Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
milleks niipalju pead vaevata? Mine Vikingisse ja telli uued mutrid--
EPC pealt kood 7974728.
Ise oma Aerole tellisin sealt uue kummitihendi lisatule ja klaasi vahele ja selle kandilise plekk-klambri. Nii väikesed asjad ei maksa üldjuhul meeletult...
Minu auto luugis ei olnud isegi auke valmis, seetõttu asi lihtsam-plekikruvi sisse ja valmis.
EPC pealt kood 7974728.
Ise oma Aerole tellisin sealt uue kummitihendi lisatule ja klaasi vahele ja selle kandilise plekk-klambri. Nii väikesed asjad ei maksa üldjuhul meeletult...
Minu auto luugis ei olnud isegi auke valmis, seetõttu asi lihtsam-plekikruvi sisse ja valmis.
Tellisin VM-ist lullad ära, 43.-/tk. Tänud tootekoodi eest 
Enne paigaldamist tuleb luuk kaltsu täis toppida vist
Ja natuke liikluskultuurist kah. Paistab, et kevad on Tallinna ikka päris jõudsalt kohale jõudnud, liiklus kohe päris koledaks muutunud siin. Üks tädi tahtis Viru ringi peal vägisi mu juhiukse kaudu tuppa tulla. Lõpp hea, kõik hea. Aero plastikud käisid silme eest läbi juba

Enne paigaldamist tuleb luuk kaltsu täis toppida vist

Ja natuke liikluskultuurist kah. Paistab, et kevad on Tallinna ikka päris jõudsalt kohale jõudnud, liiklus kohe päris koledaks muutunud siin. Üks tädi tahtis Viru ringi peal vägisi mu juhiukse kaudu tuppa tulla. Lõpp hea, kõik hea. Aero plastikud käisid silme eest läbi juba

Väike pesu ja vaha täna 
Seoses sellega tuli mõte, et värviks need õhuavad tagatiiva pealt ära. Probleemiks jäi ainult kuidas see vana värv eemaldada? Koorub küll, aga kõik ei taha maha tulla. Või on lihtsam doonori pealt maha kruttida ja mustad ära värvida. 5d peaks need samad olema.
Lisatud failid

Seoses sellega tuli mõte, et värviks need õhuavad tagatiiva pealt ära. Probleemiks jäi ainult kuidas see vana värv eemaldada? Koorub küll, aga kõik ei taha maha tulla. Või on lihtsam doonori pealt maha kruttida ja mustad ära värvida. 5d peaks need samad olema.
Lisatud failid
Lõhkusin APC juhtklapi täna ära 
Sain naturaalmajandusliku kauba kasutaja rbl-iga õnneks
Aga küsimus nüüd: kuidas juhtmete polaarsus õigesti panna? Pistikud on erinevad ja päris plug and play polnud. Panin uued klemmid autole ja ühendasin ära. Esialgu nagu töötab. Muidugi ma ei tea, kuidas ta käituma peab, kui juhtmed valesti on... Magnetklapi puhul on polaarsus ikka tähtis ju.
Ja küsimus üldse.. mis siis oleks juhtunud, kui klapp katki, aga voolikud ühendatud?

Sain naturaalmajandusliku kauba kasutaja rbl-iga õnneks

Aga küsimus nüüd: kuidas juhtmete polaarsus õigesti panna? Pistikud on erinevad ja päris plug and play polnud. Panin uued klemmid autole ja ühendasin ära. Esialgu nagu töötab. Muidugi ma ei tea, kuidas ta käituma peab, kui juhtmed valesti on... Magnetklapi puhul on polaarsus ikka tähtis ju.
Ja küsimus üldse.. mis siis oleks juhtunud, kui klapp katki, aga voolikud ühendatud?

Kartsin ise sama aga tulemus sai igati normaalne (originaal, tagaklaasi all servas).Algselt postitas: KT100
Tagatiib hakkab ilmselt tuld varjama. Paigaldaks aga ikka, kuna ohutuse seisukohalt on tuli vajalik.
Klassiku pidurituled on visuaalselt ilma lisatuleta väga lahjad.
Võtsin selle käigumehhanismi remondi täna ette. Tõmbasin käigukangi juurest salongi puhtaks, et pääseksin süsteemile ligi, mis kangi tsentreerib. Aga oh üllatust, polegi minu masinal sellist rakist seal, mis kangi tsentreerima hakkaks
Ja paistis, et valmidust ka pole, mul muidu terve süsteem olemas, oleksin paigaldanud, aga sellel vahetusvardal puudub üks tihvti auk, kuhu üks plastik kinnitatakse.
Kes asjaga kokku puutunud, teavad, mis plastikutest ja rakistest juttu
Täna panin igaljuhul kõik sama targalt tagasi. 

Kes asjaga kokku puutunud, teavad, mis plastikutest ja rakistest juttu


Manuali järgi peaks minu masina silindri surveaste 9.0 olema, eile mõõtsin igast silindrist 10,9.
Mis järeldusi siit nüüd teha saaks?
Surved olid küllalt ühtlased, see peaks tähendama, et kolvigrupp korras, aga et surved nii kõrged.. kas masinat siis forsseeritud? Kuidas turbovärk seda vastu võtab üldse?
Mis järeldusi siit nüüd teha saaks?

Surved olid küllalt ühtlased, see peaks tähendama, et kolvigrupp korras, aga et surved nii kõrged.. kas masinat siis forsseeritud? Kuidas turbovärk seda vastu võtab üldse?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
päris huvitavad nrid said; huvi pärast võiksin ka enda masinal mõõta; mul peaks olema dekompresseeritud asja.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Vaata siia. Muu jutu vahele härrad üritavad natuke asja seletada. lisaks ka http://www.tqhq.ee/dir.php?id=35
Lühidalt surveaste on üks kindel number, mis on ühe mootori puhul alati sama, kõigil sellise mootoriga autodel. Kompressioon aga on mõõdetav suurus, mis ka reaalselt näitab midagi mootori tiheduse kohta. Kahe samasuguse auto puhul võib juba erineda.
Lühidalt surveaste on üks kindel number, mis on ühe mootori puhul alati sama, kõigil sellise mootoriga autodel. Kompressioon aga on mõõdetav suurus, mis ka reaalselt näitab midagi mootori tiheduse kohta. Kahe samasuguse auto puhul võib juba erineda.
Surveaste on arvutatav, kompressioon mõõdetav 
EDIT: Cyberi lingil oli sama väide, sry kordamise pärast

EDIT: Cyberi lingil oli sama väide, sry kordamise pärast
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Algselt postitas: ergoh
Kui ma nüüd ei eksi, siis nägin laupäeval seda autot Põltsamaa ja Viljandi vahel. On see võimalik![]()
Täpselt nii see oli


Algselt postitas: KT100Algselt postitas: ergoh
Kui ma nüüd ei eksi, siis nägin laupäeval seda autot Põltsamaa ja Viljandi vahel. On see võimalik![]()
Täpselt nii see oliNägin ilmselt sind ka, tumeroheline 9k? Hullumajapuhvet oli see kruusatee seal.
![]()
Ma sõitsin tumehalliga vastu. Tumeroheline ja toonklaasiga tuttava oma, kelle juurest tulin just.
Aga tee oli küll meeldiv

Aga mis ma oskan öelda, pilke see masin püüab ja kuidas veel!
Vahepeal olen suutnud lisapiduritule paigaldada
Natuke nokitsesin juhiust roostest puhtamaks, kuid ei saanud aero paneeli maha, et sinna alla piiluda. Paneeli liuguri tüüblid on nii roostesed, et palju ei julgenud kangutada ka.. kukub üldse küljest 
Lisatud failid


Lisatud failid