4. leht 5-st
Saab 90, 1986, TheoK
Postitatud: E Mai 21, 2012 21:49
Postitas Thor
Need kipuvadki ajaga ära roostetama. Remontplekid täitsa saadaval. Keevitaja abiks.
Saab 90, 1986, TheoK
Postitatud: E Mai 21, 2012 22:58
Postitas farmacoma
Mul on ka kõigil autodel need keevitatud. Suvalise seibiga.
Saab 90, 1986, TheoK
Postitatud: T Mai 22, 2012 21:38
Postitas TheoK
Uurin seda keevitust.
Veel oleks vaja sellist voolikut:
Keskelt tilgub läbi.
Saab on saanud nüüd viimase kuu aja jooksul täpselt oma ostuhinna jagu veel remonti. Küttekulu on viimaks normaliseerunud. 7l
Miks see kõik nii jube oli, on omaette ooper. Kokkuvõttes oli ja on isegi veidi veelgi terve selle auto elekter üksjagu valesti. Nii ei reguleerinud ka miski küttehulka. Vahetati ka vaakumregulaator. Igasuguseid asju timmiti seal. Kogu see juhtmepundar on lahkunud. Ei ole enam ka seda lülitit. Ühesõnaga selle koha pealt on korras. Uus on nüüd ka süütelukk. Eelmine olevat lihtsalt ära sulanud tänu valesti ühendatud bensiinipumbale. Ei kannatanud välja. Korras on ka käiguhoovastik. Viimasel ajal oli just viiendat käiku pea võimatu sisse saada. Need on mõned asjad mis mul meeles on. Nüüd oleks veel vaja peatada tosoolileke ja korda saada amordi vastus. Oleks juba päris hea...kuniks.
Saab 90, 1986, TheoK
Postitatud: P Juul 08, 2012 20:05
Postitas TheoK
Amordid on taga nüüdseks uued. Päris laialt keevitati. Nüüd ei oska enam midagi ette võtta. Sõidab, küttekulu pole rohkem mõõtnud - ei kurda.
Mõni suvine kaader ka.
Loodame et lähiajal ei purune.
Saab 90, 1986, TheoK
Postitatud: R Juul 27, 2012 23:36
Postitas TheoK
Kiire küsimus. Hommikul eest vasakult piduriklotsid maha tulid, peale enam ei lähe. Nippe?
Saab 90, 1986, TheoK
Postitatud: R Juul 27, 2012 23:46
Postitas vulkanus
tagasi tuleb keerata, selleks spets võti, kui suruma hakkad keerad pidurid õhtale
Saab 90, 1986, TheoK
Postitatud: L Juul 28, 2012 0:02
Postitas TheoK
Mnjah, kust sellist võtit hankida/laenata?
Saab 90, 1986, TheoK
Postitatud: P Juul 29, 2012 0:24
Postitas TheoK
Tegin selle võtme ise. Nael kõveraks ja veelkord kõveraks, ning tangidega sain keeratud. Miks ma üldse need klotsid eemaldasin... Nimelt oli paar päeva tagasi koduteel (üsna palju juurikaid) tunne nagu kohe olekski kõik. Midagi krigises ja teeb seda siiani parema ratta juures. Paar pikemat kruusateelõiku on olnud. Kas võib kahtlustada mõnd mõne tolmukatte alla sattunud kivi? Kanali peale hetkel ei saa.
Saab 90, 1986, TheoK
Postitatud: P Juul 29, 2012 15:29
Postitas Rauno
Kivid kipuvad küll sellist häält tegema. Endal on aidanud kive kätte saada autoga edasi tagasi sõitmine.
Saab 90, 1986, TheoK
Postitatud: P Juul 29, 2012 19:04
Postitas TheoK
Sellest kivimõttest olen loobunud. Koduste vahenditega sain esiotsa piisavalt kõrgele ,et alla mahtuda. Hääl (üsna heleda tooniga krigin või ragin teatud kohas ratta keerlemisel) tuleb vasaku ratta juurest. Ei oska muud kui rattalaagrit kahtlustada. Eemaldasin veelkord klotsid, need ei tee häält.
Rattalaagri vahetus. Isetehtav või targem oleks kuhugi pöõrduda? Kuidas seda üldse diagnoosida?
Antud isendil, rattalaagrit osta 99le või 900le?
Saab 90, 1986, TheoK
Postitatud: E Juul 30, 2012 21:42
Postitas TheoK
Ootan endiselt nõu rattalaagri vahetuse suhtes
Saab 90, 1986, TheoK
Postitatud: T Juul 31, 2012 8:15
Postitas Trionic
Presslaagrid.Kodus ei saa vahetada,kui press puudub.Kui võtsid pid.klotsid maha,kas said MÕLEMAD kolvid liikuma? Tavaliselt ei taibata,et sadul on KAHE kolviga,keeratakse üks sisse ja tagumine jäetakse tähelepanuta,mis viib pikemas perspektiivis kiirele ketta hävinemisele.
Rattalaager tavaliselt ei krigise. Võta ketas maha.Kaitseplekilt näed arvaravasti haljaks kulunud kohti ja tuvastad ka "krigistaja".
Saab 90, 1986, TheoK
Postitatud: T Aug 21, 2012 21:28
Postitas TheoK
Suguvõsa Saabide kokkutulek
Tehtud töödest niipalju, et vahetatud on rattalaager- polnudki teist enam eriti alles.
Rattakoopad on uue mastiksi all. Korrosioonitõrjevahendit pritsisin kereõõnsustesse ja tegin kõik võimaliku, et see auto enam ei roostetaks. Ehk peab mõnda aega vastu. Maal õnneks teid ei soolatata. Mõni koht tahtis värviparandust.
Saab 90, 1986, TheoK
Postitatud: K Aug 22, 2012 10:03
Postitas aljoga
Paar suguvõsa Saabi jäid tulemata, muidu oleks vanade Saabide kollektsioon peaaegu et täiuslik (99 on veel puudu)

Saab 90, 1986, TheoK
Postitatud: T Okt 23, 2012 22:05
Postitas TheoK
Selle auto esipõll hakkab näitama neid märke, et ei olda enam esimeses nooruses. Võiks ju keevitada, aga see oleks liialt suur ettevõtmine. Kellegi poolt kunagi metsikutes kogustes mastiksi pealekandmine pole andnud erilist tulemust
Oleks päris lilleline, kui saaks selle esipõlle kaetud spoileri või põllelisaga nagu see paljudel 90netel on.
Siit ka abipalve. Kust leida, kust maha keerata?
Saab 90, 1986, TheoK
Postitatud: E Dets 03, 2012 21:46
Postitas TheoK
Ei ole see talv ka Saabi ilma jätnud:
Uued talvekad all ja tõesi- rebib nagu tank.
Saab 90, 1986, TheoK
Postitatud: T Dets 04, 2012 8:34
Postitas Andrus99
Selle auto esipõll hakkab näitama neid märke, et ei olda enam esimeses nooruses. Võiks ju keevitada, aga see oleks liialt suur ettevõtmine. Kellegi poolt kunagi metsikutes kogustes mastiksi pealekandmine pole andnud erilist tulemust
Oleks päris lilleline, kui saaks selle esipõlle kaetud spoileri või põllelisaga nagu see paljudel 90netel on.
Siit ka abipalve. Kust leida, kust maha keerata?
Selle spoilaga on sihuke 2 otsaga asi, ühelt poolt on ilus aga teisalt olen ma iga talv selle korra katki sõitnud. Nii et talveks võiks olla pigem selline ralli-tüüpi põhjakaitse.
Saab 90, 1986, TheoK
Postitatud: T Dets 04, 2012 11:51
Postitas vulkanus
Saab 90 spolila on selline suht pehmest materjalist seda pole mul veel ära lõhkuda õnnestunud.
Aga on veel üks huvitav lahendus 99 salt, näiteks nagu saab 99 gle variandil, kus numbrimärk on toodud allapoole stanget ja stange all on veel udukad. Annab päris toreda lahenduse.
Lume sees möllamiseks see muidugi geniaalne ei ole.
Saab 90, 1986, TheoK
Postitatud: T Dets 04, 2012 17:35
Postitas TheoK
Ega ma ka temaga eriti palju just offroadi pole teinud. Esmalt aga jah, oleks vaja leida see esispoiler.
Saab 90, 1986, TheoK
Postitatud: P Jaan 13, 2013 21:44
Postitas TheoK
Jälle kurdame.
Viimase kuuga on tekkinud tahapoole miski hirmus kolin, sõltuvalt teekattest ja aukudest. Olen kõike pukse proovinud käänata ja väänata, kõik on justkui tihked.
Jõudsin amortideni ja kui need eemaldada on täieline vaikus. Ei kolksu enam midagi.
Võiks ju kiirustada uusi amorte ostma, aga asja iva peitub selles, et amordid vahetati mõlemal pool taga kevadel, mais. Keevitati kohad ära. Sellest ajast on ehk läbitud nüüd 4000 kilomeetrit. Peamiselt maantee, tundub nagu vähe võitu.
Amordid olid mõistagi uued, Bilsteinid
Saab 90, 1986, TheoK
Postitatud: P Jaan 13, 2013 21:57
Postitas vulkanus
Amordi alumine kinnitus polt õõtsa küljes tuleb väga kõvasti kinni keerata ,see kipub tegema kolinat ja mitte vähe.
Saab 90, 1986, TheoK
Postitatud: E Jaan 14, 2013 17:06
Postitas TheoK
Selle pigem välistaksin.
Saab 90, 1986, TheoK
Postitatud: E Jaan 14, 2013 22:20
Postitas TheoK
Üks küsimus veel.
Mis tüüpi pirnid sellel autol esituledes on?
Ei pääse praegu ligi.
Saab 90, 1986, TheoK
Postitatud: E Jaan 14, 2013 22:40
Postitas vulkanus
H 4
Ega seal amortidel rohkem midagi ei kolise, kui alumine kinnitus lahti, ülemine ära mädanenud või si...i keevitatud või ülemine puks ära väsinud.
vaata üle sumpsi toru mis läheb üle silla, too võib ka koliseda vastu põhja.
Saab 90, 1986, TheoK
Postitatud: T Jaan 15, 2013 22:11
Postitas TheoK
Sumps on tal täitsa okei, ei kolise see. Ära proovitud.
Seega tasuks vast esmalt vahetada puksid, neid on saada ilma amordita?
Ideeliselt jah ei saa ju amort otseselt koliseda, vääna ja kääna neid - midagi ei loksu.