4. leht 37-st

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Aug 31, 2007 15:36
Postitas S9K
Pilt
Pilt

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Sept 06, 2007 17:16
Postitas S9K
Teoreetiliselt peaks must nool täna käivituma. Paar potsu juba enne tegi.

Pilt
Pilt

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Sept 06, 2007 20:31
Postitas S9K
Proovitud starterist, lükates ja sai ka tõmmatud aga Ta ei käivitu :(. Lubab ja sellega asi piirdubki. Check engine vilgub ka ebakorrapäraselt. Olen pistikud üle vaadanud. Kõik tundub korras olevat. Mida kontrollida?:(

I'M IN PEIN

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Sept 06, 2007 21:38
Postitas qdwin
Mitu korda vilgub?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Sept 06, 2007 21:49
Postitas S9K
Ebakorrapäraselt, ei suuda selgeks teha. Tõmmates kaob ebakorrapärasus ära ja asendub kas lihtsalt vilkumisega või põlemisega.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Sept 06, 2007 23:16
Postitas S9K

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Sept 06, 2007 23:51
Postitas sebastian
Äkki segusiibri lüliti jamab. Vaata kontaktid üle ja kui seal ühendus paistab OK olema, siis katku korra lahti.
Pilt seest:

Pilt

Vaata, et kontaktid oleksid puhtad ja mikrolülitit pead ilmselt multimeetriga kontrollima.
All võivad ka jooted lahti olla.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Sept 07, 2007 7:51
Postitas Viki
see nii suva vilkumine, et viitab pigem voolu-massi puudumisele/kehvale ühendusele. kui sa seal kollektori juures sebisid, siis jäi äkki mõni aju massi juhtme polt kinni keeramata?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Sept 07, 2007 13:45
Postitas S9K
Mootor käib. Vahetasin chipid originaalide vastu tagasi. Kohe kadus check engine vilkumine. Mootori pöörded on ca 2000 tühikäigul. Pakun, et viga on uues throttle body-s. See klapp seal sees pole kõige täpsem.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Sept 07, 2007 13:49
Postitas Cyber
Pane siis see originaal TB tagasi. Vaata, kas saab parem. Pärast seda ehk käib ka uute chippidega.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Sept 07, 2007 14:36
Postitas S9K
DI/APC chipi viga on arvatavasti. Proovisin mõlemaid nüüd eraldi ja LH aju oma sobib ja töötab. TB veaks loen ikkagi liiga suuri vahesi klapi ja seina vahel. Lasen selle täna uuesti üle treida seest ja teeme uue klapi ka. Muidugi õnnestus mul ka klapi võll tsentrist välja ajada ja nüüd klapp ei sulgu omal jõul enam, sest vaakum rebib klappi lahti. Selle vastu aitab vaid tugevam vedru. Pöörded kõiguvad 1700 ja 2000 rpm vahel. Enam jaolt on kuskil 2000 ja siis kukub korra sinna 1700 kanti ja siis kohe üles tagasi. Nii ta mul hetkel töötab.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Sept 07, 2007 14:42
Postitas Cyber
Aga oled sa ikka kindel, et su see isetehtud TB mingit efekti annab? Ajaks ehk algul originaaliga käima ja siis katsetaks edasi.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Sept 07, 2007 15:07
Postitas Trionic
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
DI/APC chipi viga on arvatavasti. Proovisin mõlemaid nüüd eraldi ja LH aju oma sobib ja töötab. TB veaks loen ikkagi liiga suuri vahesi klapi ja seina vahel. Lasen selle täna uuesti üle treida seest ja teeme uue klapi ka. Muidugi õnnestus mul ka klapi võll tsentrist välja ajada ja nüüd klapp ei sulgu omal jõul enam, sest vaakum rebib klappi lahti. Selle vastu aitab vaid tugevam vedru. Pöörded kõiguvad 1700 ja 2000 rpm vahel. Enam jaolt on kuskil 2000 ja siis kukub korra sinna 1700 kanti ja siis kohe üles tagasi. Nii ta mul hetkel töötab.
Klapi ja korpuse vahe peab olema 0,2mm

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Sept 07, 2007 15:44
Postitas S9K
Algselt postitas: Trionic
Klapi ja korpuse vahe peab olema 0,2mm

Vat mul on hulka suuremad vahed ikka. Olen 100% kindel, et mootori pöördeid mõjutavad just need suured vahed. Viisin juba asjad uuesti ümber treimisele.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Sept 07, 2007 16:04
Postitas iroman
A miks sa selle TB üldse panid,kas Speedparts tegi ettekirjutuse?Mul näiteks on stock sisselase.Ma ei usu,et sul originaaljupiga voolavusprobleeme peaks tekkima.Pealegi TB on väga täppisteadus:wise:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Sept 07, 2007 16:33
Postitas S9K
Tegin selle lihtsalt proovimise mõttes. Kui targemad ütlevad, et pole vaja, siis järelikult pole vaja :P.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Sept 07, 2007 18:00
Postitas kasparius
Sai nats valest otsast alustatud tuuning?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Sept 07, 2007 18:07
Postitas IFF
Algselt postitas: kasparius
Sai nats valest otsast alustatud tuuning?

Tea nüüd. Noor poiss käed jalad terved huvi on miks mitte. Ise vast ehitaks ja möllaks ka kui võimalust oleks. :head:

Igastahes veidi kannatust ning küll ta sul käib jälle. :drive:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Sept 07, 2007 18:28
Postitas iroman
Krt,me ju suhtlesime telefonitsi teemal,siis sa ei maininud üldse,et sa hakkad DI/APC-d tuunima:angry:Sul ju sein vastas:wall:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Sept 07, 2007 18:59
Postitas Trionic
Algselt postitas: iroman
A miks sa selle TB üldse panid,kas Speedparts tegi ettekirjutuse?Mul näiteks on stock sisselase.Ma ei usu,et sul originaaljupiga voolavusprobleeme peaks tekkima.Pealegi TB on väga täppiteadus:wise:
100% sinuga nõus.Stock on ikka VÄGA suure varuga tehtud ja voolavuski on sellel hea.
TB on tõesti täppisteadus.Ei ole ta ju lihtsalt toru,kus plekitükk siibriks.Toru sisepind on topeltkoonus,millel väikseim diameeter on
gaasiklapi nullasendi kohal ja klapi välisserv on telje suhtes nurga all,vastavuses selle topeltkoonuse nurgakraadidega.Ja klapi tagastusvedru on tegelikult kalibreeritud eelpingega.
Ja klapp peab olema korpuse suhtes ülitäpselt tsentreeritud.
Ja...
Ja...

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Sept 07, 2007 19:02
Postitas Trionic
Algselt postitas: iroman
Krt,me ju suhtlesime telefonitsi teemal,siis sa ei maininud üldse,et sa hakkad DI/APC-d tuunima:angry:Sul ju sein vastas:wall:

Tegelikult tasuks kohe T-5 külge aretada,saaks hilisemaid vaevu vähemaks.DI-APC on tõesti ummiktee:freak:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Sept 07, 2007 19:26
Postitas S9K
Take it easy pöial-Liisid, sai ju öeldud, et proovimise pärast. Minu hobi selline, et aretada igasugu jubinaid ja siis lõpuks avastada, et need ei tööta nagu peaks. Life is fun! Ma võin selle originaali tagasi panna. Kohe võetakse kratist kinni:P

Iroman: Ma pole mingit DI/APC tuuningut teinud välja arvatud Speedpartsi stage 3 mille tellisin tegelikult juba väga ammu enne kui rääkida jõudsime :)

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Sept 07, 2007 19:34
Postitas Trionic
Ei võeta.Isegi olen 25 aastat aretanud asju mootorsõidukitele ja hiljem tõdenud,et oli huvitav ja arendav tegevus küll, aga soovitud lõpptulemuseni viib siiski "piiblitest" ammutatud teadmiste kasutamine.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Sept 07, 2007 19:39
Postitas S9K
Ok, aga kas ma võin ikkagi oma jubina HUVI korras valmis ehitada:eureka: ja ära proovida??? Või ei ole TÕESTI mõtet ja panen originaali tagasi.

Respect targematele :notworthy:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Sept 07, 2007 19:51
Postitas Trionic
Igasugune katsetamine-ehitamine on minu arust kõige -kõigem tegevus.Sellest saab alati midagi kõrva taha panna,sõltumata tulemusest,saab tarkust (ja tulevikuks vajalikke)ja tutvusi juurde jne.
Palju põnevam,kui süstimine-joomine.....