4. leht 9-st

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: R Mär 27, 2015 16:48
Postitas Martin.V

Heh, muidugi mitte! Tänud :thumb:

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: R Mär 27, 2015 20:46
Postitas vvs
Mis sa sellest Open-SIDist ainult paned :D Lase Sebastian ikka softi kallale kaa :cool:

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: R Mär 27, 2015 22:41
Postitas ristosaab
Siis on sul vast ikkagi tarbija järgi kuskil, nagu ma algselt arvasin.

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: N Apr 16, 2015 10:34
Postitas Martin.V
Sai auto suvekonditsioonis pildile jäädvustatud...

Endale meeldivad need 2:

[IMG]http://www.upload.ee/image/4640623/1114 ... 5931_n.jpg[/IMG]

Võtsin endale vabavoli ja selle lõikasin originaali seest välja:

[IMG]http://www.upload.ee/image/4640613/cut.jpg[/IMG]

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: E Apr 20, 2015 10:51
Postitas Martin.V
Eile õhtul selgus et on vaja korraks täna hommikul käia Pärnus ja kohe tagasi.

Tallinna kesklinnast Pärnu kesklinna ja tagasi.

ca. 260 km ( ei viitsi autosse vaatama minna, tripmeeteri panin nulli Tallinnas) ja keskmine 7,6l/100´le.

Minnes püsikas peal 100´ga - tee oli tühi. Tagasi sõites alguses uhasin mõnest rekkast mööda kuid siis panin kruiisi 89 peale ja veeresin linna tagasi. Jube igav ikka oli..

Identselt sama sõit sama teedpidi läks 2-3 nädalat tagasi keskmisega 8,9 sajale - siis sai küll "Aerotatud" :gun:

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: E Apr 20, 2015 12:03
Postitas Pootsman
Eile õhtul selgus et on vaja korraks täna hommikul käia Pärnus ja kohe tagasi.

Tallinna kesklinnast Pärnu kesklinna ja tagasi.

ca. 260 km ( ei viitsi autosse vaatama minna, tripmeeteri panin nulli Tallinnas) ja keskmine 7,6l/100´le.

Minnes püsikas peal 100´ga - tee oli tühi. Tagasi sõites alguses uhasin mõnest rekkast mööda kuid siis panin kruiisi 89 peale ja veeresin linna tagasi. Jube igav ikka oli..

Identselt sama sõit sama teedpidi läks 2-3 nädalat tagasi keskmisega 8,9 sajale - siis sai küll "Aerotatud" :gun:

Kuidas linnas kulged - drive, drive+sport või M ?
M-ga sain ~1.5L väiksema kulu kui drivega. :cool: Aga kuna see on tüütu siis väga ei praktiseeri seda :D

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: E Apr 20, 2015 14:10
Postitas Martin.V
Eile õhtul selgus et on vaja korraks täna hommikul käia Pärnus ja kohe tagasi.

Tallinna kesklinnast Pärnu kesklinna ja tagasi.

ca. 260 km ( ei viitsi autosse vaatama minna, tripmeeteri panin nulli Tallinnas) ja keskmine 7,6l/100´le.

Minnes püsikas peal 100´ga - tee oli tühi. Tagasi sõites alguses uhasin mõnest rekkast mööda kuid siis panin kruiisi 89 peale ja veeresin linna tagasi. Jube igav ikka oli..

Identselt sama sõit sama teedpidi läks 2-3 nädalat tagasi keskmisega 8,9 sajale - siis sai küll "Aerotatud" :gun:

Kuidas linnas kulged - drive, drive+sport või M ?
M-ga sain ~1.5L väiksema kulu kui drivega. :cool: Aga kuna see on tüütu siis väga ei praktiseeri seda :D

Noo.. enamuse ajast ikka drive´ga... viimasel ajal d+s linnas .. M ainult siis kui ei taha, et kick-downi lööks aga vajutada tahaks rohkem.

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: R Mai 08, 2015 14:00
Postitas Martin.V
On keegi siit lisanud 9-5´le salongi turborõhu näidiku? Ei leidnud tarkuseterade alt DIY´d.
Lisaks küsimus, et kas ja kuidas oleks võimalik näidiku valgustugevust hakata reguleerima sama nupu alt millega armatuuritulede tugevust regullida...

Kui keegi oskaks näpunäiteid jagada oleks tore...

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: R Mai 08, 2015 14:12
Postitas wilddog
Valguse toide võta sigaretisüütaja valgustusest näiteks, too peaks koos armatuuriga "dimmerduma".

Boosti kella kolmik pane näiteks siia: Klomik vahele

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: K Juun 03, 2015 16:53
Postitas Martin.V
Eile käisin trionicu juures (vist.. pole veel paljude klubilistega tuttav).. esialgu läksin sinna elektrikala tuvastama.. kuna ca 2 nädala tagant tuli autot korra krokodega hirmutada, et ta käima läheks. Sinna sõites tuli meelde, et ainuke asi mida ma olen lisanud selle kala algusest on OBDII scanner... saime kokkulepitud, et hetkel tõmban scanneri välja ja vaatame kas saab " veast " lahti või mitte...

Lisaks tuvastasime, et on vaja pukse hakata ka vahetama.. hinnad juba välja uuritud ja to do listi pandud.

Seoses sellega tellisin rõhukella pesa ära ... vaatab kuidas see minu Hirschi armatuuriga klapib.. kui silma väga ei riiva ja jääb okei siis lähen ostan DB-HPst kella ka ära.. tundub loogilisem kuna ebay odavama otsa kellad ei ole just väga ilusad ja mingit hinnavõitu pole.. saan ainult oodata 2- ükskõik kui mitu nädalat enda kella tagant järgi.

Oletatav toode mis minuni peaks jõudma jaanipäeval või natukene peale seda on selline:
[IMG]http://www.upload.ee/image/4758433/__12.JPG[/IMG]

Random klõps minu armatuuri "carbonist"
[IMG]http://www.upload.ee/image/4758432/armatuur.jpg[/IMG]

Lisaks... ehk keegi viskab mulle U2U´sse hinnapakkumise selle kompoti ühendamise eest :) ?

Soov oleks, et ta hakkaks põlema sama eredalt nagu kogu muu armatuur.. ehk saab muuta tugevamaks / heledamaks nupust.

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: N Juun 11, 2015 11:01
Postitas Martin.V
Eile hakkas fooritaga pöördeid kõigutama..

Kapotti lahtitehes oli juba sahistamist kuulata ning leidsin lahtise vaakumklapi. Üks ots oli ära murdunud.. lahendasin hetkel Mägiaivari stiilis.. peaks kiirelt otsima kust seda Eestist ka saab.

[IMG]http://www.upload.ee/image/4772857/vaakumklapp1.jpg[/IMG]

Seda on vaja ma saan aru: http://www.skandix.de/en/spare-parts/br ... r/1036052/

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: N Juun 11, 2015 11:32
Postitas Pootsman
Eile hakkas fooritaga pöördeid kõigutama..

Kapotti lahtitehes oli juba sahistamist kuulata ning leidsin lahtise vaakumklapi. Üks ots oli ära murdunud.. lahendasin hetkel Mägiaivari stiilis.. peaks kiirelt otsima kust seda Eestist ka saab.

http://www.upload.ee/image/4772857/vaakumklapp1.jpg

Seda on vaja ma saan aru: http://www.skandix.de/en/spare-parts/br ... r/1036052/

Need vaakum voolikud on kõik ühes tükis,
http://www.skandix.de/en/spare-parts/br ... r/1052398/

Kunagi Werner avastas minu omalt sama vea, liimis kokku kuna uut voolikut polnud käepärast võtta. Siiamaani on koos püsinud. :)

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: N Juun 11, 2015 16:07
Postitas Martin.V
Nii, nagu täisteenindus.

Hommikul kõneletud murest sõbraga telefonis, keset päeva tullakse tööjuurde uus jupp peos ja vahetati ära ka veel.

Fotosüüdistus:
[IMG]http://www.upload.ee/image/4773302/uus_vaakumklapp.jpg[/IMG]

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: N Juun 11, 2015 18:37
Postitas Trionic
Antud karterituulutuse klapp sinna pidurivõimendi vahele pole päris sobiv lahendus, kuna selle õhu kapasiteet on oluliselt väiksem, kui õigel klapil ja need pcv klapid pole tavaliselt vastassuunas piisavalt õhutihedad. Ajutiselt ajab vast asja ära.

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: N Juun 11, 2015 21:46
Postitas Martin.V
Okei, kas minu hommikuse lingi all olev üksik klapp on õige?
Sain teada peale selle paigaldust, et Forssis on sama koodiga klapp olemas...

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: K Juun 17, 2015 22:19
Postitas vvs
No mis muljeid rehv tekitab?

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: K Juun 17, 2015 23:52
Postitas Martin.V
Alguses tundus et müra on suur, kuid ilmselt oli see tingitud sellest, et ma panin rehvi alla kui välistemp oli keskmiselt sel ajal ca 3...4 kraadi plussi ainult. Nüüd soojade ilmadega ei oskagi nagu midagi kurta.

Linna ja maantee sõidu jaoks idekas.. rajale pole jõudnud :freak: :D

Teema tuletas meelde, et mu "tuuning" võiks ka saabuda juba ...

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: P Juul 05, 2015 10:06
Postitas Martin.V
Vajan nimelt veidikene abi..:freak:

Ühendasime eile rõhukella.. Konsulteerides teageriga siis sai mõeldud, et võtaks voolu tuledelülitist. Sai kasutatud pistikute tagant punast ja rohelist juhet. Rõhukellal on must (maandus), punane (igniton) ja oranž (lightning 12v).

testriga mõõdetult ühendasime kella järgi, keerasin süüdet - töötab. Ladusime auto kokku ja käimapannes ei tööta. Mis seal ikka uuesti laiali. Kontrollisime kõik juhtmed üle - ühendus on hea aga kell ei tööta. Nimelt avastasime siis, et töötab ainult siis, kui tuledelüliti ise pole ühendatud. Nii nagu lüliti järgi ühendan siis rõhukell voolu ei saa enam.

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: T Juul 07, 2015 20:45
Postitas Martin.V
Küljes:

https://www.youtube.com/watch?v=eN_DI1lq9qw

Nüüd peab väljamõtlema, mis selle hoidikuga teha... sain küll 3,5 euro eest hoidiku Indoneesia poisi käest kuid see ei sobi piilarikujuga kokku.

Tõenäoliselt lasen custom piilari teha ja peidab koleda plastiku siiski ilusti riide alla ja ongi "Kiired ja vihased" valmis.

Ahjaa, uus aku on ka peal:
VARTA 77Ah 780A 278x175x190 -/+

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: T Juul 21, 2015 13:17
Postitas Martin.V
Ilusat suve kõigile!!

[IMG]http://www.upload.ee/image/4854447/saab ... udpilt.jpg[/IMG]

Väike to-do list on tekkinud:

Näidik ehitada piilarisse ja lasta riidega üle katta.
Käivad väikesed ideed asendada originaal ekraan-makk (2 din, navi ja aux ja kõige muu mudruga on uus mudel. väljavalitud)
Väljalaske süsteemile väike update teha.

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: T Juul 28, 2015 14:03
Postitas Martin.V
Vajan veidi abi, 2 din makile raami tellimisel:

dietzil on 3 erinevat, mis on 1 ja 3 vahe? 2 tundub on uuema, prillipapa 9-5´le

12.331270-00
[IMG]http://www.discount-car-hifi.ch/shop/im ... 270-00.jpg[/IMG]
12.331270-03 - see on vist 2006+ 9-5 ehk prillipapale?
[IMG]http://www.discount-car-hifi.ch/shop/im ... 270-03.jpg[/IMG]
12.331270-04
[IMG]http://www.discount-car-hifi.ch/shop/im ... 270-04.jpg[/IMG]

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: N Aug 06, 2015 15:54
Postitas Martin.V
... summuti oli suht läbi mädanenud

Eilne seis, ostes ja nüüd.. kuna ma ise paigalduse kõrval polnud siis oleks natukene teistmoodi sättinud aga jäi parem kui oli seega ma hetkel rahul. Raha ei võetud ka miljonite ühikute võrra.

[IMG]http://www.upload.ee/image/4920427/summutisaaga.jpg[/IMG]

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: N Aug 06, 2015 16:44
Postitas polukoli
Kas asemele läks ainult lõpupütt või terve väljalase ?

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: N Aug 06, 2015 17:08
Postitas Martin.V
Hetkel vahetasin ainult lõpupüti välja,

proovin harjuda selle heliga mis praegu tekitab ning kuna ka ülejäänu seis polnud kiita peaks hakkama mõtlema ka selle väljavahetamisele.

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: E Aug 10, 2015 12:21
Postitas Martin.V
Nii, Saaremaal käidud. Keegi saabimees viskas isegi käppa mulle Risti- Virtsu maanteel.. Kui siit, siis lehva lehva vastu.

100 km/h pealt ei saa arugi et oleks ära vahetatud lõpupütt, linnas kohalt minnes ja Järvevanal nt 80ga on madal kumin sees. Mulle sobib.