
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
-27 kraadi ja käivitumine OK....siiski oli õhus tunda, väikest tüdimust hommikusest külmkäivitusest.
Küsimus kah: Mul seisis auto tõusul nina üles poole. Kas kütus võis taha valguda ja tingida selle, et kütust ei saanud kohe hästi peale ja pisut turtsus?
Veel: Juhipoolne tagumine uks ei lukustu puldiga. Luku nuppu peab käega pisut logistama, et kesklukk selle taha võtaks. Saab kuskilt kaudu seda määrida?
Küsimus kah: Mul seisis auto tõusul nina üles poole. Kas kütus võis taha valguda ja tingida selle, et kütust ei saanud kohe hästi peale ja pisut turtsus?
Veel: Juhipoolne tagumine uks ei lukustu puldiga. Luku nuppu peab käega pisut logistama, et kesklukk selle taha võtaks. Saab kuskilt kaudu seda määrida?
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Ma põle oma Saabi käivitanudki enam paar nädalat...lihtsalt ei ole vaja olnud. Enda ranger läheb praegu iga ilmaga. Täna oli -27 ja diisel jooksis no nii kähku käima, et selline tunne, et kas külm oli vist ja tahtsi sooja saada. Akud on ka muidugi uued peal.
Sai sellel aastal Rangerile uued akud ja Saabile uus aku, samuti traktorile uus aku. Ole nagu mingi sponsor kohalikule akupoele juba
Sai sellel aastal Rangerile uued akud ja Saabile uus aku, samuti traktorile uus aku. Ole nagu mingi sponsor kohalikule akupoele juba

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
-25 ja probleemi polnud. Pisut raskelt tõesti, aga sellise temperatuuriga täiesti normaalne. Eks see külmade algamisega koos soetatud uus aku ilmselt mängib ka mõningast rolli siin.
&RE, sul on besukas ju... mis tagasivalgumisest sa räägid, süüte sisse keerad, lüüakse surve üles kohe. Ukse sisse pääsed polstreid eemaldades...
&RE, sul on besukas ju... mis tagasivalgumisest sa räägid, süüte sisse keerad, lüüakse surve üles kohe. Ukse sisse pääsed polstreid eemaldades...
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 867
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
-28 ja kõige raskem käivitus seni. Tõenäoliselt oli öösel veelgi külmem, sest nii raskelt liikuvat siduri pedaali pole ma seni näinud, üles tõusis nii üle sekundi
. Aku uus ja starteri vedamisel probleeme polnud.

No ma olen võhik sel alal.....Peaks siis küünlaid kontrollima? Tore kui teadjamad mehed julgevad lahendust pakkuda. Aga arusaadav - nii väikese infoga ei saa miskit...Tech2Algselt postitas: Cyber&RE, sul on besukas ju... mis tagasivalgumisest sa räägid, süüte sisse keerad, lüüakse surve üles kohe. Ukse sisse pääsed polstreid eemaldades...
- 95SELaunch
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
Käivitub nagu ennem iga ilmaga
Uus aku ja värske hooldus arvatavasti ka mängivad rolli
Uus aku ja värske hooldus arvatavasti ka mängivad rolli
Kogu aeg läheb käima, kuigi ma olen pidevalt akut kehvaks pidanud. Võibolla sekund kauem käivitub kui varem, muidu ka külma mootoriga ju saab pika vinnaga käima mineja. Täna oli 22 kraadi, aga millalgi sai vist käivitatud ka 27-28 kraadiga, mul kõik sassis juba nii kaua on külm olnud
Kütust võtab vist rohkem, viimane paak, mis sisaldas muidugi ka konvoijupitamist oli 12 liitrit sajale. Auto soojeneb ka vaevaliselt, kuna sõidan suure osa teest kanalis (Tallinn, Laagna tee) 2000 pööret ja viies käik, alles Viru ringile jõudes on peaaegu täitsa soe mootor.

-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
NG-l 2,5 aastat vana aku ja käivitub kenasti - mida külmemaks, seda pikemalt. Täna -25 ja u 3 sek. Küsimus aga selline, et kui käivitasin, siis oli sidur all ning kui lahti lasin, siis suri välja. Teisel korral hoidsin sidurit pikemalt all ning käima ta jäi. Miks ei lahuta?
Algselt postitas: Fabrik
NG-l 2,5 aastat vana aku ja käivitub kenasti - mida külmemaks, seda pikemalt. Täna -25 ja u 3 sek. Küsimus aga selline, et kui käivitasin, siis oli sidur all ning kui lahti lasin, siis suri välja. Teisel korral hoidsin sidurit pikemalt all ning käima ta jäi. Miks ei lahuta?
Mis asi seal nüüd ei lahuta? Külmaga on õli paks ja mootoril niigi raske, kui siduri lahti lased lülitad käigukasti taha(kus samuti õli külmast paks) ja mootoril jääb jõudu väheks.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Lahutab ikka. Kastiõli on nii paks, et kui siduri lahti lased, siis ei jõua mootor kasti sisu ringi vedada..Algselt postitas: Fabrik
Küsimus aga selline, et kui käivitasin, siis oli sidur all ning kui lahti lasin, siis suri välja. Teisel korral hoidsin sidurit pikemalt all ning käima ta jäi. Miks ei lahuta?


-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Käigu ma võtsin ikka enne välja, kui sidurit lahti hakkasin laskma. Selge see, et õlid tahked, aga huvitab kas äkki sidur ei hakka surema.
Algselt postitas: napoleonAlgselt postitas: Fabrik
NG-l 2,5 aastat vana aku ja käivitub kenasti - mida külmemaks, seda pikemalt. Täna -25 ja u 3 sek. Küsimus aga selline, et kui käivitasin, siis oli sidur all ning kui lahti lasin, siis suri välja. Teisel korral hoidsin sidurit pikemalt all ning käima ta jäi. Miks ei lahuta?
Mis asi seal nüüd ei lahuta? Külmaga on õli paks ja mootoril niigi raske, kui siduri lahti lased lülitad käigukasti taha(kus samuti õli külmast paks) ja mootoril jääb jõudu väheks.
Minul on kastiõli uuendatud Anti juures mullu ja sidurit lahti lastes (käik väljas), tõmbab nõksa autot edasi, kas see on nüüd sellest, et käigukast tuleb taha või sellest, et siduril on survelaager suhteliselt õhtal vms aga nii ta mul teeb külmalt ka.
Algselt postitas: Cyber
Kui sa nüüd keskendunult mõtled asja üle, siis kuidas siduri survelaager sellisel juhul saaks su autot edasi liigutada (käik väljas väidetavalt)? Mõelge pisut käigukasti ja siduri tööpõhimõtte peale...![]()
Mul sellised teadmised puuduvad


Eile nägin oma auto ekraanil -28 Lagedil, aga siis oli enamvähem soekäivitus.
Hommikul näitas Tallinna kesklinnas -24 ning käima läks ilusti, täiesti soojaks läks ca 5 km-ga.
Sama ei saa öelda kahjuks tööauto kohta (2008 Opel Astra, diisel), mis läks küll käima, aga käigukasti õli oli nii paks, et ei leidnud vabakäikugi üles, auto linnasõiduga soojaks ei läinudki, alles maanteel leidis soojakraani üles.
Hommikul näitas Tallinna kesklinnas -24 ning käima läks ilusti, täiesti soojaks läks ca 5 km-ga.
Sama ei saa öelda kahjuks tööauto kohta (2008 Opel Astra, diisel), mis läks küll käima, aga käigukasti õli oli nii paks, et ei leidnud vabakäikugi üles, auto linnasõiduga soojaks ei läinudki, alles maanteel leidis soojakraani üles.
Teeme nüüd nii et ära ei sõnu, hommikul - 24 ja traktor protesteeris natuke , kuid läks käima. Sidur oli esimesed paar minutit ääretult raske.
5 päeva seisnud Aero sama temperatuuri juures kõhkles hetkeks ja käis - aku tegelikult tahaks vahetust.
5 päeva seisnud Aero sama temperatuuri juures kõhkles hetkeks ja käis - aku tegelikult tahaks vahetust.