3. leht 3-st

Saab 9-3 Aero, 2001, valka

Postitatud: N Mär 22, 2012 14:46
Postitas valka
Pilt
Käisin karjääri tegemas :)

Saab 9-3 Aero, 2001, valka

Postitatud: N Mär 22, 2012 14:50
Postitas rantto
:love:Hoopis teine tera.

Saab 9-3 Aero, 2001, valka

Postitatud: N Mär 22, 2012 16:05
Postitas ebuprofen
kadestan kadestan :D

Saab 9-3 Aero, 2001, valka

Postitatud: R Mär 23, 2012 14:48
Postitas vvs
Võibolla on asi tee reljeefis aga koobas tundub kuidagi tühi olevat :D

Sa Aero velgi ei viitsi korra alla toppida, et näha sobivust?

Saab 9-3 Aero, 2001, valka

Postitatud: R Mär 23, 2012 15:50
Postitas valka
Võibolla on asi tee reljeefis aga koobas tundub kuidagi tühi olevat :D

Sa Aero velgi ei viitsi korra alla toppida, et näha sobivust?

Seal pind üsna viltu, arvan et seepärast tundub tühi olevat. Sileda pinna peal on pilt teine. Aero veljed hoian uueks talveperioodiks :cool: Madalaima koha pealt praegu ainult 15cm kliirensit, madalamaks lasta siis hakkab juba läbivust segama.
Tunnetuse osas poleks arvanud et nii suur vahe olla võiks. 3cm laiem ja 2,5cm madalam rehv on ikka teine tera :thumb:

Saab 9-3 Aero, 2001, valka

Postitatud: R Mär 23, 2012 17:53
Postitas vvs
Ootan siis talve :D

Auto on kindlasti stabiilsem ja kurvides mõnusam antud koosluses :) Rehv jäi 215/45 17?

Saab 9-3 Aero, 2001, valka

Postitatud: E Mär 26, 2012 10:15
Postitas valka
Ootan siis talve :D

Auto on kindlasti stabiilsem ja kurvides mõnusam antud koosluses :) Rehv jäi 215/45 17?

Uus rehv on 225/45/17 vs vana 195/65/15. Spido erinevust ei ole ja ka täislastiga sõites ei käi rehv kuhugi vastu. Mina häppi :headbang:

Saab 9-3 Aero, 2001, valka

Postitatud: E Mär 26, 2012 12:12
Postitas ebuprofen
valka, mis arvad, kas 205/50 17 ei hakka ka kuskile vastu käia?

Saab 9-3 Aero, 2001, valka

Postitatud: E Mär 26, 2012 12:59
Postitas Cyber
valka, mis arvad, kas 205/50 17 ei hakka ka kuskile vastu käia?
see on 225/45/17-ga sisuliselt samade välismõõtmetega (va laius siis), niiet vaevalt hakkab. Kõrguse vahe on 2.5mm.

Saab 9-3 Aero, 2001, valka

Postitatud: E Mär 26, 2012 13:30
Postitas valka
Mõõtude võrdlemiseks on hea koht siin
Kui midagi peaks hakkama vastu käima siis tuleb väike protseduur läbi teha :)

terv,
valka

Saab 9-3 Aero, 2001, valka

Postitatud: E Mär 26, 2012 13:36
Postitas ebuprofen
ok, tänud mehed :beer:

Saab 9-3 Aero, 2001, valka

Postitatud: N Apr 12, 2012 10:23
Postitas valka
Eile sai autole taha teine stabika varras (ARB) juurde monteeritud ja vahe on tuntav :head: Lisajäikuse jaoks said vardad paarist kohast omavahel kokku ka tõmmatud. See oleks justkui puzzle puuduolev tükk mis nüüd paika sai ja pildi komplektseks tegi. Põhimõtteliselt kõik sõidu aspektid on paranenud - pööramine on tummisem, kui pöörad siis läheb mitte ei mõtle enne, igasugused augud on vähem tuntavad, pikirööpaid ei loe nii palju, kiirendades on rool stabiilsem jne. Kõige tulemuslikum 25€ mis siiani autosse investeeritud :)
Mis siis järgmiseks, roolilati klamber ja 6-punkti ämblik? :evil:

Saab 9-3 Aero, 2001, valka

Postitatud: E Mai 28, 2012 23:53
Postitas valka
Sai üle pika aja Saabikult suurem mustus maha pestud ja nahale hooldus tehtud.
Tulemus:


terv,
valka

Lisatud failid

Saab 9-3 Aero, 2001, valka

Postitatud: E Juul 09, 2012 18:59
Postitas valka
Paar päeva tagasi lõppes minu esimene pikem ots Saabiga. 11 päevaga sai läbitud 9 riiki ja 5680km ning kõige kaugemaks punktiks tee peal oli Hollandi pealinn Amsterdam. Keskmine kütusekulu kogu reisi peale sai kusagil 8,5L/100km kanti mis pole üldse paha arvestades kiirteede keskmist kiirust ja linnavahel nõkerdamisi. Ainsad "kaod" reisil olid kohe läti piiril läbi läinud üks esituli ja 1000km hiljem ka teine. Lisaks hakkas ilmselt mingi puks rooli keeramisel häält tegema. Tsehhis sai proovitud ka müstilist 100-oktaaniga kütust :head: Igaljuhul au ja kiitus autole mis suudab olla ühel ajal kiire, ökonoomne, mahukas ja mugav.

terv,
valka

Saab 9-3 Aero, 2001, valka

Postitatud: P Nov 29, 2015 14:16
Postitas valka
Aero vahetas peremeest. Jääme uue omaniku postitusi ootama :eureka: