4. leht 6-st
Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Postitatud: T Juun 12, 2007 14:38
Postitas qdwin
Kärukonksuga kabrio!
Nuu jahh. Rootslased on äraütlemata praktilised. 4 nädalat aastas saab sõita lahtise katusega, seejärel kõlbab kabrio ka järelkäru sikutamiseks. Sitt ja suvila küttepuud kasti ning tuld!
Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Postitatud: T Juun 12, 2007 15:28
Postitas dohman
Algselt postitas: qdwin
Kärukonksuga kabrio!
Nuu jahh. Rootslased on äraütlemata praktilised. 4 nädalat aastas saab sõita lahtise katusega, seejärel kõlbab kabrio ka järelkäru sikutamiseks. Sitt ja suvila küttepuud kasti ning tuld!
Aga kui skuutrit järve äärde mökki sõidutada, siis see pilt nii silmale kriipiv polegi.
Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Postitatud: T Juun 12, 2007 18:35
Postitas Susanna
Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Postitatud: K Juun 13, 2007 12:24
Postitas aljoga
esiosa on täitsa omanäoline, aga tagaosa disainimisel on sarnaselt uuele 9-5`le IMO totaalselt mööda pandud. ma veel mõtlesin eile mazda taga sõites, et mida see mulle meenutab...
Lisatud failid
Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Postitatud: K Juun 13, 2007 13:01
Postitas eston21
too must riba tulede sees on vähe mööda tõesti. mõni hakkajam kraabib ilmselt kohe maha, et saada täiesti valge tuleklaas. kuigi tumeda auto puhul see ilmselt ei häiri, sest ei torka silma
ja tagaots on visuaalselt kuidagi väga tüsedaks muutunud ilma ukseliistudeta. eriti just kabriol.
endale tundub sportkombi kõige sümpaatsem
Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Postitatud: K Juun 13, 2007 13:23
Postitas svenska
Need "möödapanekud" on esmamulje. Aega möödudes vaatad ehk teise pilguga erinevate pisiasjade peale, mis on uues disainis toodud:thumb:. DISAINERITE MÕTTELEND

Harjub ära ning hakkab ilusaks tunduma (loodan).
Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Postitatud: K Juun 13, 2007 14:03
Postitas sebastian
Ja jälle...minu meelest...on tagaosaga puusse pandud. Külgvaates tundub tagumine rattakoobas väiksem, kui esimene! Või olen ma pime? See disain (tagaosa) meenutab mingit odavat väikeste ratastega ja ebaproportsionaalselt suure kerega autot. Krt. oleks minu teha, suurendaks tagakoobast ja võtaks kasutusele lihtsalt suuremad rattad veidi kõrgemate rehvidega, 18" näiteks. Nii suure kerega masinale lihtsalt ei sobi nii väkesed rattakoopad minu meelest. Esiosa on OK.
Saabidel on alati selle tagaosaga üks jant olnud, eest vaadates super, aga nagu mööda on sõitnud siis ajab grimassitama.
Vabandust, et nii kriitiline olen
edit:
http://www.km77.com/00/saab/9-3/g01.asp vasakult teine pilt. No kas pole imelik see tagumise rattakoopa joon? Palju ei puudu vanast sitroeenist, kus tagaratas üldse kinni kaetud. Auto eripära? Ma ütleksin, et disaineri vaimupimedus

Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Postitatud: K Juun 13, 2007 14:24
Postitas eston21
õigust räägid. seda ka mina oma postituses silmas pidasin, et tagaots tundub väga tüse. väga hakkab see silma kabrio puhul, sest lihtsalt väga palju liigendamata plekki on nähtaval. sedaani ja eriti kombi puhul ei saa aru väga.
ja tagumine rattakoobas on tõesti väiksem, sest tagasild põhimõtteliselt ei pööra ja seetõttu pole rattale nii palju ruumi vaja. see omakorda aga lisab tüsedust, mida saaks vähendada suuremate koobastega. ja jälle on suurimaks kannatajaks kabrio.
Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Postitatud: K Juun 13, 2007 14:33
Postitas teager
Algselt postitas: eston21
sest tagasild ei pööra
oot oot oot, aga pöörab küll
9-3'l on ju Re-Axis süsteem, keerab küll mingi kraadikese paari võrra, aga faktiviga ikkagi.
Vaadake Aero pilte, seal 18" velg all.
terv, teager
P.S. Vabandan avatari ja signatuuri pärast.
Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Postitatud: K Juun 13, 2007 14:40
Postitas sebastian
Algselt postitas: svenska
kõige rohkem oksele ajav tagumiste rattakoobaste näide on LADA2110 minu meelest

Seda just isegi silmas pidasin. Venelastel kohe ei õnnestu, tee või tina. Paras huumor kui selline liikur mööda veereb.
Ma ei tea kes on Saabi peadisainer, aga kujutan ette halli habemega meest kel kolbas mingi kinnistunud ettekujutus Saabide disainist. Ja siis on mitmeid tema alamaid, kes autot inimese moodi vaatavad ja oleksid nõus külje disaini muutma...aga vanamees ei luba.
Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Postitatud: K Juun 13, 2007 14:48
Postitas eston21
saabi peadisainer on hetkel vist anthony lo ehk siis aasia juurtega rüblik. pildil siis vasakul

Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Postitatud: K Juun 13, 2007 14:50
Postitas svenska
Selliseid vigureid tehakse vist pagasiruumi suurendamise nimel... (pean silmas väiksed rattakoopad).
Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Postitatud: K Juun 13, 2007 14:55
Postitas epsum
Kas Michael Maurer on lahti lastud ? Tema oli veel vähemasti 2003 vastutav kõigi eest, Lo oli vaid SAAB Advanced designer, midaiganes see ka tähendaks..
Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Postitatud: K Juun 13, 2007 14:58
Postitas eston21
võibolla tõesti, aga lo oli põhimees aero-x arendamisel. sellest ka minu pakkumine
Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Postitatud: K Juun 13, 2007 15:48
Postitas sebastian
Näiteks sellise algelise photoshoppamise voolisin:
Tagumine uks natuke pikemaks, link ka muidugi kaugemale ja rattad/nende koopad suuremaks.
Näeb ju parem välja
Ja originaal:

Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Postitatud: E Juun 18, 2007 19:49
Postitas rantto
Auto24 pakub ka väikese nupukese ja mulle palun üks XWD biturbodiisel:love:
Edit: Kes valmistab sellise mootori, kas Opel või Fiat?
Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Postitatud: R Juun 22, 2007 9:03
Postitas teager
Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Postitatud: R Juun 22, 2007 9:23
Postitas S9K
Jube mahe ikka. Selle AERO häält tahaks kuulda. Mootoril võiks "tiba" rohkem momenti olla:P. Ei tegelikult on kõik perfect.
Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Postitatud: R Juun 22, 2007 9:32
Postitas teager
Nii, kõik andmed, pildid, varustus, mootorid jne jne on nüüd avalikult üleval
Saab'i ametlikul kodulehel
Sport Sedan


Sport Combi


Convertible



Interior - siin on kõik endine...
Aero 1.9 TTiD 180 hp mootori andmed
The latest development of our turbo engine technology, found on the new 1.9 TTiD engine. One smaller and one larger turbocharger co-operate to provide higher torgque over a wider rev range. The smaller turbocharger works alone up to 1800 r/min. After that the second-stage turbo kicks in and both chargers run. Above 3000 r/min the larger turbo charges the engine alone.
Aero 2.8 V6 Turbo 255 hp mootori andmed
The V6 Turbo with 255 hp is incredible. It's loaded with masses of torque from idle to redline. From 1800 to 4500 r/min you'll have a huge 350 Nm to play with. Power delivery is instant and accompanied by an exhilarating sound from the sports tuned exhaust pipes.
Uued 18" valukad, Anniversary stiilis

"Kulmud"
Uudiseks veel
Bi-Xenon cornering headlights ning
Tyre pressure Monitoring System
Ja kindlasti veel palju muudki, mis silma ei hakanud hetkel.
P.S. Huvitav on veel see, et
Arc varustustase on kadunud...
Selle V6 Aero mootori hääl on mõnna
Momenti saab ka juurde, alati on võimalus ju mootoriaju ära
hirssitada
terv, teager
Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Postitatud: R Juun 22, 2007 9:37
Postitas S9K
Õnneks on nad jätnud ka Saabi maniakkidele turbo purustamise rõõme, rõhk ainult 0.5 bar. Sealt on võimalik kõrgele minna, muidugi juhul kui Trionic 8 seda lubab:thumb:
Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Postitatud: R Juun 22, 2007 16:06
Postitas Mustang
Huvitav, kas selle AERO 2,8 v6 280 hp mootori andmed/graafika on ka juba saadaval? Tahaks teada kuidas v6 280 hp + nelivedu kiirust arendab

Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Postitatud: R Juun 22, 2007 21:17
Postitas qdwin
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Õnneks on nad jätnud ka Saabi maniakkidele turbo purustamise rõõme, rõhk ainult 0.5 bar. Sealt on võimalik kõrgele minna, muidugi juhul kui Trionic 8 seda lubab
...Või kui turbo ise lubab/kannatab.
9-5 vanakooli assümmeetriline turbo seda ei võimaldanud. Ehk on Saabi insinöörid nõnda lahked, et ei võta Hirschilt ja muudelt sarnastelt leiba ära.
Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Postitatud: L Juun 23, 2007 12:03
Postitas Trionic
Ei kasutata enam väliseid WG`sid.Kõik purustuserõõmud jäävad softikunnidele.Monoliitsed kollektoriga ühes korpuses idiootse konstruktsiooniga vurrid kahjuks.Algus tehti 9-5 V-6 mootoritega.
Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Postitatud: L Juun 23, 2007 12:09
Postitas S9K
Tagumiste tulede üle on kurtmisi olnud. Mind need ei häiri, häirib aga nuppude puudulikkus salongis, ma olen hirmus nupu armastaja. Iga asja liigutamiseks peab eraldi nupp olema:thumb:
Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Postitatud: P Juun 24, 2007 22:03
Postitas MaxPower
päris ülbe välimusega, eriti Aero muidugi:head: väga tahaks seda uut superdiislit proovida, ega ilma asjata pole Aero nimekirja lisatud
http://www.saab.com/main/GLOBAL/en/mode ... 2/fc.shtml