27. leht 37-st
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: E Nov 23, 2009 14:57
Postitas S9K
Mõnus masin mul ikka

, hooratta poldid otsustasid pooleks minna 7500 rpm. Aga korv on nii jäik, et ei lasknud kettal libisema hakata ja nii nad veeresidki lihtsalt kuni seismiseni. Mootor ja turbo korras, mootor on ikka sigatugev saanud:headbang:
Hahaaa, saab nokitseda jälle. Saigi kuidagi liiga kiiresti valmis

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: E Nov 23, 2009 15:42
Postitas elumees
Vedas sul, et minema ei lennanud, olen kuulnud juhuseid kus on terve sidurikoja ära lammutanud. Aga isu sul teha on

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: E Nov 23, 2009 16:14
Postitas ivomets
kas ka ennem tasakaalustasid?
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: E Nov 23, 2009 16:27
Postitas S9K
Mis asja sa seal tasakaalustad? Tehasest tasakaalus ju. Kas keegi teine sul tasakaalustab neid? Poldid lihtsalt vanad, muud midagi. Pole ükski Golf ega muu junn laiali jooksnud ja need käivad üle 7500 rpm.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: E Nov 23, 2009 16:46
Postitas ivomets
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mis asja sa seal tasakaalustad? Tehasest tasakaalus ju. Kas keegi teine sul tasakaalustab neid? Poldid lihtsalt vanad, muud midagi. Pole ükski Golf ega muu junn laiali jooksnud ja need käivad üle 7500 rpm.
kogu komplekti tuleks tasakaalustada. parim variant oleks koos väntvõlliga, halvim vaid siduri asjad.
muidugi jäi arusaamatuks, kas lendas tyhikäigul kõrgete pöörete pealt, või paigaltvõttes järsku sidurit lahutades?
siit edasi tuleks variandid, mida teha.
neid spets polte niisama sodiks ikka tavaliselt ei lõika.
ütle parem, kas tead kust kõvemaid klapivedrusid saab? kas oled uurind?
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: E Nov 23, 2009 17:02
Postitas S9K
Kusjuures pole meil mitte ükski apastraat ennem laiali lennanud, need poldid olid raudselt üle pingutatud. Purunevad suht kergelt. Aga see selleks, külastan lähiajal mõnd poodi, tellib sealt uued. Vat nüüd ei tea aga kõvadust mis sinna sobiks, ehk vanade peal on kirjas. Hooratas eemaldus tühikäigul, segukella paigaldasin ja tahtsin näha miks ei lähe mootor üle 6500 rpm, seguga oli kõik tibens. Mingid kõhkluse momendid olid ja siis läks üle. Eks ta piirajas väntsutas hooratta lahti. Mõtlen hetkel alumiinium hooratta peale, mis oleks kergem. Kõvemad klapivedrud sobivad Volvo omad, volvo b230 - 9135130 (kood), need peaks olema siis 8 klapise mootori omad. Mina aga otsin hoopis topelt klapivedrusi, need kindlasti veel jäigemad. Muret tekitavad aga jällegi hüdrotõukurid, need kindlasti üle 7500 rpm ei tööta enam.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: E Nov 23, 2009 17:50
Postitas ivomets
tead, ma kipun arvama ikka , et sul oli kõvasti tasakaalust väljas, miks muidu tühikäigul, õigemini koormuseta, laiali lendas.
ma ise kontrolliks kasvõi laagri peal ketta ja korvi tasakaalu.
milligramme paika ei saa aga gramme kindlasti.
vähemalt saaks mingi ettekujutuse , kui et üldse midagi ei tea...
nii nõme asi ja jälle hunnik tööd vaja teha.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: E Nov 23, 2009 19:16
Postitas S9K
Ei ole nõme, mind absoluutselt ei kõiguta kui ta päris laiali jookseks;) Minu jaoks ongi ehitamine fun, mitte sõitmine. Ja see hunnik tööd on väga hea töö.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: E Nov 23, 2009 20:04
Postitas elumees
Mees sõida vahepeal Kolga-Jaani ka ja siis ehita edasi, nagu praegu näha on olnud, olen mina seal siis kui sina auto kapoti all, ja ma ei käi vähe viljandis:D Aga mulle meeldib see mis teed jätka samas vaimus

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: T Nov 24, 2009 18:13
Postitas S9K
Kui tugevaid polte hooratta jaoks? Originaalid on 10.9, golfil näiteks on 12.9. Kas oleks mõistlik panna tugevamad????
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: N Nov 26, 2009 1:41
Postitas S9K
Baltic Bolt-ist sai 10.9 poldid ostetud, 5 eeki/tk. Sai muretsetud teine hooratas, see nii palju kui võimalik kergemaks treitud ja õige momendiga alla keeratud. Auto sõidab aga keegi enam piirajat näppida ei julge

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: N Nov 26, 2009 4:24
Postitas Trionic
12´9 on ka veel täiesti sobilik,kuigi herr Muuseas tugevdet korvile läksid ka 10`9 ja ei mingit probleemi.Pigem jäid poldid sul algselt huupi keerates liiga suure momendiga.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Nov 27, 2009 19:53
Postitas S9K
Jiiiihhhhhaaaaa

Tänane Tallinna reis oli väga sissetoov, sain Innovate Widebandi, VEMSi 400kPa Map sensori, cooleri lõdvikud ja torud ning uue softi. Lisaks sain ka ülemiste juures taha stangesse kõksu, Saab tugev auto ja mitte kui midagi ei juhtunud, surusime kätt ja tegime tee vabaks. Siinkohal tänaks ka Iisakut, kes mind Techiga aidata viitsis:thumb:. Lisaks ostsime Corvettele hunniku R/v toru + põlvi. Homme hakkab kollektorit tegema. Nüüd aga liigun oma autot koostama ja siis saab jälle midagi laiali lasta, elu on ikka seiklus.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: L Nov 28, 2009 2:36
Postitas S9K
Nii hästi pole see veel edasi käinud, 1.5 bar juures on ikka täitsa sõge. Aga softi peab veel näppima, lisaks peab küünlad ära vahetama. See turbo läheb tegelikult ikka väga kiiresti järgi. MÕNUSSSSSSSS:evil:
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: L Nov 28, 2009 11:26
Postitas elumees

Sõge oled ikka, vaata kella. Aga eht tee mulle prooviringi kui linna saan mõni päev:)
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: L Nov 28, 2009 21:11
Postitas TaaviR
Algselt postitas: elumees
:P Sõge oled ikka, vaata kella. Aga eht tee mulle prooviringi kui linna saan mõni päev:)
Ta pole ainuke, kes kella ei tunne, ma ise samasugune

Kristjan paigaldas WB- lambdat ja mina ehitasin coolerile torusid. Ja siis läksime tiirule:drive: Kell kaks öösel...
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Nov 29, 2009 20:23
Postitas Mart900
Hea näha kuidas ideest on tegelikkus saamas, netis kiibitsejana tahaks ikka juba näha ka tulemusi välimuse osas, hakka parem ruttu pihta sest peagi tundub see 1,5 bari vähe ja tõmme ikkagi natuke kehva ja varsti on siin jälle pilt mõnest ussipesast või föönist ja hunnikust juppidest.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Nov 29, 2009 21:51
Postitas elumees

Tegelt igati õige, isegi öö töökojas veedetud;)
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Nov 29, 2009 22:32
Postitas S9K
Vahetasin küünlad ja DI kasseti ära. 9-5 olid uued asjad peal, ok ok küünlad pole küll ikkagi veel õiged (loe: nr 6 on) aga siiski ma pidin ju proovima. Tulemus oli selline, et tagasi jõudes platsile ja autost väljudes, värisesin üle keha. Läksin proovima base boosti, kõige jäigem vedru sees. Hakkan siis kolmanda käiguga kiirendama, ise kella jälgides ning kui rehvid 1.7 bar juures ringi hakkasid käima, siis tõmbas irve kuklasse

, praegu saab sõita nii, et teise käiguga hakkad rehvi suitsetama, siis kolmas ja siis neljas ja ikka suitseb. See on lihtsalt haige kuidas ta edasi käib, tsiteerides Ansipit: "TULE TAEVAS APPI!"

Proovin nüüd wastegate taas töökorda saada, kõrgema numbriga küünlad sebida ning nipet näpet veel asju teha. Hook-iga rääkides selgus, et T5 bpc klapp tuleb jalaga minema lüüa (sama ütles tegelt küünalde kohta

), paigaldama peab T7 klapi mida omakorda peab üle puurima, sest juhtõhu augud liiga väiksed. Samas ma vaatasin Alfa GTV turboka bpc klappi, see on kahe klemmiga ja augud on suuremad kui 9-5 omal. Ehk istub hoopis see külge:eureka:
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Nov 29, 2009 22:45
Postitas TFK
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Vahetasin küünlad ja DI kasseti ära. 9-5 olid uued asjad peal, ok ok küünlad pole küll ikkagi veel õiged (loe: nr 6 on) aga siiski ma pidin ju proovima. Tulemus oli selline, et tagasi jõudes platsile ja autost väljudes, värisesin üle keha. Läksin proovima base boosti, kõige jäigem vedru sees. Hakkan siis kolmanda käiguga kiirendama, ise kella jälgides ning kui rehvid 1.7 bar juures ringi hakkasid käima, siis tõmbas irve kuklasse

, praegu saab sõita nii, et teise käiguga hakkad rehvi suitsetama, siis kolmas ja siis neljas ja ikka suitseb. See on lihtsalt haige kuidas ta edasi käib, tsiteerides Ansipit: "TULE TAEVAS APPI!"

Proovin nüüd wastegate taas töökorda saada, kõrgema numbriga küünlad sebida ning nipet näpet veel asju teha. Hook-iga rääkides selgus, et T5 bpc klapp tuleb jalaga minema lüüa (sama ütles tegelt küünalde kohta

), paigaldama peab T7 klapi mida omakorda peab üle puurima, sest juhtõhu augud liiga väiksed. Samas ma vaatasin Alfa GTV turboka bpc klappi, see on kahe klemmiga ja augud on suuremad kui 9-5 omal. Ehk istub hoopis see külge:eureka:
Ma tean mida sa tunned

:headbang::drive:
Kuid usu mind peagi on jälle vähe.

1,7 bar ülerõhku on ikke karm küll.
TFK@ mõned õlled sees:drink:
Ära laiali lase.
Tahaks ikke sind Saabspeedil näha!!!
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Nov 29, 2009 23:15
Postitas S9K
Tegelikult ma tahaks teisi ka näha ja veel enam teiste kodanike projekte. Kusjuures muidu pole mul mingit erilist tahtmist dynotama minna olnud aga nüüd miskipärast on.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Nov 29, 2009 23:38
Postitas Vitautas
Antud teema pideva lugejana ning harva sõnavõtva isikuna võtan julguse kokku ja avaldan ka oma arvamuse: Nimelt usun ma millegi pärast, et ka teistel on tahtmine, et sa nüüd ka dünotamas ära käiksid... ja mitte niisama vaid ikka tulemuste lisamisega siia ...

Igatahes mina jään küll huviga ootama!
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: E Nov 30, 2009 3:52
Postitas S9K
Üks kena jubin kuluks nüüd marjaks ära, CAN USB adapter, siis saaks arvuti juba autole järgi panna ja salong oleks High Tech-i täis:P Kui viitsime teeme ka ühe video.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: E Nov 30, 2009 11:44
Postitas sebastian
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Samas ma vaatasin Alfa GTV turboka bpc klappi, see on kahe klemmiga ja augud on suuremad kui 9-5 omal. Ehk istub hoopis see külge:eureka:
Ära mitte proovigi! Võid kõrvetada ECU läbi.
A muidu palju õnne, tahaks ka varsti mingeid numbreid näha

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: E Nov 30, 2009 12:33
Postitas kasparius
Ma tahaks liikuvat pilti näha.