4. leht 11-st

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: E Mär 31, 2008 19:32
Postitas mart96
milleks niipalju pead vaevata? Mine Vikingisse ja telli uued mutrid--
EPC pealt kood 7974728.
Ise oma Aerole tellisin sealt uue kummitihendi lisatule ja klaasi vahele ja selle kandilise plekk-klambri. Nii väikesed asjad ei maksa üldjuhul meeletult...
Minu auto luugis ei olnud isegi auke valmis, seetõttu asi lihtsam-plekikruvi sisse ja valmis.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Apr 01, 2008 14:01
Postitas KT100
Tellisin VM-ist lullad ära, 43.-/tk. Tänud tootekoodi eest :)
Enne paigaldamist tuleb luuk kaltsu täis toppida vist :D

Ja natuke liikluskultuurist kah. Paistab, et kevad on Tallinna ikka päris jõudsalt kohale jõudnud, liiklus kohe päris koledaks muutunud siin. Üks tädi tahtis Viru ringi peal vägisi mu juhiukse kaudu tuppa tulla. Lõpp hea, kõik hea. Aero plastikud käisid silme eest läbi juba :P

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: R Apr 04, 2008 15:57
Postitas KT100
Väike pesu ja vaha täna :love:
Seoses sellega tuli mõte, et värviks need õhuavad tagatiiva pealt ära. Probleemiks jäi ainult kuidas see vana värv eemaldada? Koorub küll, aga kõik ei taha maha tulla. Või on lihtsam doonori pealt maha kruttida ja mustad ära värvida. 5d peaks need samad olema.

Lisatud failid

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: E Apr 07, 2008 21:57
Postitas KT100
Lõhkusin APC juhtklapi täna ära :wall:
Sain naturaalmajandusliku kauba kasutaja rbl-iga õnneks :beer:
Aga küsimus nüüd: kuidas juhtmete polaarsus õigesti panna? Pistikud on erinevad ja päris plug and play polnud. Panin uued klemmid autole ja ühendasin ära. Esialgu nagu töötab. Muidugi ma ei tea, kuidas ta käituma peab, kui juhtmed valesti on... Magnetklapi puhul on polaarsus ikka tähtis ju.
Ja küsimus üldse.. mis siis oleks juhtunud, kui klapp katki, aga voolikud ühendatud? :?

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Apr 08, 2008 8:16
Postitas Cyber
Kui too lihtsalt läbi laseb, siis on nagu LPT ilmselt. samas võid selle junni asemele ka MBC panna..:evil:

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: N Apr 10, 2008 23:41
Postitas KT100
Vikingust tellitud klambermutrid ei sobi mulle, liiga laiad on. :gun:
Nii et tonniste omanikud, kellel neid mutreid kuskil ustes kasutatud, võivad pretendeerida kolmele mutrile :P

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: N Apr 17, 2008 8:59
Postitas KT100
Tegelikult on nii, et mõnel sedaanil on see pidurituli seal lisaks, mõnel mitte. Tagatiib hakkab ilmselt tuld varjama. Paigaldaks aga ikka, kuna ohutuse seisukohalt on tuli vajalik.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: N Apr 17, 2008 11:26
Postitas janek555
Esineb ka luukpäral koos tuule suunajaga.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: N Apr 17, 2008 12:56
Postitas KT100
minu viga, tahtsin kupee/luukpära kirjutada :p

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: N Apr 17, 2008 16:03
Postitas ate
Algselt postitas: KT100
Tagatiib hakkab ilmselt tuld varjama. Paigaldaks aga ikka, kuna ohutuse seisukohalt on tuli vajalik.
Kartsin ise sama aga tulemus sai igati normaalne (originaal, tagaklaasi all servas).
Klassiku pidurituled on visuaalselt ilma lisatuleta väga lahjad.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: N Apr 17, 2008 22:19
Postitas mart96
isegi nii madalalt vaadates on täitsa ok;)

Lisatud failid

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: R Apr 18, 2008 0:33
Postitas KT100
Huvitav, pildi järgi ei ole tõesti mingit takistust. Andrease punasel pole tehasest seda tuld, kuigi 92. aasta lõpp... See viimane klassik on veel eriti ägeda lisahelkuriga numbri ümber ;)

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: R Apr 25, 2008 17:08
Postitas KT100
Võtsin selle käigumehhanismi remondi täna ette. Tõmbasin käigukangi juurest salongi puhtaks, et pääseksin süsteemile ligi, mis kangi tsentreerib. Aga oh üllatust, polegi minu masinal sellist rakist seal, mis kangi tsentreerima hakkaks :freak: Ja paistis, et valmidust ka pole, mul muidu terve süsteem olemas, oleksin paigaldanud, aga sellel vahetusvardal puudub üks tihvti auk, kuhu üks plastik kinnitatakse.
Kes asjaga kokku puutunud, teavad, mis plastikutest ja rakistest juttu :P Täna panin igaljuhul kõik sama targalt tagasi. :fight:

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Mai 20, 2008 17:53
Postitas KT100
Manuali järgi peaks minu masina silindri surveaste 9.0 olema, eile mõõtsin igast silindrist 10,9.
Mis järeldusi siit nüüd teha saaks? :poke:
Surved olid küllalt ühtlased, see peaks tähendama, et kolvigrupp korras, aga et surved nii kõrged.. kas masinat siis forsseeritud? Kuidas turbovärk seda vastu võtab üldse?

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Mai 20, 2008 18:06
Postitas janek555
Ma usun,et mõõtsid ikkagi kompressiooni!;)

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Mai 20, 2008 18:44
Postitas ivomets
päris huvitavad nrid said; huvi pärast võiksin ka enda masinal mõõta; mul peaks olema dekompresseeritud asja.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Mai 20, 2008 19:23
Postitas mart96
no vanasti autokoolis õpetati, et hea tulemus on, kui surveaste+1
sul siis ju lausa väga head tulemused;)
Muidugi kui plokikaant äkki keegi on lihvinud-seda tohtis teha ainult 0,4 mm kui ma mäletan õigesti

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Mai 20, 2008 20:17
Postitas KT100
oot-oot, mis vahe on surveastmel ja kompressioonil nüüd?:P

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Mai 20, 2008 20:32
Postitas Cyber
Vaata siia. Muu jutu vahele härrad üritavad natuke asja seletada. lisaks ka http://www.tqhq.ee/dir.php?id=35

Lühidalt surveaste on üks kindel number, mis on ühe mootori puhul alati sama, kõigil sellise mootoriga autodel. Kompressioon aga on mõõdetav suurus, mis ka reaalselt näitab midagi mootori tiheduse kohta. Kahe samasuguse auto puhul võib juba erineda.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Mai 20, 2008 23:50
Postitas tripp
Surveaste on arvutatav, kompressioon mõõdetav :)

EDIT: Cyberi lingil oli sama väide, sry kordamise pärast

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: E Juun 23, 2008 15:14
Postitas ergoh
Kui ma nüüd ei eksi, siis nägin laupäeval seda autot Põltsamaa ja Viljandi vahel. On see võimalik :?

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: E Juun 23, 2008 16:27
Postitas KT100
Algselt postitas: ergoh
Kui ma nüüd ei eksi, siis nägin laupäeval seda autot Põltsamaa ja Viljandi vahel. On see võimalik :?

Täpselt nii see oli :thumb: Nägin ilmselt sind ka, tumeroheline 9k? Hullumajapuhvet oli see kruusatee seal. :poke:

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: E Juun 23, 2008 16:31
Postitas ergoh
Algselt postitas: KT100
Algselt postitas: ergoh
Kui ma nüüd ei eksi, siis nägin laupäeval seda autot Põltsamaa ja Viljandi vahel. On see võimalik :?

Täpselt nii see oli :thumb: Nägin ilmselt sind ka, tumeroheline 9k? Hullumajapuhvet oli see kruusatee seal. :poke:

Ma sõitsin tumehalliga vastu. Tumeroheline ja toonklaasiga tuttava oma, kelle juurest tulin just.
Aga tee oli küll meeldiv :drive:

Aga mis ma oskan öelda, pilke see masin püüab ja kuidas veel!

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: L Juun 28, 2008 12:41
Postitas KT100
Vahepeal olen suutnud lisapiduritule paigaldada :thumb: Natuke nokitsesin juhiust roostest puhtamaks, kuid ei saanud aero paneeli maha, et sinna alla piiluda. Paneeli liuguri tüüblid on nii roostesed, et palju ei julgenud kangutada ka.. kukub üldse küljest :freak:

Lisatud failid

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: L Juun 28, 2008 12:48
Postitas KT100
ahjaa, base boosti? mõõtsin ka, ühe juhendi järgi tohib see 0.38 olla, minu oma lendas 0.4ni. Samas fuel cut off'i pole kogenud.. järelikult kannatab olla.