Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)

kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#76

Õhtused mõõtmistulemused andsid siis 0-100 6,6sek temp oli mingi ca 3C all veel lamellkumm, mis peab megahästi sellisel temperatuuril. 400m oli 15sek. start mitte kõigeparem. Sõber subaruomanik, kellega meil ikka tihti võrdlus käib ei suutnud nii häid aegu sõita. oli nati pettunud kll, et esiveoline raskem auto isegi 0-100 kiirem on :D tal aeg mingi 6,8sek. Sõbral küll MBC kohe kohe tulemas, niiet paneb mul kiirelt särgi püksi vist.
Igatahes nüüd rahu majas, ennist arvasin, et ei tulnud eriti palju võimu uuest ajust. nüüd olen sekundeid näinud ja veendunud. 400m aeg paranes sekundi:facts: ja ruumi veel on sealt maha saada.
Sõimake mind nüüd rullariks et kiirendusnumbritest pajatan.
Sent from my Monte Carlo using B236
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#77

Algselt postitas: kasparius
Õhtused mõõtmistulemused andsid siis 0-100 6,6sek temp oli mingi ca 3C all veel lamellkumm, mis peab megahästi sellisel temperatuuril. 400m oli 15sek. start mitte kõigeparem.
Sõimake mind nüüd rullariks et kiirendusnumbritest pajatan.

Mind pigem huvitab kuidas sa neid mõõtmisi teostasid.
Iga ratas veab and then some!
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#78

Vaata paar posti üles. G-Tech

Kas saabikute seas on nüüd ka OMC sõitja olemas?

terv, teager
triibutu
Postitusi: 433
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#79

Algselt postitas: vulkanus
Vat mina aru ei sa kuidas ta bleederi ära tunneb, kui ma BPC taha jätan see ju toimib edasi, ainule asi et survet ei tule peale, või siis ongi selles asi, et tekib konflikt, liiga targad ajud ei lase end petta.
Ega ta ei tunnegi. Puudub ka vajadus, sest elektrooniline segusiiber keeratakse lihtsalt koomale kui aju arvab, et rohkem õhku silindritesse pole vaja lasta. Vurr võib pressida palju tahab, aga selle nullib T7 segusiibri koomaletõmbamisega ära jälle :wall: Bleederi efektiks T7 korral jääb tunduvalt suuremal koormusel töötav (ja kiiremini häviv) kompressor ning minimaalne tulemus. Lahkem aju on kõige toimivam lahendus.
Kasutaja avatar
kaarel
Postitusi: 619
Liitunud: P Juul 16, 2006 14:39
Asukoht:
Auto:

#80

Algselt postitas: teager
Kas saabikute seas on nüüd ka OMC sõitja olemas?

Küsimus võhikult: mida tähendab lühend "OMC"? :poke:
Black
Postitusi: 254
Liitunud: N Okt 19, 2006 17:36
Asukoht:
Auto:

#81

Tahaks ka teada.
Madis
Postitusi: 157
Liitunud: R Nov 05, 2004 14:11
Asukoht:
Auto:

#82

one mile challenge
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#83

G-techiga mõõtmine oli.
Omc peale pole mõelnud,ega eniveis üle 200 palju ei saa kiirust niiet mis seal ikka teha.
Sent from my Monte Carlo using B236
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#84

Algselt postitas: vulkanus
Vat mina aru ei sa kuidas ta bleederi ära tunneb, kui ma BPC taha jätan see ju toimib edasi, ainule asi et survet ei tule peale, või siis ongi selles asi, et tekib konflikt, liiga targad ajud ei lase end petta.

Vat väga edukalt saab.Selleks on MAP ja Charge air absolute pressure sensorid.Nendelt tulevaid andmeid võrreldakse ecu matriitsis olevate etteantutega.Kui rõhk ületab etteantu,krutitakse drosselklappi koomale,süüdet hilisemaks,BPC`st kruvitakse rõhku maha jne.
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#85

kasparius, kus sa G-Techi said? :beer:
Kasutaja avatar
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#86

Oli sama versioon mis mul G-Techist ja korralikult kalibreeritud?
Kuidagi jube lahja tulemus sellel Imprezal. Startis ta ikka normaalselt?
Stock Impreza peaks selliseid Saabe hommikusöögiks sööma, kui Saabil just suuremat fööni peal pole. :D
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#87

Algselt postitas: M-Tech
Oli sama versioon mis mul G-Techist ja korralikult kalibreeritud?
Kuidagi jube lahja tulemus sellel Imprezal. Startis ta ikka normaalselt?
Stock Impreza peaks selliseid Saabe hommikusöögiks sööma, kui Saabil just suuremat fööni peal pole. :D
Ei ole mul mingit suuremat fööni, ikka stock mitsu TD-04HL15. ausõna ma ei tea kuidas G-tech kalibreeritud oli. aparaat oli vanaaegne. mitte sellline nagu sul M-tech .kui tasakaal paigas ja ilusti nullis siis tuld! ausaltöeldes tean, et impreza on korralik ja peaks oma parameetrite kohta liikuma küll. aga samas stock ikkagi 6,5sek niiet jah.... impreza startis nii et Saab oma kobaka kere ja esiveoga ei stardi never.:wall: ilm oli ju külm kah.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#88

Vana tulemustele liida 0.5s otsa, kuna see mõõdab 0-60mph (0-96km/h) mitte 0-100km/h.
See väärtus on korduvalt testitud.
Vana on ka ebatäpsem tunudvalt, kuna vanal ainult 1 andur sees aga uuel on 3 tükki (kontrolliks).
Kasutaja avatar
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#89

Muide Eestis on ilus täpne düno olemas Hr. Liguril Karksi-Nuias.
See on samuti dubleeritud (2 eri softi ja eri andurid aga ühed rullid).
Sai just kolmapäeval ühe E7 klassi ralliautoga seal stendis käidud.
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#90

Huvitav mis see maksta võiks? Huvi pärast peaks oma masina ka millalgil ära dynoma :)
Algselt postitas: M-Tech
Muide Eestis on ilus täpne düno olemas Hr. Liguril Karksi-Nuias.
See on samuti dubleeritud (2 eri softi ja eri andurid aga ühed rullid).
Sai just kolmapäeval ühe E7 klassi ralliautoga seal stendis käidud.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#91

Algselt postitas: M-Tech
Vana tulemustele liida 0.5s otsa, kuna see mõõdab 0-60mph (0-96km/h) mitte 0-100km/h.
See väärtus on korduvalt testitud.
Vana on ka ebatäpsem tunudvalt, kuna vanal ainult 1 andur sees aga uuel on 3 tükki (kontrolliks).
Aitäh informeerimast aga tegelikult oli aparaadil ees 6,34 sek. sinna siis liita sinu poolt pakutud 0,5sek. ega see vist nii palju ei ole ikka liita...:)
Täitsa põnev, äkki peaks tegema siis saabneti testipäeva seal Ligur racingus hoopis mitte soomes...
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#92

Huvi pärast võiks millalgi kui mul aega tekib ka minu aparaadiga üle mõõta.
Vanad tulemused siis 8.4s 0-100kmh ja 400m 16.0

Kiirendus on esiveolise kohta väga huvitav tulemus, kuidagi kahtlema paneb mind isiklikult natuke.
Corradoga punnitades ei saanud kuidagi seda 7s piiri ületatud. Lihtsalt ei olnud pidamist.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#93

Loomulikult on tulemus veidi ebareaalne.Kui ise mõõdad oma auto tulemusi,oled ka piisavalt optimistlik. Endal korduvalt järgi proovitud.Kui just liimi ei kasuta,taovad ka parimad rehvid turbo ja esiveoga enamus aega tühja.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#94

Hmm. Mina räägin arvudest mis olid aparaadil:facts: Seda, kas numbrid paika seal peavad ,ma ei tea. varsti panen siis uuema aparaadiga mõõdetud tulemused siiia failina. Esiveoliste meeleheaks.:D
Sent from my Monte Carlo using B236
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#95

update: uuema G-tech aparaadiga millel rohkem andureid, täna rada 4C ja ikka lamell:D siis parim 0-100 7,0midagi ja veerandmiil 15,0midagi. arenguruumi veel on ütleme nii....
See Viggeni intercooler on jura. peale mõnd kirendust on kuum ja auto ei liigu enam nii hästi. see ka ei meeldi, et rõhku ei hoia turbo. korraks on taga ja kolmanda käiguga lõpupoole tuleb juba alla.
täna pundis oli ka 2,5+bar:freak: rõhu peal sõitev audi s2. Ja nagu ikka, hüppas poolass stardis välja. muidu alla 12sek auto.
Sent from my Monte Carlo using B236
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#96

Algselt postitas: kasparius
täna pundis oli ka 2,5+bar:freak: rõhu peal sõitev audi s2. Ja nagu ikka, hüppas poolass stardis välja. muidu alla 12sek auto.
Kas Audidel ei mõõdeta mitte absoluutset rõhku? St. õhurõhk 1,0 + ülelaaderõhk 1,5bar???
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#97

Algselt postitas: qdwin
Algselt postitas: kasparius
täna pundis oli ka 2,5+bar:freak: rõhu peal sõitev audi s2. Ja nagu ikka, hüppas poolass stardis välja. muidu alla 12sek auto.
Kas Audidel ei mõõdeta mitte absoluutset rõhku? St. õhurõhk 1,0 + ülelaaderõhk 1,5bar???
see oleks küll koomiline, aga eks M-tech oskab sellele vastust anda. Ta lähemalt asjaga tuttav kui mina.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#98

Audidel jah tavaks see absoluutne rõhk. Ehk siis Saabide mõistes 1.5 bar, mis tegelikult pole üldse vähe. Iroman siin puhub 2.2 b peale oma punasele elukale. Audi vennad ütleksid 3.2....
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#99

Algselt postitas: Cyber
Iroman siin puhub 2.2 b peale oma punasele elukale. Audi vennad ütleksid 3.2....
Ja tulemuseks oli enne mootori kapitaalset ümberehitust (nii oleks vist juriidiliselt korrektsem?) pealt 400Hj...
Kasutaja avatar
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#100

Antud Audi kapotialune ei olnud enam kuskilt otsast originaal.
Auto sõitis vahepeal 2.8bar ülelaaderõhuga, mitte absoluutrõhuga ;)
Turbiin on mingi võõralt maalt tellitud hübriid.
Mootorit juhtis Tatech, mootori sisu vahetatud.

Aga jah sain ka mina tunda mis on ligi 500hp ja 5k pöördelt start.
Ei olnud hea tunne, enda auto peal kogeda ei tahaks.
Nimelt käis sidurid päästes mingi pauk ja sinna see sõit läks.
Enne seadistades tundus auto väljast nagu lennuk hääle poolest :cool:

Aga jah koos diffri remondiga pidi vahetuse minema ka mootor,
mis juba valmis ehitatud ja veel suurema turbiiniga.
Eks suvistel kiirendusüritustel ehk kohtab teada ka ametliku aega sõitmas.

Huvitav, et see Subaru tõesti Saabile alla kippus jääma.
Vasta