4. leht 4-st
Saab 9-5 Aero, 2000, romza
Postitatud: L Sept 11, 2010 19:54
Postitas romza
Algselt postitas: RStorm
Vahetatud mul ka mõnda aega tagasi ja maksis see paarsada krooni, ei mäletagi täpselt kas oli 150 või 350, midagi sellist:fight:
Kust ostsid või kus vahetasid?
Saab 9-5 Aero, 2000, romza
Postitatud: L Sept 11, 2010 20:17
Postitas RStorm
Troost autos:thumb:
Saab 9-5 Aero, 2000, romza
Postitatud: T Veebr 15, 2011 10:24
Postitas romza
Mis siis vahepeal toimunud on.
Eelmise aasta lõpus sai see salongi radika klapike ära vahetatud. Siis peale seda sai mingi konditsioneeri vidin välja vahetatud, et siis salongi küte ja jahutus on tipp-topp.
Eelmise nädala reedel juhtus lugu, kus auto enam ei käivitunud. Sai auto taas Troosti tiritud ja tuli välja, et bensupump oli otsad andnud. Sai peale uus bensupump ning profilaktika mõttes ka vändaandur välja vahetatud, et ei juhtuks olukorda kus tee peale jääda võiks.
Igatahes auto jälle väga tipp-topp.
Saab 9-5 Aero, 2000, romza
Postitatud: E Aug 29, 2011 12:53
Postitas romza
Eelmisel nädalal sai jälle autot vähe hooldatud Troostis.
Vahetatud: mootoriõli+filter, õhufilter, salongifilter, küünlad, õlirõhu andur, starter, piduriõli, esimeste õõtshoovade esimesed ja tagumised puksid (välja sai võetud powerflex ja sisse läksid originaalosad) ja ka klapisääre tihendid.
Lootust on, et mingi % nüüd ka õlikadu vähenes. Kolbide vahetust esialgu plaanis pole, see rohkem tuleviku teema, kuna esialgu veel õlikadu minimaalne ning paistab, et karterisse survet veel väga sisse pole löönud.
Septembris jälle korraline ülevaatus, et siis selleks nüüd ettevalmistused tehtud

Saab 9-5 Aero, 2000, romza
Postitatud: E Aug 29, 2011 17:23
Postitas Executive
Miks sa Powerflexid välja võtsid

Saab 9-5 Aero, 2000, romza
Postitatud: E Aug 29, 2011 19:29
Postitas romza
Powerflexid pidasid üle 2 aasta vastu, kuid lõpuks hakkas esisild kolksuma suurtematest aukudest läbi sõites.
Lahti keerates lihtsalt kukkusid puksid välja oma pesadest.
Tagasillas on powerflexid korras ning mingit kolksumist pole.
Ju siis esisilla jaoks need väga ei sobi.
Saab 9-5 Aero, 2000, romza
Postitatud: E Aug 29, 2011 21:27
Postitas Executive
Kirjelda palun täpsemalt, mis tähendab "kukkusid välja",

Saab 9-5 Aero, 2000, romza
Postitatud: E Aug 29, 2011 21:29
Postitas IFF
Kirjelda palun täpsemalt, mis tähendab "kukkusid välja",

Kuluvad ka need igasugused Power/Super/Igateine/flexid... Olen oma autolgi mõnda pidanud vahetama, teise tootja vastu, kuid mitte originaali asemel
Need ikka meil liiga kiirelt hävinevad...
Saab 9-5 Aero, 2000, romza
Postitatud: T Aug 30, 2011 7:45
Postitas romza
Kirjelda palun täpsemalt, mis tähendab "kukkusid välja",

Nagu IFF ütles, siis kuluvad ära. Loksusid oma pesades.
Kui need kunagi sisse sai pandud, siis koos määrdega, mis kaasas oli läksid nad oma pesadesse väga tihkelt.
Saab 9-5 Aero, 2000, romza
Postitatud: T Aug 30, 2011 10:09
Postitas Factor
Aga mis P**se-tunne ütleb , kas nüüd masin orig. puksidega pehmem, parem/halvem?
Saab 9-5 Aero, 2000, romza
Postitatud: T Aug 30, 2011 10:16
Postitas romza
Aga mis P**se-tunne ütleb , kas nüüd masin orig. puksidega pehmem, parem/halvem?
Alguses kui powerflexid olid uued, siis oli rool täpsem ja kõiki konarlusi oli hästi tunda. Kuid lõpus oli rool juba suht ebatäpne.
Praegu uute puksidega on kõik mõnus ja pehme. Kõik toimib vaikselt ja sujuvalt. Ega vist raskel esiveolisel autol ei saagi kunagi kätte sama tunnetust, mis BMW-del.
Aga jah LSD on ikka väga abiks. See annab kurvis suunatunnetesele rohkem, kui powerflexi puksid. Auto lihtsalt rebib sinna, kuhu rooli keerad

Saab 9-5 Aero, 2000, romza
Postitatud: T Aug 30, 2011 10:39
Postitas Executive
Kirjelda palun täpsemalt, mis tähendab "kukkusid välja",

Nagu IFF ütles, siis kuluvad ära. Loksusid oma pesades.
Kui need kunagi sisse sai pandud, siis koos määrdega, mis kaasas oli läksid nad oma pesadesse väga tihkelt.
Räägi palun, kas kahe aasta jooksul said nad veel määritud, või mitte:?
Saab 9-5 Aero, 2000, romza
Postitatud: T Aug 30, 2011 10:42
Postitas romza
Kirjelda palun täpsemalt, mis tähendab "kukkusid välja",

Nagu IFF ütles, siis kuluvad ära. Loksusid oma pesades.
Kui need kunagi sisse sai pandud, siis koos määrdega, mis kaasas oli läksid nad oma pesadesse väga tihkelt.
Räägi palun, kas kahe aasta jooksul said nad veel määritud, või mitte:?
Vahepeal ei ole määrinud.
Saab 9-5 Aero, 2000, romza
Postitatud: T Aug 30, 2011 11:04
Postitas Cyber
Sealt siis ka see kulumine. Uretaanpukse tuleb ka määrida hoolduse käigus.
Saab 9-5 Aero, 2000, romza
Postitatud: T Aug 30, 2011 11:43
Postitas Executive
Sealt siis ka see kulumine. Uretaanpukse tuleb ka määrida hoolduse käigus.
Yeah that's right

Saab 9-5 Aero, 2000, romza
Postitatud: T Aug 30, 2011 11:59
Postitas romza
Ma olen ka sellest määrimisest kuulnud. Eks see nõuab jälle lisatööd nii tunnike ning kas kokkuvõttes lisatööle kulutatud raha ka nende eluiga pikendab nii palju, et ennast ära tasub, seda ma väga ei usu.
Sõidetud ju nendega ca 50000km, mis pole minu arvates kõige hullem tulemus.
Samas tagasillas powerflexid on ilusti vastu pidanud ilma määrimiseta.
Saab 9-5 Aero, 2000, romza
Postitatud: T Aug 30, 2011 12:04
Postitas Viki
asi ei ole niivõrd määrimises kui konstruktsioonis. näiteks esi õõtsa esimese puksi sisemine hülss on pikem kui puks ise, tänu millele liigub õõts pikisuunas ca 1cm. kui on määritud, liigub veel paremini. ka esi õõtsa tagumine puks ei hoia pikisuunalist liikumist, lisaks ei suuda ta hoida horisontaalset jäikust.
ainukesed mudelid, millel uretaanid esi õõtsadel õigustatud, on 9000, ng900 ja og9-3.
see siis minu arvamus asjast.
Saab 9-5 Aero, 2000, romza
Postitatud: E Sept 05, 2011 13:04
Postitas romza
Hommikul sai käidud ülevaatusel. Läks kõik hästi ning järgmine ülevaatus jälle aasta pärast
Ainuke asi, mille üle ülevaataja kurtis oli käsipidur, et võtab liiga nõrgalt, kuid see on teada-tuntud 9-5 tüüpviga. Sama probleem oli kunagi ka mu Volvo V70-ga. Lased küll ära pingutada, kuid kasu vaid hetkeks.
Saab 9-5 Aero, 2000, romza
Postitatud: K Okt 05, 2011 18:52
Postitas romza
Auto sai täna maha müüdud.