3. leht 3-st

pöörded kõrgel

Postitatud: P Mär 13, 2011 10:42
Postitas Andrus99
Seda aju õpetamist ka keegi kommenteerida oskab? Olen seda ainult siin foorumis kuulnud, välismaistes pole kordagi sellele mõttele peale sattunud.

Olen seda juttu ka Trionic-ult kuulnud, kuid ei ole suutnud netist mingit instruktsiooni leida.

Kui vaadata LH aju elektriskeemi, siis on sel olemas "coding connector" ja "diagnostic connector". Ilmselt nende baasil miskit sellist toimingut teha saab, kuid arvatavasti on see nn "tehase saladus"

pöörded kõrgel

Postitatud: P Mär 13, 2011 14:50
Postitas RAF
:freak:
Nüüd on selline tunne nagu oleksin kaikaga täiega pikki pead saanud. Peab natuke seedima kogu seda info mitmekesisust ja mahtu. ühel väikesel asjal võib ikka olla nii palju põhjuseid ja kogu süsteemi laiali... Täielik segadus.

p.s. - mis te arvate kogenenumad Tallinlased, kas te raatsiks natuke oma aega minu auto näppimisele ohverdada? võiksin tuua teile Head kohvi vastutasuks (minu enda röstitud) :)

pöörded kõrgel

Postitatud: P Mär 13, 2011 14:58
Postitas RAF
Sama käib pidurivõimendi kohta, mis töötab sisselaske vaakumi pealt (jäme voolik läheb sisselaskest pidurivõimendisse). Kui seal võimendis membraan on katki, siis on jällegi korralik vaakumi leke, mis sissepritse tegevuse segi lööb.

hm, mul ei ole ABS-i aga ma ei tea kas ka pidurivõimendi on - ilmselt on, aga kus, kuidas ma selle ülesse leian?

pöörded kõrgel

Postitatud: P Mär 13, 2011 15:04
Postitas Trionic
See optsioon on toimiv LH 2.2... puhul.LH 2.4.... oma derivaatidega on juba adaptiivsed süsteemid.Antud masina puhu läksin kergema vastupanu teed:wall: ja asendasin nn." liba" O2 anduri(kolme juhtmega),mille asemele sai oem 4juhtmeline Bosch,millele sai siis ka korralik maandus(mis teadaolevalt "kolmesel" on väga puudulik) tekitet.Tavaliselt on see aidanud.

Kuna tegu on ikkagi garantiilise tööga,võiks teema-algataja selle nädalatepikkuse neti teel heietamise asemel proovida töö tegijatega asju edasi ajada:o .

edit: Nii LH 2.2. ...,kui 2.4. ... on piisavalt "juhmid" et mitte suuta adapteeruda näiteks "hõreda" kolvigrupi poolt tekitet karterigaasidega,

pöörded kõrgel

Postitatud: P Mär 13, 2011 15:30
Postitas RAF
See optsioon on toimiv LH 2.2... puhul.LH 2.4.... oma derivaatidega on juba adaptiivsed süsteemid.Antud masina puhu läksin kergema vastupanu teed:wall: ja asendasin nn." liba" O2 anduri(kolme juhtmega),mille asemele sai oem 4juhtmeline Bosch,millele sai siis ka korralik maandus(mis teadaolevalt "kolmesel" on väga puudulik) tekitet.Tavaliselt on see aidanud.

Kuna tegu on ikkagi garantiilise tööga,võiks teema-algataja selle nädalatepikkuse neti teel heietamise asemel proovida töö tegijatega asju edasi ajada:o .

edit: Nii LH 2.2. ...,kui 2.4. ... on piisavalt "juhmid" et mitte suuta adapteeruda näiteks "hõreda" kolvigrupi poolt tekitet karterigaasidega,

ahh, ahh - kust mina pean teada, sellist asja, et kui mingi osa ära vahetatakse et see osa VÕIB endiselt jamasid tekitada. Tänud muidugi teavitamise eest.
Pealegi pole mul taskust võtta seda aega, et töölt suvalisel ajal, üks kõik kui palju kordi, ära tulla. ka mul on töö, mis vajab tegemist, et elada, tahan ma seda või mitte. (pealegi, te vahetasite mul 2x õlirõhu andurit[lihtsalt pidin lõpuks välja ütlma, mis sest et maksab vähe])

ok, kas helistan ja lepime mingi aja kokku?

pöörded kõrgel

Postitatud: P Mär 13, 2011 16:42
Postitas RAF
tead raf, mul on üks hea raamat , andrusel vist ka, selle pritsungi süsteemi jaoks. seal kõik kirjas, üksikosade ehitus ja talitus ja veaotsingu järjekorrad jne....

ma juba sain mingi väikese jupi, vist sellest raamatust (240 - fule injection) ja seal igast kõikki neid asju kirjas, mida sa kirjeldad - muidugi raamat ise on korraliku hinnaga ju
:)

pöörded kõrgel

Postitatud: P Mär 13, 2011 18:54
Postitas ivomets
a mul lausa eesti keelne. ja piltidega
kui leiad paljunduse saaksid paljundada...

mõnes mõttes see nagu piibel...

pöörded kõrgel

Postitatud: E Mär 14, 2011 8:07
Postitas Andrus99
Ma olen endiselt veendumusel, et kui on soov sellist vanemat autot pidada, siis võiks endale korraliku manuaali soetada ja selle läbi lugeda, et ei tekiks küsimusi a'la kus on pidurivõimendi... :freak:

Teine variant on pöörduda spetsialistide poole, ma saan aru, et Trionic on kõnealuse masina kallal juba käinud, milles siis küsimus, targemat klassikutundjat annab otsida... ;)

pöörded kõrgel

Postitatud: N Mär 17, 2011 11:07
Postitas D116

Teine variant on pöörduda spetsialistide poole, ma saan aru, et Trionic on kõnealuse masina kallal juba käinud, milles siis küsimus, targemat klassikutundjat annab otsida... ;)
Trionicul ISATi ei ole! Ainult sellega vist sai midagi vanemate SAABidega teha. Selline asi on VM-sis (ja Saabianti?)

pöörded kõrgel

Postitatud: N Mär 17, 2011 15:41
Postitas Andrus99
"vist sai midagi teha" ... mida siis, veakoode saab ka lihtsamalt lugeda... ja muidugi minge VM-i, need teavad klassikutest vähem kui asjaarmastajad... omal nahal tundnud :gun:

pöörded kõrgel

Postitatud: N Mär 17, 2011 18:08
Postitas Trionic
ISAT`st oleks kasu AINULT tonnise ETS`i kalibreerimisel.Täiesti mõttetu- ja mittevajalik riist tänapäeval.

pöörded kõrgel

Postitatud: T Mär 22, 2011 20:29
Postitas RAF
Tänase päeva seisuga tundub et auto sõidab täitsa hästi va. et pöörded langevad ikka aeglasevõittu sinna 800 juurde pärast siduri lahutamist. Testin veel ja siis annan täpsemalt teada kuidas asjalood on.

ps - õhufiltri sain täna kah vahetatud :D

pöörded kõrgel

Postitatud: N Mär 24, 2011 16:40
Postitas RAF
nii, uudiste aeg on käes ;)

Eelmisel reedel vaatas Trionic mul mootori asja üle:
olla vaadanud AIC-d mis on pm korras,
AMM, mis töötand ok,
vaatas ka gaasipedaalanduri üle, ka see töötad korralikult,
siis seadistas gaasiklappi, seal olla mingi pilu tekkinud.

Täitsa algus oli ok. Siis hakkasid pöörded vabal käigul ikka sinna 900 poole sihtima. Pöörded aga endiselt langevad, pärast sidurdamist, aeglaselt nn vabakäigu positsioonile.
Eile sõitsin pikemalt maanteel ja pärast maantee sõitu olid vabakäigu pöörded seal 1000 juures, ühtlaselt.

Hea uudis oli see, et maantel ja natuke vaid linnas sõites võttis auto, teoreetiliselt (arvutuslikult) alla 8 L sajale (ennem võttis 15L sajale) :D Super!!!

Nüüd mõõdan veel ja vaatan kuidas ta linnas võtab.

ok, jamamast poolest kah natuke:
Enne maantele minekut, eile, viskas auto CE tulukese jälle põlema, põlema mitte vilkuma. Sama juhtus jälle täna keset päeva. Tirisin vea-koodod kiirelt välja (ma ei tea kas eelmisel korral koodid said tühistatud), - noo noo noo 4 koodi tuli lausa sellises järjekorras:

12222 - AIC valve circuit fault (see on nüüd midagi uut)
12112 - Oxygen sensor self-compensating circuit problem - (see oli eelmisel korral kah)
12111 - sama mis eelmine (põhimõtteliselt)
12241 - air-fule mixture fault (ja ka see oli eelmine kord olemas).
:wtf:
mnjaa.
:conf:

ps - bensiini mõõdik ja bensiini lõppemisest teada andev tuluke, kas neil on baagis eraldi andurid või on nad ikka üks ja sama andur, mis teatud piirini jõudes paneb tulukese vilkuma/põlema?

pöörded kõrgel

Postitatud: N Mär 24, 2011 19:47
Postitas Trionic
Näidikut juhib "reostaat",mille alumises otsas on kontaktid tulukese süütamiseks.

pöörded kõrgel

Postitatud: T Apr 05, 2011 16:13
Postitas RAF
kõik paranemised on olnud siiani näilised :-/ (Linnas kaob ikka bensiin kuhugile lihtsalt ära, a la 15l sajale endiselt. Ja pöörded hakkasid taas kõikuma.)

Kuidas ja millega mõõdetakse bensiini survet?

Ning kust kaudu liiguvad bensiini voolikud paagi ja mootori vahet? Ma mõtlen kas salongist või auto põhja alt? Mõlemad voolikud: baagist mootorisse kui ka tagasivoolu oma.

Palun selgitage mulle täpsemalt mida tähendab rikas vs vaene kütuse segu? ning mis on nende tavalised tekkepõhjused?

pöörded kõrgel

Postitatud: T Apr 05, 2011 18:04
Postitas KT100
Vaakumilekked on segu paigast äramineku põhilised asjad klassikul.
Proovi kas see benapaagi aurude koguja on korras sul. Asub juhipoolses tiivas tule taga. Sinna läheb 2 voolikut: väike ja suur, mis omakorda lähevad sisselaskekollektorisse. Kõigepealt kuula, kas on leket kuulda, siis pigista väike volla kinni ja vaata, kas midagi muutub, suurega võid sama asja proovida. Põhimõtteliselt võid need sisselaskekolle küljest lahti ühendada ja näpud ette panna.

pöörded kõrgel

Postitatud: K Apr 06, 2011 19:43
Postitas RAF
Proovi kas see benapaagi aurude koguja on korras sul. Asub juhipoolses tiivas tule taga. Sinna läheb 2 voolikut:...

Kas kellelgi on mingit täpsemat infi (näiteks pdf või muud sarnast) selle asjanduse korrasoleku kontrollimise kohta, kuidas seda täpselt mõõta teha?
Seal on selline klapp või asi, mille küljes on pistikupesa millesse lähevad juhtmed pistikuga. kuidas selle korrasolekut kontrollida?

ps - susinat seal küll ei olnud ja voolikud on tugevad plastist. pragusid ega muud järeleandvat ei olnud näha.

pöörded kõrgel

Postitatud: N Apr 07, 2011 1:08
Postitas KT100
Mul on täielikult mehhaaniline klapp igaljuhul. Uuematel on vist seal üks solenoidklapp vms. Ilmselt siis ka 1 vaakumvolla vähem sisselaskekollesse minemas. Mul just see volla lekkis, mis seda klappi lülitab. Sul siis üks volla tuleb paagist ja üks vähe suurem läheb sisselaskesse, selle suure kinni pigistamine annab sulle infot.
Kui sellega ühelpool, siis piduri vaakumvõimendi kontroll ja etc etc...

pöörded kõrgel

Postitatud: N Apr 07, 2011 9:52
Postitas RAF
kuidas eda piduri vaakumvõimu veel kontrollitakse?
Kui ma mingil päeval piduri võimu suunduvat kummivoolikut sealt küljest proovisin kätte saada siis see lahtisakutamisel tegi küll sellist susinat nagu seal sees poleks üldse õhku.

pöörded kõrgel

Postitatud: N Apr 07, 2011 9:54
Postitas KT100
Kui pärast mõneajast seismist susinat teeb, siis on korras.

pöörded kõrgel

Postitatud: N Apr 07, 2011 11:23
Postitas RAF
Huvitav, kas 2h seismisest piisab?
Antud juhul on pidurivõimus vaakum alles.

pöörded kõrgel

Postitatud: N Apr 07, 2011 23:09
Postitas KT100

pöörded kõrgel

Postitatud: R Apr 08, 2011 11:32
Postitas RAF

see on täitsa tuttav teema. selle oli keegi hiljuti pdf-ina siia ülesse riputanud. ;)

pöörded kõrgel

Postitatud: R Apr 08, 2011 13:37
Postitas KT100
nojah, mul on mõtted otsas igaljuhul :drink: