3. leht 23-st
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: P Nov 06, 2011 8:23
Postitas overspeed
Ilmnes sihuke körvalnähe, et soovil anda signaali, vajutades roolile keerab ta hoopis raadio valjudust vaiksemaks, aga vaevu paneb signaali pasuna tööle. On's kellelgi näpunäiteid, kuidas selle probleemi saaks ise körvaldada, ilma et turvapadi ohtlikuks ei muutuks ?
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: N Nov 10, 2011 17:56
Postitas overspeed
Lisavarustust masinasse:

- 201873=12665-lisaseade.jpg (109.1 KiB) Vaadatud 6616 korda
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: R Dets 09, 2011 20:18
Postitas overspeed
Salongi ventilaator puriseb teistmoodi, öhku puhub aga see uus heli, purin, on juures. Mis see vöiks olla? Kuidas ventikale ligi pääseb kontrollima?
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: R Dets 09, 2011 21:12
Postitas Motorhead
Kojamehed maha, nende alune plastik maha, edasi juba näed.
Ühtlasi puhasta ära tulemüüri juurest vee äravoolukanalid - saad uduvabamad aknad.
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: L Dets 10, 2011 3:13
Postitas overspeed
Ühtlasi puhasta ära tulemüüri juurest vee äravoolukanalid - saad uduvabamad aknad.
AHAA ... mötlesin et miks ta vahest nii teeb.
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: E Jaan 02, 2012 14:06
Postitas overspeed
Talveks sai ostetud uued lähitulepirnid, nendega oluliselt parem vaade.

- 204616=13162-philips100.jpg (105.52 KiB) Vaadatud 6615 korda
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: E Jaan 02, 2012 14:09
Postitas overspeed
Ja vahetasin ka salongifiltri, seekord juhtus mitteoriginaal.

- 204617=13164-salfilt.jpg (132.29 KiB) Vaadatud 6614 korda
Passenger side
The cabin filter is located inside the heating and ventilation unit under the dasboard. The access hatch is from the passenger side.

- 204617=16607-01-20060901a.Passenger_side.jpg (52.51 KiB) Vaadatud 6614 korda
Carpet cover
Start by removing the small carpet cover under the glovebox. Its held by three plastic rivets - pressing the middle tab inward unlocks it and lets you pull the rivet out.

- 204617=16609-02-20060901b.Carpet_cover.jpg (38.81 KiB) Vaadatud 6614 korda
Lower dash cover
Undo the Torx screws alongside the lower dash cover and remove the cover.

- 204617=16611-03-20060901c.Lower_dash_cover.jpg (45.19 KiB) Vaadatud 6614 korda
Lower glovebox screws
Undo three Torx screws holding the lower part of the glovebox.

- 204617=16613-04-20060901d.Lower_glovebox_screws.jpg (47.1 KiB) Vaadatud 6614 korda
Upper glovebox screws
Open the glove box and undo three more screws along its upper edge.

- 204617=16615-05-20060901e.Upper_glovebox_screws.jpg (49.31 KiB) Vaadatud 6614 korda
Vent hose
Pull the glovebox, unhook the electric connector and the cooling hose.

- 204617=16617-06-20060901f.Vent_hose.jpg (55.51 KiB) Vaadatud 6614 korda
Filter cover
The filter cover is held by seven Phillips screws. A 7mm hex socket works too.

- 204617=16619-07-20060901g.Filter_cover.jpg (66.08 KiB) Vaadatud 6614 korda
Old filter
Pull the old filter and clean the compartment.

- 204617=16621-08-20060901h.Old_filter.jpg (56.61 KiB) Vaadatud 6614 korda
New vs old
This shows why is it important to replace your air filter often. You breathe through this thing!

- 204617=16623-09-20060901i.New_vs_old.jpg (90.62 KiB) Vaadatud 6614 korda
New filter
The filter is installed horizontally, with the upper lip facing the front of the car. Note the adhesive strip on the top side of the filter.

- 204617=16625-10-20060901j.New_filter.jpg (70.49 KiB) Vaadatud 6614 korda
Upper seal
Install the foam seal first, making sure that the cut-outs in it wrap around the pipes along the top of the filter compartment.

- 204617=16627-11-20060901k.Upper_seal.jpg (61.3 KiB) Vaadatud 6614 korda
Installed
Pull the protective film from the adhesive strip on top of the filter (it will stick to the foam seal) and slide the filter in. Fit the trim in the reverse order.

- 204617=16629-12-20060901l.Installed.jpg (68.15 KiB) Vaadatud 6614 korda
Alginfo siit:
http://photo.platonoff.com/Auto/2006090 ... in_Filter/
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: T Jaan 03, 2012 9:18
Postitas overspeed
Kojamehed maha, nende alune plastik maha, edasi juba näed.
http://photo.platonoff.com/Auto/2006020 ... or_Repair/
Seni kuni purin tagasi pole tulnud, niisama lammutada pole aega. Vöibolla et oligi filtri viga.
Vaja hoopis kunde akna rullikud ää vahetada, kui need vaid kuidagi mandrilt käde saaks. Viimati kaotas kuller need ju kaubiku nurka ära.
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: L Jaan 07, 2012 0:09
Postitas overspeed
Ammu ei pölenud juhipoolne istmesoojenduse lüliti tuled. Vahetasin need:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=18744
Aint ma jootsin uued pirnid vanade asemele. Ning rohelisi kübaraid ma vanu käde ei saanud ja poest olin liiga kaugel, et uusi osta. Teinekord kui linna satun, siis ostan kübarad. Samas pole ka miskit silma röögatav see valge valgus, sest SID kollane, raadionupud roheline, AC paneel kollane, AC nupud roheline, lülitid kollane

, pealegi on kunde lülitil juba rulliku pirn läbi, tuleb seegi lahti vötta.

- 204863=13277-lyliti01.jpg (102.43 KiB) Vaadatud 6613 korda

- 204863=13279-lyliti02.jpg (112.13 KiB) Vaadatud 6613 korda

- 204863=13281-lyliti03.jpg (80.16 KiB) Vaadatud 6613 korda
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: P Mär 04, 2012 21:01
Postitas overspeed
Salongi ventilaator puriseb teistmoodi, öhku puhub aga see uus heli, purin, on juures.
Peale salongifiltri vahetust see heli kadus. Just selle töttu mötlesingi filtri vahetusele, kuna autoluksepast tuttav ütles oma kogemustest, et umbes filter tekitab ventikale sellise helina.
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: P Mär 04, 2012 22:30
Postitas vvs
...Samas pole ka miskit silma röögatav see valge valgus, sest SID kollane, raadionupud roheline, AC paneel kollane, AC nupud roheline, lülitid kollane

, pealegi on kunde lülitil juba rulliku pirn läbi, tuleb seegi lahti vötta.
Valge ei ole ikka päris "see". Leia oranžid lutid peale siis on kenam. Ma endal panen ilmselt oranžid ledid, displayd on ju ka sama tooni

Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: T Mär 06, 2012 9:01
Postitas overspeed
Valge ei ole ikka päris "see"

Nöustun. Pole hetkel aega olnud enam sellega tegeleda. Kui luttide pääletömbamiseks läeb, siis panen vist ikka rohelised.
Tekkis hoopis muu probleem. Söites tasakesi ühest veelombist läbi, millel jääkiht pääl oli, suutsin ära löhkuda esiplastikpölle, kaotasin sellega ära ka alumise iluvöre mis udutulede vahel käib. Hea et udutulesid siiani külge pole pannud, muidu oleks need ka läinud. Pölle paikab ära, vöre kas otsib uue vöi ehitab ise metallist, kuid soovin nüüd kindlalt karterikaitset panna, mis kaitseks ka neid radiaatoreid mis sääl ees nii all on. Ei saa ikka ilma selleta.
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: E Mär 19, 2012 1:55
Postitas overspeed
Ilmnes pisike tösiasi, et karterikaitse tuleb ise ehitada, sellisele autole seda ei pakuta poest.
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: N Mär 29, 2012 1:38
Postitas overspeed
... Söites tasakesi ühest veelombist läbi, millel jääkiht pääl oli, suutsin ära löhkuda esiplastikpölle, kaotasin sellega ära ka alumise iluvöre mis udutulede vahel käib ...
Kui sain teada, et köik kolm ribi olid kadunud, siis taas koju jöudes peale mitut nädalat läksin neid otsima. Leidsin vaid äärmised ülesse, üks täitsa terve, teisel kinnitused enamus katki. Keskmise pidin ostma.
Stange äärega pole jöudnud veel tegeleda, palju muud vajab ennem tähelepanu.

- 210247=14452-IMGP0001.JPG (120.69 KiB) Vaadatud 6612 korda
Üritasin vahetada esi-stabilisaatorvarda kinnituste pukse, kulunud kövasti olid need. Parempoolse sain tehtud kuid vasakpoolsel kinnitusel läks tagumine polt pooleks. Et seda kätte saada tuleb kas esisild maha vötta vöi täppiskeevitusega mutter vigasele poldile otsa keevitada, et siis peale kuuma andmist (kerge karastus) polt välja keerata. Selleks hetkel aga aega pole. Jätsin vasakpoolse puksi kinnituse ühe poldiga kinni ning ühendasin vasakpoolse stabikavarda "kondi" küljest ära, et puksi klamber koormust ei saaks. Söitmist see ei sega, kurvides eriti muutust aru ei saa. Ainuke asi mis on, et tuleb igakord teeninduses öelda miks "kont" on pöhjusega ning teadlikult küljest ära.
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: N Mär 29, 2012 1:40
Postitas overspeed
Kunde aknal rullik katki, kiskus kiiva allalaskmisel. Tegelesin sellega. Kuna juhi uksel juba vahetasin kord, siis meenus kuidas uks lahti käis.

- 210248=14454-IMGP0001.JPG (87.63 KiB) Vaadatud 6611 korda
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: N Mär 29, 2012 1:42
Postitas overspeed
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: N Mär 29, 2012 1:45
Postitas overspeed
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: N Mär 29, 2012 1:49
Postitas overspeed
Isolatsiooni järgi ja ka muude pisiasjade järgi on näha, et paneel on ka varem eelmis(t)e omanike ajal eest ära käinud.

- 210251=14472-IMGP0013.JPG (134.57 KiB) Vaadatud 6608 korda

- 210251=14474-IMGP0014.JPG (170.25 KiB) Vaadatud 6608 korda
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: N Mär 29, 2012 1:50
Postitas overspeed
Ja vastu vaataski süüdlane, üks rullik oli puruks.

- 210252=14476-IMGP0015.JPG (101.86 KiB) Vaadatud 6607 korda
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: N Mär 29, 2012 1:53
Postitas overspeed
Ostsin igaks juhuks 2 tükki, vahetasin mölemad. Teinegi oli päris habras ja mineku peal. Nägin üht rullikut ka siseküljel, et siis mina nägin kolme.
Mitu sääl neid üldse on ühe ukse sees ?

- 210253=14478-IMGP0016.JPG (79.68 KiB) Vaadatud 6606 korda
Vanad:

- 210253=14480-IMGP0017.JPG (168.5 KiB) Vaadatud 6606 korda
Liimisin isolatsiooni tagasi ning asetasin köik vastupidises järjekorras endistele kohtadele.
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: E Juun 04, 2012 9:30
Postitas overspeed
Kuna raadio enamuse aja mul on välja lülitud söidu ajal. siis kuuleb igasugu helisid. Miskit riivas Tallinnas söites körva kapoti alt, mingi laager teeb häält. Saarde ära söitnud, kuulasin siis "stetoskoobiga" täpsemalt ja tundub et on aeg veepump ära vahetada, ei lase asjal purunemiseni töödata. Kuna töö eeldab rihma mahavöttu, siis vahetan ka profülaktika möttes selle.
Ühtlasi on ka aeg ölivahetusele mootoril.
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: T Juun 05, 2012 10:32
Postitas overspeed
Ostsin igaks juhuks 2 tükki, vahetasin mölemad. Teinegi oli päris habras ja mineku peal. Nägin üht rullikut ka siseküljel, et siis mina nägin kolme. Mitu sääl neid üldse on ühe ukse sees ?
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: K Juun 13, 2012 19:25
Postitas overspeed
Mehhaaniku Stetoskoobiks oli siis hea vana tuttav siksi vänt-vöti:

- 214101=15395-stetoskoop.jpg (60.11 KiB) Vaadatud 6605 korda
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: K Juun 13, 2012 19:33
Postitas overspeed
Kaup käes, vöib alustada:

- 214102=15397-kaupkohal.jpg (89.32 KiB) Vaadatud 6604 korda
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: K Juun 13, 2012 19:35
Postitas overspeed