3. leht 16-st

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: R Okt 15, 2010 15:19
Postitas Anthrax
Lisaks kõigile muudele küsimustele tahtsin küsida, kuidas näeks välja selle auto all 195 55 r15 rattad?

Tänan kõiki vastajaid :)

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: R Okt 15, 2010 15:33
Postitas Cyber
Algselt postitas: Anthrax
Lisaks kõigile muudele küsimustele tahtsin küsida, kuidas näeks välja selle auto all 195 55 r15 rattad?
umm ümmargused? :) originaalmõõt on 185/65/15, 195/55 puhul hakkab spido pisut valetama, muud väga ei ole vist häda. See 10mm laiem ei tohiks teda veel kuhugi vastu käima panna.

Juhtme koha pealt... Seal peab vist olema mingi markeering, et võib niiskuse käes kasutada... IP 44 äkki? Või ka suurem number. ja pistiku ümber panemiseks müüakse veekindlaid karpe. Ühendad ära ja paned tolle karbi ümber pistiku, sulgub vägagi tihedalt.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: R Okt 22, 2010 14:44
Postitas Anthrax
Misvärk on sellega, et külmastpeast on pöörded madalamad, kui soojana?
Käivitub ja käib aga pöörded on madalad. Kardan, et suurema külmaga ei käi hästi.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: R Okt 22, 2010 14:57
Postitas lamp
Kui pritsega mootor siis külmkäivitus klapp äkki jamab vöi kui karpar siis kasutame külm käivituseks tooreklappi. Kui külmkäivituse klapis "mootoris" viga siis üldjuhul külmalt mootor nn lonkab suht kuskil seal 4-500rpm ringis.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: T Nov 02, 2010 13:39
Postitas Anthrax
Käisin kasutaja vulkanuse jutul ja järgmine nädal saab ilmselt uue parempoolse poolraami.
Veelkord tuleb kurvastusega tõdeda, et varasemalt pole asja kallal just selle ala spetsialist käinud.
Kokkujooks on ka silmaga märgatav lahkujooks. Vaadates eelmise kasutaja pilte, siis seletab see ka rehvide sisemiste külgede tugeva kulumise.

Julgemad saavad auto reaalse olukorraga siin tutvuda:
http://nagi.ee/photos/eeltee/sets/285701/

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: T Nov 02, 2010 15:40
Postitas lamp
Päris "hästi" ülekäidud auto. Jöudu taastamisel oleks siin kohal vast kombekas öelda.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Nov 03, 2010 17:33
Postitas Anthrax
Kas kellegi on juhuslikult pilti tagumise tiivaga 2d kereversioonist?

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: R Nov 05, 2010 12:38
Postitas Anthrax
Kas keegi oskab suunata kuhugi suunas velgede laiendamise teemal? Tahaks järgmiseks suveks midagi ägedat teha.
Vihur ei tegele enam asjaga, ilmselt mõni offroad mees võiks teada aga kõik mis leidsin on aastate tagused postitused.
On kellelgi paremaid ideid? Ehk mõnele teisele autole pakutakse sama valemiga velgi?
Mingit räiget ranti, strechi või karmi offsetti ei taha, samas ei sobi hästi ka originaal.
Peale võiks istuda 195/55 või 205/50 vms jalanumber.

Stiilis nagu need mangelsid:
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2 ... 534d85.jpg

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: R Nov 05, 2010 12:42
Postitas Thor
Mingitel Volvodel oli sama poldivalem (4x114,3) Keskava tuleb ainult suuremaks treida.
http://rehviring.ee/sobivustabel.html

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: R Nov 05, 2010 13:01
Postitas saabu
Mul olid sellised14" Mangelsid.Praegu sõber pakub mingeid Mangelseid.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: R Nov 05, 2010 16:31
Postitas Anthrax
Algselt postitas: saabu
Mul olid sellised14" Mangelsid.Praegu sõber pakub mingeid Mangelseid.
Kas need on saabi poldivalemi ja keskavaga? Ja tegelikult tahaks ma vähemalt 15 tolli saada.
Laiendamise variandina saaksin vulkanuse käest mingid orikad plekid ja laseks tolli juurde keevitada.
Aega mul sellega on muidugi kevadeni, ehk tagant pihta ei pressi just.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: R Nov 05, 2010 16:56
Postitas saabu
15" ja keskauk on natuke suurem.SAABi all ned olidki.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: R Nov 12, 2010 14:22
Postitas Anthrax
Auto on nüüd vulkanuse käest tagasi ja parem, kui kunagi varem :thumb:
Uus-vana parempoolne poolraam. Vahetatud sai ka varasemalt vulkanuse poolt taastatud mõlemad esimesed pidurisadulad, uus sarniir ja veovõll aka püsikiirusliigend. Vana oli :bs:
Nüüd veel vaja esimesed pidurikettad, tagumised klotsid+ paigalduskomplekt, silla regull, mootoripadjad, siduri peasilindri "kahvel" korda saada ja külmkäivituse probleemile lahendus leida. Muidugi võiks veel filtrid ja õli ära vahetada. Siis vist on tehniliselt enam-vähem. Edasi on juba kosmeetika. :drive:

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: R Nov 26, 2010 18:00
Postitas Anthrax
Täna käisin sillastendis :)

Viskas vahepeal vähe lootust peale, et saab uuel nädalal garaažikoha.
Steidž 1 on siis tagumised piduriklotsid paigalduskompektiga, salongiventikas, küünlajuhtmed koos küünaltega (vajadusel ka jagaja kaas) ja külmkäivitusprobleemi lahendus.
Mismoodi saab kontrollida nn. "külmkäivitusklapi" töökorda? :conf:

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: R Nov 26, 2010 20:09
Postitas Thor
Mis mure sul külmkäivitusega on ?

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: L Nov 27, 2010 1:04
Postitas Anthrax
Algselt postitas: Thor
Mis mure sul külmkäivitusega on ?
Külmalt käib madalamate pööretega, kui soojana ja lonkab.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: L Dets 04, 2010 10:33
Postitas Anthrax
Noni. Ükshommik ei tahtnud minu preili enam käivituda. Õhtul tänaval oskasin ainult vaadata, et küünlajuhtmed löövad täiega üle. Ostsin küünlajuhtmed ja igaks petteks ka uue jagaja kaane. Abi ei olnud. Lohistasin pilli Saabu juurde (pean siinkohal teda tänama, et ta on igakell olnud valmis mind vastu võtma), kes uuris ja puuris ja vahetas küünlad uute vastu (varasemalt olid valed sees ja needki suureks kulunud vahetaga). Abi ei olnud sellestki. Kuna paagis oli bensiini vähevõitu, lohistasin tanklasse, kahjuks see olukorda ei päästnud. Teepeal tagasi proovisin veel nööriotsas käima tõmmata ja oh seda õnne ja rõõmu. Masin käib!
Mina ei tahaks uskuda, et masin jäi seisma nii tühja paagiga, et ei suutnud hommikul enam käima minna. Tuluke küll vilkus aga no tilgatumaks ma seda küll ei sõitnud. Siinkohal siis küsimius- Kas etteandepump võib sellist jama korraldada? Kuidas ma seda kontrollida saan?

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Dets 08, 2010 14:07
Postitas Anthrax
Probleem kummitab mind jälle.
Seekord siis panin hommikul masina käima. Tagurdasin tänavaotsast välja, kui tundsin, et mootor ei käi hästi. Sõitsin 10m edasi kui puterdades lõpuks seisma jäi.
Seekord on paagis seieri järgi 15+ liitrit. :freak:
Kui vähe peaks paagis olema, et etteandepumba mittetoimimse korral kütusepump kuivale jääb?
Õhtupoole lähen tagasi ja tõmban nööriga jälle tanklasse.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Dets 08, 2010 14:14
Postitas Cyber
Kas ma mäletan valesti või mitte? Sel autol on paagis pump ja sellega ongi kõik, rohkem pumpasid pole. Karpamootoril oli miskit kapoti all lisaks

Lisatud failid

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Dets 08, 2010 14:17
Postitas Anthrax
Mina pole seda kunagi lahti võtnud. Toetun vaid kuuldule. Täiesti võimalik, et eksin.
Kust ma võiksin viga otsida?
EDIT: Mida kujutab endast fuel accumulator.
Ise näitaksin veel näpuga kütusefiltri poole.

EDIT2: Trionic ütles, et on ilmselt kütuse juhtrõhuregulaatori viga.
See seletab ka külmana madalad tühikäigupöörded.
Kui kellelgi on pakkuda, siis võib teada anda :)
EDIT3: Auto on Audecaris ja esmaspäeval selgub tõde.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Dets 15, 2010 0:06
Postitas cabric
Ideid klassiku tuunimiseks.



Lisatud failid

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Dets 15, 2010 7:38
Postitas cabric
3d on nii ilus klassik, et peale whaletale, sobivate velgede ja ilusa värvkatte ei oskagi midagi soovida.
Tagatuled ja stange sulavad ühte, see ei tundu hea, kerevärvi riba võiks seal konkreetse vahe sisse teha. Kuna tulede üks pool asub luugil siis tihtipeale on nad häirivalt nihkes, muidu on OK.




Lisatud failid

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Dets 15, 2010 8:13
Postitas Trionic
Autol siis paigast nii trassi-,kui juhtrõhk(lineaarses seoses).Lisaõhuklapp ei avane piisavalt,küünlad enam ei tööta jne.Palju pisiasju korraga=elutu K-Jetronic.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Dets 15, 2010 9:23
Postitas Andrus99
Vanakooli racing stiilinäiteid.

Lisatud failid

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Dets 15, 2010 9:49
Postitas saabu
Minu 86a. autol oli põhimõtteliselt tonnisega sarnane kahe pumba süsteem.Samas ühe pumba puhul võib kimmilutt,mis käib pumba otsa,läbi olla.Selleks tuleb ikkagi pagassi ronida ja pump välja kiskuda.