26. leht 37-st

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Nov 11, 2009 22:39
Postitas S9K
Sensorid tunduvat töötavat, välja arvatud vända asendi andur mida ma mõõta ei oska väga :D ja seda tegelikult vist mõõta ei tohigi. Aga head sõbrad siit foorumist on ulatanud abistava käe ja ehk mõne päeva pärast saabub ka uus andur. Seniks aga proovin parandada muud vajalikud asjad.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Nov 12, 2009 10:37
Postitas sebastian
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Sensorid tunduvat töötavat, välja arvatud vända asendi andur mida ma mõõta ei oska väga :D ja seda tegelikult vist mõõta ei tohigi. Aga head sõbrad siit foorumist on ulatanud abistava käe ja ehk mõne päeva pärast saabub ka uus andur. Seniks aga proovin parandada muud vajalikud asjad.
Vist juba ütlesin sulle, et tohib mõõta küll ;)

Uuema tüübi anduri sees on tavaline mähis, mille takistus peab olema 550 oomi, pluss-miinus 50 oomi.
Anduril on väljund (signaal ja maandus), mis annavad siinuspinge impulsse kuni 2V.
See andur genereerib ise pinget.

Vanema tüübi Hall anduriga sensor ilmselt ei näita mõõtes midagi asjalikku. Vastupidiselt uuemale andurile, see jublakas pinget ise ei tekita, vaid tahab saada sisendisse 5V reference pinget (kolmas kontakt) ja väljundisse annab siis vastavalt ristkülik-impulsse tuginedes sisendi 5-le voldile.
Too 5 volti pinge saadakse ECU-s DC-DC konverterist. Ehk lihtsalt maakeeli: 12 voldist tehakse 5 volti.
Natuke sarnane MAP sensorile, mis ka soovib 5V saada, et oskaks väljundisse midagi anda.

edit: tonnisel on Lambda andur see, mis tavalist testrit (multimeetrit) eriti ei salli. Kui kahtlus, et ei tööta, pole mõtet seda niisama mõõtma hakata, et "äkki on lühis või katkestus".
Ohtlik on just takistuse mõõtmine lahtiühendatud anduril.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Nov 12, 2009 13:16
Postitas S9K
Mõõtsin CPS-i väljund pinge ära, 0.2 volti. Järelikult läbi.

E: Ikkagi pole vast läbi, mõõdetud sai alalispinget, mõõtes aga vahelduvpinget sain lausa 5.5 volti vahepeal. Mõlemad andurid näitavad samu numbreid, seega andur korras. Mulle lihtsalt tundub, et külm käivitusega on mingi jama, süütamised silindris lähevad aina paremaks/rohkemaks. Vahepeal viskab ca 500 rpm-ni tahhomeetri, aga käima siiski ei lähe.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Nov 14, 2009 17:48
Postitas S9K
Oijah, mõistus otsas, mitte midagi ei oska enam mõõta, ega seadistada.

Tahtsin täna käima tõmmata aga nii palju tagasilööke. Esmalt No Feari vaakumvõimendi mäda, see juba kolmas. Esimest proovisin parandada, sai hulganisti plekki peale keevitatud, ei ole sellest ka kasu, mikro auke täis. Siis pistsin ta lihtsalt vahele, et saaks pumbagi külge ja pidurid toimima, piduri torude otsad ei sobi. ABS-iga on otsad teistmoodi hoopis, uusi otsasi ka pole lihtne teha, sest tegu terastoruga ja võin pressi ära rikkuda. Kohati viskab üle juba, peab mõnda aega eemale hoidma.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Nov 14, 2009 22:31
Postitas S9K
Kellel tekib ideid seoses nende helidega?

http://www.youtube.com/watch?v=lIN68UXpW_4

Ecuproject-is käib ka arutelu, ehk mehaaniline viga, nukkvõllid näiteks vales asendis, kuigi mootorit sai läbi keeratud küll koos kontrollimisega kas asjad jooksevad kokku. Seda nad siis tegid. Aga võib ju alati üle kontrollida.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Nov 14, 2009 23:20
Postitas Sillu
minu meelest sul ei vedanud k6iki silindreid taha, st. et kui igas silindris ei k2i pauk, siis ylej22nd k2ivad tyhja = ongi selline knocking noise. Aga praegu kerge joogisena v6in eksida :gun:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Nov 14, 2009 23:26
Postitas S9K
Väga võimalik.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Nov 15, 2009 14:30
Postitas S9K
Käib :head: Hästi käib. T5 projekt on ellu ärganud:drink:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Nov 15, 2009 14:46
Postitas ivomets
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Käib :head: Hästi käib. T5 projekt on ellu ärganud:drink:

milles oli siis probleem, et ei käivitunud?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Nov 15, 2009 17:27
Postitas S9K
Nukkvõllid olid vastupidi :red: Ladusin autot ka kokku juba rõõmsalt, salongi vaevab ikka veel neetud lagi. Pole kuskilt leidnud väga heas korras olevat pappi. Mootoris pean õli ära vahetama, on teine bensiini väga täis. Igatahes hakkab auto välimust võtma juba:thumb:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Nov 15, 2009 18:05
Postitas ivomets
vaheta kohe kiiresti õli kindlasti ära, sest sul ju oli moto täitsa pilbasteks ja sinna jäi kindlasti suur hulk tolmu ja muud soga, mis turbiinile head ei tee.
ja teine õlivahetus otsa kohe kah mingi mõnesaja km pärast.
ning ikka koos filtriga!

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Nov 15, 2009 20:00
Postitas S9K
Kui palju võiks üldse selline vast remonditud mootori õlivahetus ajad olla? Millised peaks läbisõidud alguses olema, enne kui hakata õiget õli kasutama.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Nov 16, 2009 9:43
Postitas Andrus99
Palju õnne, said T5 käima :beer:

Mul sama asi ees ootamas, kõik jupid olemas ja näpud juba sügelevad aga vaja mõned pakilisemad asjad enne ära teha, kui auto kallale jälle saan.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Nov 16, 2009 9:56
Postitas S9K
Kui midagi on, siis küsi :D mul vist kõik läbi käidud juba.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Nov 16, 2009 12:09
Postitas D116
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kui palju võiks üldse selline vast remonditud mootori õlivahetus ajad olla? Millised peaks läbisõidud alguses olema, enne kui hakata õiget õli kasutama.

Esimene õlivahetus 1 000km, ja mitte piinata mootorit nii madalatel kui ka suurtel pööretel.

Peale 1 000km ja õlivahetust, võib gaas põhja :drive:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Nov 16, 2009 12:33
Postitas ivomets
1000 km, ühe õliga, kui mootor pilbasteks olnud, võib olla turbole täielik surm!

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Nov 16, 2009 14:45
Postitas Eleri
Algselt postitas: D116
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kui palju võiks üldse selline vast remonditud mootori õlivahetus ajad olla? Millised peaks läbisõidud alguses olema, enne kui hakata õiget õli kasutama.

Esimene õlivahetus 1 000km, ja mitte piinata mootorit nii madalatel kui ka suurtel pööretel.

Peale 1 000km ja õlivahetust, võib gaas põhja :drive:

Uue mootori sissesõit võiks ikka 5000 km olla

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Nov 17, 2009 0:05
Postitas S9K
Selge, siis teeb järgmise vahetuse mõne aja pärast. Praegu aga piinab mind liig vähesed mootori pöörded, klapivedrud nõrgakesed. Klapid hakkavad ujuma ca 6500 rpm. Peab panema jäigemad klapivedrud. Kui leiab sobivad siis paneb topelt klapivedrud. Pidureid sai ka täna tehtud, peaks sadulad ära määrima. Huvitav on see, et herr Sebastian on täiesti lambi setinguga softi teinud nii täpse, et auto käivitub ideaalselt ja tühikäigul absoluutselt ei lonka ega midagi:head:

Statistika - Vaatajate arv ületas 70 000 piiri, poleeeee pahaaaa

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Nov 17, 2009 8:19
Postitas ivomets
ära kurat oma kätetööd poole päevaga õhku lase!!!
( kui just see pole omaette eesmärk, tont sind teab!)

päev ja 6500+ rpmi. :fight::fight:
heal juhul peale 1000 km maanteel, võiks ehk proovida alles.
maanteesõit on just sissetöötamiseks parim, erinevad pöörded ja koormus.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Nov 17, 2009 8:37
Postitas Cyber
Aga oled sa, Ivomets, kindel, et see 6500 rpm just praegu saavutati? Mina otsest väidet välja ei loe..:) Ma loen siit välja, et need klapivedrut hakkavad 6500 juures jalgu jääma, keegi aga ei väitnud, et see järgi prooviti..;)

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Nov 18, 2009 10:23
Postitas S9K
Postitused kustuvad iseenesest jne, väga huvitav. Igatahes ma ei süvenegi sellesse laiali laskmise juttu. Pidurid said just korda tehtud, vaakum võimendi ikka puudu, pedaali peal peab elama, et auto seisma jääks. Tuled on korras, esiots ka koos. Suunatuled on probleemsed hetkel, nende kinnitused on nõmedad ja ära murdunud. Täitsa auto moodi.

E: Väga väga imelik, mul teema juba 30 lk pikk, keegi susserdab midagi.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Nov 18, 2009 10:28
Postitas TFK
Imelikku pole siin miskit.
Lisa parem mõni pilt:thumb:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Nov 19, 2009 7:12
Postitas cabric
algul ka vaatasin, et noorel mehel mingist neljaukselisest pereautost pikk teema aretatud aga nüüd juba loen nagu järjejuttu, väga hariv ja asjalik

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Nov 19, 2009 8:39
Postitas Trionic
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kui palju võiks üldse selline vast remonditud mootori õlivahetus ajad olla? Millised peaks läbisõidud alguses olema, enne kui hakata õiget õli kasutama.
Korduvaid õlivahetusi teha on mõtetu,v.a. situatsioonis,nagu sul,kus kütust on palju õlis.
Vahetatakse FILTRIT.Teine filter külge peale seda,kui pulkadest koostatud ja rem. mootor on tühikäigul töötemperatuuri saavutanud(termostaat avanenud).
Kolmanda paned,kui mõnisada km. sõidetud on.
Õliga ei juhtu midagi ja abrasiivi püüab filter kinni.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Nov 20, 2009 22:51
Postitas S9K
Ütleme nii, et enne kui masin korras pole ja sõidulegaalne pole, ei pane siia pilti. Sai täna sisselase ära survestatud, 3 bar juures hakkas "pimedaid" lendama ja IAC klapp lasi reguleer kruvi juures väga väga palju läbi. Mujalt kõik korras.

Btw, hakkan Corvette C5-ele täielikku väljalaset ehitama. Alustades pikkadest torukollektoritest:cool: