3. leht 4-st

One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli

Postitatud: R Mai 28, 2010 22:10
Postitas Paulus
Natuke liiklusinfot homme Tallinna poolt tulijaile. Kasutage ümbersõitu, mis on 14 km enne haapsalut, kuna haapsalu piiril teetööd, mille tõttu tekivad päris pikad järjekorrad ajutiste fooride taha.

One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli

Postitatud: R Mai 28, 2010 22:29
Postitas ivomets
kodus tagasi ja seega stari!! :headbang:

One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli

Postitatud: R Mai 28, 2010 22:46
Postitas TFK
Algselt postitas: Paulus
Natuke liiklusinfot homme Tallinna poolt tulijaile. Kasutage ümbersõitu, mis on 14 km enne haapsalut, kuna haapsalu piiril teetööd, mille tõttu tekivad päris pikad järjekorrad ajutiste fooride taha.

Suured tänud :thumb:

One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli

Postitatud: R Mai 28, 2010 22:49
Postitas TFK
Auto tühi kuna hakkan liikuma suht Tallina läedalt siis ........ lisaks 1tasuta pilet kuna inimene ei saanud tulla.

Kes ees see mees!!!!!!

One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli

Postitatud: R Mai 28, 2010 22:56
Postitas pistyk
mina :)

One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli

Postitatud: R Mai 28, 2010 22:58
Postitas svenska
Algselt postitas: Paulus
Natuke liiklusinfot homme Tallinna poolt tulijaile. Kasutage ümbersõitu, mis on 14 km enne haapsalut, kuna haapsalu piiril teetööd, mille tõttu tekivad päris pikad järjekorrad ajutiste fooride taha.
Kui pühapäeval käisin ACdrag vaatama siis eriti hulluna see ummik küll ei paistnud seal... mõned minutit ootamist ja saab läbi. Kuigi jah, OMC on palju huvitavam üritus, seega peaks ka rahvast rohkem tulema..
Aga äkki viitsid kaardi peal joonistada täpsemalt seda ümbersõitu, sest et näiteks mina ei saa ikka pihta kus see on ja hetkel tundub see nagu suht suure ringiga...

Edit: krt, ennustuste järgi tulebki vihma

One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli

Postitatud: R Mai 28, 2010 23:02
Postitas pistyk
14 km enne haapsalut,see peaks siis taebla kandis olema? ma ka ei tea,et seal mingi ümbersõit oleks,kui siis mööda kruusateid

One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli

Postitatud: R Mai 28, 2010 23:13
Postitas Jupats
Maanteeamet:

ÄÄSMÄE - HAAPSALU - ROHUKÜLA
64.4km - 70.4km

Kiiruspiirang-30 , tööde tsoonis. Üks teepool liiklusele suletud, liiklust reguleeritakse. Soovituslik ümbersõit sõiduautodele Pälli-Vilkla kaudu. Tee pikenemine 8 km.

EDIT: Paistab, et peab enne Taeblat Pällilt Võnnu poole keerama.

One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli

Postitatud: R Mai 28, 2010 23:13
Postitas TGB
Algselt postitas: kasparius
Algselt postitas: TGB
Rohkem loodan TFK autost kui 255
Minu tulemus oli 236 automaatkasti ja mitsu turboga.

Mis soft sul oli? 3+? Muu raud oli stokk?

Soft oli tol ajal sama mis siin foorumis tuntd Talladegal. Rõhk oli 1,4 ja EBC suutis seda ka hoida. Mitsu vurr oli siis äsja ostetud ja uus pisut avaram väljalase ilma segava vidinata.

One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli

Postitatud: R Mai 28, 2010 23:23
Postitas TFK
pole ju mõtet ka päris viimast võtta ja laiali lasta et hljem jalamees olla:nono:
ilmselt oli EGT sul nii piiripeal,ime et klappe selle paugutamisega ää ei kõrvetanud.

See selleks, ise loodan et natukenegi üle 240-ne ikka tuleks

One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli

Postitatud: R Mai 28, 2010 23:25
Postitas TFK
Mehed kui 270-nd tuleb teen pudeli mainin 1L:P
min 40% alco

One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli

Postitatud: L Mai 29, 2010 0:22
Postitas Paulus
Ümbersõit on tähistatud vastavate kollaste liiklusmärkidega ja kogupikkuses tolmuvaba (mingi odavam hall asfalt, ei tea täpset nimetust). Asi toimib nii et ca kilomeeter enne Taeblat on ka silt Vilkla 14, sõidate märgiga osutatud suunas siis 14 kilomeetrit kuni jõuate Haapsalu-Laiküla maanteeni kus keerate Haapsalu poole ja ca kilt enne Haapsalut osutab silt Rohuküla poole, kuhu peate ka teie suunduma kui tahate Kiltsi jõuda.

Soovitan kasutada kuna sel nädalavahetusel toimub Haapsalus teisigi üritusi(nt. Läänemaa tantsupidu) ja seega liigub seal tavalisest vähe rohkem rahvast.

ise istusin täna nende fooride taga üle 10 minuti.

One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli

Postitatud: L Mai 29, 2010 5:17
Postitas Jaanus
Ja kui alla 250 tuleb, teed 3 pudelit onju :D
Algselt postitas: TFK
Mehed kui 270-nd tuleb teen pudeli mainin 1L:P
min 40% alco

One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli

Postitatud: L Mai 29, 2010 18:45
Postitas Homersimpson
Tulemusi :?

One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli

Postitatud: L Mai 29, 2010 18:53
Postitas RStorm

One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli

Postitatud: L Mai 29, 2010 21:10
Postitas kasparius
Punane 9-3 oli kuidagi tuim täna esimesel katsel-
Tegime paar muudatust teiseks katseks.
Paraku ei tahtnud 5s käik mitte kuidagi sisse minna 200 pealt. Imelik. Kuigi stardis oli teisel katsel juba näha, et ketrab paremini kui esimesel.
Kahju. Auto võimed -230kmh

One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli

Postitatud: P Mai 30, 2010 13:14
Postitas ivomets
käidud! väga tore oli ja ilm oli ka selline, et käis küll.
kokku 4 saabi.
VÄHE!
arvestades seda, et kui palju meil siin foorumis" tuunitud " saabe on.

milleks teha, kui mitte sõita proovida??
aga tore, et Tõnu siiski tuli ja sõitis ja kõik vastu pidas jne!!

One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli

Postitatud: P Mai 30, 2010 15:12
Postitas iroman
Algselt postitas: ivomets
käidud! väga tore oli ja ilm oli ka selline, et käis küll.
kokku 4 saabi.
VÄHE!
arvestades seda, et kui palju meil siin foorumis" tuunitud " saabe on.

milleks teha, kui mitte sõita proovida??
aga tore, et Tõnu siiski tuli ja sõitis ja kõik vastu pidas jne!!
Tubli, et ära käisid ja lippu kõrgel hoidsid!!!
Aga lõpuks tuli "ultimatiivne küsimus" ka ära, ma juba arvasin, et seekord pääseb aruandlusest...
Tuunida on tore selle hetkeni, kuni ise saab hakkama ja detonatsiooniga flirtides stock sisuga ühesõidu setuppe katsetad ning hiljem haavu lakud. Võib näidata ka päris "vingeid" tulemusi. Jee!!! On mitmeid mõtlemapanevaid faktoreid, mis protsessi käigus päevavalgele ilmuvad ja talupojalikult mõtlema panevad ja meie oleme täiskasvanud, mõtlemisvõimelised inimesed. Teame, et kollast lund pole mõtet süüa, reha peale ega ämbrisse astuda, vastu tuult ku..a jne. See on nüüd medali teine külg, the dark side. Lihtsalt öeldes, Ivomets, on asi rahas. Ja jaa. Nii lihtne see ongi. Kui oled paar korda mootori Rootsi poole remonti saatnud ja teinud pärast ülekandeid a-la 30 tuhat kappale, hakkad mõtlema. Enne seda olles mootori ehituse peale kulutanud ka umbes 50 tonni. Siis tuleb võtta aeg maha ja olla "natukene äraootaval" seisukohal. Eriti kui sinu kutsetegevuse käive on 80% kokku kuivanud(MASU;) Selline puust ja punaseks pildikene joonistub välja.
Aga sponsorid on alati teretulnud. Paar tugevdatud sisuga kasti, üks varumootor, mõni turbo laos riiuli peal, tiim kuldsete kätega meistritest koosnev, (kes elatuvad ja toidavad oma peresid sellest), miks mitte?! Masendav? Sugugi mitte! Võta seda, kui Taoismi "toimi toimimata" ülimat maksiimi. Anonüümsete turbohoolikute nõustamiskeskus on seega avatud. Osavõtt vabatahtlik ja free of charge. Ma arvan, et avalik diskussioon sellel teemal on tarbetu. Piirdub sellega et iga mees teeb ise oma valikud. TFK-le :notworthy::notworthy::notworthy: Mulle ei meeldi kartulipõllul 270km/h kihutada

One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli

Postitatud: P Mai 30, 2010 18:09
Postitas indro
Vaatamata hommikul sadanud vihmale ja kogu päeva kimbutanud kõvale tuulele võib võistlusega enamvähem rahule jääda. Mõlemad voorud sai ära sõita ja ilmataat avas taevaluugid alles autasustamist ette valmistades. Tänan kõiki osalejaid, pealtvaatajaid ja muidugi ka toetajaid.

Täielikud tulemused leiab selle lingi vahendusel.

A-Klass

I - Maris Logins, Honda CRX, 232km/h
II - Imre Paadik, Honda Civic Type-R, 232km/h
III - Valters Šulcs, Honda CRX, 228km/h


B-Klass

I - Reimo Pavelson, Audi S6, 284km/h
II - Tanel Erich, Nissan 200SX, 272km/h
III - Marje Salumets, Audi Coupe, 251km/h


C-Klass

I - Aleksandr Tserjomuskin, Nissan GTR, 298km/h
II - Artur Hatsaturjan, MB SL 55AMG, 293km/h
III - Juri Liske, Audi 80 B4, 285km/h

Kiireim naine oli seekord Marje Salumets tulemusega 251km/h.
Kiireimaks diiselautoks osutus Aleksandr Lomeiko juhitud BMW 335D mis saavutas kiiruseks 232km/h.

Loodetavasti jäid kõik rahule ja kohtumiseni juba 14. augustil AC Mile 2010 võistlusel.
Siis proovime OMC-l testimiseks olnud videolahendust edasi arendada ja sellega võistluse jälgimise huvitavamaks teha.

One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli

Postitatud: P Mai 30, 2010 20:16
Postitas Cyber
Päike küpsetas näo ära, tuul tahtis ümber lükata..:) Aga muidu oli ju tore. Selle videolahendusega peab midagi ette võtma küll, hetkel oli natuke põdur, sest statsionaarse kaamera eest vilksatas lihtsalt midagi läbi ja muud näha polnud. Ses suhtes informatiivne, et nägid, et nüüd lõpetas ja kohe peaks keegi numbreid hõikama..:) Võibolla kui mõni kaameramees suudaks eemalt kogu sõidu vältel autot kaadris hoida..:)

One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli

Postitatud: P Mai 30, 2010 20:32
Postitas TFK
Sai ka siis käidud ja paar sõitugi tehtud!!!

B klassi 6 koht pole paha:)
Sõidust:
Tuleb õppida kiiremini käike vahetama :red: sellest ka viimase sõidu kehvem tulemus.

Ise terve Saab terve proovime mõnikord jälle:headbang:
Tahaks tänada kõiki kes kaasa elasid ja eriti Sebastjanit
imelise softi eest:notworthy::notworthy::notworthy::notworthy:

One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli

Postitatud: P Mai 30, 2010 20:37
Postitas Rästas
Algselt postitas: TFK
Sai ka siis käidud ja paar sõitugi tehtud!!!

B klassi 6 koht pole paha:)
Sõidust
Tuleb õppida kiiremini käike vahetama :red: sellest ka viimase sõidu kehvem tulemus.

Ise terve Saab terve proovime mõnikord jälle:headbang:

Vaadates tulemusi, on teine sõit peaaegu kõigil viletsam (va need, kellel esimene sõit ebaõnnestus).
Kas äkki oli teise vooru ajal tuul pööranud ja vastutuul tugevam?
Eelmise aasta Saabspeedil mõjutas tugev vastutuul märgatavalt üldist kiirustaset.

One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli

Postitatud: P Mai 30, 2010 20:54
Postitas ludri
Kaks videot ka. Esimene veits pikk, kuna start ei tahtnud kätte jõuda :)
http://www.youtube.com/watch?v=jgL80HTNLq0
http://www.youtube.com/watch?v=Jj-rndi49JM

One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli

Postitatud: E Mai 31, 2010 6:15
Postitas pistyk
Esimese katse ajal oli külgtuul,teiseks katseks oli juba vastutuuleks keeranud

One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli

Postitatud: E Mai 31, 2010 12:05
Postitas sebastian
TFK teise sõidu alal oli läpakas kõrvalistmel, graafiliselt on mootori töö jäädvustatud.
Paar kokkuvõtlikku arvu:
Kiirendus
0 -> 100km/h - 6,63 sek
100 -> 200km/h - 18,6 sek.
Et TFK masinal on veidi "aeglasem" käigukast, siis pidi ta 4->5 vahetuse tegema kiirusel 194km/h. Pöördeid oli 6220. Ja siis toimus see, mis ikka manuaalsel vahetusel toimub, kui väga harjunud pole. Käiguvahetus võttis aega 2,29 sekundit ja...kiirus langes 5km/h. Kuna ideaalis peaks kiirus sel ajal hoopis tõusma, siis kaotas ta lõppkiiruses umbes 10km/h.
Vastutuul on sellisel kiirusel kohutav, nagu gaasi lahti lased, siis sõna otseses mõttes pidur on peal!

Aga ei taha kindlasti mitte sõitjat kritiseerida, kui ise samamoodi "algaja" olen :-)
Eelmise aasta ACMile logi väljavõtted:
0 -> 100km/h - 6,55 sek.
100 -> 200km/h - 14,17 sek.
Võiks nagu arvata, et vahetasin käike suti paremini. No ei! Kuna mul veidi kiirem Aero (FPT) kast, siis 4->5 vahetuse ajal oli kiirus juba 211km/h. Ja siis FAIL...käiguvahetus 4,4 sekundit! Kiirus langes 10km/h ja lõppkiiruses kaotasin ca 15km/h.
No ei saa seda 5. käiku kiiresti sisse, tee või tina. Adrenaliin on laes ja iga väiksemgi "tundmatu" müra mootoris mõjub fataalselt gaasijalale. Rääkimata ülse sellest, et silme eest jooksevad läbi pildid, kuidas auto seisab suve läbi kusagil töökoja hoovis ja ise sõidad ühistranspordiga.
Siinkohal on Iromani postituses tõde sees selle "mitteosalemise" koha pealt.

Selgituseks veel nii palju, et TFK on seni sõitnud automaatkastiga. Manuaali "kogemus" on niisis vaid aasta vanune. Võibolla ei ole see probleemiks tavalisel linnasõidul, aga miilisõidul annab tunda kindlasti.
Softid, mida kasutame on meil identsed.

Igatahes tubli!