29. leht 37-st
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: N Dets 03, 2009 21:44
Postitas vigge
SAABNINETHOUSAND [/ i] B202 mootori sisu on sepistatud, va kolvid. Kui rohkem saabi mootorite hingeelusse laskuksite, siis teaksite, et tegu pole paberist mootoriga. Youtubes on üks väga tutvustav video, saab 9-3 666 hp stock engine.
Looks like a familiar car on that video 
Here is a small write-up of it, note the first picture, any guesses where it is taken?
http://www.stcf.net/Tribute_2x4.pdf
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: N Dets 03, 2009 21:56
Postitas sebastian
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Vaidlen vastu, sobivad ka muud. 9-5 on see millele sobib ainult Lawicel.
Kust info, et sobivad ka teised?
T5Suite'ga minu teada ainult Lawiceli oma.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: N Dets 03, 2009 22:06
Postitas S9K
easysync müüb ka lawiceli toodangut? Kui mitte, siis ju sobivad ka muud.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: N Dets 03, 2009 22:18
Postitas sebastian
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
easysync müüb ka lawiceli toodangut? Kui mitte, siis ju sobivad ka muud.
http://forum.ecuproject.com/viewtopic.php?f=27&t=1602
http://www.saablink.net/forum/showthread.php?t=39107
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: N Dets 03, 2009 22:41
Postitas S9K
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Dets 11, 2009 3:03
Postitas S9K
Külgtugi

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Dets 11, 2009 8:07
Postitas NO FEAR
Hakkad rallit sõitma vä?:o
No siis seda autot enam kauaks ei ole...
Kurb...tore mees oli:)
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Dets 11, 2009 8:42
Postitas vmaster
Ilmselt on sellise juhiistme eesmärk ka kaalusääst. Vigge 9-3-l olid ka (vist sparco toode) esiistmed sellised. Tonnise tavaistmed eriti külgtoega ei hiilga minuarust.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Dets 11, 2009 9:35
Postitas parkentosh
Siis võiks juba viispunktturvavöö ka olla...

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Dets 11, 2009 9:39
Postitas Cyber
Algselt postitas: parkentosh
Siis võiks juba viispunktturvavöö ka olla...
Eeldaks puuri... ega sa neid "punkte" ju istme külge ei pane..

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Dets 11, 2009 9:42
Postitas iisak
Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: parkentosh
Siis võiks juba viispunktturvavöö ka olla...
Eeldaks puuri... ega sa neid "punkte" ju istme külge ei pane..
Ei eelda puuri:wise:
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Dets 11, 2009 9:48
Postitas ivomets
noh, see turvavöö võib ju olla kasvõi 5 punktiga, hea , kui ka 3 ga, aga pidurid võiks siiski ikka ennem olla!
oli ju mingi kamm selle pid.võimendiga...
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Dets 11, 2009 9:50
Postitas teager
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Külgtugi
Kui Tallinna satud selle masinaga, siis pane padi pepu alla
terv, teager
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Dets 11, 2009 10:16
Postitas parkentosh
Üleüldse on minuarust võimsatel tonnistel jamad pidurid, kui on juba võimalik 6,x sekundiga 0-100'ni kiirendada siis võiks olla ka hulga paremad pidurid.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Dets 11, 2009 10:20
Postitas S9K
Jep, siiani jama veel piduriga, ei leia kuskilt võimendit. Huvitav kas uuema tonnise oma on sama? Sparco on ajutine, seniks kuni Golf käima saadakse. Aga mõnus on sees istuda küll. Mida see No Fear seal pabistab jälle

.
E: Kusjuures originaal pidurid on tõesti pisut lahjad.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Dets 11, 2009 10:35
Postitas Cyber
Krt, mina küll peale väikest ketta ja klotsi upgrade'i ei kurda..

Ei pidanud üldse suuremaid supporteid vms panema, soonitud-puuritud kettad ja klotsid mis pole tehtud klaasipurust...
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Dets 11, 2009 11:18
Postitas iroman
Algselt postitas: Cyber
Krt, mina küll peale väikest ketta ja klotsi upgrade'i ei kurda..

Ei pidanud üldse suuremaid supporteid vms panema, soonitud-puuritud kettad ja klotsid mis pole tehtud klaasipurust...
mul küll puhtam ja kuivem tunne nende 334mm ketastega

Kapo-tialuse ruumi pilti tahaks ikkagi...
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Dets 11, 2009 12:05
Postitas S9K
Ehhh, pean siis tegema. Aga midagi ilusat seal pole

. Vee tempi kellale pole kunagi mõelnud, ehk peaks tõesti paigaldama:conf:
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: L Dets 12, 2009 16:03
Postitas S9K
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: L Dets 12, 2009 17:00
Postitas vigge
"Get away in Estonia"

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: L Dets 12, 2009 17:24
Postitas S9K
When is the next Saabspeed?

:D:D
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: L Dets 12, 2009 20:38
Postitas vigge
Dont know, but the Estonian mile in the spring time is on the list to be the season opener next year.
HX40super set-up is gone
http://www.stcf.net/viggen/kone_remppa/ ... llessa.jpg
and "something" will take its place soon:head:
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: L Dets 12, 2009 23:04
Postitas S9K
HX52???? Turbotekniikka guys told me that the HX40 is only the start, next is HX52

omg, thats a big one. I hope your going for HX52.
btw, a pain in the a#s are those intake plumbing clamps, those just don't want to hold the hoses over the tubes:conf:. 2 bar is not a small pressure anymore.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Dets 13, 2009 4:42
Postitas andres
Kui küsid millal, siis ole ise kohal

Enam vabandusi ei ole.(läks katki, ei saanud valmis)
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
When is the next Saabspeed?

:D:D

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Dets 13, 2009 17:38
Postitas S9K
Corvette kolle

, kui keegi veel midagi soovib, siis andke aga märku;)
