Nonii! Täna, 6.a tagasi vuras lennuk maja ette ja siiani puhas nauding olnud. Ütlen ausalt, et ma ei oleks elus arvanud, et oman SAAB 9-5 nii palju aastaid, sest kipun autodest kiirelt väsima, kuid selles on midagi, see WOW-efekt. Kui selle ajani ei ole ta veel kordagi alt vedanud, siis seekord õnnestu see ära korraldada. Nimelt sai eelmise nädala pühapäeval maalt linna sõidetud kui ühel hetkel jõud tagant ära, armatuuris mootori tuli. See tuli ei-kuskilt. Mingeid ennetavaid "ma hakkan nüüd otsa saama" vigu ei olnud. Mure suur ja kuna varasem kogemus puudus, siis esimese asjana ronisin kohe Open-SID kallale. Jumal tänatud, et selline asi on olemas! Open-SID näitas veateateks fcod 822 ning internetiavarustes oli see viide Crankshaft Position Sensor (väntvõlli asendiandur) murele. Edasi masinaga igaksjuhuks ei plaaninud sõita, sest pühapäeva pärastlõunal oli liiklus piisavalt tihe ning polnud masinas üksi. Järgmiseks tellisin puksiiri. Siinkohal kiidan esmalt IF-i, kuna seisin ei-kusagil, siis Google Maps-i abiga panime koordinaadid paika ning sealt edas saadeti juba Falck Autoabi teele. Sellistel juhtudel kipub alati olema "ei tea kui kaua nad tulevad" - siinkohal oli see maandatud. Kiirelt sain SMS-i, kus oli link, mis viis mind kaardile, kus nägin jooksvalt, kui kaugel ja kus on Autoabi. Väga viisakas lahendus ja andis teadmise kaua ootama pean. Autoabi vana oli äärmiselt proff, masina esisilla ülestõstmine ja kinnitamine oli paari minuti küsimus. Muljetavaldava kiirusega tehakse töö ära. Mõte oli püss viia maja ette, et siis edasi mõelda, aga 9 km läbimisel tegime kokkuleppe, et viime otse VM-i. Autoabi teadis täpselt kuhu viia, kuhu jätta võtmed jne. Kogu tegemine oli sujuv ja kiire ning lõpuks libistasin autovõtmed VM-i kuskile väikesed avausest koos oma kontaktidega. Sellele järgnes e-mail VM-i koos päringuga, et mis nende kaudu andur maksaks ning mis vahetus maksma läheks. Anduri otsustasin tellida aeromotors.ee kaudu, mis on alati olnud mu esmane valik - hinnad suure tõenäosusega turu parimad ning tarne väga kiire. Nii tegime VM-ga kokkuleppe, et andur läheb kulleriga otse nende kätte. Samal päeval kui jõudis andur, vahetati see ka ära. Siinkohal kiitus ka VM-le. Asjaajamine oli valutu. Nii kui andur vahetatud sai, mootorituli lakkas, veateade kadus jne. Vähemalt praegu liigub nii nagu liikuma peab
2020.a sai tehtud:
MÄRTS 2020
* Uued väljalaske kummiriputid kogu väljalaske ulatuses. Töid teostas VikingMotors 09.03.20
APRILL 2020
* Uued tagumised amordid Bilstein B4 19-147093
* Uued tagumised keerdvedrud Kilen 63015
* Uued tagumised tolmukatete ja läbilöögipuksite komplekt: Monroe PK317
Töid teostas VikingMotors 08.05.20
MAI 2020
* Tagumiste rataste kalde reguleerimine seibidega + sillastend
OKTOOBER 2020
* Uus väntvõlli asendi andur (SS10960 / DELPHI) - Aeromotors.ee
* Väntvõlli asendi anduri vahetus - Töid teostas VikingMotors 14.10.20
Läbisõit aastate lõikes:
Natuke LS-i kohta ka kokkuvõtvalt: Hetkel ette kruttinud:
349201 km ehk viimase aastaga läbitud kokku
13928 km.
Aasta lõikes:
KOKKU 6.a:
84351 km ehk keskmiselt
14058.5 km aastas! Jätkuvalt 97% ajast maantee, ülejäänud linn.