Edit: pigem selleks, et varjutada Teageri eelmist pilti

Lisatud failid
Soovitus: vett kallata külmale turbole peale. Kuuma puhul jääb šõu liiga lühikeseks. Aga see eest on see efektne.Algselt postitas: IFF
Ja kuidas Turboga vett keeta
Soovitus: vett kallata külmale turbole peale. Kuuma puhul jääb šõu liiga lühikeseks. Aga see eest on see efektne.[/quote]Algselt postitas: IFF
Ja kuidas Turboga vett keeta
Ma arvan, et vibra jäi selle tõttu, et viimase tasakaalustamise ajal olid veljed juba mõnusalt sitased.Algselt postitas: IFF
Ja ennnäe imet, vibra pea, et kadunud, (kuigi tõesti väga väike vibra jäi justkui alles aga eks Tallinna teed on seda soosinud, väike ebatasakaal on kindlasti).![]()
Algselt postitas: suurMa arvan, et vibra jäi selle tõttu, et viimase tasakaalustamise ajal olid veljed juba mõnusalt sitased.Algselt postitas: IFF
Ja ennnäe imet, vibra pea, et kadunud, (kuigi tõesti väga väike vibra jäi justkui alles aga eks Tallinna teed on seda soosinud, väike ebatasakaal on kindlasti).![]()
Algselt postitas: IFF
...eriti arvestades, et peaaegu kõik eelneva aja millal auto seisis, sõitsin ringi 1,2L Fiat Puntoga, mis iseenesest ajas asja ära kuid seda magusam oli tagasi oma auto rooli istuda.
Kas ECUs polnud üldse probleeme või oli siiski seal ka mõni kotermann?Algselt postitas: IFF
Nüüdseks on kaas saablaste abiga jõudnud asi nii kaugele, et tühikäik enam ei kõigu ning masin käib taas. Tänud siinkohal Sebastinaile, kes „vabatahtlikult” läbis peenmehaanika jootmis harjutused suures koguses lühikesel perioodil.
Proovitud kõvasti erinevaid ECU’sid ning softe, saigi ECU’de vead ning head välja nuhitud, tuli välja, et süüdlane oli hoopis Fuelcuttoffdefender, mis ei suutnud MAP’i andurile anda piisavalt täpset „infot” (Kuigi sai kaks korda kontrollitud).
Algselt postitas: suur
Kas ECUs polnud üldse probleeme või oli siiski seal ka mõni kotermann?
Algselt postitas: Sebastian
IFF, kui arvad DI vigase olema, siis welcome to club.
Ka mul hakkas pärast teist katset natuke "puterdama" e. siis tunne nagu mõni pütt jätaks vahele. Vabalt võisid ka küünlad viga saada. Vahetan, eks siis selgub.
Krt. kiivri alt detonatsiooni ei kuule ju!
Algselt postitas: sebastian
DI viga tundus ka mulle ainukese loogilise asjana. Segu oli sul lahja vähemalt kahes silindris, nagu küünalde järgi otsustada võis.
Igavesti tore kuulda, et midagi eriti hullu siiski ei juhtunud
ps. kolvid ikka terved?