4. leht 6-st
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: T Veebr 26, 2008 12:06
Postitas foxer
Algselt postitas: MangustGrupp
mul foto tehtud, kiirsel 90km/t 5.2L/100km

saab 9-5 2.3LPT
Enda rekord on peale Laagna Statoilis tankimist Peterburi tee ristile jõudes 4,4... Seda muidugi sooja mootori, sooja ilma ja viimse piirini veeremisega.
Sama auto ja sellise kütusekuluga oleks nõus juba ka linnast välja kolima ja iga päev tööle sõitma

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: T Veebr 26, 2008 12:45
Postitas ivomets
Algselt postitas: kaarel
Ma sain ühe salajase lehe pealt joonise ka kätte:
ei ole see midagi nii salajane: pane googlise magnet ja fuel ja sa näed, et kuskilt on ennem juba asjad netti lekkinud.
Lisatud failid
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: T Veebr 26, 2008 12:58
Postitas postiljon
olen kuskilt lugenud et püramiidi all hoitud bensiiniga sõitmine pidi ka kütekulu vähendama.

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: T Veebr 26, 2008 13:03
Postitas Tan
No kurja, kui korrastamine on veel reaalne, siis ioniseerida alkaane magnetitega...
Selle peale peab ikka tulema:wall:
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: T Veebr 26, 2008 13:13
Postitas smr
Algselt postitas: postiljon
olen kuskilt lugenud et püramiidi all hoitud bensiiniga sõitmine pidi ka kütekulu vähendama.
täpselt mul on koguaeg 200l vaat hoovis püramiidiall seismas ja küttekulu hetkel 8,1 tuleb eriti ei venita ka ikka vajutan kui vaja. samas auto koguaeg tühi, kaasreisijaid pole a see talv pole väga külm ka olnud. aga kui ma nüüd selle magnetivärgi veel kapotialla panen kas saan topelt vähemaks?
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: T Veebr 26, 2008 13:15
Postitas ill
Algselt postitas: postiljon
olen kuskilt lugenud et püramiidi all hoitud bensiiniga sõitmine pidi ka kütekulu vähendama.
:eureka: äriidee bensiinimüüjatele: ehitada tankuritele/bensiinhoidlale pürimiidikujuline katus ja varustada tankurid tugevate magnetitega. hinnale võite krooni otsa panna, kulub ju nüüd kõvasti vähem.

royalty fees minu arvele.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: K Veebr 27, 2008 6:22
Postitas Trionic
20 aastat ja enamgi on seda sitta teleturus müüdud,nii kütusele,kui joogiveele(selliselt töödeldud veega kastetud alpikann muutub üleöö orhideeks ning vett juues muutub "jämejalavend" geeniuseks.)
Mõttetu teema,noor einstein tuli maailmakõiksust parandava ideega välja...
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: K Veebr 27, 2008 10:43
Postitas ecopower
Igasugu magnet-käevõrusi ja kütte-kokkuhoidjaid nimetatakse pseudoteaduseks

seega teaduslikult tõestatud, et need ei toimi...kuskil TM-is oli kunagi juttu ka sellest.
Martin
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: K Veebr 27, 2008 14:07
Postitas aednik
Tehku igaüks mis tahab! khm, krt.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: K Veebr 27, 2008 15:17
Postitas smile
Saabipere on üks suur ja sõbralik seltskond nagu näha..-:poke:
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: K Veebr 27, 2008 15:35
Postitas Eleri
Algselt postitas: smile
Saabipere on üks suur ja sõbralik seltskond nagu näha..-:poke:
Eks igal asjal ole piirid.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: K Veebr 27, 2008 23:40
Postitas olaviv
Igal ajsal tõesti omad piirid, igasugu jamaga ei maksa aega raisata. Samas ei tasu olla üleliia konservatiivne uute ideede suhtes - peaaegu kõiki tänapäevaseid leiutisi on ajaloos peetud mingiks jaburuseks.
Ma üldse ei imestaks, kui ühel päeval ilmub mingi kütuselisand või mootoritehnoloogia mis märkimisväärselt kasutegurit tõstab. Nagu ennist mainisin on vähemalt teoreetiliselt üksjagu potensiaali ka parimates tänapäevastes mootorites.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: N Veebr 28, 2008 1:09
Postitas rpm
Muide proovisin toruga ilma magnetiteta ja kulu kasvas , kütuse eelsoendusest ei saa juttugi olla kuna toru on kogu ulatuses külm isegi 80 km läbides ja kapoti alla vaadates sooja mootoriga, polaarsusel on vahe sees kuna pistsin magnetid tagasi teist pidi ja ei midagi, positiivne muutus tuli kohe peale polaarsuse muutmist, ausalt ei huvitagi mis seal toimub peensusteni, pea asi et toimib, ja kui see teooria toimib siis miks mitte mingi muu süsteem ei peaks töötama, teha väike kombinatsuun, tavaliselt on ikka nii et kergem on lõualihaseid treenida kui kätelihaseid...

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: N Veebr 28, 2008 1:22
Postitas sebastian
Algselt postitas: rpm
Muide proovisin toruga ilma magnetiteta ja kulu kasvas...
Tood äkki mingeid täpsemaid numbreid?
Kuidas kulu üldse võrdlesid? Täpselt samasugust situatsiooni "sõidan mingi kindla vahemaa kindlal teel" on üsna raske korrata, oleneb ilmastikust (tuulest) jne.
Natuke oleneb ka emotsioonidest, sest pole lihtne endale kaotust tunnistada, kui nii palju on vaeva nähtud.
See muidugi ei tähenda, et ma ei usu parematesse numbritesse..

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: N Veebr 28, 2008 5:46
Postitas Trionic
Algselt postitas: olaviv
Igal ajsal tõesti omad piirid, igasugu jamaga ei maksa aega raisata. Samas ei tasu olla üleliia konservatiivne uute ideede suhtes - peaaegu kõiki tänapäevaseid leiutisi on ajaloos peetud mingiks jaburuseks.
Ma üldse ei imestaks, kui ühel päeval ilmub mingi kütuselisand või mootoritehnoloogia mis märkimisväärselt kasutegurit tõstab. Nagu ennist mainisin on vähemalt teoreetiliselt üksjagu potensiaali ka parimates tänapäevastes mootorites.
Antud teemas pole juttugi uutest ideedest.Antud leiutise analoogi ostsin Volga poest,aastaks oli 1988:freak: ja katsetasin enda "mosse" peal. Teema on variatsioonidega läbi käinud kõigist autofoorumitest,ajakirjandusest,isegi "müüdimurdjad" on seda müüti murdnud.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: N Veebr 28, 2008 9:20
Postitas s14
Omal aero võtab maanteel u7l või alla selle, sellise kulu juures ei näe küll mingiks aretamiseks põhjust, eriti veel kui mingid vasktorud ja traadid sealt paistma jäävad:freak:
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: N Veebr 28, 2008 10:38
Postitas smile
Üldiselt: "Tõde läbib 3 staadiumi; 1- naerdakse välja, 2 - võideldakse vastu, 3- võetakse teda kui enesestmõistetavat "
Ei saa ikkagi aru, miks selline negatiivne suhtumine. Inimene räägib oma saavutusest, on rõõmus, jagab teadmisi teistega - miks on vaja kohe välja naerda? Selliseid putitajaid siin ju teisigi. Las inimene toimetab. Kui palju siin õigupoolest on nii häid erialase ettevalmistusega inimesi, kes suudavad vaid foorumi paari sõnavõtu põhjal asjale kohe vee peale tõmmata.
Herr Trionic ostis oma Mossele "Volga" poest sarnase jupi, no ja siis? "Mul on külgkorviga Jawa"
IMHO Selline üleolev suhtumine on päris tülgastav.
Minu arvates on Saab just selline "elukunstnike" ja heas mõttes "kiiksuga Jaan Tattikate" auto ja mitte mingi "high class" CEO-de liikur.
Olgem ikka sõbrad edasi, eks.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: N Veebr 28, 2008 11:11
Postitas optimus
Tuleb tunnistada ,et mind valdasid samasugused tunded kui ma lugesin seda materdamist.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: N Veebr 28, 2008 11:12
Postitas Homersimpson
Algselt postitas: smile
Üldiselt: "Tõde läbib 3 staadiumi; 1- naerdakse välja, 2 - võideldakse vastu, 3- võetakse teda kui enesestmõistetavat "
Ei saa ikkagi aru, miks selline negatiivne suhtumine. Inimene räägib oma saavutusest, on rõõmus, jagab teadmisi teistega - miks on vaja kohe välja naerda? Selliseid putitajaid siin ju teisigi. Las inimene toimetab. Kui palju siin õigupoolest on nii häid erialase ettevalmistusega inimesi, kes suudavad vaid foorumi paari sõnavõtu põhjal asjale kohe vee peale tõmmata.
Herr Trionic ostis oma Mossele "Volga" poest sarnase jupi, no ja siis? "Mul on külgkorviga Jawa"
IMHO Selline üleolev suhtumine on päris tülgastav.
Minu arvates on Saab just selline "elukunstnike" ja heas mõttes "kiiksuga Jaan Tattikate" auto ja mitte mingi "high class" CEO-de liikur.
Olgem ikka sõbrad edasi, eks.
:notworthy:
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: N Veebr 28, 2008 11:20
Postitas MadMan
Kas võib olla, et mingi mõju on kütuse soojendamisel?
Soe kütus lendub paremini ja selle tihedus on väiksem ning tekibki 0.1 L 100 km kohta sääst?
Bensiinimolekulid ei ole polariseeritud ja seega pole magnetitega mängimisel mingit tähtsust.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: N Veebr 28, 2008 11:22
Postitas aednik
Algselt postitas: MadMan
Kas võib olla, et mingi mõju on kütuse soojendamisel?
Soe kütus lendub paremini ja selle tihedus on väiksem ning tekibki 0.1 L 100 km kohta sääst?
Bensiinimolekulid ei ole polariseeritud ja seega pole magnetitega mängimisel mingit tähtsust.
Kui polaarsust pole, kas siis niisama sibavad ringi? Või on täiesti neutraalsed (ükskõiksed) magnetvälja suhtes?
Ta ise väidab, et soojenemine ei mängi rolli kuna see vasktoru on alati külm, tegelikult.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: N Veebr 28, 2008 11:48
Postitas Cyber
Algselt postitas: ml
Kui polaarsust pole, kas siis niisama sibavad ringi? Või on täiesti neutraalsed (ükskõiksed) magnetvälja suhtes?
Peaksid olema ükskõiksed magnetvälja suhtes.
Ja ma ei saa aru, mis materdamisest te räägite. Tähendap, no inimene teeb asju, las teeb. Aga väita asju, millel puudub igasugune tõestus keemia või füüsika mõttes, on ju ka pisut jama. Seni pole veel ühtegi reaalset tõestust leitud (maailmas), et taolised asjad toimiks. Seda on siin viidatud ühele ja teisele poole. Antud eksperimendi juures on väitest "mul toimib" lihtsalt liiga vähe, et kedagi uskuma panna. Minu meelest üritatakse inimest maa peale tuua, mitte materdada. Tutvuma peaks antud ainete omadustega ja füüsika põhitõdedega.
Eelpool Madmani poolt toodud lingis (kommenteerides mingit seadet nimega "Moleculator"t:
"Hydrocarbon fuels such as gasoline have hardly any dipole (separation of positive and negative charges), and for this reason, the fuel molecules would not align appreciably in this type of device. If they were aligned, the fuel dipoles would certainly be randomized subsequently - if not in the fuel line, then in the process of vaporization prior to actual combustion. Furthermore, even if such an alignment device did what the Moleculator's manufacturer claims this one does, there would be absolutely no advantage to any aspect of mixture preparation or flame propagation relating to combustion efficiency or vehicle fuel economy."
See vist juba käis siit läbi ka
EPA raportid
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: N Veebr 28, 2008 11:51
Postitas Trionic
Algselt postitas: Homersimpson
Algselt postitas: smile
Üldiselt: "Tõde läbib 3 staadiumi; 1- naerdakse välja, 2 - võideldakse vastu, 3- võetakse teda kui enesestmõistetavat "
Ei saa ikkagi aru, miks selline negatiivne suhtumine. Inimene räägib oma saavutusest, on rõõmus, jagab teadmisi teistega - miks on vaja kohe välja naerda? Selliseid putitajaid siin ju teisigi. Las inimene toimetab. Kui palju siin õigupoolest on nii häid erialase ettevalmistusega inimesi, kes suudavad vaid foorumi paari sõnavõtu põhjal asjale kohe vee peale tõmmata.
Herr Trionic ostis oma Mossele "Volga" poest sarnase jupi, no ja siis? "Mul on külgkorviga Jawa"
IMHO Selline üleolev suhtumine on päris tülgastav.
Minu arvates on Saab just selline "elukunstnike" ja heas mõttes "kiiksuga Jaan Tattikate" auto ja mitte mingi "high class" CEO-de liikur.
Olgem ikka sõbrad edasi, eks.
:notworthy:
Sul võib Jawa olla,aga materdatakse väidet,et teemaalgataja sellise asja leiutas,kuigi ta seda ei teinud.
Jõudu tülgastumisel.
Pole kedagi tümitanud,ega välja naernud.Täiesti kohatu väide teemasse mittesüüvides.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: N Veebr 28, 2008 12:04
Postitas MadMan
Veel lugemist
Inset Fuel Stabilizer
Fuel Saving Gadgets
Jaan Tatikate häda on see, et oma tegevuse käigus pannakse ohtu teiste inimeste elu ja vara. Ntx granaadiga kana küpsetades...

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: N Veebr 28, 2008 12:16
Postitas aednik
Algselt postitas: MadMan
Veel lugemist
Inset Fuel Stabilizer
Jaan Tatikate häda on see, et oma tegevuse käigus pannakse ohtu teiste inimeste elu ja vara. Ntx granaadiga kana küpsetades...
Objection!
Milles oht seisneb?