4. leht 9-st
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: K Aug 08, 2007 21:17
Postitas Trionic
Näed siis: Talladegalgi surus tihendi ära dynos täna esimese tõmbe ajal,mil boost oli1,6-1,7 ja võimsus tänu liigsele ülelaaderõhule väike.
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: K Aug 08, 2007 21:23
Postitas iroman
Algselt postitas: Trionic
Näed siis: Talladegalgi surus tihendi ära dynos täna esimese tõmbe ajal,mil boost oli1,6-1,7 ja võimsus tänu liigsele ülelaaderõhule väike.
Tahab äkki ümaramat nukakest:head:Mida rattavõimsus numbrid näitasid?Detonatsioon?
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: K Aug 08, 2007 22:30
Postitas iisak
Tagasihoidlikud 252 Hp rattast....

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: N Aug 09, 2007 0:20
Postitas kasparius
peaks vist lugejate autodesse teema tegema....
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: E Aug 13, 2007 6:11
Postitas iroman
Algselt postitas: iroman
Algselt postitas: saabu
aga lisa juba kõik pildid oma autost ära.
hea auto:head:
Neid on...palju.Õhtuks mõtleb midagi välja
Uhh,näe lõpuks õhtugi käes,ei läindki tervet suve:red:
http://picasaweb.google.com/jyrimazur/REDMONSTER
Take it slow;)
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: T Aug 14, 2007 13:23
Postitas romza
OT: Mis puudutab plokikaane tihendeid, siis selles osas soovitatakse kasutada USA firma Cometic spets tihendeid.
Eelnevalt tuleks siis ka plokk ja plokikaas üle freesida siledaks + spets tikkpoldid.
See peaks aitama küll.
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: T Aug 14, 2007 17:57
Postitas iroman
Algselt postitas: romza
OT: Mis puudutab plokikaane tihendeid, siis selles osas soovitatakse kasutada USA firma Cometic spets tihendeid.
Eelnevalt tuleks siis ka plokk ja plokikaas üle freesida siledaks + spets tikkpoldid.
See peaks aitama küll.
Tänud soovituse eest.Cometicuga on see jama,et valmistoodanguna kilosele seda ei ole,tuleb saata stock tihend koos täpsete mõõtudega ja siis oodata 3 kuud

Mul see kärbes,et ma üritan kõike teha piisava varuga,et kui juba tegemiseks läheb.Jään nende terasrõngaste versiooni juurde

Juhuks kui peaks ühel päeval GT40R kapoti alla tekkima
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: K Aug 15, 2007 0:46
Postitas romza
Ega Cometil jah Saabile sobilikke tihendeid vist pole. Kui just mõni muu tootja tihendid ei ühti.
GT40R saab vist olema korralik mootorilammutaja, mis teoreetiliselt peaks võimaldama üle 700Hp kätte saada. Tahaks seda turbovilinat kuulda mis toot tegema hakkab

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: K Aug 15, 2007 1:29
Postitas iroman
See terasrõngas peaks pidama powerit 200hp per silinder kinni küll.See vilin ongi muusika meie kõrvadele!
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: K Aug 29, 2007 4:55
Postitas iroman
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: N Sept 06, 2007 13:12
Postitas iroman
Hetkel seis selline.Svenska pärimisele vastates.Rotsadega käivad hinnaläbirääkimised teemal terasrõngas tihend.Lisaks peavad nad veel leidma aega,et Punakoletisega tegelda:evil: Pole lihtne
Lisatud failid
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: N Sept 06, 2007 13:14
Postitas romza
nuh, see pilt pole ju üldsegi paha. Kõik tundub nagu korras olevat, kuid vst midagi on puudu...
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: N Sept 06, 2007 15:08
Postitas iroman
Algselt postitas: romza
nuh, see pilt pole ju üldsegi paha. Kõik tundub nagu korras olevat, kuid vst midagi on puudu...
Seda pead vist silmas
Lisatud failid
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: N Sept 06, 2007 16:15
Postitas iroman
Mõtisklen teemal identne kaksik RedMonster2 .Väliselt.Stock.:headbang:Unistada ju võib
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: R Sept 07, 2007 10:58
Postitas romza
btw, kas oled ka mõelnud sisselaskekollektori välja vahetamisele?
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: R Sept 07, 2007 13:11
Postitas iroman
Kõigepealt tuleb vabaneda ETS-ist.Working on it

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: K Okt 29, 2008 19:51
Postitas S9K
Jüri!!! Räägi kuidas on lood Red Monsteriga? On mingeid märkimisväärseid uuendusi, modifikatsioone???
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: K Okt 29, 2008 20:51
Postitas iroman
Suvi läks, kui unenägu,
Mängides ja joostes.
Nüüd on üsna mitmel mehel
Suled paksult roostes
Aega on kulunud ebaproportsionaalselt palju võrreldes tulemustega, võiks esmapilgul tõdeda. Tegelikult ega ma laiselnud ei ole. Hakatuseks sain maikuus mootori Trollspeedist kätte.
Lisatud failid
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: K Okt 29, 2008 20:54
Postitas S9K
Liiga vähe informatsiooni. Kätte saamine tekitab suurt huvi selle vastu mida sinna sisse on pandud, mida sealt välja on võetud või mis temaga üldse on tehtud

Räägi Räägi Räägi
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: K Okt 29, 2008 21:22
Postitas iroman
well, tuoda noin...
Püramiidrõngas-tihendi nad sinna monteerisid.(ma vähemalt loodan

Ma pole ise seda näinud, Mootor tuli ju kokkupandud kujul. Kuna poisid alustasid oktoobris minu mootoriga (racing hooaeg sai läbi ja tööd jäi vähemaks), siis tehti ikka korralikult:headbang: Ka seda tehti, mida ei tellitud. Käivet vaja ju hoida. 9000. hüdrotõukurid asendati 9-5 omadega. Pidid olema kergemad teised. Raamsaaled (vist) vahetati ära. Klapid tulid pähe ju. Igaks juhuks peeti vajalikuks vahetada. Juu siis oli põhjust. Klapid ise ega kolvid-kepsud-vändad väidetavalt viga ei saanud. Noh, seal titaan, sepistused ja kroom-molübdeen võtsid löögi enda peale, loodame:head:
Valve-kliirensit tõsteti, et klapid ikka ilusti vabalt üles-alla sebida saaksid (Tommy Karlsson sättis ilmselt nukahammakad nii viimase peale, et asi läks kriitiliseks seoses rohkete kaanelihvimistega).
Balanssvõllid võeti sootuks välja ja plugiti õlikanalid kinni.
Värske õlipump pandi. Mootor värviti mustaks. Niipalju siis Trollspeedi tegemistest
Lisatud failid
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: K Okt 29, 2008 21:29
Postitas S9K

hästi paned noh. Alguses ei räägi midagi ja siis plahvatab.
btw, mis kell sul telefon on sisse lülitatud?
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: K Okt 29, 2008 21:49
Postitas iroman
Ma pole veel rääkima hakanudki

Telefon lülitub mul sisse mitte varem, kui kl 12oo.
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: K Okt 29, 2008 21:51
Postitas S9K
Sul on veel mingeid saladusi? Kuidas on lood keretöödega?
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: K Okt 29, 2008 22:23
Postitas kasparius
Kruttimine toimub, aga kas (jõu)pinki ka seda plahvatavat sätitakse?
Palju need Trollspeedi vennad üldse selliseid 500-600hj mootoreid teinud on?
Lõppude-lõpuks on seal ikka ju 2,3ne kone vahel.
Mis see võimuse resurss olla võib....?
Väga tahaks näha seda autot võimlemas miilil järgmine aasta.
280km/h võiks olla hüpoteetiline võimekus 1,6km peal:thumb:
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: K Okt 29, 2008 22:34
Postitas S9K
Ma kujutan ette, et see kiirus võiks isegi suurem olla selle maa peale. You never know:head: