24. leht 37-st
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Sept 18, 2009 10:32
Postitas romza
Väga ilus

Tuuning Ken Blocki auto stiilis. Et kui teha, siis teha juba asjalikult.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Sept 18, 2009 10:37
Postitas Cyber
Mmm .. värvutid turbs... at least +10hp..

:D
Huvitav, kui kiirelt see värv sealt ära põleb?? Või loodad sa, et külm pool nii tuliseks ei lähe, et värvi kärssama ajaks?
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Sept 18, 2009 10:41
Postitas romza
No ega see mootoriplokk ka vähem kuuma saa

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Sept 18, 2009 10:50
Postitas Cyber
No plokk sul vaevalt üle 100 kraadi läheb ja seda peab värv vastu küll. Kui aga vurr korralikult tööle panna, siis kuum pool on kordades kõrgemal, isegi hõõguma hakkab. Kui see värv just väga spegiaalne ja kõrge temperatuuritaluvusega pole, siis tõmbab ta sealt uttu mõne aja pärast... Loota muidugi võib, et tänu pidevalt õhuvoolule külmas pooles see NII soojaks ei lähe
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Sept 18, 2009 11:12
Postitas suur
bling-bling.
Cyber, ära nüüd torise. Las poisid mässavad ja katsetavad. Aega on, huvi on - andke minna!
bling-bling
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Sept 18, 2009 11:49
Postitas S9K
Suur tule kapist välja
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Sept 18, 2009 12:05
Postitas Eleri
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Suur tule kapist välja
Ära pane tähele, eks ikka need kadetsevad, kes ise midagi korda saata ei suuda peale igisemise.
Minu poolt igatahes edu! Vähemalt veedab inimene oma vaba aega kasulikumalt kui maha magades või iseennast hävitades.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Sept 18, 2009 14:22
Postitas saabu14jr
On need ikka kuumuskindla värviga tehtud või ei?
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Sept 18, 2009 14:29
Postitas S9K
Ma ei usu, et seal nii kuumaks läheb, aga näeme. Kõigepealt tuleb asi jooksma saada.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Sept 18, 2009 14:35
Postitas Jaanus
Turbo kuuma osa temperatuur peaks piinamise järgi kuskil 800c juurde jääma

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Sept 18, 2009 14:51
Postitas sebastian
Algselt postitas: Jaanus
Turbo kuuma osa temperatuur peaks piinamise järgi kuskil 800c juurde jääma
Nii ta peaks olema jah. Väljalaskekollektoris üle 950 kraadi ja hakkavadki asjad vaikselt (tegelikult küll kiiremini, kui arvata võiks) sulama-katkema. Liiga lahja segu, liiga hiline süüde, tugev
backpressure enne ja pärast turbot...nii see põrgukuumus suht kiiresti tulebki

Saabninethousandi Holset (vist ikka oli?) on selles suhtes natuke "sõbralikum", aga väiksemad Mitsud ja GT28-30 vurrid ei andesta selliseid küpsetamisi.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Sept 18, 2009 15:03
Postitas suur
Ega muus osas polegi hullu, aga kui külma osa värvkate ikka kuuma ei kannata, läheb see üsna kiiresti koledaks.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Sept 18, 2009 15:12
Postitas spark
mis te norite, ta tahtis turbo juba ette, hõõguvaks värvida

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Sept 18, 2009 15:35
Postitas Homersimpson
Ehitada talle ju meeldib .... kui värv kole, siis läheb termokott pähe

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Sept 18, 2009 20:39
Postitas TaaviR
Äkki on siin mõni musta värvkattega auto omanik? Katsuge kuumal suvepäeval oma auto värvkatet...väga kaua kätt peal ei hoia ju? Olen enne kah mootori külge käivaid vidinaid värvinud ja võib öelda, et aasta pärast näeb see mootoriplokk samasugune välja:wise: Autovärvid kannatavad päris kõrgeid temperatuure. Turbo KUUMA osa ei ole tõesti mõtet värvima hakata. Aga eks aeg näitab, mis saab sellest värvist.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: L Sept 19, 2009 6:07
Postitas S9K
Algselt postitas: sebastian
Saabninethousandi Holset (vist ikka oli?) on selles suhtes natuke "sõbralikum", aga väiksemad Mitsud ja GT28-30 vurrid ei andesta selliseid küpsetamisi.
Lisaks on minul kuumakoda numbriga 16, ja Hookil on 14, seega oleks minul kuum osa veel külmem kui tal. Seda suurt jurakat ei aja üldse nii kiiresti kuumaks kui pisikesel turbol.
Algselt postitas: TaaviR
Turbo KUUMA osa ei ole tõesti mõtet värvima hakata.
Kuum osa muudab ise värvi, vastavalt gaasipedaali asendile;) Seda pole kohe kindlasti vaja värvida.
Lisaks arvestame nüüd siia selle, et külm pool on kuumast poolest ikka üsna kaugel, lisaks on nende vahel õlijahutusega laagrikoda. Kas te nüüd ise ka ette kujutate kuidas see ala 800 kraadine õhk kuumalt kojalt üle kandub külmale kojale

, väga ei. Liikuge veidi netis ringi, siis leiate küllaldaselt autosi, millel on see etapp juba läbi käidud ja asi kestab.
Inspiratsiooni sain siit

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: L Sept 19, 2009 15:57
Postitas iroman
See peaks olema pulbervärvitud. Sul ilmselt mitte. A muidu ilus Y
Lisatud failid
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Sept 20, 2009 21:28
Postitas S9K
Täna selgus tõsiasi, et ka teist väntvõlli ei saa kasutada. Nimelt olid neljanda silindri kaela karastatud pinnal mikro mõrad. Peab jällegi uut hakkama otsima. Cooleri sain ka täna paika pandud ja värvija andis märku, et on aeg auto tema juurde liigutada. Seda ma teen homme:thumb:
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: E Sept 21, 2009 0:10
Postitas Jupats
Sinu pärast SK9, pidin ma muutma postistuste kuvamist kasutaja seadetes. Enne oli nii, et teema kõik postitused kuvati ühel lehel. Nüüd pean aga 30 kaupa lehitsema. Vastasel juhul ei saa su teemat lugeda. Laeb krt ca 10min:D:D:D
Vaatan, et oranž värv on su lemmikuks tekkinud
Sry OT
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Okt 04, 2009 10:26
Postitas S9K
Sai selline asi omale teha lastud

See pilt on võetud ühe väga võimsa Saabi pealt, tiba modifitseeritud kujul.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Okt 04, 2009 10:36
Postitas ARZT
See pilt räägib iseenda eest...

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Okt 04, 2009 10:52
Postitas ivomets
sind ei saa ikka tõsiselt võtta snt; selle asemel, et masin liikuma saada, sa tegeled mingi tilu-liluga.... mukid turbiine ja ennast

; nagu see annaks miskit hp juurde, rohkem nagu selline naiste värk, see ehtimine. meeste asjad ikka sellised tõsised ja toimivad peaks olema.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Okt 04, 2009 10:59
Postitas S9K
Auto ehitamine ei ole seisma jäänud
Üritan oma elustiili pisut muuta. Kõige ehedam näide on see, et hetkel on jalatsi paelte sidumine juba raskendatud tegevus, ähid ja puhid nagu paistes karu. Tattoo-d tahtsin juba tükk aega tagasi teha ja see pilt oli nagu rusikas silmaauku.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Okt 04, 2009 14:32
Postitas Skybound
See tatu on ikka eht ja igavene? Saada see pilt Swade'le, tal oli vist taoliste asjade jaoks oma rubriik

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Okt 04, 2009 15:49
Postitas S9K
See tatokas on täiesti ehtne. Sai üks asi veel hetk tagasi ostetud

Muidugi mul on sadul tiba kõrgemal:D
Kohalikku terviserada vallutama
[img]
http://img23.imageshack.us/img23/9163/i ... medium.jpg[/Img]