1400 pöördega 140 km/h saavutada on vast raskem..
Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
proovin uuesti 150kkm peal:)
et 150000, 15.0, 1500 ja 150
et 150000, 15.0, 1500 ja 150
Täna taas veidi nipet-näpet tehtud.
Uued piduriklotsid ja veidi tihendeid ka juurde auto tagumises pooles - peamine oli tagadiffiri õli ja filtri vahetus, järgmine on ees taas kord peale 300km läbimist...
Ehk pääseb sedasi uuest difrist
Uued piduriklotsid ja veidi tihendeid ka juurde auto tagumises pooles - peamine oli tagadiffiri õli ja filtri vahetus, järgmine on ees taas kord peale 300km läbimist...
Ehk pääseb sedasi uuest difrist
Ei ole midagi puudu, tagasillas oli eelmine omanik lasknud õli tavotiks, tegelen nüüd pesuga. Õlivahetus kord nädalas:)
Suvehooaeg algas, ilma naelteta on lausa lust liikuda, lisaks sai varutud veidi toiduvalmistamise abivahendeid:)
Lisatud failid
Lisatud failid
-
13piisab
- Postitusi: 476
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku
- Auto: 9-5 OG Aero
A6C6 Quattro
Vectra2000 4x4
VW Typ1
KadettE GSI
M2140 - Kontakt:
kuidas see "õli tavotiks laskmine" käib?
kas tagasild on tavaline avatud difriga või midagi keerukamat?
kas tagasild on tavaline avatud difriga või midagi keerukamat?
Liikvel 2025: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 V6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Tagasild on on üsna keerukas elektroonikajublakas, mis jagab haldexilt tulevat jõudu kahe ratta vahel vastavalt haakumisele. Auto ostul oli õli veidi must ja peale vahetust hakkas see überkallis uus üli vist vana paska lagundama, peale eelmise nädala vahetust on juba parem, üks veel ja siis vaatab, kas on veel vaja osta uus sild või saab vanaga hakkama:)
- Aixx
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 139
- Liitunud: R Aug 08, 2014 10:44
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-3 SC 1,9TiD 2008 Hirsch Performance
Foorumi teemast mööda aga 1 söetest.
http://www.tuleroog.ee/parim-grillsusi/
http://www.tuleroog.ee/parim-grillsusi/
Õnneks soojalaine lõunasoomest on meil lume ära viinud, autoga sai peale pesu käidud ainult rehve vahetamas.. ja 16km pealinnas teeb pesu mõtetuks.Juba suverehvid???
Ja auto jälle must??? Krt, alles said puhtaks. Täiesti mõttetu raha raiskamine ju.
Samas suverehviga on HEA sõita!
Kas nendel suverehvidel sellise jõu juures ja selliste temperatuuridega pidamist ka on?
Üldjuhul muutub suverehv selliste temperatuuride juures väga kõvaks ja külma tee peal väga pidamise ei ole, kuigi tee on puhas.
Üldjuhul muutub suverehv selliste temperatuuride juures väga kõvaks ja külma tee peal väga pidamise ei ole, kuigi tee on puhas.
Regular Saab Guy
Täna hommikul oli +4 kodust startides ja toimisid sarnaselt naeltega või isegi paremini. Loomulikult 0 või alla selle ilmad eeldavad teise liikuri kasutamist.
PS. jõudu on alati vähe:)
PS. jõudu on alati vähe:)
peale pesu:)
Lisatud failid
Lisatud failid
Logiraamatusse veidi - liigume nüüd uue tagasillaga ja kohapealt kiirendamise vibra on kadunud. Tänane Riia ots oli lausa lust lasta!
- skyline
- Postitusi: 1055
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Mitmes neer nüüd panti läks?...liigume nüüd uue tagasillaga ja kohapealt kiirendamise vibra on kadunud.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)



