22. leht 29-st
Uus Saab 9-5
Postitatud: N Nov 04, 2010 11:57
Postitas Jupats
Millegiga peab ju seda õnnetut käigukasti kompenseerima. e-LSD on selles suhtes õnnestunud käik. Eelkõige tuleb ta esile talvistes oludes. Lipulaev peaks olema saadaval maksimaalsete lisadega. Mina isiklikult oleks lisanud suure V8 mootori USA turu jaoks ning väga võimsa V6/R4 mootori Euroopa hullude jaoks. Inimesed tahavad suuri numbreid, mitte reaalselt kiiresti liikuvat autot. Isegi kui neid väga võimsaid variante ei osteta, tõuseb sellega margi väärtus.
TurboX on minu meelest täiesti ebaõnnestunud eksemplaar. Keegi ei saa aru, mis tegelane ta täpselt nüüd on. Kuna tegemist on niši autoga, siis selle puhul oleks manuaalkast vägagi õigustatud. Average Joe seda ostma ei lähe. Samuti tundub kuudiga versioon lausa raiskamisena.
Selliste mudelitega peab alati kreisiks minema. Teinud siis selle näiteks kupeeks, 50" velgedega ja 7 turboga(suurustav näide). Praegu ei paista see auto millegi erilisega silma. Ei kõlba eriti linnas sõita, rajal, ega ka ekstreemsetes oludes.
Uus Saab 9-5
Postitatud: N Nov 04, 2010 14:32
Postitas daags
Jupats, kas pead silmas midagi sellist - mis oleks kreisi ja ajuvaba masin. Samas miks mitte ei võiks Saab Spykeri all mõnd ekslusiiv mudelit proovida?

Uus Saab 9-5
Postitatud: N Nov 04, 2010 14:37
Postitas AntonG
Miks mitte selline näiteks

Uus Saab 9-5
Postitatud: N Nov 04, 2010 14:40
Postitas Jupats
Just midagi sellist...
Tegelikult oleks aeg Aero-X uuesti ellu äratada. Lisada veel 200hp ja piiratud koguses tootmisesse lasta.
EDIT: Näe Anton jagab mõtet;)
Uus Saab 9-5
Postitatud: N Nov 04, 2010 14:53
Postitas S9K
See oleks siis 600+ hj. Vat sellise hulgaga juba müüks. Mingi 400 hj on kindlalt VÄHE sellisele. Olgem ausad, mitte kedagi ei koti summutist väljuv heitgaaside kogus grammides. 9-5 ise tuleks JÕULISEMAKS teha (välimus) ja rohkem toorest jõudu.
Uus Saab 9-5
Postitatud: N Nov 04, 2010 15:54
Postitas anthillse
Mees sa ei kujuta ette kui palju neid rohelisi on, kui ma ei eksi siis ainult Eestis, Lätis,Leedus ja Prantsusmaal sa ei pea tossu pärast maksma, enamus euroopa riikides maksad ogaraks palju sul summutist seda jama tuleb .
Raha loeb.
Soomes vist bensiini maksu ei ole aga soomes 2.0 Diislimaks mis on 645 euri aasta.
Uus Saab 9-5
Postitatud: N Nov 04, 2010 17:09
Postitas Jupats
Samas leidub rämedalt palju inimesi, keda need maksud ei koti. Vastasel juhul M5, AMG, RS ja muud asjad ei müüks nii hästi;)
Uus Saab 9-5
Postitatud: N Nov 04, 2010 17:20
Postitas romza
Mobile.de-s juba päris palju uue põlvkonna 9-5si müügil. 2,0T XWD variandid tunduvad kõige huvitavamad isendid. Ootaks veel aastakese, siis saab sealt juba midagi vaatama hakata.
Huvitav, et ka HIRSH variante on päris mitmeid, kuigi tavamudeliga võrreldes võimsuse vahet pole.
Uus Saab 9-5
Postitatud: N Nov 04, 2010 18:35
Postitas eston21
põdrakleepsutuuning ilmselt, sest hrish toob oma looma alles järgmisel nädalal
zürichi autonäitusel välja.
Uus Saab 9-5
Postitatud: N Nov 04, 2010 23:25
Postitas ErQ
Kui reklaami vaadata, siis 0:31 justkui pikk katuseluuk (klaaskatus). Ongi selline varustuses?
Vb tegemist minu väsinud silmadega, aga seda sinist alatooni ka ei tuvasta ei esi- ega tagatuledes. See sinine alatoon mind isiklikult pärisauto juures ikka väga häiris. Jah, ma saan aru küll, et tegemist tõlgendusega jäisest põhjamaast jne, kuid lööb silme ette kohe selle hiinlaste eelmise kere facelifti.
Uus Saab 9-5
Postitatud: N Nov 04, 2010 23:28
Postitas timutit
Uus Saab 9-5
Postitatud: N Nov 04, 2010 23:31
Postitas ErQ
Välimus (esistange) lubab arvata, et müüja luiskab natuke

Aero see küll ei ole.
EDIT: kuigi jah, tegemist reklaamfotodega vist.
Uus Saab 9-5
Postitatud: R Nov 05, 2010 0:08
Postitas Skybound
Tegemist oli ühede esimeste piltidega, mis autost avalikkuse ette jõudsid 2009. aastal. Seega pilti sellest Hirschist kahjuks pole...
Algselt postitas: ErQ
Kui reklaami vaadata, siis 0:31 justkui pikk katuseluuk (klaaskatus). Ongi selline varustuses?
Peaks olema jah. Võibolla mäletan valesti, aga kusagilt olen lugenud, et selline luuk saadaval alates MY2011.
Lisatud failid
Uus Saab 9-5
Postitatud: R Nov 05, 2010 8:30
Postitas Cyber
[url=
http://www.saabsunited.com/2010/11/hirs ... urich.html]Saabsunited kirjutas[]/url]sellest Hirschist, seal on ka pilt.
The car is fitted with the following:
* 330hp /430Nm (2.8T V6 XWD)
* Forged 9×20” aluminium wheels
* Stainless steel sports exhaust system
* Brake upgrade (Saab accessory)
* Lowering spring kit
* Centre console upgrade
* Aluminium pedals
Uus Saab 9-5
Postitatud: R Nov 05, 2010 11:30
Postitas RStorm
9-5st võiks tulla ka kuskil 500 hj versioon, konkurent audi rs6-le;). Bi-turbo peale sellele V6-le:drive:
Uus Saab 9-5
Postitatud: R Nov 05, 2010 15:43
Postitas S9K
* 330hp /430Nm (2.8T V6 XWD) - Liiga vähe
* Forged 9×20” aluminium wheels - Pole piisavalt offseti
* Stainless steel sports exhaust system - reklaam
* Brake upgrade (Saab accessory) - uued klotsid
* Lowering spring kit - lõigatud vedrud
* Centre console upgrade - tapetseeritud keskkonsool
* Aluminium pedals - jalgratta pedaalid
Uus Saab 9-5
Postitatud: L Nov 06, 2010 0:07
Postitas dreamer12
Algselt postitas: Jupats
TurboX on minu meelest täiesti ebaõnnestunud eksemplaar. Keegi ei saa aru, mis tegelane ta täpselt nüüd on. Kuna tegemist on niši autoga, siis selle puhul oleks manuaalkast vägagi õigustatud.
On olemas selliseid isendeid ja üsna palju. Rootsis liigub Blocket kaudu üsna vähese läbisõiduga isendeid! 9-3 Aerogi on manuaaliga teine tera kui automaadiga!
Siin TurboX sisevaade. Navi ja manuaal mõlemad sellel võimalikud.
Lisatud failid
Uus Saab 9-5
Postitatud: N Nov 11, 2010 10:56
Postitas mlcads
eile nägin esimest korda 9-5 eesti numbritega, hall värvi, Kotka ja Tondi ristmikul, kena ja ei ole teiste autodega sarnane, eriti meeldisid US-stiilis täislaiuse ulatuses punased tagaLEDid
Uus Saab 9-5
Postitatud: N Nov 11, 2010 11:19
Postitas teager
Uus Saab 9-5
Postitatud: N Nov 11, 2010 11:23
Postitas mlcads
Keskkonsooliga võiks jah midagi apremat ette võtta. Kui kallis on tegelt see "esialgne" ehk prototüübil näidatud variant? Ok, igasugused linearid on üks asi, sinna sobiks ka see kole plastik, aga Aerol võiks ikka korralik armatuur olla
Uus Saab 9-5
Postitatud: N Nov 11, 2010 11:37
Postitas AntonG
Näeb välja küll hea, aga siiski see on eelmine sajand. Liiga vähe on modifitseeritud võrreldes standard AERO(ga) :
330hp /430Nm (2.8T V6 XWD)
Forged 9×20” aluminium wheels
Stainless steel sports exhaust system
Brake upgrade (Saab accessory)
Lowering spring kit
Centre console upgrade
Aluminium pedals
Arvan et on aeg Hirshiga koostööd lõppetamiseks.
Spyker võiks juba mingi tõsisema tuunija kutsuda, kas näiteks Switzer või Hamann. Või isegi Spyker ise saaks Saabide tuunijaks. Näiteks Saab 9-5 Spyker võiks olla M5 konkurent. V8 mootoriga ikka , jne .
Kahjuks seda veel kaua oodata, kui üldse juhtub kunagi.
PS: aga niikuinii isegi ''lihtne'' uus AERO maksab 860 K eek , ehk minu jaoks see ei ole nii oluline

Uus Saab 9-5
Postitatud: N Nov 11, 2010 11:46
Postitas mart284
Vaadake nüüd ringi ja mõelge, kes siit ostaks endale 500hj V8 Saabi? Või kes Eestis ostaks endale sellise masina? Sellise raha omanikud vaatavad harilikult teiste markide poole...
Palju mõistlikum oleks seda "entry level" 9-5 odavamalt müüa, et Saabil ikka elu sees püsiks, kui toota 7 super Saabi, mis seisavad salongi aknal.
Muidugi on kena kiibitseda ja unistada, kuid unistades söönuks ei saa.
Uus Saab 9-5
Postitatud: N Nov 11, 2010 11:49
Postitas AntonG
Mart, kui Saab liitus Spyker(ga) , siis algas teine ajaloo. See ei ole enam GM auto. Ja kui Saab oleks esitanud tõsiselt head autot V8 mootoriga, miks mitte seda osta ka nendele kellel on raha.
Hirschi tuuning peaks olema standard varustuses AERO mudelitel.Just Hirve kleebis ja aluminium pedaalid ei anna autole lisaväärtust.
Uus Saab 9-5
Postitatud: N Nov 11, 2010 11:56
Postitas mlcads
Heh, hästi öeldud!
Algselt postitas: AntonG
Just Hirve kleebis ja aluminium pedaalid ei anna autole lisaväärtust.
Uus Saab 9-5
Postitatud: N Nov 11, 2010 11:59
Postitas spark
Spyker-i V8 on Audi oma ja ise mõne auto nimel seda konstrueerida on vist suht mõttetu.
GM juurtega 9-5 oleks saanud kasutada mõnda Chevi (6,2V8 näiteks) mootorit
aga siis oleks ka platvorm pidanud teine olema - midagi Austraallastelt (lehekülje üleval on Holdeni pilt) tagavedu ja V8