3. leht 3-st
Automaksude võimalikkusest ja vajadusest
Postitatud: N Jaan 27, 2011 12:22
Postitas iisak
Ma lisaks siia veel niipalju:
Kas te tõesti arvate, et kui juhtuks IME ja kogu Eesti rahvas vahetaks oma autod välja ökokate vastu siis kohe uut maksu välja ei mõelda?
Mingi maks peab ju kompenseerima kütuseaktsiisi 2x vähenemise:wall:
Automaksude võimalikkusest ja vajadusest
Postitatud: N Jaan 27, 2011 12:24
Postitas tanelkro
No lühidalt öeldes see, et Eesti inimene mõtleb kitsalt enda ja enda heaolu peale ja teised teda eriti ei huvita.
Edit: Aa, ja Sinu teine lause näitab ju väga ilmekalt levinud mõtteviisi Eestis...mõlemad autod annaks naisele, mujal ehk mõeldaks, kas mul siis üldse neid kahte autot vaja oleks
Üldises mõtteviisis on veel küllaga arenguruumi. Selline on lihtsalt see tase, millel Eestis hetkel asub. Senikaua sõidame V8-te ja muude ägedate ja kiirete masinatega

Aga ütle palun, mis Eesti mõtteviisil siis viga on või miks V8tega sõitmine halvem on kui 1 liitristega?
Kui mina elaks lõunapool kus on aastaringselt soe ja mõnus, teeksin mina omad sõidud enamjaolt kaherattalisega ja autod annaks mõlemad naisele..

Automaksude võimalikkusest ja vajadusest
Postitatud: N Jaan 27, 2011 12:32
Postitas anthillse
Üldises mõtteviisis on veel küllaga arenguruumi. Selline on lihtsalt see tase, millel Eestis hetkel asub. Senikaua sõidame V8-te ja muude ägedate ja kiirete masinatega

Aga ütle palun, mis Eesti mõtteviisil siis viga on või miks V8tega sõitmine halvem on kui 1 liitristega?
Kui mina elaks lõunapool kus on aastaringselt soe ja mõnus, teeksin mina omad sõidud enamjaolt kaherattalisega ja autod annaks mõlemad naisele..

Eelmine suvi kolisin üle hoopis jalgrattale 4km edasi-tagasi tööle ei tappa ja naduge sai ka vormi
Kui oleks võimalus siis linna jaoks muretseks teise auto, mis oleks puhas elektri auto ja mille max kaugus on 100km sellega ajab Tlnas küll asjad ära.
Automaksude võimalikkusest ja vajadusest
Postitatud: N Jaan 27, 2011 12:46
Postitas Mere
No aga kuidas sinu heaolu sõltub sellest millega mina otsustan sõita? Ja ära hakka CO2 soga ajama kuna see teema on vägagi sogane ning ühtset arvamust sel teemal pole..
Ütlen ausalt, kuna mul on autoga sõitmist niikuinii äärmiselt vähe (paagitäis kuus) siis minu panus tarbimisse jms on vägagi väike.. Ei näe põhjust miks ma peaks veel lisa maksma, arvestades lopsakat aktsiisitasu.. Märtsist oktoobrini käin tööl rattaga.. Nagu ka eelpool kommenteerija mainis, minu jaoks on palju tähtsam turvalisus kui mingi öko. Peres kaks last ning auto omamine on sisuliselt kohustuslik..
Edit: heaolust veel niipalju, et kindlasti olen nii mõnegi kaaskodaniku õnnelikumaks teinud - loe hääletajaid peale korjanud ning neid transportinud
Automaksude võimalikkusest ja vajadusest
Postitatud: N Jaan 27, 2011 12:51
Postitas Mere
Auto omamise maks on sama jabur kui maamaks või kinnisvaramaks, kasvõi paadimaks.. Tahate midagi maksustada hirmsasti, maksustage tarbimist - see on meil kenasti ka aktsiisi näol olemas.. Tarbid rohkem, maksad rohkem aktsiisi, milleks vägisi jama juurde punnitada..
Automaksude võimalikkusest ja vajadusest
Postitatud: N Jaan 27, 2011 13:11
Postitas saabu
Selles asi ongi.et sõidad rattaga ja auto seisab hoovis,järelikult kütuseaktsiisi sealt ei tule.Automaksu puhul pole oluline sõidab või ei,maksuraha tuleb ikkagi.
Paar päeva tagasi oli näha,mis juhtus mikromootoriga VAG autoga,Pärnu kandis nimelt.
Automaksude võimalikkusest ja vajadusest
Postitatud: N Jaan 27, 2011 13:15
Postitas vallikas
Ansip ütles - ei tule

Automaksude võimalikkusest ja vajadusest
Postitatud: N Jaan 27, 2011 14:01
Postitas ErQ
Paar päeva tagasi oli näha,mis juhtus mikromootoriga VAG autoga,Pärnu kandis nimelt.
Mis seal juhtus siis?
Automaksude võimalikkusest ja vajadusest
Postitatud: N Jaan 27, 2011 14:04
Postitas mart284
jälle kergem valima minna:)
Automaksude võimalikkusest ja vajadusest
Postitatud: N Jaan 27, 2011 14:10
Postitas oswald
Paar päeva tagasi oli näha,mis juhtus mikromootoriga VAG autoga,Pärnu kandis nimelt.
Mis seal juhtus siis?
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=39142497
2 veokiga kokku saades ei ole vahet, kas mikro- või makromootor. Ellu jäämine on pigem vedamise küsimus.
EDIT: tuleb välja, et viitasin valele õnnetusele.. Selle punni tagaistmel tõesti ei oleks tahtnud olla.. Huvitav, milline Smart peale bussi sissesadamist välja oleks näinud?
Automaksude võimalikkusest ja vajadusest
Postitatud: N Jaan 27, 2011 14:54
Postitas anthillse
Pomerants: mis ühistransport, maainimestel on autosid vaja!
Ministrid kinnitasid valitsuse pressikonverentsil, et mingit automaksu Eestis ei tule. Peaminister Andrus Ansip leidis, et see mõjuks eriti halvasti maarahvale, kes autot harva kasutavad. Siseminister Marko Pomerants aga tõi välja, et maainimesed ei saaks siis töölegi minna.
:drive::drink::head:
Automaksude võimalikkusest ja vajadusest
Postitatud: N Jaan 27, 2011 15:00
Postitas tanelkro
Poliitikutel ju nüüd suurepärane võimalus regionaalpoliitikat teha ja lahendada see olukord, kus üha rohkem inimesi kolib maalt linna ja maaelu vaikselt välja sureb - kehtestada automaks linnainimestele ja maainimesed sellest vabastada. Siis kolivad paljud riburada pidi maale tagasi!:D
Automaksude võimalikkusest ja vajadusest
Postitatud: N Jaan 27, 2011 15:34
Postitas vallikas
Maksu jaoks paberi peal maal elada ja füüsiliselt linnas pole mingi probleem. Regionaalpoliitikat nii ei saa teha, pealegi on see suhtkoht põhiseaduslik riive, kuigi seda pole siiani selgeks vaieldud, võtame või Tallinna ühistranspordi erisus, aga ega Tallinna pole ainuke.
Automaksude võimalikkusest ja vajadusest
Postitatud: N Jaan 27, 2011 17:42
Postitas saabu
Automaksude võimalikkusest ja vajadusest
Postitatud: K Veebr 02, 2011 13:24
Postitas oswald
http://www.smmtco2.co.uk/co2search2.asp
Jäi lõpuks ette 1 lehekülg, kus auto teoreetilise CO2 näitaja kätte saab. Ülevaatuselt saaks vist reaalse näitaja, aga kui aastamaks kehtestatakse, siis võetakse aluseks vist ikka tehase number.
Automaksude võimalikkusest ja vajadusest
Postitatud: R Veebr 04, 2011 14:07
Postitas vallikas
Tegin statistikat, nägin vaeva, öeldi, et ei kõlba uudiseks
Panen siis teile lugemisekski, äkki kellelgi siiski on huvitav teada.
Jaanuaris registrisse võetud uute autode võimsus:
44-75 kw, osakaal kõigist uute autode regamistest 20,7 %, 66,6 kw keskmine võimsus
76-99 kw osakaal kõigist uute autode regamistest 35,6 %, 83,6 kw keskmine
100-149 kw osakaal kõigist uute autode regamistes 38 %, 116,2 kw keskmine
150 kw ja võimsamad - 5,7 protsenti kõigist ja 190,2 kw keskmine
Kokku regati jaanuaris 1323 uut sõiduautot, keskmine võimsus 98,5 kw
Seejuures üle 200 kw võimsaid autosid oli 22.
Võimsus ruulib tõesti minu arust, eks see 100 on samas normaalne vast, aga sealt üle, eriti ülemist otsa on ikka paljuvõitu küll minu arust väikse vaese Eesti kohta.
Automaksude võimalikkusest ja vajadusest
Postitatud: R Veebr 04, 2011 14:17
Postitas ivomets
eh, päris huvitav. tubli töö!
muidugi kui diiselmootorid välja jätta, siis saab selle nri natukene teistsuguseks ehk selgemaks. diislid tõmbavad ju selle nri tegelikult alla, ainult bensakatega oleks ikka suurem kõvasti.
mingi 85 kw diisel on oma väände poolest sama 136 kw bensukaga, kui saabi mootoreid niimoodi võrrelda.
aga järeldused teeb igaüks ise.