4. leht 9-st
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: L Mai 03, 2008 22:30
Postitas Eleri
Üliilus, kerevärvi liistud on ikka väga bro:thumb:
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: L Mai 03, 2008 22:41
Postitas Jaanus
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: L Mai 03, 2008 22:44
Postitas kasparius
Varsti jääb sellest spidokast väheseks.
Selle spidokella saab olemasoleva settinguga põhja .

::headbang:
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: L Mai 03, 2008 22:49
Postitas suvekas
Krt. Jaanus, sa oled oma auto tõesti kurjaks teinud.
Tubli ja väga äge.
Muide ma sain oma 9-5.-le täitsa töötava navi plaadi ka.
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: E Mai 05, 2008 18:35
Postitas terrasiit
Väga maitsekas nahk armatuuril

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: E Mai 05, 2008 19:08
Postitas IFF
Algselt postitas: Jaanus
Pole ammu kirjutanud...
Vahepeal on jälle palju muutusi toimunud. Nüüd olen kuskil juba kuu Maptun Stage 5 300hp/400nm kitiga sõitnud, 2 nädalat tagasi lisasin kiti viimase lüli - Forge Motosport/Speedpartsi suure intercooleri, nüüd on sõita lausa lust. Auto minekuga võib juba rahule jääda. Maptun-i ECU-ga on väike kala, nimelt kui lasta üle 5000rpm, siis läheb avariireziimi moodi asendisse. Maptun on väga abivalmis ja esimesest mure kurtmisest neile lubati kohe uus ECU koos softiga saata. Saab selle vea likvideeritud, siis tahaks Dynos ära käia

Võimas! Kas said oma Ecu asjad jonksu? Tahaks pühapäeval sind Pärnus raja näha kuulda

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: E Mai 05, 2008 20:12
Postitas Jaanus
ECU on nüüd korras jah

Pühapäeval rajale ei tule, vaatama üritaks tulla

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: E Mai 05, 2008 20:22
Postitas Cyber
Ära mängi, ega seal mõisa peale sõit ole... (ainult Tallinna klaverivabriku peale..

). Võiksid ikka rajale ka minna, kuigi eks selle poweri maha panemiseks rajal läheks ikkagi LSD-d vaja..
Algselt postitas: Jaanus
Pühapäeval rajale ei tule, vaatama üritaks tulla
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: E Juul 14, 2008 8:21
Postitas Jaanus
Nüüd on siis mu auto ka Eestis rullide peal ära käinud. Kahjuks kirja läks ainult 2 tulemust, kuna pöörete lugemis andur tuli just "õigel" hetkel lahti ja test näitas aiateibaid...
Ei tea kui täpne see on aga tulemus on selline:

Tuleb välja, et Maptun väga palju mööda ei pannud. Kõik mis lubatud, on olemas, 263,4HP@6300RPM ja 368,6Nm@4700RPM. See jõud on siis mõõdetud rattast, mis peaks AUT kasti 20% kadudega tegema mootori võimsuseks 316HP/442Nm
Üritaks siis vaikselt autot edasi nokitseda ja vaikselt uuringi järgmist Staget. Seekord on siis plaanis E85-le üle minna. Uued kolvid, TD04HL-XT turbo, Exhaust manifold ja pisut noktsemist jälle ning siis peaks olema tulemus rattast selline:

See aasta siis üritan jupid ära osta ja järgmine kevad jälle külge

Välimuses tahaks ka veel paar asja muuta, siis oleks auto jälle "selleks korraks" valmis...
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: E Juul 14, 2008 10:08
Postitas kasparius
Segane vend.
Sa lähed niimoodi teistel eest ära. Oota järgi

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: E Juul 14, 2008 10:33
Postitas S9K
Kuidas öeldakse: POLEEEE PAHAAAA
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: E Juul 14, 2008 11:20
Postitas Homersimpson
Algselt postitas: Jaanus
Mitsu TD04HL-16T

ainult väheke suurem kui eelmine...
Ei taha sinna vahele suurt kaalikat,
tahan linnavahel ka rahulikult penskari moodi sõita
Et kunagi oli selline jutt

:D:D

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: E Juul 14, 2008 12:11
Postitas Jaanus
Eks see uus kaalikas ole ainult õige pisut suurem

Kardan igasugused lag-e, ei tahaks ka, et hea vääne kõrgesse pööretevahemikku jääks...
Eks ma konsulteerin targemate rootlastega, mis nad mulle soovitavad
Algselt postitas: Homersimpson
Algselt postitas: Jaanus
Mitsu TD04HL-16T

ainult väheke suurem kui eelmine...
Ei taha sinna vahele suurt kaalikat,
tahan linnavahel ka rahulikult penskari moodi sõita
Et kunagi oli selline jutt

:D:D
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: E Juul 14, 2008 12:54
Postitas Homersimpson
Kõik õige

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: E Juul 14, 2008 16:18
Postitas Homersimpson
Saan Jaanusest täitsa aru. Igapäeva toidukäru, aga vat kui korra tahaks muljuda, siis iga korraga jääb sellest olemasolevast powerist vähemaks. Ei ole vaja perutada, piisab teadmisest, et mul on talla alt tulemas niipalju kui ma tahan.. tahtmised lihtsalt kasvavad. Eks kuigipalju saab seda ka legaalselt kasutada, teistpidi ... mõnel maanteel eluliselt vajalik.
Hea on lugeda teemat kus on eesmärk ja tulemus
arutelu teemal "esivedu vs. tagavedu" jätkub alajaotuses Tuuning
seb
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: T Aug 19, 2008 11:42
Postitas Jaanus
Nädalavahetusel Haapsalus käik ja Soome Saabide uurimine mõjus mulle halvasti, sain jälle mingi pisiku külge
Täna sai tellitud viimased Maptun Stage 6 jupid koos uue huvitava Mitsu MHI TD04HL-XT turboga. See stage nõuab juba pisut rohkem lammutamist, nüüd tarvis mootori kallale minna ja sinna ühed sepistatud kolvid sisse pista. Loodan kuu aja pärast asja kokku saada, eks näis siis kuidas on

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: T Aug 19, 2008 11:44
Postitas Thom
No see on täiesti grazy tüüp:thumb:
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: K Sept 03, 2008 20:52
Postitas Jaanus
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: K Sept 03, 2008 20:59
Postitas suvekas
Igaljuhul jõudu sulle!
Anna siis teada, mis tagumik arvas kogu sellest loost.

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: K Sept 03, 2008 21:06
Postitas qdwin
Ega Sulle ei tundu et hädasti oleks vaja nelivedu juurde aretada? Või sobitada F1 tagarehvid Saabile ette?
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: K Sept 03, 2008 21:17
Postitas Jaanus
Eks jah. Mulle tundub et esirehvid kuluvad jube kiiresti läbi, iga suvi peab uued ostma, missest et nagu penskar sõidan
Algselt postitas: qdwin
Ega Sulle ei tundu et hädasti oleks vaja nelivedu juurde aretada? Või sobitada F1 tagarehvid Saabile ette?
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: K Sept 03, 2008 22:01
Postitas TFK
:oPole sõnu mida kirjutada:love:
Sügav

minugi poolt

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: E Sept 29, 2008 17:53
Postitas S9K
Millal sa dynotama lähed? Can't wait anymore:thumb: Teeb ikka kurvaks küll selliste perfjoormans juppide nägemine:)
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: E Sept 29, 2008 19:37
Postitas Jaanus
Mul umbes 1000km veel vaja sisse sõita mootorit...
Muidu tagumikudyno ütleb, et sai väga hea :)Lag läks väiksemaks, alates 2500rpm on juba päris mõnna minek ja suht lõppu välja...
Dynotama tahaks küll minna, peaks rahva kokku ajama, vähemalt 3 autot, üksi on igav
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Millal sa dynotama lähed? Can't wait anymore:thumb: Teeb ikka kurvaks küll selliste perfjoormans juppide nägemine:)
Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Postitatud: E Sept 29, 2008 19:39
Postitas kasparius
Vähemalt kaks autot on 500 eek a