4. leht 5-st

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]

Postitatud: E Okt 19, 2009 9:31
Postitas ivomets
aga üldse, miks sul selline naljarõhk on??
aga muidu mõnus tegelane oma ühe ja väga armsa hobiautoga, mis ei ole vaid pyhapäevaks. ta on ikka nii kuradima hea, et lausa iga päev pead sõitma...
aga tuld ja traati peaksid kyll näitama, sest tegemine järjest keerulisemaks läheb, mida rohkem mädaneb. siit ka soovitus väike( viimase aasta tulem), et uut plekki kasutada pole mõtet, stt, tuleb kasutada spetsiaalset auto tegemiseks kasutatavat. kasvõi mõne vana tiiva kyljest vms. .... ja tulemus kestab kordi kauem.!)

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]

Postitatud: E Okt 19, 2009 11:40
Postitas aljoga
No base boost peabki "ametlikult" kuskil 0,4 bari olema, APC regullib seda siis veel kõrgemaks. Mul on aga base boost praegu vaevalt 0,3 bari ja mulle tundub, et see vähenes just peale kati eemaldamist. Aga äkki see vaid tundub ja tegelikult peitub põhjus hoopis muus...

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]

Postitatud: E Okt 19, 2009 12:50
Postitas S9K
Näiteks 3" summuti paigaldamisel on öeldud, et base boosti Tuleb uuesti reguleerida. Seega võib sama olla sinu kati eemaldamisega :)

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]

Postitatud: P Veebr 07, 2010 18:34
Postitas aljoga
Kuna klassiku APC ei tahtnud enam praktiliselt üldse toimetada (sõitsin viimasel ajal baseboostiga) ja välised katsed ei andnud edukaid tulemusi, siis otsustasin kaevuda "karu kõhtu". Sees paistis allolev pilt: plaadil on üks rada korrodeerumisjälgedega ja üks punkt koguni rebasevärvi.

Minu küsimus: kas selline olukord võib mõjutada APC (mitte)toimimist ja kas selle parandamiseks saab midagi ette võtta või tuleb uus kast otsida?

Pilt

Pilt

Pilt

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]

Postitatud: P Veebr 07, 2010 18:49
Postitas ivomets
no selle raja asemele võid ju juhtme tinutada, siinna nende paari punkti vahele; et asi kindlam oleks.
samas eks seal neid külmjooteid võib veel ka kuskil olla.
enda masinal ikka iga kevad olen midagi pidanud üle jootma.
Et hästi näha neid lahtiseid kohti olen kasutanud vaatamiseks vana zeniidi objektiivi-- päris hea suurenduse saab!

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]

Postitatud: E Sept 06, 2010 12:48
Postitas zorroh
sain Aljoga käest särgi täna kätte... imetlesin ka seda klassikut ja tegin mõned pildid...
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]

Postitatud: K Mai 08, 2013 10:58
Postitas aljoga
Käisin hommikusel "jalutuskäigul": päike soojendas suviselt, aknad olid all, taustaks vanakooli T8 soundtrack ja mõnusa bassikäiguga Tiger Milk`i "Change". Kas keegi tuletaks mulle meelde mõne hea põhjuse, miks ma seda looma endiselt müün?

Pilt

Pilt

Pilt

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]

Postitatud: K Mai 08, 2013 11:16
Postitas Ets
Käisin hommikusel "jalutuskäigul": päike soojendas suviselt, aknad olid all, taustaks vanakooli T8 soundtrack ja mõnusa bassikäiguga Tiger Milk`i "Change". Kas keegi tuletaks mulle meelde mõne hea põhjuse, miks ma seda looma endiselt müün?
Ma pakun välja müügipõhjuse variandi, et äkki tahad pärast jälle tagasi osta (siis on jälle uue auto rõõm)

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]

Postitatud: K Mai 08, 2013 15:51
Postitas NO FEAR
Kuule mees. See, mida Sa praegu teed on haavale soola raputamine. Kohutavad on ikka need eesti inimesed. Õelad...:D

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]

Postitatud: K Mai 08, 2013 18:00
Postitas suur
ei sa aru, miks sa siukse koleda auto üldse ostnud oled. Seda enam, et nii koledat autot on ju praktiliselt võimatu müüa. :D

No fear räägib mingit iba juttu mingist soolast. On vist heeringa üle soolanud.

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]

Postitatud: K Mai 08, 2013 19:40
Postitas farmacoma
Keegi ei taha ju sellist autot millel tulekojamehed ei tööta korralikult :)

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]

Postitatud: N Mai 09, 2013 20:35
Postitas spark
Käisin hommikusel "jalutuskäigul": päike soojendas suviselt, aknad olid all, taustaks vanakooli T8 soundtrack ja mõnusa bassikäiguga Tiger Milk`i "Change". Kas keegi tuletaks mulle meelde mõne hea põhjuse, miks ma seda looma endiselt müün?
ta on liiga kallis. SULLE

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]

Postitatud: R Mai 10, 2013 12:41
Postitas aljoga
ehh, potato - potahto... tegelikult ma mõtlesin, et mis see hea põhjus võiks olla, miks ma selle üldse müüki panin ja ise veel seniajani korda pole hakanud tegema :)

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]

Postitatud: R Mai 10, 2013 12:45
Postitas ivomets
tegelikult ma tean põhjust!
sa ütlesid mulle selle välja--- su auto ei boosti nii kuis peab!
kui sa saaksid veel selle vana tunde kätte, et 2 käiguga lausa hüppab edasi, siis see oleks argument, ja tugev!

aga seda boosti asja saab ju kah sättida....

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]

Postitatud: R Mai 10, 2013 12:49
Postitas Cyber
No jube lihtne, ma kustutan su automüügiteema ära..:)

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]

Postitatud: R Mai 10, 2013 13:24
Postitas KorK
Ma ei saa aru kuidas seda veel ära pole ostetud :conf: Kui vabu vahendeid oleks, siis ise oleks kohe endale hoovi peale selle sõidutanud.

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]

Postitatud: R Mai 10, 2013 14:35
Postitas NO FEAR
Ma ei saa aru kuidas seda veel ära pole ostetud :conf: Kui vabu vahendeid oleks, siis ise oleks kohe endale hoovi peale selle sõidutanud.

Ise küsin, ise vastan...

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]

Postitatud: E Mai 13, 2013 13:06
Postitas nael
Sõidan põhimõtteliselt iga päev sellest autost mööda ja ilastan, kummaline tõesti, et veel alles. Endale jätmist ei kaalu tõsisemalt? Eks ta kogub nende aastatega ainult hinda.

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]

Postitatud: T Okt 01, 2013 11:59
Postitas aljoga
Ajaratast ja foorumipäevikut tagasi kerides selgub, et see oli 2004. aasta kevad, kui naaberkuningriigist, SAAB-ide kodumaalt sai endale toodud üks äge klassik. Ikka see ainuõige – Aero classic! Eile, pea 10 aastat hiljem, oli see kurb päev, mil pidin tal minna laskma. Sellesse dekaadi mahtus lugematu hulk päikeselisi päevi ja pilkaseid öid, mil sai sellega mööda käänulisi Eesti teid lihtsalt ringi sõidetud ja nauditud selle autonduse ajaloo ühe omapäraseima auto turbovilinat. Olen matnud sellesse autosse lugematuid tunde, et seda endale meelepärasemaks teha ning pidanud teda kui lemmiklooma. Väga palju emotsioone ja terve mu „nooruspõlv“ on seotud selle masinaga, millel – uskuge või mitte, on oma hing! Mitte kordagi ei ole ta mind teepeale jätnud, vaid isegi hulleima häda korral on koduväravani välja vedanud. Tehnika poolest igiliikur, kui ainult see kere talt ümbert ära ei roostetaks...

Aga kõigest hoolimata on mul hea meel, et tema uus omanik on „vanasaabikala“ ivomets, kes ta kindlasti uuele elule äratab! Ja ma luban, et ükspäev ma naasen Aero classicu juurde, sest mitte ükski tänapäevane auto ei suuda pakkuda isegi ligilähedastki emotsiooni, stiili, omapära ja hinge, kui üks SAAB-i klassik :) So long!

Pilt

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]

Postitatud: P Aug 03, 2014 22:34
Postitas ivomets
Asi sealmaal, et täna sai masin selga uue kuue.

Pilt

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]

Postitatud: T Aug 12, 2014 22:50
Postitas ivomets
Nüüdseks siis masin enam-vähem väljast selline nagu ta võiks olla. Samuti ka põhja alt ja karpides tehtud korralik korrosioonitõrje, milleks kulus vähemalt 6 kg värve, mastikseid ja õlisid. Kuu pärast võiks juba eputada!



Lisatud failid

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]

Postitatud: K Aug 13, 2014 7:55
Postitas KorK
Mis plaanid autoga on, kas müüki või jääb endale?

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]

Postitatud: K Aug 13, 2014 10:50
Postitas rantto
Ilus asi:love:
Ivometsal on terve hoov Saabe täis ja viimasest telefoni vestlusest jäi meelde, et läheb müüki.

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]

Postitatud: K Aug 13, 2014 15:55
Postitas vuuduu
Ilus!

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]

Postitatud: K Aug 20, 2014 22:38
Postitas ivomets
Kirjutaks nüüd natukene kroonikat kah, muidu ununeb päris ära kõik see värk, mis autoga pea aasta jooksul tehtud sai.
Tegelikult see on mu elus esimene masin, mille tegemisest vahepeal siiber ees oli ja mõtted, et võtku ta kes kurat ja tehku, mis tahab. Aga nüüd asi sealmaal, et olen paar päeva liikuda püüdnud, kuigi teha veel ja jääbki alati teha midagi ikka.

Kui masina mullu okstoobris koju tõin, siis järgmisel hommikul keevitasin ühe esiamordi ülemise kinnituse, siis sõitsin päeva ja järgmisel päeval hakkasin lahti harutama.
Selles suhtes on hea teha, kui doonor kõrval on. oh kui palju asju sai sealt võetud. Esimese asjana sai aru, et kapott ja tagaluuk on nii kehvaksed, et need lausa EMEXi kaup. Ja nii ongi.
Esitiivad sama lugu; niisamuti ka tagatiiva ääred. Õnneks klassikule esitiibu ja tagumisi ääri oli tellida ja nii need uued said.

Samuti sai kohe kapoti alt lagedaks tehtud. Mootror maha ja juppideks. Suured õlilekked põhjuseks, ei muud. Vahetusse läksid simmerid, esimene otsakaas täielikult ja mootori ja käigukasti vaheline tihend. Siis veel siduri töösilinder ja survelaager. Kapoti alt veel sai vahetatud lekkiv , kulunud otstega roolilatt koos roolivõimu pumbaga ja hiljem ka radikas.
Hea oli vahetada ka kõik esimese stabika puksid.

Samal ajal sai tegeldud ka keevitustöödega, milleks kulus natukene üle kuu: esimene ots alt, esitiivad, sisemised lanzekad, tagatiiva ääred, sisemised ääred, tagatiivad seestpoolt, pagasniku põhi, esiklaasi äär, eesistujate jalgealune, natukene ka karbiääri, tungi kinnituskohad. Ennem kui asi talvel seisma jäi, sai veel värvitud esimene ots ja ka seest. Siis tuli pool aastat pausi, mille jooksul sai üks saab 96 omale uue elu. Nüüd taas kuukene toimetatud ja ta sõidab juba.Teadmiseks, et värvimise materjalidele kulus ca 500 raha: liivakad, kettad, krundid, värv, lakk. Vahepeal oli mõte vaid värvida alumine pool aga see loll mõte möödus õnneks kiirelt. Nüüd masinal ilus sile kuub. Peale selle ka ilus must armartuur .

Masinast sai välja visatud kogu mingi juurde ehitatud elektroonika, ma ei tea, mida ta tegi, sest seal mitte kui midagi ei töötanud. Lõpuks saanud niipalju jagu, et masin käivitub juba täitsa ok, samuti ka töötab APC, mille viga oli solenoidklapi puudulik, ehk roostetanud maandus. Masin sai ka vileuue esiklaasi, samuti Tartus tehti juhiistmele korralik taastus.
Igavene sättimine oli selle "vaalasabaga", mis sai enam-vähem korralik, niipalju kui sellest väljaveninud kummist asja sai. Aga originaal on ehedam, kui mõni plastikust junn...
Kogu elektroonika töötab, nii kesklukk kui ka el. peeglid, el. aknad, luuk.

Aga see emotsioon, mida klassik annab on see, et seda tasub tunda ja siis ununeb kõik see töö ja vaev!:drive:

Eks pilte lähiajal, kui mõned asjad veel jonksu saab.