
Läbi raskuste tähtede poole nagu öeldakse ja ega tuunija elu ei peagi kerge olema.
Esimene mulje...vägev. Kolmanda käiguga rebis rehvi libisema üsna vabalt u. 1,4 baari juures. Minek on hulga sujuvam, kui T25-ga.
1 baarini läheb alles 2500 pöörde juures ja seejärel 1,5+ bar tuleb juba 2700 pöördega (T25 vurriga olid need arvud vastavalt 1800 ja 2000) ja funkki jätkub...vist lõpmatuseni. Viisakat liikelmist unustamata ei saanudki proovida, kas ja kui palju boost üldse langeb.
Aga nüüd kohe ka halvematest emotsioonidest. Linnast väljas sai natuke rohkem vajutatud. Esialgu kiskus 1,7 baari peale, siis lasin gaasi lahti. Ei julgenud kuidagi...mine tonti tea

Järgmine katse ja täiesti märkamatult (ehk siis uskumatult kiiresti) oli AutoGauge osuti roninud täiesti lõppu ehk 2 baarini. Ja siis...käis kapoti all tume mütsatus ja kohe järgnes summutis kõva pauk.
No nüüd on miskit päris hullusti, käis mõte läbi pea.
Auto seisma ja ronisime stennuga välja, kohe peadpidi kapoti alla, et kas tasub kohe vanduma hakata või jätame siiski hiljemaks.
Ja ei midagi


Okei...Electronic Boost Controlleri klapile kähku voolikud külge (see seisis seni kasutult, kuna esialgu tahtsin siiski originaal-BPCd proovida) ja uus katse.
Ja mitte kuraditki, ikka - 0,1 baari nagu vabalt(viletsalt)hingav sapakas. Kusjuures gaasi andes kostis parajat vilinat ja kompressori tiivik pöörles nagu hullumeelne, aga vot edasi auto ei läinud.
Jälle peadpidi kapoti alla ja nüüd siis süüdlane lõpuks paistis: vahejahutuse radikal oli ühe plastikust poole lahti löönud. Silikoontihend lipendas otsapidi mootoriruumis..
Edasi ma vist ei hakkagi seletama, kohapeal IC-d ei õnnestunud parandada ja kojusõit möödus üsna mornis meeleolus. Sihuke rullnoka tunne tuli, et masin müriseb nii mis kole aga vot edasi ei liigu...

Ja jälle headest asjadest.
ESTuuningus tehti seekord tõeline 3" downpipe, ei hakatud selle 2,5-tollise JT "pudelikaelaga" üldse jändama. Kõik õli- ja veetorud, mis olin juba valmis lasknud teha sobisid hästi. Banjo liitmikud olin kogemata ka kõik õiged valinud.
Nordic stage4 soft õnneks lahjaks segu ei lase, kuid stock pihustite ja 2,5bar MAP sensoriga ei tohi väga mägedesse minna. Korra läksin ja oligi abi antud

Selline pikk jutt tuli siis.
Kui kellelgi mõni IC vedelemas andku teada

EPC-d uskudes sobivad isendid mis tonnistelt MY94-98 pärit.
Otsad andnud kuuler paistab sealt vahelt: