4. leht 14-st

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: N Veebr 26, 2015 10:28
Postitas Cyber
Nullid ära korraks ja see tuleb ju väga kergelt siis..:)
1400 pöördega 140 km/h saavutada on vast raskem..:)

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: N Veebr 26, 2015 10:35
Postitas mart284
proovin uuesti 150kkm peal:)
et 150000, 15.0, 1500 ja 150 :)

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: N Veebr 26, 2015 13:50
Postitas ill
Nullid ära korraks ja see tuleb ju väga kergelt siis..:)
1400 pöördega 140 km/h saavutada on vast raskem..:)

No kiirendad 160-ni, lased gaasi lahti , hoiad pöörded 1400 peal, ja siis samal ajal teed pilti :D

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: N Veebr 26, 2015 20:56
Postitas wilddog
Pildi suurus peab olema 1400KB, resoga 1400*1400!

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: R Veebr 27, 2015 8:08
Postitas Cyber
Pildi suurus peab olema 1400KB, resoga 1400*1400!
Foorum ei lase vist uploadida seda..:)

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: R Veebr 27, 2015 18:49
Postitas mart284
Täna taas veidi nipet-näpet tehtud.

Uued piduriklotsid ja veidi tihendeid ka juurde auto tagumises pooles - peamine oli tagadiffiri õli ja filtri vahetus, järgmine on ees taas kord peale 300km läbimist...

Ehk pääseb sedasi uuest difrist

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: R Veebr 27, 2015 22:35
Postitas richard
Oot. 300km? Mõni null puudu või? :freak:

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: R Veebr 27, 2015 22:44
Postitas mart284
Ei ole midagi puudu, tagasillas oli eelmine omanik lasknud õli tavotiks, tegelen nüüd pesuga. Õlivahetus kord nädalas:)

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: P Mär 01, 2015 16:20
Postitas mart284
Suvehooaeg algas, ilma naelteta on lausa lust liikuda, lisaks sai varutud veidi toiduvalmistamise abivahendeid:)

Lisatud failid

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: P Mär 01, 2015 21:50
Postitas 13piisab
kuidas see "õli tavotiks laskmine" käib?
kas tagasild on tavaline avatud difriga või midagi keerukamat?

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: P Mär 01, 2015 22:58
Postitas mart284
Tagasild on on üsna keerukas elektroonikajublakas, mis jagab haldexilt tulevat jõudu kahe ratta vahel vastavalt haakumisele. Auto ostul oli õli veidi must ja peale vahetust hakkas see überkallis uus üli vist vana paska lagundama, peale eelmise nädala vahetust on juba parem, üks veel ja siis vaatab, kas on veel vaja osta uus sild või saab vanaga hakkama:)

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: E Mär 02, 2015 8:12
Postitas Cyber
lisaks sai varutud veidi toiduvalmistamise abivahendeid:)
Kehv süsi, minu viimased kogemused sellega on, et ta raisk haiseb jubedalt...:(

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: E Mär 02, 2015 9:04
Postitas Aixx
Foorumi teemast mööda aga 1 söetest.
http://www.tuleroog.ee/parim-grillsusi/

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: E Mär 02, 2015 9:55
Postitas que
Ot jätkates, grilli tuleb teha ikka tavalistest puudest ..muu on BS :cool:
Teemast kah, rohkem pilte tahaks näha ;)

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: E Mär 02, 2015 11:18
Postitas NO FEAR
Juba suverehvid???
Ja auto jälle must??? Krt, alles said puhtaks. Täiesti mõttetu raha raiskamine ju. :P

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: E Mär 02, 2015 11:23
Postitas mart284
Juba suverehvid???
Ja auto jälle must??? Krt, alles said puhtaks. Täiesti mõttetu raha raiskamine ju. :P
Õnneks soojalaine lõunasoomest on meil lume ära viinud, autoga sai peale pesu käidud ainult rehve vahetamas.. ja 16km pealinnas teeb pesu mõtetuks.

Samas suverehviga on HEA sõita!

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: E Mär 02, 2015 11:57
Postitas KorK
Kas nendel suverehvidel sellise jõu juures ja selliste temperatuuridega pidamist ka on?
Üldjuhul muutub suverehv selliste temperatuuride juures väga kõvaks ja külma tee peal väga pidamise ei ole, kuigi tee on puhas.

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: E Mär 02, 2015 12:17
Postitas mart284
Täna hommikul oli +4 kodust startides ja toimisid sarnaselt naeltega või isegi paremini. Loomulikult 0 või alla selle ilmad eeldavad teise liikuri kasutamist.

PS. jõudu on alati vähe:)

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: N Apr 09, 2015 12:37
Postitas mart284
peale pesu:)




Lisatud failid

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: N Apr 09, 2015 14:32
Postitas vmaster
Nii ilus :cool:

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: N Apr 09, 2015 15:16
Postitas teager
peale pesu:)

On vaja fotograafide armeed :P

terv, teager

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: N Apr 09, 2015 16:05
Postitas wilddog
Esiklaasist räme tükk väljas :mad: Pesulapoisid miski varju jätnud maha pesemata? :wtf:

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: N Mai 07, 2015 20:25
Postitas mart284
Logiraamatusse veidi - liigume nüüd uue tagasillaga ja kohapealt kiirendamise vibra on kadunud. Tänane Riia ots oli lausa lust lasta!

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: N Mai 07, 2015 23:08
Postitas daags
goooood :cool:

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: N Mai 07, 2015 23:14
Postitas skyline
...liigume nüüd uue tagasillaga ja kohapealt kiirendamise vibra on kadunud.
Mitmes neer nüüd panti läks? ;)