4. leht 6-st
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: L Mär 17, 2007 10:41
Postitas kasparius
Õhtused mõõtmistulemused andsid siis 0-100 6,6sek temp oli mingi ca 3C all veel lamellkumm, mis peab megahästi sellisel temperatuuril. 400m oli 15sek. start mitte kõigeparem. Sõber subaruomanik, kellega meil ikka tihti võrdlus käib ei suutnud nii häid aegu sõita. oli nati pettunud kll, et esiveoline raskem auto isegi 0-100 kiirem on

tal aeg mingi 6,8sek. Sõbral küll MBC kohe kohe tulemas, niiet paneb mul kiirelt särgi püksi vist.
Igatahes nüüd rahu majas, ennist arvasin, et ei tulnud eriti palju võimu uuest ajust. nüüd olen sekundeid näinud ja veendunud. 400m aeg paranes sekundi:facts: ja ruumi veel on sealt maha saada.
Sõimake mind nüüd rullariks et kiirendusnumbritest pajatan.
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: L Mär 17, 2007 10:53
Postitas IFF
Algselt postitas: kasparius
Õhtused mõõtmistulemused andsid siis 0-100 6,6sek temp oli mingi ca 3C all veel lamellkumm, mis peab megahästi sellisel temperatuuril. 400m oli 15sek. start mitte kõigeparem.
Sõimake mind nüüd rullariks et kiirendusnumbritest pajatan.
Mind pigem huvitab kuidas sa neid mõõtmisi teostasid.
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: L Mär 17, 2007 11:05
Postitas teager
Vaata paar posti üles. G-Tech
Kas saabikute seas on nüüd ka OMC sõitja olemas?
terv, teager
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: L Mär 17, 2007 13:12
Postitas triibutu
Algselt postitas: vulkanus
Vat mina aru ei sa kuidas ta bleederi ära tunneb, kui ma BPC taha jätan see ju toimib edasi, ainule asi et survet ei tule peale, või siis ongi selles asi, et tekib konflikt, liiga targad ajud ei lase end petta.
Ega ta ei tunnegi. Puudub ka vajadus, sest elektrooniline segusiiber keeratakse lihtsalt koomale kui aju arvab, et rohkem õhku silindritesse pole vaja lasta. Vurr võib pressida palju tahab, aga selle nullib T7 segusiibri koomaletõmbamisega ära jälle

Bleederi efektiks T7 korral jääb tunduvalt suuremal koormusel töötav (ja kiiremini häviv) kompressor ning minimaalne tulemus. Lahkem aju on kõige toimivam lahendus.
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: L Mär 17, 2007 13:27
Postitas kaarel
Algselt postitas: teager
Kas saabikute seas on nüüd ka OMC sõitja olemas?
Küsimus võhikult: mida tähendab lühend "OMC"?

Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: L Mär 17, 2007 13:29
Postitas Black
Tahaks ka teada.
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: L Mär 17, 2007 13:30
Postitas Madis
one mile challenge
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: L Mär 17, 2007 20:18
Postitas kasparius
G-techiga mõõtmine oli.
Omc peale pole mõelnud,ega eniveis üle 200 palju ei saa kiirust niiet mis seal ikka teha.
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: L Mär 17, 2007 20:29
Postitas Trionic
Algselt postitas: vulkanus
Vat mina aru ei sa kuidas ta bleederi ära tunneb, kui ma BPC taha jätan see ju toimib edasi, ainule asi et survet ei tule peale, või siis ongi selles asi, et tekib konflikt, liiga targad ajud ei lase end petta.
Vat väga edukalt saab.Selleks on MAP ja Charge air absolute pressure sensorid.Nendelt tulevaid andmeid võrreldakse ecu matriitsis olevate etteantutega.Kui rõhk ületab etteantu,krutitakse drosselklappi koomale,süüdet hilisemaks,BPC`st kruvitakse rõhku maha jne.
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: L Mär 17, 2007 22:34
Postitas Jaanus
kasparius, kus sa G-Techi said?

Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: P Mär 18, 2007 0:52
Postitas M-Tech
Oli sama versioon mis mul G-Techist ja korralikult kalibreeritud?
Kuidagi jube lahja tulemus sellel Imprezal. Startis ta ikka normaalselt?
Stock Impreza peaks selliseid Saabe hommikusöögiks sööma, kui Saabil just suuremat fööni peal pole.

Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: P Mär 18, 2007 2:46
Postitas kasparius
Algselt postitas: M-Tech
Oli sama versioon mis mul G-Techist ja korralikult kalibreeritud?
Kuidagi jube lahja tulemus sellel Imprezal. Startis ta ikka normaalselt?
Stock Impreza peaks selliseid Saabe hommikusöögiks sööma, kui Saabil just suuremat fööni peal pole.
Ei ole mul mingit suuremat fööni, ikka stock mitsu TD-04HL15. ausõna ma ei tea kuidas G-tech kalibreeritud oli. aparaat oli vanaaegne. mitte sellline nagu sul M-tech .kui tasakaal paigas ja ilusti nullis siis tuld! ausaltöeldes tean, et impreza on korralik ja peaks oma parameetrite kohta liikuma küll. aga samas stock ikkagi 6,5sek niiet jah.... impreza startis nii et Saab oma kobaka kere ja esiveoga ei stardi never.

ilm oli ju külm kah.
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: E Mär 19, 2007 20:52
Postitas M-Tech
Vana tulemustele liida 0.5s otsa, kuna see mõõdab 0-60mph (0-96km/h) mitte 0-100km/h.
See väärtus on korduvalt testitud.
Vana on ka ebatäpsem tunudvalt, kuna vanal ainult 1 andur sees aga uuel on 3 tükki (kontrolliks).
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: E Mär 19, 2007 20:55
Postitas M-Tech
Muide Eestis on ilus täpne düno olemas Hr. Liguril Karksi-Nuias.
See on samuti dubleeritud (2 eri softi ja eri andurid aga ühed rullid).
Sai just kolmapäeval ühe E7 klassi ralliautoga seal stendis käidud.
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: E Mär 19, 2007 21:18
Postitas Jaanus
Huvitav mis see maksta võiks? Huvi pärast peaks oma masina ka millalgil ära dynoma
Algselt postitas: M-Tech
Muide Eestis on ilus täpne düno olemas Hr. Liguril Karksi-Nuias.
See on samuti dubleeritud (2 eri softi ja eri andurid aga ühed rullid).
Sai just kolmapäeval ühe E7 klassi ralliautoga seal stendis käidud.
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: E Mär 19, 2007 21:29
Postitas kasparius
Algselt postitas: M-Tech
Vana tulemustele liida 0.5s otsa, kuna see mõõdab 0-60mph (0-96km/h) mitte 0-100km/h.
See väärtus on korduvalt testitud.
Vana on ka ebatäpsem tunudvalt, kuna vanal ainult 1 andur sees aga uuel on 3 tükki (kontrolliks).
Aitäh informeerimast aga tegelikult oli aparaadil ees 6,34 sek. sinna siis liita sinu poolt pakutud 0,5sek. ega see vist nii palju ei ole ikka liita...

Täitsa põnev, äkki peaks tegema siis saabneti testipäeva seal Ligur racingus hoopis mitte soomes...
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: E Mär 19, 2007 21:57
Postitas M-Tech
Huvi pärast võiks millalgi kui mul aega tekib ka minu aparaadiga üle mõõta.
Vanad tulemused siis 8.4s 0-100kmh ja 400m 16.0
Kiirendus on esiveolise kohta väga huvitav tulemus, kuidagi kahtlema paneb mind isiklikult natuke.
Corradoga punnitades ei saanud kuidagi seda 7s piiri ületatud. Lihtsalt ei olnud pidamist.
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: T Mär 20, 2007 7:03
Postitas Trionic
Loomulikult on tulemus veidi ebareaalne.Kui ise mõõdad oma auto tulemusi,oled ka piisavalt optimistlik. Endal korduvalt järgi proovitud.Kui just liimi ei kasuta,taovad ka parimad rehvid turbo ja esiveoga enamus aega tühja.
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: T Mär 20, 2007 8:10
Postitas kasparius
Hmm. Mina räägin arvudest mis olid aparaadil:facts: Seda, kas numbrid paika seal peavad ,ma ei tea. varsti panen siis uuema aparaadiga mõõdetud tulemused siiia failina. Esiveoliste meeleheaks.

Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: N Mär 22, 2007 21:55
Postitas kasparius
update: uuema G-tech aparaadiga millel rohkem andureid, täna rada 4C ja ikka lamell:D siis parim 0-100 7,0midagi ja veerandmiil 15,0midagi. arenguruumi veel on ütleme nii....
See Viggeni intercooler on jura. peale mõnd kirendust on kuum ja auto ei liigu enam nii hästi. see ka ei meeldi, et rõhku ei hoia turbo. korraks on taga ja kolmanda käiguga lõpupoole tuleb juba alla.
täna pundis oli ka 2,5+bar:freak: rõhu peal sõitev audi s2. Ja nagu ikka, hüppas poolass stardis välja. muidu alla 12sek auto.
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: N Mär 22, 2007 22:47
Postitas qdwin
Algselt postitas: kasparius
täna pundis oli ka 2,5+bar:freak: rõhu peal sõitev audi s2. Ja nagu ikka, hüppas poolass stardis välja. muidu alla 12sek auto.
Kas Audidel ei mõõdeta mitte absoluutset rõhku? St. õhurõhk 1,0 + ülelaaderõhk 1,5bar???
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: N Mär 22, 2007 23:01
Postitas kasparius
Algselt postitas: qdwin
Algselt postitas: kasparius
täna pundis oli ka 2,5+bar:freak: rõhu peal sõitev audi s2. Ja nagu ikka, hüppas poolass stardis välja. muidu alla 12sek auto.
Kas Audidel ei mõõdeta mitte absoluutset rõhku? St. õhurõhk 1,0 + ülelaaderõhk 1,5bar???
see oleks küll koomiline, aga eks M-tech oskab sellele vastust anda. Ta lähemalt asjaga tuttav kui mina.
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: N Mär 22, 2007 23:20
Postitas Cyber
Audidel jah tavaks see absoluutne rõhk. Ehk siis Saabide mõistes 1.5 bar, mis tegelikult pole üldse vähe. Iroman siin puhub 2.2 b peale oma punasele elukale. Audi vennad ütleksid 3.2....
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: N Mär 22, 2007 23:37
Postitas qdwin
Algselt postitas: Cyber
Iroman siin puhub 2.2 b peale oma punasele elukale. Audi vennad ütleksid 3.2....
Ja tulemuseks oli enne mootori kapitaalset ümberehitust (nii oleks vist juriidiliselt korrektsem?) pealt 400Hj...
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: R Mär 23, 2007 0:31
Postitas M-Tech
Antud Audi kapotialune ei olnud enam kuskilt otsast originaal.
Auto sõitis vahepeal 2.8bar ülelaaderõhuga, mitte absoluutrõhuga

Turbiin on mingi võõralt maalt tellitud hübriid.
Mootorit juhtis Tatech, mootori sisu vahetatud.
Aga jah sain ka mina tunda mis on ligi 500hp ja 5k pöördelt start.
Ei olnud hea tunne, enda auto peal kogeda ei tahaks.
Nimelt käis sidurid päästes mingi pauk ja sinna see sõit läks.
Enne seadistades tundus auto väljast nagu lennuk hääle poolest
Aga jah koos diffri remondiga pidi vahetuse minema ka mootor,
mis juba valmis ehitatud ja veel suurema turbiiniga.
Eks suvistel kiirendusüritustel ehk kohtab teada ka ametliku aega sõitmas.
Huvitav, et see Subaru tõesti Saabile alla kippus jääma.