Ilmselgelt on see teema tekitatud lihtsalt kellegi/millegi mustamiseks. Uskumatu on see, et diagnoos pannakse enne auto hooldusajalooga tutvumist. Kogenud auto hooldajana peaks härra teadma, et paljudel klientidel meeldib rääkida asjad oluliselt ilusamaks kui nad tegelikult on. Eks tehke omad järeldused.
Vikingi säästuhooldus:
1. Mootoriõlist- GM (ehk ka Saab senini) on kehtestanud standardi, millele peab vastama mootoriõli, mida soovitakse valada Saabi mootorisse. Kõige viimane ehk hetkel kehtiv on dexos2, mis on oluliselt kõrgemate nõuetega kui GMi eelmine. Säästuhoolduses on kasutuses mootoriõli, mis vastab dexos2 standardile. Kui spetsialistid on lugenud Saabi hooldusraamatut või teisi matrejale siis nad on ka kursis, mis ajast on see standard miinimumiks, et sõita tehase ettenähtud välpasid. Kas sõnakamate spetsialistide teenindustes pakutav õli omab dexos2 standardit? Ilmselt mitte aga võibolla on nende õli veel parem? Loodame, et on. Kuid peita ennast õli tootja nime taha ja väita, et pakume väidetavalt parimat ja ainult ostja huvidest lähtuvalt, see on ainult pool tõde. Või väita, et loobusime originaalist, sest meie arvates on see saast, ikka ainult pool tõde.
Viking kasutab säästuhoolduses Statoili GMi mudelitele mõeldud mootoriõli, mis vastab GMi kõige uuemale ja rangemale sandardile dexsos2.
Kui tarkadele spetsialistidele teeb muret, et originaal õli on saast siis saab kinnitada, et on tõestatud Mobili õlide kasutamist originaal pakendis teatud pakendite puhul (paraku GM ei avalikusta, oleks endalgi hea teada).
Kuid üks väike tähelepanek lisaks. Miks soovitavd GMi hooldusraamatud ja teatud kleebised autol kasutada Mobil 1 õli? Lihtsalt reklaam?
Siinkohal ma ei soovi väita, et GM kasutab ainult Mobil 1 mootoriõli, kindlasti on üheks ka näiteks Fuchs.
2. Säästuhoolduse filtrid jne. Tulge autoga säästuhooldusesse ja hiljem võtke kõik filtrid uuesti küljest ära ja vaadake siis millega tegu. Säästuhooldust on pakutud terve aasta ja väidetavalt lähevad osad pärast säästuhooldust kohe Troosti hooldusesse. Siis peaks Troostis olema väga hästi teda, mis filtreid kasutatakse.
Kui Viking võtab laost NGK küünla NGK pakendist siis ei tohi ta müüa seda originaal küünlana. Sama kehtib ka kõigi filtritega, mida kasutatakse. Ei saa müüa sama õlifiltrit originaali pähe kui me ei ole seda Saabi tehasest tellinud, kuigi tegu on sama filtri tootjaga. Ma ei püüa väita, et kõik on sama säästuhoolduses, mis originaal kuid valdavas enamuse.
3. Tehnohoolduse töö. Kasutatakse vähemalt -35% alet.
Säästuhoolduse eesmärk on hoida klienti Vikingis- kõik- see ei ole pettus ühekordseks kasumi teenimiseks läbi pakutava saasta.
Ahvidele:
Auto omanik teostas tehnilise hoolduse (väikese) esinduses, kuid ei soovinud vahetada mitte ühtegi vigast või purunenud detaili. Hiljem hakkas süda valutama ja läks kuuri siiski üht-teist tegema. Kuuri uksel aga väitis, et käisin just esinduses hoolduses aga auto ikka koliseb jne.
täpsustaks pisut
1. troost auto on teadlik, et antud saab on teostanud hooldused 20tuh km välpadena ning hooldusraamatuga tutvunud.
2. antud teema ei käsitle muid vigu ja probleeme mis lisaks väntvõlli kinnikiilumisele esinevad.
3. soovitus kõikidele teenindajatele- kirjutage arvetele esinevad probleemid mis vajaksid lahendamist.oluline just vaidlusolukorras kui klient väidab üht ja teenindus teist.et poleks kahtpidist mõistmist.
4.ei kinnita ega lükka ümber, et dexos2 standardile vastab GM toode, mille tegeliku tootjani pole kahjuks seni õnnestunud jälile saada, on piisav nt arenenud riikide oludes, mitte meie ida regioonis kus kütus ei vasta nõuetele ja võimalik, et paljud uuemat tüüpi sõiduautod ei tohikski meil seda kütust kasutada.mida iganes, kuid on tõepoolest vaja kasutada maksimaalse kvaliteediga õlisid ning minimaalseid, ka soovituslikust väiksemaid välpe.
saastumine ja taaga ja nõe teke on siiski pikemaajalisem protsess.probleemid hakkavad ilmnema tihti just olukorras kui garantiiaeg hakkab läbi saama.ja mida siis klient on valesti teinud ja kelle poole hädas pöörduda?
targem on seega ennetada antud olukorda.sama probleem ei ole vaid saabi pärusmaa, vaid kimbutab ka eriti automarki BMW
loomulikult 30tuh välp on absoluutselt lubamatu...
5. ja siis tekkis küsimus.miks peabki volitatud diiler müüma nö pakendit? kas vaba valikuvõimalus puudub.andke kliendile valida..garantii peab säilima.
6.siiski kaldun arvama, et võrdsetes ning ka ekstreemsetes tingimustes kaotab odav õli poolel teel oma head omadused
7. ja loomulikult esineb ses lõputus loomaaias ka arulagedaid ning pahatahtlikke võibolla ka hooletuid kliente
8. meie töö on neid kasvatada ja harida
9.epiloogiks-miks peakski uskuma veendunult tehasesoovitusi.kaasaja autotööstus on siiski orienteerunud turul tootmisele eesmärgiga, et auto ei kestakski üle ca 5aasta.samuti ei näe ju tehas probleemi kui garantiiajal probleemide % on siiski kaduvväike.kõik, mis juhtub peale garantiid, ei ole oluline.siis tuleb mängu uus eesmärk- müüa võimalikult palju juppe järelturule.naiivne on arvata,et nt tehaseinsenerid ei suuda tootmisesse anda paremaid lahendusi kui nad on..näitena abs moodulid, erinevad pikslite probleemid jne..neid saaks teha igikestvaiks, kuid ei...pole kasulik
:notworthy: