seal nüüd ei lahuta? Külmaga on õli paks ja mootoril niigi raske, kui siduri lahti lased lülitad käigukasti taha(kus samuti õli külmast paks) ja mootoril jääb jõudu väheks.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#66

See et käik väljas on, ei tähenda seda et kastis midagi ringi ei käi..;) Pole su siduril häda midagi. Aga kastiõli on ehk juba piisavalt vana...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#67

Minul on kastiõli uuendatud Anti juures mullu ja sidurit lahti lastes (käik väljas), tõmbab nõksa autot edasi, kas see on nüüd sellest, et käigukast tuleb taha või sellest, et siduril on survelaager suhteliselt õhtal vms aga nii ta mul teeb külmalt ka.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#68

Kui sa nüüd keskendunult mõtled asja üle, siis kuidas siduri survelaager sellisel juhul saaks su autot edasi liigutada (käik väljas väidetavalt)? Mõelge pisut käigukasti ja siduri tööpõhimõtte peale...:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#69

Algselt postitas: Cyber
Kui sa nüüd keskendunult mõtled asja üle, siis kuidas siduri survelaager sellisel juhul saaks su autot edasi liigutada (käik väljas väidetavalt)? Mõelge pisut käigukasti ja siduri tööpõhimõtte peale...:)

Mul sellised teadmised puuduvad :red: Võtan loba vähemaks :red:
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#70

täna Lasnamäel -22 auto termomeetri järgi ja kolm päeva seisnud auto käivitus mõne hetkega. Tegin ennem käivitamist nii, et atm. kastil käigukangi panin N-asendisse.
Kasutaja avatar
foxer
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 07, 2006 13:54
Asukoht:
Auto:

#71

Eile nägin oma auto ekraanil -28 Lagedil, aga siis oli enamvähem soekäivitus.

Hommikul näitas Tallinna kesklinnas -24 ning käima läks ilusti, täiesti soojaks läks ca 5 km-ga.

Sama ei saa öelda kahjuks tööauto kohta (2008 Opel Astra, diisel), mis läks küll käima, aga käigukasti õli oli nii paks, et ei leidnud vabakäikugi üles, auto linnasõiduga soojaks ei läinudki, alles maanteel leidis soojakraani üles.
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#72

Eile hommikul -25 julgesin käivitada ja käivitus.Täna hommikul 7.35 näitas -31 ei hakkanud käivitama vaid käivitasin toyota corolla aastast -95 ja see vähemalt käivitus tõrgeteta:)
rpikalo
Postitusi: 67
Liitunud: R Mär 27, 2009 19:48
Asukoht:
Auto:

#73

SID nätais täna hommikul -22 ja auto läks poolpöördest käima :headbang:
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#74

Teeme nüüd nii et ära ei sõnu, hommikul - 24 ja traktor protesteeris natuke , kuid läks käima. Sidur oli esimesed paar minutit ääretult raske.
5 päeva seisnud Aero sama temperatuuri juures kõhkles hetkeks ja käis - aku tegelikult tahaks vahetust.
klahv
Postitusi: 35
Liitunud: K Juul 25, 2007 17:41
Asukoht:
Auto:

#75

Vastseliinas täna hommikul -36, teati rääkida, et kohati ka -38. Opel Corsa käivitus tõrgeteta, Saab 96 on garaazis talveunes...
Vasta