Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#76

Kärukonksuga kabrio!
Nuu jahh. Rootslased on äraütlemata praktilised. 4 nädalat aastas saab sõita lahtise katusega, seejärel kõlbab kabrio ka järelkäru sikutamiseks. Sitt ja suvila küttepuud kasti ning tuld!
dohman
Postitusi: 153
Liitunud: N Apr 26, 2007 17:41
Asukoht:
Auto:

#77

Algselt postitas: qdwin
Kärukonksuga kabrio!
Nuu jahh. Rootslased on äraütlemata praktilised. 4 nädalat aastas saab sõita lahtise katusega, seejärel kõlbab kabrio ka järelkäru sikutamiseks. Sitt ja suvila küttepuud kasti ning tuld!
Aga kui skuutrit järve äärde mökki sõidutada, siis see pilt nii silmale kriipiv polegi.
Susanna
Postitusi: 38
Liitunud: N Nov 09, 2006 22:56
Asukoht:
Auto:

#78

Jällegi teema tänases Postimehes: http://www.postimees.ee/120607/esileht/ ... 265895.php :thumb:
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#79

esiosa on täitsa omanäoline, aga tagaosa disainimisel on sarnaselt uuele 9-5`le IMO totaalselt mööda pandud. ma veel mõtlesin eile mazda taga sõites, et mida see mulle meenutab...

Pilt

Lisatud failid
Kasutaja avatar
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#80

too must riba tulede sees on vähe mööda tõesti. mõni hakkajam kraabib ilmselt kohe maha, et saada täiesti valge tuleklaas. kuigi tumeda auto puhul see ilmselt ei häiri, sest ei torka silma

ja tagaots on visuaalselt kuidagi väga tüsedaks muutunud ilma ukseliistudeta. eriti just kabriol.

endale tundub sportkombi kõige sümpaatsem
svenska
Postitusi: 116
Liitunud: L Mai 26, 2007 16:35
Asukoht:
Auto:

#81

Need "möödapanekud" on esmamulje. Aega möödudes vaatad ehk teise pilguga erinevate pisiasjade peale, mis on uues disainis toodud:thumb:. DISAINERITE MÕTTELEND :eureka: Harjub ära ning hakkab ilusaks tunduma (loodan).
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#82

Ja jälle...minu meelest...on tagaosaga puusse pandud. Külgvaates tundub tagumine rattakoobas väiksem, kui esimene! Või olen ma pime? See disain (tagaosa) meenutab mingit odavat väikeste ratastega ja ebaproportsionaalselt suure kerega autot. Krt. oleks minu teha, suurendaks tagakoobast ja võtaks kasutusele lihtsalt suuremad rattad veidi kõrgemate rehvidega, 18" näiteks. Nii suure kerega masinale lihtsalt ei sobi nii väkesed rattakoopad minu meelest. Esiosa on OK.
Saabidel on alati selle tagaosaga üks jant olnud, eest vaadates super, aga nagu mööda on sõitnud siis ajab grimassitama.

Vabandust, et nii kriitiline olen :red:

edit: http://www.km77.com/00/saab/9-3/g01.asp vasakult teine pilt. No kas pole imelik see tagumise rattakoopa joon? Palju ei puudu vanast sitroeenist, kus tagaratas üldse kinni kaetud. Auto eripära? Ma ütleksin, et disaineri vaimupimedus :evil:
Kasutaja avatar
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#83

õigust räägid. seda ka mina oma postituses silmas pidasin, et tagaots tundub väga tüse. väga hakkab see silma kabrio puhul, sest lihtsalt väga palju liigendamata plekki on nähtaval. sedaani ja eriti kombi puhul ei saa aru väga.

ja tagumine rattakoobas on tõesti väiksem, sest tagasild põhimõtteliselt ei pööra ja seetõttu pole rattale nii palju ruumi vaja. see omakorda aga lisab tüsedust, mida saaks vähendada suuremate koobastega. ja jälle on suurimaks kannatajaks kabrio.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#84

Algselt postitas: eston21
sest tagasild ei pööra

oot oot oot, aga pöörab küll :P

9-3'l on ju Re-Axis süsteem, keerab küll mingi kraadikese paari võrra, aga faktiviga ikkagi.

Vaadake Aero pilte, seal 18" velg all.

terv, teager

P.S. Vabandan avatari ja signatuuri pärast.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#85

Algselt postitas: svenska
kõige rohkem oksele ajav tagumiste rattakoobaste näide on LADA2110 minu meelest :wall:
Seda just isegi silmas pidasin. Venelastel kohe ei õnnestu, tee või tina. Paras huumor kui selline liikur mööda veereb.

Ma ei tea kes on Saabi peadisainer, aga kujutan ette halli habemega meest kel kolbas mingi kinnistunud ettekujutus Saabide disainist. Ja siis on mitmeid tema alamaid, kes autot inimese moodi vaatavad ja oleksid nõus külje disaini muutma...aga vanamees ei luba.
Kasutaja avatar
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#86

saabi peadisainer on hetkel vist anthony lo ehk siis aasia juurtega rüblik. pildil siis vasakul

Pilt
svenska
Postitusi: 116
Liitunud: L Mai 26, 2007 16:35
Asukoht:
Auto:

#87

Selliseid vigureid tehakse vist pagasiruumi suurendamise nimel... (pean silmas väiksed rattakoopad).
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#88

Kas Michael Maurer on lahti lastud ? Tema oli veel vähemasti 2003 vastutav kõigi eest, Lo oli vaid SAAB Advanced designer, midaiganes see ka tähendaks..
Kasutaja avatar
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#89

võibolla tõesti, aga lo oli põhimees aero-x arendamisel. sellest ka minu pakkumine
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#90

Näiteks sellise algelise photoshoppamise voolisin:

Pilt

Tagumine uks natuke pikemaks, link ka muidugi kaugemale ja rattad/nende koopad suuremaks.
Näeb ju parem välja :cool:

Ja originaal:

Pilt
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#91

Auto24 pakub ka väikese nupukese ja mulle palun üks XWD biturbodiisel:love:

Edit: Kes valmistab sellise mootori, kas Opel või Fiat?
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#92

S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#93

Jube mahe ikka. Selle AERO häält tahaks kuulda. Mootoril võiks "tiba" rohkem momenti olla:P. Ei tegelikult on kõik perfect.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#94

Nii, kõik andmed, pildid, varustus, mootorid jne jne on nüüd avalikult üleval Saab'i ametlikul kodulehel

Sport Sedan

Pilt

Pilt

Sport Combi

Pilt

Pilt

Convertible

Pilt

Pilt

Pilt

Interior
- siin on kõik endine...

Pilt

Pilt

Aero 1.9 TTiD 180 hp mootori andmed
The latest development of our turbo engine technology, found on the new 1.9 TTiD engine. One smaller and one larger turbocharger co-operate to provide higher torgque over a wider rev range. The smaller turbocharger works alone up to 1800 r/min. After that the second-stage turbo kicks in and both chargers run. Above 3000 r/min the larger turbo charges the engine alone.

Pilt


Aero 2.8 V6 Turbo 255 hp mootori andmed
The V6 Turbo with 255 hp is incredible. It's loaded with masses of torque from idle to redline. From 1800 to 4500 r/min you'll have a huge 350 Nm to play with. Power delivery is instant and accompanied by an exhilarating sound from the sports tuned exhaust pipes.

Pilt

Uued 18" valukad, Anniversary stiilis

Pilt

"Kulmud"

Pilt


Uudiseks veel Bi-Xenon cornering headlights ning Tyre pressure Monitoring System

Ja kindlasti veel palju muudki, mis silma ei hakanud hetkel.

P.S. Huvitav on veel see, et Arc varustustase on kadunud...



Selle V6 Aero mootori hääl on mõnna :P

Momenti saab ka juurde, alati on võimalus ju mootoriaju ära hirssitada

terv, teager
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#95

Õnneks on nad jätnud ka Saabi maniakkidele turbo purustamise rõõme, rõhk ainult 0.5 bar. Sealt on võimalik kõrgele minna, muidugi juhul kui Trionic 8 seda lubab:thumb:
Mustang
Postitusi: 36
Liitunud: L Dets 09, 2006 14:13
Asukoht:
Auto:

#96

Huvitav, kas selle AERO 2,8 v6 280 hp mootori andmed/graafika on ka juba saadaval? Tahaks teada kuidas v6 280 hp + nelivedu kiirust arendab :)
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#97

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Õnneks on nad jätnud ka Saabi maniakkidele turbo purustamise rõõme, rõhk ainult 0.5 bar. Sealt on võimalik kõrgele minna, muidugi juhul kui Trionic 8 seda lubab
...Või kui turbo ise lubab/kannatab.
9-5 vanakooli assümmeetriline turbo seda ei võimaldanud. Ehk on Saabi insinöörid nõnda lahked, et ei võta Hirschilt ja muudelt sarnastelt leiba ära.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#98

Ei kasutata enam väliseid WG`sid.Kõik purustuserõõmud jäävad softikunnidele.Monoliitsed kollektoriga ühes korpuses idiootse konstruktsiooniga vurrid kahjuks.Algus tehti 9-5 V-6 mootoritega.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#99

Tagumiste tulede üle on kurtmisi olnud. Mind need ei häiri, häirib aga nuppude puudulikkus salongis, ma olen hirmus nupu armastaja. Iga asja liigutamiseks peab eraldi nupp olema:thumb:
MaxPower
Postitusi: 156
Liitunud: P Veebr 29, 2004 17:19
Asukoht:
Auto:

#100

päris ülbe välimusega, eriti Aero muidugi:head: väga tahaks seda uut superdiislit proovida, ega ilma asjata pole Aero nimekirja lisatud http://www.saab.com/main/GLOBAL/en/mode ... 2/fc.shtml
Vasta