3. leht 4-st
Miks Trionic nüüd jalamees on?
Postitatud: E Juun 13, 2005 21:29
Postitas Cyber
Müüakse spetsiaalseid intercooleri jahutuskomplekte. Piserdavad peenikese veeudu IC peale ja seega jahutavad seda. Mootorisse puhutav õhk on jahedam, seega mootoritemperatuur madalam.
Nitro on ka üsna tõhus jahutus..

miski -70 kandis kui sisselaskesse jõuab..

Ja siis
Aquamist ja
Megasquirt. Teine neist vabalt ka isetehtav, skeemid ja juhised veebis olemas
Miks Trionic nüüd jalamees on?
Postitatud: T Juun 14, 2005 17:29
Postitas Trionic
Müüakse ka ,coolereid,mida jahutatakse jahutusvedelikuga,veesärk on ümber ja õhk käib läbi.Kuna coolerisse jõuab turbost 5-600 kraadine õhk kõvemal vajutamisel,siis jahutusvedeliku 100 kraadi suudab päris oluliselt temp. alla viia,lisaks veel välisõhk ja lisaventikad.Selliseid pannakse muidugi natuke teistsugustele autodele.

Miks Trionic nüüd jalamees on?
Postitatud: K Juun 22, 2005 13:22
Postitas aljoga
Trionic, said vist masina kätte, mis siis puruks oli läinud? kas väntvõlli ja 1 kepsuga asi piirduski?
Miks Trionic nüüd jalamees on?
Postitatud: K Juun 22, 2005 21:02
Postitas Trionic
Paraku sai trionic T-5 kõigega ilusti hakkama,vaatamata peetis "boost contr."klapile.Mingi detonatsiooniga tegemist ei olnud ja kolvid peegeldavad
head õli ja bensiini(Shell 101 oktaaniga).Mingil müstilisel põhjusel on murdunud
1 kepsu saalede lukud ja edasine on juba klassikaline häving.Saksas kihutamine oli millegi tagajärg,mitte põhjus.Kui mina ja mootoridoktor Jürka põhjust ei tuvasta,siis teen uue mootori.Kõrgeltharitud kiirendusmootorite spets tegi mulle
puust ja füüsika-keemia valemite abil selgeks,mis seal mootoris toimuda võis,
aga see kõik on teoreetiline.Igatahes teemaks oli vale õli(minul Castrol 5W40),
kui näpuga Saabi tonnise manuaalides järge ajada,on seal selge sõnaga kirjas-
temperatuuridel üle +20 kraadi ja väga suurtel koormustel pikalt sõites soovitatakse lausa 15W õlisid(oleks ju Castroli mineraalse "race" õli võinud panna,aga ligi 400.- liiter).Jutt õli purunenud molekulaarstruktuurist piirvõimsusel,-koormusel,-pööretel,-ülelaadimisel jne.
See kõik teooria.Kuna ma ei testinud tookord ostes väntvõlli
(suur idiootsus),kuna visuaalselt oli kõik bro,siis lihvija arvas,et kuna võll "viskab",siis võis ta seda teha juba ostes.Aga ka see
ei viiks kepsusaale purunemiseni,pigem hävineksid raamid.
Isegi jumalatelt ei saa vist põhjust teada:freak:
Miks Trionic nüüd jalamees on?
Postitatud: K Juun 22, 2005 23:59
Postitas MaxPower
ise kasutan Liqui Moly toodangut...ehk sobiks sulle LM-i 10W-60, see ka rohkem racing õli moodi?
Miks Trionic nüüd jalamees on?
Postitatud: R Juun 24, 2005 20:17
Postitas Trionic
Troostis on LiMo. toodang variant B-na kasutusel.Kuna alles 4 kuud kogemust selle brandiga,ei julge olla poolt,ega vastu.Kogu muu autokeemia peale õli
on küll super.Õli puhul häirivad need harjumatud värvitoonid(tänu lisanditele).
Pole saanud adekvaatset infot.
Miks Trionic nüüd jalamees on?
Postitatud: L Juun 25, 2005 12:40
Postitas ivomets
kas sõitsid uue või lihvitud vändaga?
Miks Trionic nüüd jalamees on?
Postitatud: L Juun 25, 2005 18:38
Postitas Trionic
Originaalvändaga sõitsin.Mootorijumalad ei soovita turbomootori väntvõlli
lihvida-tugevusvaru pidavat kaduma(mitte muidugi tavasõidu puhuks,seal tee mida iganes)
Miks Trionic nüüd jalamees on?
Postitatud: L Juun 25, 2005 20:08
Postitas Cyber
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1338
Äkki tasuks vaadata sinna? Juba järgmine nädalavahetus. Eks ta ebamugav ole, aga äkki on siit veel huvilisi minema?
Miks Trionic nüüd jalamees on?
Postitatud: L Juun 25, 2005 20:49
Postitas ivomets
kas sulle lammaritest saadud asjad ka huvi pakuvad?
siis poleks mul probleem pärnu 3 -s käia ja vaadata ja käega katsuda.
kui vaid abi oleks.
Miks Trionic nüüd jalamees on?
Postitatud: P Juun 26, 2005 7:04
Postitas Trionic
Loomulikult pakuvad,kuigi pole kuulnud,et 95-98a. 2,3 turbomootoriga isendeid
kusagil lammarites vedeleks.Ideaalis oleks vaja võlli ja ühte kepsu koos kolviga.
Sobiks ka kompl.alumine ots.Äärmisel juhul ostaks terve mootori.
Miks Trionic nüüd jalamees on?
Postitatud: L Aug 06, 2005 3:02
Postitas sebastian
Siin siis videojupp toimunust:
Pikkus 2'32"/ 48MB/ DivX5.03
(parempoolne klikk ja Save Target As...)
http://www.rossonex.com/SAAB/VT1.avi
...ja sama veidi tagasihoidlikuma kvaliteediga (24MB):
http://www.rossonex.com/SAAB/VT2.avi
Kui pilti ei tule, soovitan FFDshow arvutisse tõmmata:
http://fileforum.betanews.com/detail/FF ... 54056131/1 ...see universaalne koodek ja muidu ka hea asi

.
Videot rohkem kokku surudes (=väiksem fail) läks pilt üsna viletsaks...kaamera värises kohutavalt. Kui kellelgi probleeme vaatamisel, andke teada

Miks Trionic nüüd jalamees on?
Postitatud: L Aug 06, 2005 7:30
Postitas Trionic
Kahju et lõppkiirus objektiivi ette ei jäänud,aga 230 km/h sõites oli pööre alles
5500rpm. ja ära piirati asi alles 6500 juures.Kogu tähelepanu läks tagant tulevale boliidile,nimega Audi.
Üllatuseks oli kütusekulu suurel kiirusel 14-15 l.
Miks Trionic nüüd jalamees on?
Postitatud: L Aug 06, 2005 17:30
Postitas Trionic
Kurat,sita ajab keema see vana auto ehitamine.Nüüd lõhkes lambist jahutusradikas.Plastmassist küljevann otsustas lihtsalt kokku pudeneda ja
Kod.Iisaku Griffinil juhtus samal ajal plastmassist klapikambrikaan kõik õlid tänavale lasta


Järgmisena läheb embal-kumbal kere pooleks,või kasvavad kapotile
karvased rinnad.
Tegelikult arvan ma,et siin on isand Pardi,või Mongoolia luure(vist ikka mõlema usin koostöö)käsi mängus...

:o
Mina läheb nüüd iseenda ja oma kassiga:drink:
Miks Trionic nüüd jalamees on?
Postitatud: L Aug 06, 2005 19:01
Postitas sebastian
Võibolla see, et kütusekulu väikeseks jääb tähendabki lahjat segu?
Fööni seier oli 230-ne puhul punase keskel? Kahju et kaadris näha pole aga pakuks, et hirmus tuuletakistus ajab rõhu kergelt 1,3bar peale.
Muidu oma CC-ga 230-240 oli kütusekulu 24l ringis (2,0 mootor) ja fuel cutoff tuli ka justkui tunduvalt vägevama tõmbe juures, kui praeguse CD-ga.
Muide kapoti lukk tuli lahti selle kiiruse juures ja paraja pauguga vastu teist hooba (see nn. kaitselukk)...judinad ajas peale, kui mõtlesin mis oleks võinud juhtuda, kui see "teine lukk" oleks ka järgi andnud

.
Miks Trionic nüüd jalamees on?
Postitatud: P Aug 07, 2005 7:32
Postitas Trionic
Siis oleksid lihtsalt Märtinit teinud:head:
Gaasipedaal oli mul poolepeal,sest rohkem vajutades tuli kohe "cut off".
Tuleb ikkagi hankida segukell(korralik ja täpne) ja progetav ecu.Siis saaks julgemalt hullata:headbang:
Miks Trionic nüüd jalamees on?
Postitatud: P Aug 07, 2005 17:10
Postitas aljoga
Algselt postitas: Trionic
Tuleb ikkagi hankida segukell(korralik ja täpne) ...
siis peab vist "wideband" lambdasensori ka hankima = $$$

Miks Trionic nüüd jalamees on?
Postitatud: E Aug 08, 2005 9:40
Postitas NO FEAR
krt, ma küll seda pilti ei näe ja kui ma siis selle koodeki alla laen, siis keelab selle ära mul arvutis, et mingi jama vist

Miks Trionic nüüd jalamees on?
Postitatud: E Aug 08, 2005 10:22
Postitas part
Algselt postitas: Trionic
....kasvavad kapotile
karvased rinnad.
ei ole nad
nii karvased ju midagi !
Miks Trionic nüüd jalamees on?
Postitatud: E Aug 08, 2005 10:32
Postitas sebastian
NO FEAR, mida ütleb, kui ära keelab?
Proovi sellist pleierit:
http://www.afterdawn.com/software/video ... lassic.cfm
Miks Trionic nüüd jalamees on?
Postitatud: E Aug 08, 2005 11:09
Postitas Ryhkija
:P Nojah, sest kasvamisest võib ju ka nii aru saada

Miks Trionic nüüd jalamees on?
Postitatud: E Aug 08, 2005 12:17
Postitas NO FEAR
NSIS Error
The installer you are trying to use is corrupted or incomplete.
This could be the result of a damaged disk, a failed download or a virus.
You may want to contact the author of this installer to obtain a new copy.
It may be possible to skip this check using the/NCRC command line switch(NOT RECOMMENDED)
-----------------
( OK )
-----------------
Noh, sai ilus küll ju...no seda mulle siin kirjutab küll...

Miks Trionic nüüd jalamees on?
Postitatud: E Aug 08, 2005 16:39
Postitas sebastian
Peaks küll töötama, ise just panin peale (enne oli vanem versioon) ja toimib korralikult. Võibolla download ei toimi õigesi.
No proovi siis eraldi DivX 5.03:
http://www.divax.it/classifica.asp?fil=279
uuemad versioonid on hirmus suured, installitakse igasugu lisanänni, DivX kodulehel aga vanemaid pole

.
Miks Trionic nüüd jalamees on?
Postitatud: T Aug 09, 2005 8:17
Postitas NO FEAR
Algselt postitas: sebastian
Peaks küll töötama, ise just panin peale (enne oli vanem versioon) ja toimib korralikult. Võibolla download ei toimi õigesi.
No proovi siis eraldi DivX 5.03:
http://www.divax.it/classifica.asp?fil=279
uuemad versioonid on hirmus suured, installitakse igasugu lisanänni, DivX kodulehel aga vanemaid pole

.
:notworthy::notworthy::notworthy:
nägin siis kah ära ...ilus pilt küll jah.
no te leidsite ka bahni, kus peal kiirust arendada...too ju nii täis autosi, et oh-oh-hooo.

Miks Trionic nüüd jalamees on?
Postitatud: T Aug 09, 2005 8:35
Postitas Trionic
seal ongi liiklus selline-nagu tallinnas,aga kiirused on teised.kui ise pole näinud,siis ette ei kujutakski.suunda eriti ei näidata,220 pealt otsustab mingi blondiin end lihtsalt sulle lambist ette keerata ja siis need pidurikettad siniseks saavadki:P
vabalt kimada saab ainult öösisti,aga siis lendavad ringi mingid kaherattalised ja need ei hooli mingitest sõiduridadest ja kiirused on neil pealt 300.(meist mööduti korduvalt,nagu sapakast,kuigi kulgesime 220-ga)
teed on kitsad ja sõidurajad veelgi kitsamad.pilk peab pidevalt olema peeglites,sest 300-ga tagant tulev boliit jõuab sinuni sekundiga,kuigi ise liigud 230-ga.väga julm on see saksamaa:headbang::headbang: