3. leht 4-st
Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals
Postitatud: L Mai 07, 2011 11:52
Postitas Gals
Seda küll jah.
Tegelikult ei usu et sellel 3. katsel midagi valesti peaks olema ja kui enamvähem universaalseid arvutisi kasutada (Googelist leitud allikate põhjal manuaalkastiga mootoril 18% see "kaotsi" minev tegur), siis mootori võimsuseks tuli 167kw. Umbes täpselt seda ma eeldasingi, nii et peab rahule jääma

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals
Postitatud: T Mai 24, 2011 21:01
Postitas Gals
Sai täna siis enda 9-3'le ka AUX süsteem ehitatud. Süsteem iseenesest on väga lihtne ja kallis ei ole ta ka absoluutselt. Kui jootekolb ja tina endal olemas, siis võis umbes 1€ selle ära teha, natuke on aega ja püsivust vaja lihtsalt. Mingit teist funktsiooni ära ei pidanud rikkuma, ehk siis CD'si saab endiselt mängida, kui ka nende soov on, isegi midagi ümber lülitama ei pea. Ühendasin lihtsalt aux'i parema ja vasaku helikanali CD'st tuleva (ja võimendisse mineva) kanalitega kokku ja ka maandus läheb seal ühte kohta. Parem on punane, vasak sinine ja maandus see jämedam. Tõin selle juhtme ilusasti makist välja ja vedasin ta AC plokist mööda sinna, kus on vabad "lülitid". Ühe lüliti sisse installeerisin 3,5mm stereo pesa ja selle külge siis see makist tulev juhe.
Sinna saab siis juba kõike taha ühendada mida soovid. Et raadio ka seda heli mängiks, kirjutasin ühe täiesti tühja (üleni
mute'tud 80 minutilise .WAV faili (1411kbps) ja see siis lihtsalt mängib seal. Iga 80minuti tagant tuleb sekund paar vist vaikust, siis hakkab otsast peale "mängima". Aga heli võtab ilusasti sealt juhtme pealt ja kvaliteet on täiesti super.
Ja kui CD isu tuleb, lükkad mingi muu plaadi sisse ja kuulad, lihtsalt siis pole mõtet mixima hakata ja samal ajal iPodist mussi lasta.

Paar illustreerivat pilti ka:
Edasised plaanid on kuhugi võimendi sokutada ja kõlaritevahetused teha.
Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals
Postitatud: T Mai 24, 2011 21:30
Postitas kjah
Küsiks kuidas sa selle mute faili tegid?
Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals
Postitatud: T Mai 24, 2011 21:35
Postitas Gals
Ma tegin selle sellise programmiga nagu Acoustica MP3 Audio Mixer v. 2.471. Niimoodi et importisin mingi suvalise loo sinna, parema nupuga sai selle heliriba mute'da, ja siis venitasin ta lihtsalt sinna 80 minuti piirile ja salvestasin .wav failina. Tuli isegi üle 800mb, aga mahtus 700mb'sele CD'le ära imekombel:D kuna Audio CD põletamisel lähtutakse ainult heliriba kestvusest, mitte mahust.
Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals
Postitatud: T Mai 24, 2011 23:31
Postitas mattish
Väga huvitava lahenduse oled teinud. Enda autol ehitasin ta autotelefoni süsteemiga kokku tänu millele kannatab helikvaliteet. Igaljuhul 5+. Andsid hea idee.
Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals
Postitatud: K Mai 25, 2011 0:21
Postitas Gals
Idee sain üldse
SIIT, siis istusin maha ja tükk aega nuputasin, et kuidas jätta CD funktsioon alles. Küll käisid peast läbi mitmed lülitite ideed, aga ei suutnud kuidagi vähema kui 4 lüliti peale mõelda:D ja üldse neid poleks kuhugi panna olnud. Siis järsku mõtlesin, et aga miks ma pean mingi helikanali üldse katki lõikama, kui audio-vaba plaadiga sealt heli niikuinii ei tule. Ja siis tuligi selline idee.
Pole seda mujal internetis isegi kohanud, küll aga leidus inimesi kes otsustasid siiski mingite lülitite kasuks.
Patendeeri või ära:eureka:
Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals
Postitatud: K Mai 25, 2011 0:46
Postitas sebastian
Siiski, netis oli selline asi juba üsna mitu aastat tagasi leiutatud kellegi poolt. Asjal oli ainult üks "puudus", et kui
headunit kassetikas, siis eeldas see
CD changer'i ja vastava kaabli olemasolu. Paljudel aga neid polnud ja ainult sisendi pärast kah tundus veidi kulukas osta ja ehitada. NG900-st siis jutt..
Muidu aga vahet pole, kui plaadilt signaali ei tule, võib paralleelselt signaali eelvõimendisse vabalt lasta.
Patendi võid ju ikka võtta

Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals
Postitatud: P Mai 29, 2011 15:33
Postitas Gals
Sai 0-100 aeg ka enamvähem kindlaks tehtud. 6,5 sek. sai kätte.
http://www.youtube.com/watch?v=6LFkDisxZVg
Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals
Postitatud: P Mai 29, 2011 17:02
Postitas rala
Mis rehvid su Saabil all on ka? Tundub, et pidamist täitsa on.
Paratamatult tekkib isu ka endal uuesti proovida, kuna nüüd paar cm laiemad rehvid all, eelmine kevad sai nii proovitud:
http://www.youtube.com/watch?v=xx1fcKWodmo
Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals
Postitatud: P Mai 29, 2011 17:11
Postitas Gals
195/60 Nokian.
Ei teagi milline start esirattaveolisel autol kõige tõhusam oleks. Miskipärast arvan, et kui ma teeksin nii nagu Top Gearis need kuulsused teevad - et kohapeal gaas põhjas ja ühel hetkel laksaki sidur lahti. Kujutan ette et siis ma teeksin burnouti päris pikalt ja ajakadu oleks päris suur.
Ma üritasin wheelspinni võimalikult väheseks jätta ja esimest käiku pole ka mõtet eriti sinna piirajasse kloppima jätta, pigem võimalikult ruttu see 2. käik sisse saada.
Üks "vilisev" start oli ka, aga siis oli kohe 0,7 sekundit aeglasem.
(muide, kus sa seda 200-t välja võtmas käisid?:evil: )
Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals
Postitatud: E Mai 30, 2011 16:51
Postitas rala
Mul olid all 195/65 r15 mõõdus rehvid ja see 200 spidol oli tegelikult 197 gpsil, (odo järgi 1km distantsil). Nüüd 215/55 r16 tundub spido ja gps täpselt sama tulemust näitama, tuleb ainult poovima minna millalgi ilusama ilmaga

Tartus on meil üks enamvähem tühjalt seisev lennuväli, kus paraku on linnakiirus eeskirja järgi vist lubatud.
Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals
Postitatud: N Juun 09, 2011 17:45
Postitas Gals
Sai täna oma SID jälle rääkima pandud

Mingil hetkel jäi tummaks, lugesin, et pidi
sort of tüüpviga olema. Aga ikka liiga imelik hakkas kui kuskil mitte millegi puhul ühtegi häält ei tee. Leidsin kodust vanad kasutud kõrvaklapid, võtsin sealt kuulari lahti ja jootsin vana SIDi kõlari asemele, nüüd teeb jälle piikse-prääkse. Isegi pisut mahedama häälega kui originaalkõlar.
(igaksjuhuks küsin, et kes Tallinnas selle Tech seadmetega tegeleb ja kui palju helide programmeerimise eest eurosi küsitakse?)
Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals
Postitatud: R Juun 10, 2011 3:19
Postitas kasparius
Mis rehvid su Saabil all on ka? Tundub, et pidamist täitsa on.
Paratamatult tekkib isu ka endal uuesti proovida, kuna nüüd paar cm laiemad rehvid all, eelmine kevad sai nii proovitud:
http://www.youtube.com/watch?v=xx1fcKWodmo
Sorri teise mehe teemasse: Kenasti astub ja pikad käigud ikka 9-3-l Lased kolmandaga 160ni ja neljandaga 200pluss.
Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals
Postitatud: R Juun 10, 2011 10:34
Postitas aednik
Ühendasin lihtsalt aux'i parema ja vasaku helikanali CD'st tuleva (ja võimendisse mineva) kanalitega kokku ja ka maandus läheb seal ühte kohta.
Et raadio ka seda heli mängiks, kirjutasin ühe täiesti tühja (üleni mute'tud 80 minutilise .WAV faili (1411kbps) ja see siis lihtsalt mängib seal.
Ma ei saanud sellest aru, kuidas see juhtme lisamine raadiot mõjutab? Saan aru, et tühi CD on selleks, et CD signaali ära petta ja AUX-st tulevat signaali kasutada, aga mis seos on tühjal CD-l raadioga, kui ühtegi kanalit läbi ei ole lõigatud? Kui CD on väljas/ja raadio sees, siis ei tohiks AUX-i juhe midagi mõjutada.
Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals
Postitatud: R Juun 10, 2011 10:38
Postitas Cyber
Raadio on siin vist mõeldud kui seade. "et see aparaat üldse mängiks seda..."
Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals
Postitatud: E Aug 22, 2011 10:59
Postitas Gals
Kust soovitate uut sidurit otsida ja mis hinnaklassi need jääda võiksid?
Stage 2 käis ikka originaalsidurile üle jõu, seega läksin nüüd stocki peale üle. (stockis peab sidur kenasti).
Aga kas on mõtet üldse originaalsidurit panna või leiab kuskilt ka midagi kangemat sellele B204E mootorile?
Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals
Postitatud: E Aug 22, 2011 11:30
Postitas TFK
Kust soovitate uut sidurit otsida ja mis hinnaklassi need jääda võiksid?
Stage 2 käis ikka originaalsidurile üle jõu, seega läksin nüüd stocki peale üle. (stockis peab sidur kenasti).
Aga kas on mõtet üldse originaalsidurit panna või leiab kuskilt ka midagi kangemat sellele B204E mootorile?
No Stage 2-ga ei tohiks kindlasti midagi libiseda.
Ilmselt sidur otsas.
Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals
Postitatud: E Aug 22, 2011 12:01
Postitas Gals
Ok, seda küll et ta ilmselt lihtsalt otsas on. 155 000km ka seljataga sellel siduril ikkagi.
Aga kust keegi on omale uue siduri ostnud? Vaevalt et ma nüüd Vikingist tahan seda osta, seal kindlasti kalleim hind mis võimalik.
Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals
Postitatud: E Aug 22, 2011 12:17
Postitas iisak
Saabiremontijaid on ju teisigi peale VM-i:eureka:
Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals
Postitatud: E Aug 22, 2011 13:57
Postitas Jorma
Küsi Vikingist ka, seal ei pruugi olla kõige kallim.
Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals
Postitatud: E Okt 10, 2011 21:38
Postitas Gals
Küsiks, et milliseid turbo upgrade'e on inimesed sellele 2.0 mootorile teinud? Õigemini pean silmas seda, et siin räägitakse kogu aeg "mitsu ja mitsu", aga millist mitsubishi turbo mudelit ma üldse uurida võiksin, neid on ju ka erinevaid. (loomulikult kaasneb sellega ka veel juppe, mida asendama peaks, aga alustuseks oleks hea teada, millist turbot üldse jahtida).
Millist peamist mitsu turbot siis Saabilased endale külge kruvinud on? Kas TD04HL-15G?
Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals
Postitatud: E Okt 10, 2011 21:45
Postitas RStorm
Maptun ei pakugi turbo upgradena mitsut, vaid järgmine samm T28(väidetavalt kuni 300hj).
Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals
Postitatud: E Okt 10, 2011 22:07
Postitas KorK
Mitsu TD04- 19T oleks hea valik. Suuremaid jõude taga ajades Garret GT28rs või GT30RS.
Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals
Postitatud: R Veebr 03, 2012 19:16
Postitas Gals
Vahepeal siin tegin teema, et SID suri ära järsku. Öeldi küll, et väga ebatõenäoline on see, et SID niisama lambist ära sureb, aga tuli välja, et nii oligi, viga kuskil mujal ei olnud.
Õnneks oli üks juppideks lammutatud SID kohe käepärast võtta, tellisin Pixelfix'ist uue kaabli LCD ekraanile ja nüüd on lõpuks see mässamine ja pull selle SID'iga ühelpool. Kõik funktsioonid toimivad taas ja ekraani on kohe ilus vaadata üle pika aja, ühtlaselt 100% pikslid põlevad.
Soovitan soojalt seda. Vahetamisega sai ilusti ise hakkama, kuigi üksjagu pusimist oli selle uue kaabliga, aga kindel on see, et 30 euroga saab oma SIDi lõplikult korda küll. 2 päevaga tuli postiga kohale see uus kaabel, koos õpetusega
Varsti lisan natuke uusi talviseid pilte kah
Saab 9³ SE Coupé, 2000, Gals
Postitatud: E Veebr 20, 2012 23:48
Postitas Gals